Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень (в частині укріплення конструкції) у ліцеї №142 м. Києва, вул. Політехнічна, 2-А
Очікувана вартість
21 985 982,00 UAH
UA-2019-05-10-000550-c 6fd717944a5d4d34bfdfe376a0325cde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидорук Олександр Іванович

380442073938 k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/25
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Сидорук Олександр Іванович
380442073938
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 29 травня 2019 11:30
Очікувана вартість: 21 985 982,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 240 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Згідно тендерної документації, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт приміщень (в частині укріплення конструкції) у ліцеї №142 м. Києва, вул. Політехнічна, 2-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03020, Україна, місто Київ, Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 11:25
ТД Ліцей 142.docx
21 травня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 11:25
ТД Ліцей 142.docx
16 травня 2019 13:04
ТД Ліцей 142.docx
15 травня 2019 16:52
ТД Ліцей 142.docx
14 травня 2019 11:59
ТД Ліцей 142.docx
10 травня 2019 12:12
ТД Ліцей 142.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000035 ● 0fe0ab8d635f4319b4dd670f38110f0c
  • Статус: вирішено ● Дата: 22 жовтня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 17:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

15.07.2019 № 138
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 138

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-05-10-000550-c 10.05.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, як замовник робіт з капітального ремонту повідомляє, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації по закупівлі: UA-2019-05-10-000550-c: «Капітальний ремонт приміщень (в частині укріплення конструкції) у ліцеї №142 м. Києва, вул. Політехнічна, 2-А» встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу; встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) На момент публікації висновку про результати моніторінгу закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону усунути порушення було неможливо у зв’язку з тим, що роботи на об’єкті знаходилися на завершальній стадії. Інформуємо, що випадки не своєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу обумовленні суб’єктивними чинниками, а саме через великий обсяг тендерною документації та неможливість забезпечити оптимальне охоплення об'єктів капітального ремонту житлового фонду та соціальної сфери контрольними заходами та перевірки кваліфікаційних умов у учасників електронних закупівель щодо оприлюднення інформації, збоями в системі електронних закупівель. З метою усунення виявлених порушень запропоновано: розглянути результати перевірки вказаних об’єктів на засіданні тендерного комітету; розглянути можливість збільшення чисельності працівників до кількості, достатньої для забезпечення системного контролю у відділі; внести зміни до внутрішньої інструкції; затвердити порядок планування та забезпечити повне охоплення об'єктів капітального ремонту; визначити реальну планову завантаженість працівників та забезпечити своєчасне виконання робіт згідно з посадовими інструкціями. Разом з тим розробити плани самоосвіти працівників відділу капітального ремонту та забезпечити постійне вивчення ними законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненій в електронній системі закупівель, нормативно-правових актів.

2019-10-18 10:37:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2019-10-22 13:23:48

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД 21 150 000,00
UAH з ПДВ
17 899 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» 20 800 273,96
UAH з ПДВ
18 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЛД ГРУП 20 201 833,24
UAH з ПДВ
19 479 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2019 14:49
9Статут.pdf
28 травня 2019 14:49
6Витяг ПДВ.pdf
28 травня 2019 14:49
4Наказ на директора.pdf
28 травня 2019 14:49
8Опис.pdf
28 травня 2019 14:49
проект договору.PDF
28 травня 2019 14:49
Гарнатійний лист.PDF

Публічні документи

28 травня 2019 11:04
Електронний підпис
28 травня 2019 10:31
Довідка механізми.pdf
28 травня 2019 00:11
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 00:11
Розрахунок.rar
28 травня 2019 00:11
Проект договору.pdf
28 травня 2019 00:11
Інші документи.rar
28 травня 2019 00:11
Згода директора.pdf
28 травня 2019 00:11
Гарантійні листи.pdf
28 травня 2019 00:11
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

04 червня 2019 21:57
Електронний підпис
04 червня 2019 21:51
МВС.pdf
04 червня 2019 21:51
ДПІ.pdf
28 травня 2019 13:56
Електронний підпис
28 травня 2019 13:37
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2019 13:37
Копія статуту.pdf
28 травня 2019 13:37
Календарний графік.pdf
28 травня 2019 13:37
Гарантійні листи.pdf
28 травня 2019 13:37
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД

ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ»

ТОВ ВЛД ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД
#20780788
Відхилено 17 899 999,99
UAH з ПДВ
30 травня 2019 16:32
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ»
#41473643
Відхилено 18 000 000,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 15:02
ТОВ ВЛД ГРУП
#40246285
Переможець 19 479 000,00
UAH з ПДВ
04 червня 2019 17:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

30 травня 2019 16:30
Електронний підпис

Документи

31 травня 2019 14:59
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВЛД ГРУП #40246285

№ рішення у справі

74-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 червня 2019 17:29
Електронний підпис
04 червня 2019 17:28
протокол 25-06.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЛД ГРУП
#40246285
19 479 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 17:29
Електронний підпис
04 червня 2019 17:28
протокол 25-06.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ду 4.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 14:05
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 11:49
142 ліцей - 3.PDF зміни до договору
01 червня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 13:47
142 лицей.PDF зміни до договору
27 травня 2020 13:45
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 11:51
ДУ 1 , вул.Політехнічна, 2-А.PDF укладений
08 липня 2019 11:48
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 11:45
219-пр-1020.PDF укладений
05 липня 2019 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3,2 розділу 3 "ЦІНА, ОБСЯГ РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ" викласти в редакції: Договірна ціна визначена на підставі ДБН, ДСТУ та становить 19 479 000,00 грн. в тому числі ПДВ 20% - 3246500,00, яка складається: - за рахунок бюджетних асигнувань на 2019 рік - 3 760 769,51 (ПДВ 20% - 626 794,92); - за рахунок бюджетних асигнувань на 2020 рік - 15 718 227,00 (ПДВ 20% - 2 619 704,50) Викласти в новій редакції Додаток до Договору "Календарний план виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 219-пр/1020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3,2 розділу 3 "ЦІНА, ОБСЯГ РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ" викласти в редакції: Договірна ціна визначена на підставі ДБН, ДСТУ та становить 19 478 996,51 грн. в тому числі ПДВ 20% - 3 246 499,42 яка складається: - за рахунок бюджетних асигнувань на 2019 рік - 3 760 769,51 (ПДВ 20% - 626 794,92); - за рахунок бюджетних асигнувань на 2020 рік - 15 718 227,00 (ПДВ 20% - 2 619 704,50) Викласти в новій редакції Додаток до Договору "Календарний план виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 219-пр/1020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML