Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485401 |
Вебсайт: | http://www.solor.gov.ua/department/25 |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41 |
Контактна особа: |
Сидорук Олександр Іванович 380442073938 k_322@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 29 травня 2019 11:30 |
Очікувана вартість: | 21 985 982,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 240 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,09% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 109000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2019 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 11:25 |
ТД Ліцей 142.docx |
21 травня 2019 11:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||
21 травня 2019 11:25 |
ТД Ліцей 142.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-17-000035 ● 0fe0ab8d635f4319b4dd670f38110f0c
- Статус: вирішено ● Дата: 22 жовтня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2019 № 138
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 15.07.2019 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-05-10-000550-c 10.05.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, як замовник робіт з капітального ремонту повідомляє, що за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації по закупівлі: UA-2019-05-10-000550-c: «Капітальний ремонт приміщень (в частині укріплення конструкції) у ліцеї №142 м. Києва, вул. Політехнічна, 2-А» встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу; встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї; встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) На момент публікації висновку про результати моніторінгу закупівлі здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону усунути порушення було неможливо у зв’язку з тим, що роботи на об’єкті знаходилися на завершальній стадії. Інформуємо, що випадки не своєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу обумовленні суб’єктивними чинниками, а саме через великий обсяг тендерною документації та неможливість забезпечити оптимальне охоплення об'єктів капітального ремонту житлового фонду та соціальної сфери контрольними заходами та перевірки кваліфікаційних умов у учасників електронних закупівель щодо оприлюднення інформації, збоями в системі електронних закупівель. З метою усунення виявлених порушень запропоновано: розглянути результати перевірки вказаних об’єктів на засіданні тендерного комітету; розглянути можливість збільшення чисельності працівників до кількості, достатньої для забезпечення системного контролю у відділі; внести зміни до внутрішньої інструкції; затвердити порядок планування та забезпечити повне охоплення об'єктів капітального ремонту; визначити реальну планову завантаженість працівників та забезпечити своєчасне виконання робіт згідно з посадовими інструкціями. Разом з тим розробити плани самоосвіти працівників відділу капітального ремонту та забезпечити постійне вивчення ними законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюдненій в електронній системі закупівель, нормативно-правових актів.
2019-10-18 10:37:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
-
2019-10-22 13:23:48
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2019 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД |
21 150 000,00
UAH з ПДВ
|
17 899 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» |
20 800 273,96
UAH з ПДВ
|
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВЛД ГРУП |
20 201 833,24
UAH з ПДВ
|
19 479 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДАНІ"ЛТД #20780788 |
Відхилено |
17 899 999,99
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 16:32
|
|
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» #41473643 |
Відхилено |
18 000 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 15:02
|
|
ТОВ ВЛД ГРУП #40246285 |
Переможець |
19 479 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 17:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ду 4.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2020 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2020 11:49
|
142 ліцей - 3.PDF | зміни до договору |
01 червня 2020 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2020 13:47
|
142 лицей.PDF | зміни до договору |
27 травня 2020 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 11:51
|
ДУ 1 , вул.Політехнічна, 2-А.PDF | укладений |
08 липня 2019 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 11:45
|
219-пр-1020.PDF | укладений |
05 липня 2019 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3,2 розділу 3 "ЦІНА, ОБСЯГ РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ" викласти в редакції: Договірна ціна визначена на підставі ДБН, ДСТУ та становить 19 479 000,00 грн. в тому числі ПДВ 20% - 3246500,00, яка складається: - за рахунок бюджетних асигнувань на 2019 рік - 3 760 769,51 (ПДВ 20% - 626 794,92); - за рахунок бюджетних асигнувань на 2020 рік - 15 718 227,00 (ПДВ 20% - 2 619 704,50) Викласти в новій редакції Додаток до Договору "Календарний план виконання робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 219-пр/1020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3,2 розділу 3 "ЦІНА, ОБСЯГ РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ" викласти в редакції: Договірна ціна визначена на підставі ДБН, ДСТУ та становить 19 478 996,51 грн. в тому числі ПДВ 20% - 3 246 499,42 яка складається: - за рахунок бюджетних асигнувань на 2019 рік - 3 760 769,51 (ПДВ 20% - 626 794,92); - за рахунок бюджетних асигнувань на 2020 рік - 15 718 227,00 (ПДВ 20% - 2 619 704,50) Викласти в новій редакції Додаток до Договору "Календарний план виконання робіт". |
Номер договору про закупівлю: | 219-пр/1020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |