Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фрукти та овочі сезонні
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2019-05-10-000403-c 2c56a586316f455da4dac08ef44e59d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 15:15
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 кг
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1570 кг
Баклажани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1630 кг
Перець салатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2350 кг
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1750 кг
Кабачки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
420 кг
Персики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
650 кг
Слива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Черешня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Вишня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління - згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем поставленого у відповідності до умов Договору товару, після пред"явлення Постачальником рахунка на оплату товару та видаткової накладної, підписаної уповноваженою особою закладу освіти та завіреної печаткою закладу. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 11:18
УОСМС ТД овочі та фрукти сезонні-.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-06-000016 ● 3bf7a81462d24a83aed78eb561462e2d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2019 16:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2019 Одеса № 320

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 06.09.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 06.09.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-05-10-000403-c 10.05.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-13 15:56:59

Запит про надання пояснень

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом:
ДК 021:2015: ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-10-000403-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович вимогам підпункту 4 пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції, у випадку оренди складських приміщень, не надано скан-копії оригіналу документів на право власності Орендодавця на приміщення?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович вимогам підпункту 3 пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби без підтвердженням наявності холодильного обладнання для забезпечення необхідних температурних умов транспортування товару, що є предметом закупівлі учасника стосовно приміщень та автотранспорту?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович вимогам підпункту 6 пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів на правові підстави проведення дезінфекції складських та виробничих приміщень?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович вимогам пункту 2 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано сканкопію договору про санітарну обробку складу з підтверджуючими документами про проходження такої обробки складу (довідка про санітарну обробку чи акт виконаних робіт)?
5) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович вимогам пункту 9 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано витяг з державного реєстру потужностей на кожну окрему потужність учасника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-16 16:22:12

Пояснення до моніторингу

Щодо питання першого запиту, а саме: «яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович вимогам підпункту 4 пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції, у випадку оренди складських приміщень, не надано скан-копії оригіналу документів на право власності Орендодавця на приміщення?»
На виконання цієї вимоги в тендерній пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович присутня довідка від 23.05.2019р. №127 з поясненням причин неможливості надання документу, відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: «В разі неможливості надання документів у складі пропозиції торгів, що заявлені в тендерної документації, Учасник повинен надати письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності.». При розгляді пропозиції учасника 29.05.2019р. були враховані вимоги тендерної документації, у зв’язку з чим рішенням тендерного комітету пропозиція була визнанна такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Щодо питання другого запиту, а саме: «яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович вимогам підпункту 3 пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби без підтвердженням наявності холодильного обладнання для забезпечення необхідних температурних умов транспортування товару, що є предметом закупівлі учасника стосовно приміщень та автотранспорту»
На виконання цієї вимоги в складі тендерної пропозиції учасника присутні довідки/витяги видані Управлінням держспоживслужби в Білгород-Дністровському районі, про присвоєння потужностям оператора ринку особисті реєстраційні номери. Реєстраційний номер на складське приміщення за адресою вул.. Свято-Георгіївська,11 – r-UA-15-05-255 та автомобіль Mercedes –Benz Vito реєстраційний № АА7023ЕС - r-UA-15-05-113, та надано довідку від 23.05.2019р. № 110, в якій ФОП Скалозуб Р.О. підтверджує наявність холодильного обладнання для забезпечення необхідних температурних умов транспортування товару, а саме для зберігання продуктів харчування склад розташований за адресою м.Білгород – Дністровський, вул..Свято-Георгіївська,11, обладнаний холодильним моноблоком VTM 150 TECHNOBLOCK та морозильну ларь Zanussi; для транспортування продуктів харчування автотранспорт Mersedes-Bens Vito реєстраційний номер АА7023ЕС обладнаний холодильноу установкою Termolife TL2001. Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція ФОП Скалозуб Роман Олександрович повністю відповідає вимогам підпункту 3 пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації.
Щодо питання третього запиту, а саме: «яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович вимогам підпункту 6 пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав документів на правові підстави проведення дезінфекції складських та виробничих приміщень?».
В складі тендерної пропозиції учасника присутній договір від 04.03.2019р. №19 укладений між ФОП Скалозуб Роман Олександрович та Філіал ООО «Л.П.С.» щодо проведення санітарної обробки складських приміщень, розташованих за адресою: вул..Свято-Георгіївська,11.. Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція ФОП Скалозуб Роман Олександрович повністю відповідає вимогам підпункту 6 пункту 1.1 частини 1 розділу ІІІ Тендерноїї документації.
Щодо питання четвертого запиту, а саме: «яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович вимогам пункту 2 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано сканкопію договору про санітарну обробку складу з підтверджуючими документами про проходження такої обробки складу (довідка про санітарну обробку чи акт виконаних робіт)?»
В складі тендерної пропозиції учасника присутній договір від 04.03.2019р. №19 укладений між ФОП Скалозуб Роман Олександрович та Філіал ООО «Л.П.С.» щодо проведення санітарної обробки складських приміщень, розташованих за адресою: вул..Свято-Георгіївська,11. та в тендерній пропозиції учасника присутні акти виконаних робіт за 06.03.2019р; 02.04.2019р. та 02.05.2019р. . В складі тендерної пропозиції учасника присутній договір від 04.03.2019р. №20 укладений між ФОП Скалозуб Р.О. та Філіал ООО «Л.П.С.» щодо проведення санітарної обробки автомобіля Mersedes-Benz VITO АА7023ЕС, та в тендерній пропозиції учасника присутні акти виконаних робіт від 07.03.2019р.; 25.04.2019р.; 06.05.2019р. та 17.05.2019р. Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція ФОП Скалозуб Р.О. відповідає вимогам пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації.
Щодо питання п’ятого запиту, а саме: «яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович вимогам пункту 9 Додатку 2 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано витяг з державного реєстру потужностей на кожну окрему потужність учасника?».
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Скалозуб Роман Олександрович, присутня довідка від 23.05.2019р. №125, згідно якої ФОП Скалозуб Р.О. повідомляє, що являеться оператором потужностей, які використовує у своїй господарській діяльності, реєстраційні номера: складське приміщення за адресою вул. Свято-Георгіївська,11 – r-UA-15-05-255, автомобіль Mercedes-Benz Vito - r-UA-15-05-113. Та у складі пропозиції надано: витяг виданий Управлінням держспоживслужби в Білгород-Дністровському районі від 10.07.2018р. №18.1/629 на потужність за адресою: вул..Свято-Георгіївська, буд.11, м.Білгород-Дністровський, Одеська обл., 67700 згідно якої потужності присвоєно особистий реєстраційний номер - r-UA-15-05-255; витяг виданий Управлінням держспоживслужби в Білгород-Дністровському районі від 14.02.2017р. №02/97 на потужність для транспортування харчових продуктів та присвоєно даній потужності особистий реєстраційний номер r-UA-15-05-113 – Mersedes-Bens Vito AA7023ЕС. Враховуючи вищевикладене тендерна пропозиція ФОП Скалозуб Р.О. відповідає вимогам пункту 9 Додатку 2 до Тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

В ході розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2019-09-06-000016 щодо виявлених порушень в частині в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) У зв’язку з тим, що дата початку моніторингу: 06 вересня 2019, а дата завершення процедури закупівлі 10.06.2019р, замовник не має технічної можливості щодо усунення встановленого органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), шляхом відміни закупівлі, так як договір на постачання укладено та станом на сьогодні виконуються зобов’язання по договору сторонами. В ході розгляду висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-M-2019-09-06-000016щодо виявлених порушень в частині розгляду та/або відхилення ( не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), повідомляємо наступне: Рішення про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір з ФОП Скалозуб Р.О. 29.05.2019р. було прийнято тендерним комітетом колегіально. В своїх діях тендерний комітет керувався основним принципом здійснення закупівель, відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону № 922 ЗУ «Про публічні закупівлі» - максимальною економією та ефективністю від закупівлі, бажанням заощадити бюджетні кошти та недопустити зрив процесу харчування та невиконання норм у зв’язку з несвоєчасним укладанням договору. Організація харчування у навчальних закладах підпорядкованих Управлінню - безперервний процес надання послуг. Тендерний комітет, приймаючи рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Скалозуб Р.О. та при укладанні договору,керувався вимогами Закону України «Про охорону дитинства», в частині реалізації конституційних прав дитини на достатній життєвий рівень, охорону здоров’я і життя, шляхом забезпечення високоякісним та безпечним харчуванням спрямованим на зміцнення і збереження здоров’я. З метою недопущення зриву безперервного харчування та виконання норм харчування. Дана процедура закупівлі була оголошена з метою забезпечення дітей на період оздоровлення, повноцінним харчуванням, та свіжими сезонними овочами. У зв’язку з тим,що необхідно було забезпечити заклади освіти продуктами харчування та продовольчою сировиною для безперервного процесу харчування, замовник керуючись максимальною економією розглянув найнижчу цінову пропозицію за результатами аукціону, а саме ФОП Скалозуб Р.О. та відповідно прийняв колегіально рішення про визначення учасника переможцем закупівлі. Ціни надані в ціновій пропозиції ФОП Скалозуб Р.О. не перевищували середньостатистичні ціни по країні на предмет закупівлі. Економія від проведеної закупівлі склала 5375,00 грн, чим самим були заощаджені та збережені кошти місцевого бюджету м.Білгород-Дністровського. Відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагав від учасника подання ним документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У складі тендерної пропозиції учасник підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі».

2019-10-02 12:52:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скалозуб Р.О. 239 625,00
UAH з ПДВ
239 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Короїд Ю.П. 244 250,00
UAH з ПДВ
244 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Скалозуб Р.О.

ФОП Короїд Ю.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Скалозуб Р.О.
#3298210896
Переможець 239 625,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 15:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Скалозуб Р.О. #3298210896

№ рішення у справі

65/38-р/к

Дата рішення у справі

06.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

30 травня 2019 14:59
Електронний підпис
30 травня 2019 14:58
Протокол рішення ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скалозуб Р.О.
#3298210896
239 625,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 14:59
Електронний підпис
30 травня 2019 14:58
Протокол рішення ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:12
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 15:07
Додаткова угода1.jpg зміни до договору
12 грудня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 18:12
Договір укладений
10 червня 2019 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням фактичного обсягу споживання товарів по Договору про закупівлю товарів за державні кошти №291 від 10.06.2019р.(далі - Договір) виникла необхідність привести фінансові зобов’язання у відповідність до юридичних зобов’язань. Відповідно до п. 3.2 частини 3 Договору, «Сума цього договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін», тому ціна Договору зменшується на суму 52070,91 грн. , та складає 187 554,09 грн., без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 239625
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 187 554,09
UAH