Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

• Ноутбук з встановленим програмним забезпеченням ESET Endpoint Security (комплексний). На 1 рік. – 17 штук • Персональний комп'ютер з встановленим програмним забезпеченням ESET Endpoint Security (комплексний). На 1 рік. – 8 штук • Монітор – 8 штук • Лазерний принтер з Wi-Fi – 6 штук • БФП лазерний – 5 штук
Очікувана вартість
709 914,00 UAH
UA-2019-05-10-000341-a 723d88b1bff9414294076496c14244a4
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенько Марія Петрівна

+380472544549 yakovenkosvitlana2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Друга Черкаська міська лікарня відновного лікування "
Код ЄДРПОУ: 05503697
Вебсайт: http://druga-likarnya.ck.ua
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Золотоніська,2
Контактна особа: Семенько Марія Петрівна
+380472544549
yakovenkosvitlana2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 10:26
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 10:26
Початок аукціону: 28 травня 2019 11:48
Очікувана вартість: 709 914,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 549,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Ноутбук з встановленим програмним забезпеченням ESET Endpoint Security (комплексний). На 1 рік.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Золотоніська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 шт
• Персональний комп'ютер з встановленим програмним забезпеченням ESET Endpoint Security (комплексний). На 1 рік.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Золотоніська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 шт
Лазерний принтер з Wi-Fi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Золотоніська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
БФП лазерний LBP-162DW
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Золотоніська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 шт
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Золотоніська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 10:22
Тендерна документація ПК 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 11 травня 2019 14:41
Дата відповіді: 13 травня 2019 09:25
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У технічному завданні данoї версіі тенднeрної документаціі інформація, щодо ваших вимог міститься у пункті 6.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-10-000341-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 06 червня 2019 12:34
ВИМОГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги
ВИМОГА
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ТОВ «Інфолоджик»

Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про усунення порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
Комунальне некомерційне підприємство "Друга Черкаська міська лікарня відновного лікування" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.

Комунальним некомерційним підприємством "Друга Черкаська міська лікарня відновного лікування" (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Ноутбук з встановленим програмним забезпеченням ESET Endpoint Security (комплексний). На 1 рік. – 17 штук • Персональний комп'ютер з встановленим програмним забезпеченням ESET Endpoint Security (комплексний). На 1 рік. – 8 штук • Монітор – 8 штук • Лазерний принтер з Wi-Fi – 6 штук • БФП лазерний – 5 штук) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-05-10-000341-a за адресою www.prozorro.gov.ua.
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ є учасником оголошеної Вами закупівлі оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-05-10-000341-a.
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
03.06.2019 року протоколом тендерного комітету Замовника №6 прийнято рішення, яким переможцем закупівлі визначено ТОВ «Інфолоджик».
Вважаємо рішення тендерного комітету від 03.06.2019 року безпідставним, необґрунтованим та упередженим з огляду на наступне.
1. Частиною 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлена наступна вимога про надання учасниками:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 тендерної документації».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інфолоджик» відсутній документ який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3. А саме, учасником не надано лист-згоду з Додатком 3 тендерної документації.
2. В Додатку 1 до тендерної документації міститься наступна вимога про надання учасниками:
«- відомості про виконання аналогічного (по предмету закупівлі) договору по за власним підписом та печаткою згідно форми Додатку 4 тендерної документації; подається разом з копією аналогічного договору
- копії підтверджуючих документів (договори, видаткові накладні тощо)».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інфолоджик» надав копії аналогічних договорів, проте в порушення вимог тендерної документації не надав підтверджуючі документи – видаткові накладні.
3. В Додатку 1 до тендерної документації міститься наступна вимога про надання учасниками документів:
«Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованого у 2017 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інфолоджик» відсутній вказаний вище документ, також відсутнє пояснення в якому зазначено законодавчі підстави ненадання вище зазначеного документу.
Адже, в примітках Додатку 1 тендерної документації додатково вказано, що в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
4. В Додатку 3 до тендерної документації міститься наступна вимога про надання учасниками документів:
«Учасник у складі Пропозиції конкурсних торгів надає гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, що гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але не менше 12 місяців з дати отримання Товар від постачальника, а саме з дати підписання видаткової накладної. Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник.
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інфолоджик» відсутні вказані вище документи чим порушено вимоги тендерної документації.
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі. Тендерний комітет повинен відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі у випадку наявності істотних порушень в складі тендерної пропозиції, що не дає можливість підтвердити кваліфікацію учасника або його відповідність вимогам тендерної документації.
В зв’язку з викладеним вище, вважаю дії Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Інфолоджик» неправомірними, адже тендерна пропозиція учасника ТОВ «Інфолоджик» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.

ВИМАГАЄМО:
1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Інфолоджик».
2. Розглянути наступну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації.
У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою.
Також у випадку ігнорування Вимоги ми будемо звертатися до Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області з проханням провести моніторинг закупівлі у відповідності до ст. 7-1 Закону та накладення на винних осіб штрафу відповідно до ст. 164-14 КУпАП в розмірі від 11 900,00 грн. до 17 000,00 грн.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-05-10-000341-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3095913837
Дата подання: 07 червня 2019 11:35
Невідповідність переможця кваліфікаційним критеріям
Шановний Замовнику хочемо повідомити Вас, що пропозиція переможця торгів ТОВ «Інфолоджик» не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме:
В Додатку 3 до тендерної документації міститься наступна вимога про надання учасниками документів:
«Учасник у складі Пропозиції конкурсних торгів надає гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, що гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але не менше 12 місяців з дати отримання товару від постачальника, а саме з дати підписання видаткової накладної. Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник.

В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інфолоджик» відсутні вказані вище документи чим порушено вимоги тендерної документації.

Просимо переглянути ваше рішення стосовно обрання ТОВ «Інфолоджик» переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

06 червня 2019 12:34
Вимога _1_.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-10-000341-a.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 11 червня 2019 11:36
ВИМОГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги
ВИМОГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо незаконного визначення переможцем закупівлі ТОВ «Інфолоджик» Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про усунення порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотримуватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.». Комунальне некомерційне підприємство "Друга Черкаська міська лікарня відновного лікування" під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Комунальним некомерційним підприємством "Друга Черкаська міська лікарня відновного лікування" (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Ноутбук з встановленим програмним забезпеченням ESET Endpoint Security (комплексний). На 1 рік. – 17 штук • Персональний комп'ютер з встановленим програмним забезпеченням ESET Endpoint Security (комплексний). На 1 рік. – 8 штук • Монітор – 8 штук • Лазерний принтер з Wi-Fi – 6 штук • БФП лазерний – 5 штук) згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-05-10-000341-a за адресою www.prozorro.gov.ua. ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ є учасником оголошеної Вами закупівлі оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-05-10-000341-a. У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. 03.06.2019 року протоколом тендерного комітету Замовника №6 прийнято рішення, яким переможцем закупівлі визначено ТОВ «Інфолоджик». Вважаємо рішення тендерного комітету від 03.06.2019 року безпідставним, необґрунтованим та упередженим з огляду на наступне. 1. Частиною 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлена наступна вимога про надання учасниками: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 тендерної документації». В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інфолоджик» відсутній документ який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3. А саме, учасником не надано лист-згоду з Додатком 3 тендерної документації. 2. В Додатку 1 до тендерної документації міститься наступна вимога про надання учасниками: «- відомості про виконання аналогічного (по предмету закупівлі) договору по за власним підписом та печаткою згідно форми Додатку 4 тендерної документації; подається разом з копією аналогічного договору - копії підтверджуючих документів (договори, видаткові накладні тощо)». В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інфолоджик» надав копії аналогічних договорів, проте в порушення вимог тендерної документації не надав підтверджуючі документи – видаткові накладні. 3. В Додатку 1 до тендерної документації міститься наступна вимога про надання учасниками документів: «Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованого у 2017 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності». В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інфолоджик» відсутній вказаний вище документ, також відсутнє пояснення в якому зазначено законодавчі підстави ненадання вище зазначеного документу. Адже, в примітках Додатку 1 тендерної документації додатково вказано, що в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. 4. В Додатку 3 до тендерної документації міститься наступна вимога про надання учасниками документів: «Учасник у складі Пропозиції конкурсних торгів надає гарантійний лист, або інший документ складений у довільній формі, що гарантійний строк на Товар становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником на Товар, але не менше 12 місяців з дати отримання Товар від постачальника, а саме з дати підписання видаткової накладної. Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації». В складі тендерної пропозиції ТОВ «Інфолоджик» відсутні вказані вище документи чим порушено вимоги тендерної документації. Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є юридичною особою, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може тлумачити вимоги за тендерною документацією іншим чином, ніж це прописано в умовах закупівлі. Тендерний комітет повинен відхиляти тендерну пропозицію учасника закупівлі у випадку наявності істотних порушень в складі тендерної пропозиції, що не дає можливість підтвердити кваліфікацію учасника або його відповідність вимогам тендерної документації. В зв’язку з викладеним вище, вважаю дії Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Інфолоджик» неправомірними, адже тендерна пропозиція учасника ТОВ «Інфолоджик» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. ВИМАГАЄМО: 1. Добровільно усунути порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Інфолоджик». 2. Розглянути наступну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації. У випадку ігнорування зазначеної Вимоги тендерним комітетом, ми змушені будемо звернутись за захистом своїх прав у порядку статті 18 Закону до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною Скаргою. Також у випадку ігнорування Вимоги ми будемо звертатися до Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області з проханням провести моніторинг закупівлі у відповідності до ст. 7-1 Закону та накладення на винних осіб штрафу відповідно до ст. 164-14 КУпАП в розмірі від 11 900,00 грн. до 17 000,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Вимога задоволена, Замовник змінив рішення.
Дата: 11 червня 2019 15:28
рішення від 13.06.2019 № 7726.pdf
Дата публікації: 13 червня 2019 23:09

Документи подані скаржником

11 червня 2019 11:36
Вимога _1_.pdf

Документи подані замовником

11 червня 2019 13:05
Рішення

Документи Органу Оскарження

13 червня 2019 23:09
рішення від 13.06.2019 № 7726.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інфолоджик 699 547,80
UAH з ПДВ
530 877,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 606 306,00
UAH з ПДВ
530 878,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 597 510,00
UAH з ПДВ
559 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 662 871,10
UAH з ПДВ
560 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 09:47
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2019 09:47
Довідка стаття 17.pdf
27 травня 2019 09:47
Паспорт.pdf
27 травня 2019 09:47
Виписка.pdf
27 травня 2019 09:47
Витяг з ЄДР.pdf
27 травня 2019 09:47
Довідка про досвід.pdf
27 травня 2019 09:47
ІПН.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 14:47
Електронний підпис
19 червня 2019 14:38
Стаття 17.pdf
19 червня 2019 14:38
Довідка ДФС.pdf
19 червня 2019 14:38
Довідка МВС.pdf
19 червня 2019 14:38
Довідка НАЗК.pdf
18 червня 2019 14:19
Електронний підпис
18 червня 2019 14:15
Пропозиція остаточна.pdf
26 травня 2019 19:33
Електронний підпис
26 травня 2019 19:32
Витяг з ЄДР.pdf
26 травня 2019 19:32
Висновок СЕС Lenovo.pdf
26 травня 2019 19:32
Sineo224e19042612350.pdf
26 травня 2019 19:32
Майкрософт.pdf
26 травня 2019 19:32
Пропозиція.pdf
26 травня 2019 19:32
ІПН.pdf
26 травня 2019 19:32
Паспорт.pdf
26 травня 2019 19:32
Виписка з реєстру.pdf

Публічні документи

27 травня 2019 09:52
Електронний підпис
27 травня 2019 09:16
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інфолоджик

ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Інфолоджик
#37565764
Рішення скасоване 530 877,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 10:58
ТОВ Інфолоджик
#37565764
Відхилено 530 877,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 11:38
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ
#3095913837
Відхилено 530 878,00
UAH з ПДВ
14 червня 2019 15:56
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Переможець 559 998,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 13:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

03 червня 2019 15:43
Електронний підпис
03 червня 2019 12:02
Рішення

Документи

14 червня 2019 11:26
Електронний підпис
14 червня 2019 11:14
рішення8 001.jpg

Документи

14 червня 2019 15:56
Електронний підпис
14 червня 2019 14:26
рішення _9 001.jpg

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

19 червня 2019 13:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
559 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 13:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 14:18
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 10:21
договір комп.docx укладений
05 липня 2019 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 липня 2019
Сума оплати за договором: 559 998,00
UAH