Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 М’ясо (тушки курей)
Очікувана вартість
68 200,00 UAH
UA-2019-05-10-000261-c 63e8f2bc61d043519730be2d1d059a2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлунь Світлана Степанівна

05236-5-23-23 sz1981@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 22219526
Місцезнаходження: 27552, Україна , Кiровоградська обл., ВЛАСІВКА, селище Власівка вул. Східна 1
Контактна особа: Павлунь Світлана Степанівна
05236-5-23-23
sz1981@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 10:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 11:53
Початок аукціону: 27 травня 2019 11:53
Очікувана вартість: 68 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 341,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кг.
тушки курей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27552, Україна, Кiровоградська область, ВЛАСІВКА, Східна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 10:31
Проект договору мясо.docx
10 травня 2019 10:31
ТД кури.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-10-000261-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Гребенюк Антон Ігорович, Код ЄДРПОУ:3328800518
Дата подання: 04 червня 2019 18:17
Порушення Закону
ФОП Гребенюк А.І.
Україна, м.Кіровоград, 25006
вул.Тамбовська,7 кв 2
ІНН 3328800518
тел 0509352048
ПАТ КБ «Приватбанк»
код банку 305299, ЄДРПОУ 14360570,
р/р №29244825509100



Оскарження
Результату аукціону по закупівлі
UA-2019-05-10-000261-c

Тушки курячі

Замовник :Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці
В аукціоні брало участь 2 учасника, а саме:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Форвард-груп»
2. ФОП Гребенюк Антон Ігорович
Переможцем визнано ТОВ «Форвард-груп», дане підприємство як переможець повинно надати згідно вимог Замовника
- Додаток 3 «Проект договору» (заповнений та завірений підписом та печаткою учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору)- учасником подано завірений, проте не заповнений проект договору
- Учасник повинен надати копії особових медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів водія транспорту і особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи.-Медична книга на Ерошенко В.О. , яка подана учасником не відповідає вимогам,оскільки не вказано місце роботи .
- Відповідно ст. 17 ч. З Закону України «Про публічні закупівлі» переможець торгів
у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі
Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати
замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами
2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Форвард-груп» було оприлюднено
в системі Прозорро 29.05.2019 о 09 год. 08 хв. Зважаючи на викладене вище,
ТОВ «Форвард-груп» мали надати (оприлюднити) в системі Прозорро документи,
передбачені ст. 17 ч. З Закону України «Про публічні закупівлі» до 09 год. 08 хв.
03.06.2019 року. Фіксація інформації про надання документів, зокрема довідки про відсутність заборгованості зі сплати податків переможця ТОВ «Форвард-груп» . відбулася в системі Прозорро 03.06.2019 о 10 год. 43 хв., що не
відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
7. Згідно ст. 30 п.1 пп. 2 абзацу 2 (переможець не надав документи, що
підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17)
Відповідно до ст. 30. ЗУ «Про публічні закупівлі» :
Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
Таким чином враховуючи наявне порушення, прямо передбачене ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО :
1.Дискваліфікувати учасника 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Форвард-груп», як такого,що порушив ст. 17 ЗУ «Про пулічні закупівлі»
2.Перейти до розгляду пропозицій наступних учасників.
В разі відсутності реакції Замовника будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою для вирішення даної ситуації.

М.П. Гребенюк А.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 червня 2019 11:05
Відповідь на вимогу викладена в доданому файлі

Документи подані скаржником

04 червня 2019 18:17
Оскарження

Документи

07 червня 2019 11:05
Відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 66 550,00
UAH з ПДВ
59 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гребенюк Антон Ігорович 61 600,00
UAH з ПДВ
59 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2019 11:30
Електронний підпис
25 травня 2019 11:21
ТУШКИ ТРАВЕНЬ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

ФОП Гребенюк Антон Ігорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"
#39525189
Переможець 59 598,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 09:08

Документи

29 травня 2019 09:07
Електронний підпис
29 травня 2019 09:07
Протокол 67.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"
#39525189
59 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 09:07
Електронний підпис
29 травня 2019 09:07
Протокол 67.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
24 січня 2020 11:04
ДУ214-3.pdf зміни до договору
15 січня 2020 14:32
ДУ214-3.pdf зміни до договору
15 січня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:29
ДУ2.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 15:29
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 15:21
ДУ1 до договору 214.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 08:47
Договір 214.pdf укладений
11 червня 2019 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одинию товару
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік до 15.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік. З 01.01.2020 р. по 15.03.2020 р. сума договору складає 11918,00 грн. з ПДВ. Загальна сума по договору з урахуванням змін складає 71516,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 214
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 15 березня 2020
Сума оплати за договором: 71 516,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 919,33 UAH)