Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для НУШ
Очікувана вартість
422 640,00 UAH
UA-2019-05-10-000005-c 4adcdce01254435a82a8c5e309386438
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Проданюк Микола Володимирович

380993056626 5.938502@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39967399
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30
Контактна особа: Проданюк Микола Володимирович
380993056626
5.938502@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 травня 2019 06:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 11:10
Очікувана вартість: 422 640,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Меблі для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, Незалежності 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 06:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 06:31
ТД_шкільні меблі Хотин 19.doc
17 травня 2019 06:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 06:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 06:31
ТД_шкільні меблі Хотин 19.doc
10 травня 2019 06:38
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 13 травня 2019 08:35
Дата відповіді: 17 травня 2019 06:32
додайте будь-ласка тендерну документацію
Відповідь: Дякуємо за звернення, документація виправлена
документація
Дата подання: 13 травня 2019 09:59
Дата відповіді: 17 травня 2019 06:32
нема документації
Відповідь: Дякуємо за звернення, документація виправлена

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-16-000009 ● 63c1ad732804479290594f06ceae4880
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 травня 2019 14:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
16.05.2019 № 25

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника К.КОЛОТИЛО

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 16 травня 2019 року №25

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-05-10-000005-c від 10.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-20 16:25:13

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Меблі для НУШ «ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-10-000005-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
чи затверджувався Замовником річний план закупівель щодо зазначеної закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Дякуємо за аналіз нашої тендерної документації. В відповідь на виявлені порушення повідомляємо наступне: 1. Замовником затверджено річний план закупівлі Меблі для НУШ в день прийняття рішення про закупівлю і затвердження Тендерної документації, а саме 10 травня 2019 року. Інформація щодо плану закупілі в прозорро була оголошена з затримкою через помилкову роботу персонального комп"ютера. Щоб виправити помилку інформація була внесена. 2. Щодо вимагання від постачальника довідок виданих саме: у вигляді документу, виданого Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС, або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України повідомляємо наступне: В Законі 922-VIII, статті 17 та 22 нічого не сказано саме про департаменти МВС і управління МВС. Інформації про ці органи немає і в офіційних роз"ясненях до Закону. Відповідно вважаємо що інформація про порушення невірна. Заради виправлення зауваження ви будемо вимагати від переможця надання довідки саме від органів вказаних в листі УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

2019-05-28 14:32:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

-

2019-06-18 11:55:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Імпульс" 380 332,00
UAH
380 332,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕБЛІ СІТІ" 394 930,00
UAH
394 930,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 15:18
Електронний підпис
27 травня 2019 15:03
хотин тенд пред.doc
25 травня 2019 20:14
Електронний підпис
25 травня 2019 20:04
хотин зовн_вигляд.doc
25 травня 2019 20:04
відгук Клішківці.jpg
25 травня 2019 20:04
видаткові накладні.PDF
25 травня 2019 20:04
Лист-відгук.pdf
25 травня 2019 20:04
заглушки пластикові.jpg
25 травня 2019 20:04
дсп 2018 свиспан.pdf
25 травня 2019 20:04
Висновок ДСЕЕ на меблі.pdf
25 травня 2019 20:04
cer 199.PDF
25 травня 2019 20:04
пропозиція.PDF
25 травня 2019 20:04
порівн зовн вид.PDF
25 травня 2019 20:04
перелік.PDF
25 травня 2019 20:04
листи.PDF
25 травня 2019 20:04
картка учасника.PDF
25 травня 2019 20:04
ЕДРПОУ.PDF
25 травня 2019 20:04
договор.PDF
25 травня 2019 20:04
довідки.PDF
25 травня 2019 20:04
гарнтії.PDF

Публічні документи

26 травня 2019 15:40
Витяг ПДВ.pdf
26 травня 2019 15:40
Виписка.pdf
26 травня 2019 15:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 травня 2019 15:40
Пропозиція.pdf
26 травня 2019 15:40
Паспорт виробу_шафа.pdf
26 травня 2019 15:40
Вятяг з ЄДР.pdf
26 травня 2019 15:40
Статут Меблі Сіті.pdf
26 травня 2019 15:40
Сертифікати нові 2019 0005.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Імпульс"

ТОВ "МЕБЛІ СІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Імпульс"
#14272771
Відхилено 380 332,00
UAH
28 травня 2019 14:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕБЛІ СІТІ"
#42071131
Переможець 394 930,00
UAH
28 травня 2019 14:47

Документи

28 травня 2019 14:43
Електронний підпис
28 травня 2019 14:43
рішеня хотин 1.docx

Документи

28 травня 2019 14:46
Електронний підпис
28 травня 2019 14:46
рішеня хотин 1.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕБЛІ СІТІ"
#42071131
394 930,00
UAH
Документи

Документи

28 травня 2019 14:46
Електронний підпис
28 травня 2019 14:46
рішеня хотин 1.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 16:38
дод №1 до дог 159 шкільні меблі.pdf укладений
07 серпня 2019 16:37
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 13:08
дог 159 нуш.pdf укладений
12 червня 2019 13:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 394 930,00
UAH
Причини розірвання договору: за згодою сторін