Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Хотинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39967399 |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., Хотин, Незалежності, 30 |
Контактна особа: |
Проданюк Микола Володимирович 380993056626 5.938502@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 травня 2019 06:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 422 640,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,47% |
Інформація про предмет закупівлі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 06:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 06:31 |
ТД_шкільні меблі Хотин 19.doc |
17 травня 2019 06:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2019 06:31 |
ТД_шкільні меблі Хотин 19.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-16-000009 ● 63c1ad732804479290594f06ceae4880
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2019 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.05.2019 № 25
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника К.КОЛОТИЛО
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 16 травня 2019 року №25
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-05-10-000005-c від 10.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К.СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-20 16:25:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Меблі для НУШ «ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-10-000005-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
чи затверджувався Замовником річний план закупівель щодо зазначеної закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дякуємо за аналіз нашої тендерної документації. В відповідь на виявлені порушення повідомляємо наступне: 1. Замовником затверджено річний план закупівлі Меблі для НУШ в день прийняття рішення про закупівлю і затвердження Тендерної документації, а саме 10 травня 2019 року. Інформація щодо плану закупілі в прозорро була оголошена з затримкою через помилкову роботу персонального комп"ютера. Щоб виправити помилку інформація була внесена. 2. Щодо вимагання від постачальника довідок виданих саме: у вигляді документу, виданого Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС, або управліннями (відділами) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України повідомляємо наступне: В Законі 922-VIII, статті 17 та 22 нічого не сказано саме про департаменти МВС і управління МВС. Інформації про ці органи немає і в офіційних роз"ясненях до Закону. Відповідно вважаємо що інформація про порушення невірна. Заради виправлення зауваження ви будемо вимагати від переможця надання довідки саме від органів вказаних в листі УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
2019-05-28 14:32:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
-
2019-06-18 11:55:52
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Імпульс" #14272771 |
Відхилено |
380 332,00
UAH
|
28 травня 2019 14:44
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЕБЛІ СІТІ" #42071131 |
Переможець |
394 930,00
UAH
|
28 травня 2019 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 16:38
|
дод №1 до дог 159 шкільні меблі.pdf | укладений |
07 серпня 2019 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2019 13:08
|
дог 159 нуш.pdf | укладений |
12 червня 2019 13:05
|