Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-05-08-002428-a 1371c68135de49bd9e09bc310c19a50c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Александр Рябоконь

+380685693215 v322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "Водопостач" Овідіопольської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 32266160
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., смт. Овідіополь, вул. Дзержинського, 72
Контактна особа: Александр Рябоконь
+380685693215
v322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 11:07
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
(екскаватор- навантажувач) 1 одиниця
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Дзержинського, буд. 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 14:34
ЗМIНИ ЕКСКАВАТОПР 2 001.jpg
15 травня 2019 14:34
ЗМIНИ ЕКСКОВАТОР 001.jpg
15 травня 2019 14:34
Додаток 3 нова редакція.doc
15 травня 2019 14:34
тд.doc
08 травня 2019 16:17
додатк 2.docx
08 травня 2019 16:16
додаток 1.docx
08 травня 2019 16:16
Додаток 3.doc
08 травня 2019 16:16
додаток 4.docx
08 травня 2019 16:16
додаток 5.docx
08 травня 2019 16:16
тд.doc
15 травня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 14:34
ЗМIНИ ЕКСКАВАТОПР 2 001.jpg
15 травня 2019 14:34
ЗМIНИ ЕКСКОВАТОР 001.jpg
15 травня 2019 14:34
Додаток 3 нова редакція.doc
15 травня 2019 14:34
тд.doc
08 травня 2019 16:17
додатк 2.docx
08 травня 2019 16:16
додаток 1.docx
08 травня 2019 16:16
Додаток 3.doc
08 травня 2019 16:16
додаток 4.docx
08 травня 2019 16:16
додаток 5.docx
08 травня 2019 16:16
тд.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-08-002428-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 13 травня 2019 14:08
Внесення змін до Додатку №3 Технічне завдання, 3. Организаційні положення
Шановний тендерний комітет! Вашим підприємством проводяться тендер на закупівлю: «(екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка» (оголошення № UA-2019-05-08-002428-a).
Після вивчення тендерної документації, по вищевказаному предмету закупівлі, Вашим підприємством в Додатку № 3 Технічне завдання пункт 2 розділу 3 викладено в редакції, що обмежує коло учасників для участі в тендері, а саме:
3.Організаційні вимоги: Організаційні положення (Ваша редакція) "Учасник повинен мати не менше ніж трьохрічний досвід поставок техніки відповідного типу та виробництва, який пропонуються (підтверджується договорами поставок)." Викладення цього пункту в Вашій редакції носить дискримінаційний характер та порушує основні принципи здійснення закупівель визначені у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо викласти у наступній редакції: " Учасник повинен мати досвід поставок техніки відповідного типу та виробництва, який пропонуються (підтверджується договорами поставок)." З урахуванням вищевикладеного, керуючись пунктом 1 "Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" розділу V "Оцінка тендерної пропозиції", критеріями та методикою оцінки тендерних пропозицій, викладених в Додатку № 3 до тендерних документацій вищевказаних закупівель, вважаємо, що відхилення нашого підприємства, за результатами якого системою буде визначено учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією, буде носити дискримінаційний характер, порушувати вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», єдиний основний критерій оцінки тендерних пропозицій, встановлений Вашим підприємством, - Ціна та наше підприємство буде вимушено звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Крім цього повідомляємо, що наше підприємство має значний багаторічний досвід поставок іншої більш складної техніки та працівники сервісної служби пройшли обов’язкове навчання на заводі-виробнику з питань експлуатації та обслуговування екскаваторів-навантажувачів, працівники сервісної служби мають відповідні свідоцтва заводу-виробника, які за Вашим запитом можуть бути надіслані додатково.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 16:29
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: Шановний учасник, дякуємо за запитання. До тендерної документації буде внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2019-05-08-002428-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЕАНДА", Код ЄДРПОУ:38701862
Дата подання: 13 травня 2019 15:19
Вимога щодо умов закупівлі
Вимоги на внесення змін в технічне завдання
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2019 16:30
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо:
Шановний учасник ТОВ «АЛЕНДА» вих. 13/05-19/01 від 13.05.2019р. на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Транспортна довжина являється критичним розміром оскільки залежить від гаражного місця екскаватора, не більше 5800мм. Більший транспортний засіб не поміститься в гараж
Об’єм паливного баку 160л встановлений в залежності від робіт, для їх швидкого та якісного виконання, значної економії палива.
Щодо об’єму ковша, також є виробничою необхідністю.
По питанню підтвердження досвіду учасником, то до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-05-08-002428-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 04 червня 2019 11:42
Касаемо отклонения компании ООО "ТК "Спецзапчасть"
Уважаемые господа!
Со своей стороны техника по которой вы написали отклонения стоит на нашей производственной площадке и Вы можете полностью проверить те параметры по которым Вы нас отклонили!!! Как ни странно они все соответствуют заявленным нашей компанией в нашем тендерном предложении.
Но и это не самое интерестное, интерестно то, что победитель на тендер НЕ ПРИЛОЖИЛ ВСЕХ НЕОБХОДИМЫХ ДОКУМЕНТОВ требуемых тендерной документацией (где додаток №4??? - даний додаток обов'язково подається учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку з власноручним підписом.....), но при этом его признали ПОБЕДИТЕЛЕМ!!! Как такое может быть???
Конечно же в нашей стране никогда не будет нормальных тарифов для пользователя, когда заказчики: 1. покупают более дорогую технику, при этом обращаем Ваше внимание, что Вам предлагалась абсолютно европейская машина!!! 2. при этом приобретаемая машина еще и имеет больший расход ГСМ на будущую работу.
Требуем отменить данный тендер и не использовать корупционную составляющую. В случае если Вы не обратите внимание на описанные выше нарушения, мы будем вынуждены обратиться не в АКМУ, а сразу в органы прокуратуры и СБУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2019 23:51
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення відповідно нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо:
Ваше звернення не відповідає нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тому залишається без розгляду.

Документи подані скаржником

13 травня 2019 15:19
Вимоги 298.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000034 ● 886a0b4dd61d45b38b70b87c1e93cda4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 15:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2019 Одеса № 179


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлани САМОКІШ від 03.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 03.06.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.06.2019 № 179
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-05-08-002428-a 08.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Конюченко І.А.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-06 10:50:33

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора-навантажувача (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-002428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 1 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність у нього права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 розділу V ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості», які видані раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (08.05.2019)?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам додатку 4 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки додаток № 2 «Заявка на поставку Товару» до Проекту договору?
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 4 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника про дотримання учасником ТОВ «Констракшн Машинері» вимог тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету від 30.05.2019 № 4) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 30.05.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-11 11:33:51

У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора-навантажувача (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-002428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, Тендерний комітет Замовника надає наступні пояснення і наступних питань

У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора-навантажувача (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-002428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, Тендерний комітет Замовника надає наступні пояснення і наступних питань:

По питанню 1-му
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 1 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність у нього права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД?
повідомляємо наступне:
Відповідно до умов/вимог 1 розділу VI ТД (учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації)
На виконання вище зазначеної вимоги Учасник надав у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі довідка - підтвердження №CML22-12/05/2019 від 22/05/2019 розміщеної за посиланням у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou, у дані довідці учасник повністю усвідомлює Зміст документації тендерних торгів, що і підтвердженням того що (Учасник усвідомлює про наявність права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації).
Тендерна документація не містить певних форм вимог написання вище зазначеної довідки, а містить надання інформації у формі довідки у довільній формі. Довідка із заначеною інформацією наявна у складі пропозиції Учасника №CML22-12/05/2019 від 22/05/2019 розміщеної за посиланням у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou
Отже, таким чином Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» підтвердив у своїй пропозиції вимоги 1 розділу VI ТД. Враховуючи вище викладене пропозиція Учасника відповідає умовам вимога тендерної документації 1 розділу VI ТД.
По питанню 2-му повідомляємо наступне:
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 розділу V ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості», які видані раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (08.05.2019)?
повідомляємо наступне:
Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» на виконання умов/вимог тендерної документації у складі своєї пропозиції частини 2 розділу V ТД надав довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості». Учасник виконав норму вимогу подання у складі пропозиції довідку із банківської установи Чим дотримався вимог умов тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка.
Відповідно до норм ст.28 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій ц.7 «Замовник має право звернутися за підтвердження інформації наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції...» ЗУ «Про публічні закупівлі» керуючись даними нормами Замовник використав своє право. Керуючись нормами/ умовами тендерної документації у рамках проведення відкритих торгів щодо закупівлі у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка. Звернувся до відкритих інформаційних джерел у розумінні чинного законодавства України та отримав відповідну інформацію, зокрема, https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou. Замовник отримав достовірне підтвердження інформації поданої у Учасником своєї пропозиції. (додатки довідки)
Отже пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає вимогам частини 2 розділу V ТД

По питанню 3-му повідомляємо наступне:
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам додатку 4 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки додаток № 2 «Заявка на поставку Товару» до Проекту договору?
Заявка на поставку товару надається Замовником, після укладання договору відповідно до умов ст.36. ст.37 ЗУ «ЗУ Про публічні закупівлі». Заявку оформляє Замовник, а не Учасник торгів.
Щодо питання дотримання умов /вимог тендерної документації п.3 «Проект договору» Розділ VI «Результати торгів та укладання договору», (Учасник надає оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору). Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» надав у складі пропозиції лист- гарантію щодо погодження з проектом договору та істотними умовами договору, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю. вих №CML22-20/05/2019 від 22 травня 2019р. матеріал знаходиться у блоку № 6_Інші документи.pdf на ст. 56. Матеріал розміщено https://prozorro.gov.ua/tender/search/? У вільному доступі.
Виходячи із вище викладеного пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповдає умовам/вимогам тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
По питанню 4- повідомляємо наступне:
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 4 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір?
У розумінні умов/вимог вимогам частини 4 розділу VI ТД, зазначаємо, що умову вимогу тендерної документації у складі тендерної пропозиції (не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір) слід читати у розумінні вимоги «ТОЩО» тобто найголовнішою вимогою/умовою є наявність протоколу інформаційної довідки складеної у довільній формі витягу, рішення, наказу. Перелік інших документів слід читати у розумінні виразу «АБО».
У складі пропозиції Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» надано посвідку на постійне місце проживання, що є тотожним, аналогічним документом паспорту чи ID картки за чинним законодавством України, що регулює питання місця реєстрації (прописки) людини ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
Вище зазначені матеріали розміщено у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou файлі пропозиції учасника №5 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи.pdf розміщені
23 трав. 15:41.
Тому відповідно вище викладеного матеріалу пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає умовам/вимогам частини 4 розділу VI ТД у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка у повному обсязі.
Просимо прийняти до уваги пояснення тендерного комітету Замовника щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» умовам вимогам тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-11 11:48:36

У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора-навантажувача (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-002428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, Тендерний комітет Замовника надає наступні пояснення і наступних питань


У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора-навантажувача (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-002428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, Тендерний комітет Замовника надає наступні пояснення і наступних питань:

По питанню 1-му
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 1 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність у нього права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД?
повідомляємо наступне:
Відповідно до умов/вимог 1 розділу VI ТД (учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації)
На виконання вище зазначеної вимоги Учасник надав у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі довідка - підтвердження №CML22-12/05/2019 від 22/05/2019 розміщеної за посиланням у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou, у дані довідці учасник повністю усвідомлює Зміст документації тендерних торгів, що і підтвердженням того що (Учасник усвідомлює про наявність права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації).
Тендерна документація не містить певних форм вимог написання вище зазначеної довідки, а містить надання інформації у формі довідки у довільній формі. Довідка із заначеною інформацією наявна у складі пропозиції Учасника №CML22-12/05/2019 від 22/05/2019 розміщеної за посиланням у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou
Отже, таким чином Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» підтвердив у своїй пропозиції вимоги 1 розділу VI ТД. Враховуючи вище викладене пропозиція Учасника відповідає умовам вимога тендерної документації 1 розділу VI ТД.
По питанню 2-му повідомляємо наступне:
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 розділу V ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості», які видані раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (08.05.2019)?
повідомляємо наступне:
Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» на виконання умов/вимог тендерної документації у складі своєї пропозиції частини 2 розділу V ТД надав довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості». Учасник виконав норму вимогу подання у складі пропозиції довідку із банківської установи Чим дотримався вимог умов тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка.
Відповідно до норм ст.28 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій ц.7 «Замовник має право звернутися за підтвердження інформації наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції...» ЗУ «Про публічні закупівлі» керуючись даними нормами Замовник використав своє право. Керуючись нормами/ умовами тендерної документації у рамках проведення відкритих торгів щодо закупівлі у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка. Звернувся до відкритих інформаційних джерел у розумінні чинного законодавства України та отримав відповідну інформацію, зокрема, https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou. Замовник отримав достовірне підтвердження інформації поданої у Учасником своєї пропозиції. (додатки довідки)
Отже пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає вимогам частини 2 розділу V ТД

По питанню 3-му повідомляємо наступне:
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам додатку 4 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки додаток № 2 «Заявка на поставку Товару» до Проекту договору?
Заявка на поставку товару надається Замовником, після укладання договору відповідно до умов ст.36. ст.37 ЗУ «ЗУ Про публічні закупівлі». Заявку оформляє Замовник, а не Учасник торгів.
Щодо питання дотримання умов /вимог тендерної документації п.3 «Проект договору» Розділ VI «Результати торгів та укладання договору», (Учасник надає оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору). Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» надав у складі пропозиції лист- гарантію щодо погодження з проектом договору та істотними умовами договору, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю. вих №CML22-20/05/2019 від 22 травня 2019р. матеріал знаходиться у блоку № 6_Інші документи.pdf на ст. 56. Матеріал розміщено https://prozorro.gov.ua/tender/search/? У вільному доступі.
Виходячи із вище викладеного пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповдає умовам/вимогам тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
По питанню 4- повідомляємо наступне:
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 4 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір?
У розумінні умов/вимог вимогам частини 4 розділу VI ТД, зазначаємо, що умову вимогу тендерної документації у складі тендерної пропозиції (не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір) слід читати у розумінні вимоги «ТОЩО» тобто найголовнішою вимогою/умовою є наявність протоколу інформаційної довідки складеної у довільній формі витягу, рішення, наказу. Перелік інших документів слід читати у розумінні виразу «АБО».
У складі пропозиції Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» надано посвідку на постійне місце проживання, що є тотожним, аналогічним документом паспорту чи ID картки за чинним законодавством України, що регулює питання місця реєстрації (прописки) людини ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
Вище зазначені матеріали розміщено у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou файлі пропозиції учасника №5 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи.pdf розміщені
23 трав. 15:41.
Тому відповідно вище викладеного матеріалу пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає умовам/вимогам частини 4 розділу VI ТД у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка у повному обсязі.
Просимо прийняти до уваги пояснення тендерного комітету Замовника щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» умовам вимогам тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-19 08:47:34

Пояснення за результатами моніторингу У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора-навантажувача (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-002428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, Тендерний комітет Замовника надає наступні пояснення і наступних питань

Пояснення за результатами моніторингу

У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора-навантажувача (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-002428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, Тендерний комітет Замовника надає наступні пояснення і наступних питань:

По питанню 1-му
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 1 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність у нього права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД?
повідомляємо наступне:
Відповідно до умов/вимог 1 розділу VI ТД (учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку к довільній формі, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації)
На виконання вище зазначеної вимоги У часник надав у складі своє ї пропозиції довідку у довільній формі довідка - підтвердження №CML22-12/05/2019 від 22/05/2019 розміщеної за посиланням у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou, у дані довідці у часник повністю усвідомлює Зміст документації тендерних торгів, що і підтвердженням того що (Учасник усвідомлює про наявність права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації).
Тендерна документація не містить певних форм вимог написання вище зазначеної довідки, а містить надання інформації у формі довідки у довільній формі. Довідка із заначеною інформацією наявна наявна у складі пропозиції Учасника №CML22-12/05/2019 від 22/05/2019 розміщеної за посиланням у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou
Отже, таким чином Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» підтвердив у своїй пропозиції вимоги 1 розділу VI ТД. Враховуючи вище викладене пропозиція Учасника відповідає умовам вимога тендерної документації 1 розділу VI ТД.

По питанню 2-му повідомляємо наступне:
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 розділу V ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості», які видані раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (08.05.2019)?
повідомляємо наступне:
Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» на виконання умов/вимог тендерної документації у складі своєї пропозиції частини 2 розділу V ТД надав довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості». Учасник виконав норму вимогу подання у складі пропозиції довідку із банківської установи Чим дотримався вимог умов тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка.
Відповідно до норм ст.28 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій ц.7 «Замовник має право звернутися за підтвердження інформації наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції...» ЗУ «Про публічні закупівлі» керуючись даними нормами Замовник використав своє право. Керуючись нормами/ умовами тендерної документації у рамках проведення відкритих торгів щодо закупівлі у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича технікана. Звернувся до відкритих інформаційних джерел у розумінні чинного законодавства України та отримав відповідну інформацію, зокрема, https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou. Замовник отримав достовірне підтвердження інформації поданої у Учасником своєї пропозиції. (додатки довідки)
Отже пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає вимогам частини 2 розділу V ТД
Додаток №2 (довідки із банку) Номер у Prozorro UA-2019-02-18-000716-c
ID у Prozorro 21cf52d302b64531ba35811af405d698
Номер у Prozorro UA-2019-03-20-001363-a
ID у Prozorro bba905bea033480593e18825e1865cf9

По питанню 3-му повідомляємо наступне:
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам додатку 4 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки додаток № 2 «Заявка на поставку Товару» до Проекту договору?
Заявка на поставку товару надається Замовником, після укладання договору відповідно до умов ст.36. ст.37 ЗУ «ЗУ Про публічні закупівлі». Заявку оформляє Замовник, а не Учасник торгів.
Щодо питання дотримання умов /вимог тендерної документації п.3 «Проект договору» Розділ VI «Результати торгів та укладання договору», (Учасник надає оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору). Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» надав у складі пропозиції лист- гарантію щодо погодження з проектом договору та істотними умовами договору, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю. вих №CML22-20/05/2019 від 22 травня 2019р. матеріал знаходиться у блоку № 6_Інші документи.pdf на ст. 56. Матеріал розміщено https://prozorro.gov.ua/tender/search/? У вільному доступі.
Виходячи із вище викладеного пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає умовам/вимогам тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
По питанню 4- повідомляємо наступне:
4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 4 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір?
У розумінні умов/вимог вимогам частини 4 розділу VI ТД, зазначаємо, що умову вимогу тендерної документації у складі тендерної пропозиції (не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір) слід читати у розумінні вимоги «ТОЩО» тобто найголовнішою вимогою/умовою є наявність протоколу інформаційної довідки складеної у довільній формі витягу, рішення, наказу. Перелік інших документів слід читати у розумінні виразу «АБО».
У складі пропозиції Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» надано посвідку на постійне місце проживання, що є тотожним, аналогічним документом паспорту чи ID картки за чинним законодавством України, що регулює питання місця реєстрації (прописки) людини ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»
З 4 квітня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», що встановлює нові правила реєстрації місця проживання громадян. Функцію з реєстрації місця проживання передано до виконавчих органів територіальних громад, відтак підрозділи міграційної служби припинили здійснення реєстрації місця проживання.
(10 грудня 2015 року) Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-VIII, яким функції з реєстрації місця проживання громадян делеговані органам місцевого самоврядування (раніше цю функцію здійснювала Державна міграційна служба). Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 розроблена на виконання цього закону, Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» і визначає порядок реєстрації, виходячи з нових вимог.
Відомості про засновника та власника підписання містяться у відкритому офіційному джерелі на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (Додаток копія паспорту)
Вище зазначені матеріали розміщено у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou файлі пропозиції учасника №5 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи.pdf розміщені
23 трав. 15:41.

Тому відповідно вище викладеного матеріалу пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає умовам/вимогам частини 4 розділу VI ТД у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка у повному обсязі.
Просимо прийняти до уваги пояснення тендерного комітету Замовника щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» умовам вимогам тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення за результатами моніторингу У межах проведення моніторингу закупівлі екскаватора-навантажувача (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-002428-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, Тендерний комітет Замовника надає наступні пояснення і наступних питань: По питанню 1-му 1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 1 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність у нього права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД? повідомляємо наступне: Відповідно до умов/вимог 1 розділу VI ТД (учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку к довільній формі, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації) На виконання вище зазначеної вимоги У часник надав у складі своє ї пропозиції довідку у довільній формі довідка - підтвердження №CML22-12/05/2019 від 22/05/2019 розміщеної за посиланням у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou, у дані довідці у часник повністю усвідомлює Зміст документації тендерних торгів, що і підтвердженням того що (Учасник усвідомлює про наявність права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації). Тендерна документація не містить певних форм вимог написання вище зазначеної довідки, а містить надання інформації у формі довідки у довільній формі. Довідка із заначеною інформацією наявна наявна у складі пропозиції Учасника №CML22-12/05/2019 від 22/05/2019 розміщеної за посиланням у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou Отже, таким чином Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» підтвердив у своїй пропозиції вимоги 1 розділу VI ТД. Враховуючи вище викладене пропозиція Учасника відповідає умовам вимога тендерної документації 1 розділу VI ТД. По питанню 2-му повідомляємо наступне: 2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 2 розділу V ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості», які видані раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (08.05.2019)? повідомляємо наступне: Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» на виконання умов/вимог тендерної документації у складі своєї пропозиції частини 2 розділу V ТД надав довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості». Учасник виконав норму вимогу подання у складі пропозиції довідку із банківської установи Чим дотримався вимог умов тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка. Відповідно до норм ст.28 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій ц.7 «Замовник має право звернутися за підтвердження інформації наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ та організацій відповідно до їх компетенції...» ЗУ «Про публічні закупівлі» керуючись даними нормами Замовник використав своє право. Керуючись нормами/ умовами тендерної документації у рамках проведення відкритих торгів щодо закупівлі у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича технікана. Звернувся до відкритих інформаційних джерел у розумінні чинного законодавства України та отримав відповідну інформацію, зокрема, https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou. Замовник отримав достовірне підтвердження інформації поданої у Учасником своєї пропозиції. (додатки довідки) Отже пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає вимогам частини 2 розділу V ТД Додаток №2 (довідки із банку) Номер у Prozorro UA-2019-02-18-000716-c ID у Prozorro 21cf52d302b64531ba35811af405d698 Номер у Prozorro UA-2019-03-20-001363-a ID у Prozorro bba905bea033480593e18825e1865cf9 По питанню 3-му повідомляємо наступне: 3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам додатку 4 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки додаток № 2 «Заявка на поставку Товару» до Проекту договору? Заявка на поставку товару надається Замовником, після укладання договору відповідно до умов ст.36. ст.37 ЗУ «ЗУ Про публічні закупівлі». Заявку оформляє Замовник, а не Учасник торгів. Щодо питання дотримання умов /вимог тендерної документації п.3 «Проект договору» Розділ VI «Результати торгів та укладання договору», (Учасник надає оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору). Учасник ТОВ «Констракшн Машинері» надав у складі пропозиції лист- гарантію щодо погодження з проектом договору та істотними умовами договору, які обов’язково будуть включені до договору про закупівлю. вих №CML22-20/05/2019 від 22 травня 2019р. матеріал знаходиться у блоку № 6_Інші документи.pdf на ст. 56. Матеріал розміщено https://prozorro.gov.ua/tender/search/? У вільному доступі. Виходячи із вище викладеного пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає умовам/вимогам тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка По питанню 4- повідомляємо наступне: 4) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам частини 4 розділу VI ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір? У розумінні умов/вимог вимогам частини 4 розділу VI ТД, зазначаємо, що умову вимогу тендерної документації у складі тендерної пропозиції (не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір) слід читати у розумінні вимоги «ТОЩО» тобто найголовнішою вимогою/умовою є наявність протоколу інформаційної довідки складеної у довільній формі витягу, рішення, наказу. Перелік інших документів слід читати у розумінні виразу «АБО». У складі пропозиції Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» надано посвідку на постійне місце проживання, що є тотожним, аналогічним документом паспорту чи ID картки за чинним законодавством України, що регулює питання місця реєстрації (прописки) людини ЗУ «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» З 4 квітня 2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру», що встановлює нові правила реєстрації місця проживання громадян. Функцію з реєстрації місця проживання передано до виконавчих органів територіальних громад, відтак підрозділи міграційної служби припинили здійснення реєстрації місця проживання. (10 грудня 2015 року) Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» № 888-VIII, яким функції з реєстрації місця проживання громадян делеговані органам місцевого самоврядування (раніше цю функцію здійснювала Державна міграційна служба). Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 розроблена на виконання цього закону, Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» і визначає порядок реєстрації, виходячи з нових вимог. Відомості про засновника та власника підписання містяться у відкритому офіційному джерелі на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch (Додаток копія паспорту) Вище зазначені матеріали розміщено у системі електронних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/search/?edrpou файлі пропозиції учасника №5 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи.pdf розміщені 23 трав. 15:41. Тому відповідно вище викладеного матеріалу пропозиція Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає умовам/вимогам частини 4 розділу VI ТД у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка у повному обсязі. Просимо прийняти до уваги пояснення тендерного комітету Замовника щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ «Констракшн Машинері» умовам вимогам тендерної документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 - Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

2019-06-20 15:42:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2019-11-20-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2019 Одеса № 407
Про призначення
перевірки закупівлі

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 21.11.2019 по 04.12.2019 перевірку закупівлі (ID: UA-2019-05-08-002428-a) комунального підприємства «Водопостач» Овідіопольської селищної ради за період з 01.01.2019 по 20.11.2019.
2. Затвердити склад групи для проведення перевірки закупівлі:
головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби ГЛАДКИЙ Роман Володимирович – керівник;
провідний державний аудитор сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби КОНЮЧЕНКО Іван Анатолійович.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 20.11.2019.



Начальник Олег МУРАТОВ

2019-11-20 16:32:39


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 2 129 823,60
UAH з ПДВ
2 129 823,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 2 490 000,00
UAH з ПДВ
2 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 16:38
Електронний підпис
23 травня 2019 16:37
46-ПаспортДиректор.pdf
23 травня 2019 16:37
44-ЛистЛіцензії.PDF
23 травня 2019 16:37
42-ДовідкаПраво.PDF
23 травня 2019 16:37
37-КопіяБалансу.PDF
23 травня 2019 16:37
36-ДовідкаБанкуКредити.pdf
23 травня 2019 16:37
35-ДовідкаБанкуРахунки.pdf
23 травня 2019 16:37
32-ДовідкаСанкції.PDF
23 травня 2019 16:37
29-ДовідкаВимогиМова.PDF
23 травня 2019 16:37
27-Наказ.PDF
23 травня 2019 16:37
26-Протокол2.PDF
23 травня 2019 16:37
25-Протокол1.PDF
23 травня 2019 16:37
24-КопіяВитягуПДВ.PDF
23 травня 2019 16:37
21-ВитягЄДР.PDF
23 травня 2019 16:37
20-КопіяСтатуту.PDF
23 травня 2019 16:37
17-Сертифікат СЕ.pdf
23 травня 2019 16:37
13-Брошюра.PDF
23 травня 2019 16:37
10-Д№3_ЛистПідготовка.PDF
23 травня 2019 16:37
09-Д№3_ЛистБаза.PDF
23 травня 2019 16:37
08-КопіяДоговоруВН.PDF
23 травня 2019 16:37
05-Представництво.pdf
23 травня 2019 16:37
03-Д№2_Cт17.PDF
23 травня 2019 16:36
01-Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

03 червня 2019 09:30
Електронний підпис
23 травня 2019 15:41
Електронний підпис
23 травня 2019 15:41
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
23 травня 2019 15:41
banking_licence_ПУМБ.pdf
23 травня 2019 15:41
Гарантія_UAH 72 500,00.pdf.p7s.p7s
23 травня 2019 15:41
Гарантія_UAH 72 500,00.pdf
23 травня 2019 15:41
7_Статут.pdf
23 травня 2019 15:41
6_Інші документи.pdf
23 травня 2019 15:40
1_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

ТОВ "Констракшн Машинері"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
#36549406
Відхилено 2 129 823,60
UAH з ПДВ
30 травня 2019 15:04
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 2 490 000,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 15:06

Документи

30 травня 2019 15:04
Електронний підпис
30 травня 2019 15:02
протокол1.jpg
30 травня 2019 15:02
протокол3.jpg
30 травня 2019 15:02
протокол5.jpg
30 травня 2019 15:02
протокол2.jpg
30 травня 2019 15:02
протокол4.jpg

Документи

30 травня 2019 15:06
Електронний підпис
30 травня 2019 15:05
протокол1.jpg
30 травня 2019 15:05
протокол2.jpg
30 травня 2019 15:05
протокол3.jpg
30 травня 2019 15:05
протокол4.jpg
30 травня 2019 15:05
протокол5.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
2 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 15:06
Електронний підпис
30 травня 2019 15:05
протокол1.jpg
30 травня 2019 15:05
протокол2.jpg
30 травня 2019 15:05
протокол3.jpg
30 травня 2019 15:05
протокол4.jpg
30 травня 2019 15:05
протокол5.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 09:05
договор3.jpg укладений
10 червня 2019 00:11
договор4.jpg укладений
10 червня 2019 00:11
договор7.jpg укладений
10 червня 2019 00:11
договор1.jpg укладений
10 червня 2019 00:11
договор5.jpg укладений
10 червня 2019 00:11
договор2.jpg укладений
10 червня 2019 00:11
договор6.jpg укладений
10 червня 2019 00:11
договор8.jpg укладений
10 червня 2019 00:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 490 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 415 000,00 UAH)