Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом пасажирського ліфта в житловому будинку по вул. Леваневського 36, під. 5 в м. Біла Церква Київської області
Очікувана вартість
1 438,80 UAH
UA-2019-05-08-001797-c 7f198a4586e44c4483195685de177df7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Володимирівна

380456399482 djkgbmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 травня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Вебсайт: http://www.bc-ujkg.org.ua/
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Мельник Людмила Володимирівна
380456399482
djkgbmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Визначена умовами договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконання функцій служби замовника та здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом пасажирського ліфта в житловому будинку по вул. Леваневського 36, під. 5 в м. Біла Церква Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. А. Шептицького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

08 травня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 17:48
500.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП БМР "Муніципальна варта"
#41832384
Переможець 1 438,80
UAH з ПДВ
08 травня 2019 17:50

Документи

08 травня 2019 17:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2019 16:01
500-1.pdf зміни до договору
24 червня 2019 16:00
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За даною угодою, на підставі п. 2.1 договору №500/2019 від 08.05.2019 р. сторони дійшли згоди, що остаточна вартість послуг за договором №500/2019 від 08.05.2019 р. становить 1418,84 грн. ( одна тисяча чотириста вісімнадцять грн. 84 коп.) в тому числі ПДВ 20% -236,47 грн. (двісті тридцять шість грн. 47 коп.)
Номер договору про закупівлю: 500/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 500/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML