Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-05-08-001718-c ● 72010461bb6644a89081a1a3f5321070
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київське інвестиційне агентство" |
Код ЄДРПОУ: | 21655857 |
Вебсайт: | http://investinkyiv.org/ |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 11-А |
Контактна особа: |
Бургас Марина Миколаївна 380442895351,380442895351 maryna.burgas@investinkyiv.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2019 13:14 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
100 найменувань згідно з документацією на закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 Одиниця
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01004, Україна, місто Київ, Київ, Терещенківська,11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2019 16:48 |
Оголошення канцтовари 30190000-7станом на 08_05 остаточний.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 травня 2019 10:25
Дата відповіді: 11 травня 2019 11:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «У відповідності з документацією на закупівлю, яка розміщена для вільного доступу 8 травня в системі PROZORRO (див. файл: «Оголошення канцтовари 30190000-7…») наявна вся інформація для підготовки пропозиції учасником. Щодо еквіваленту товару по тексту документації на закупівлю є пояснення: «…або еквівалент товару (технічні характеристики не нижче вказаних)…»; зазначене положення міститься у «Технічних (якісних) вимогах до товарів», що є Додатком №1.
Стосовно можливої участі в допорогової закупівлі фізичних осіб-підприємців повідомляємо, що наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10, затверджено інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і 3 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція), визначає, що учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником.
У «Формі пропозиції», що є Додатком №3 у рядку «Вартість пропозиції» визначено, що «Учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ (у разі якщо постачальник не є платником ПДВ) або з урахуванням ПДВ». Таким чином, ціна розглядається як остаточна.
Питання порушені «запитувачем» відображені у документації на закупівлю, що оприлюднена у системі PROZORRO: UA-2019-05-08-001718-c.»
Стосовно можливої участі в допорогової закупівлі фізичних осіб-підприємців повідомляємо, що наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10, затверджено інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і 3 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція), визначає, що учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником.
У «Формі пропозиції», що є Додатком №3 у рядку «Вартість пропозиції» визначено, що «Учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі в гривнях цифрами та прописом без ПДВ (у разі якщо постачальник не є платником ПДВ) або з урахуванням ПДВ». Таким чином, ціна розглядається як остаточна.
Питання порушені «запитувачем» відображені у документації на закупівлю, що оприлюднена у системі PROZORRO: UA-2019-05-08-001718-c.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 травня 2019 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
48 524,10
UAH з ПДВ
|
44 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Жушман Яна Всеволодівна |
47 026,80
UAH з ПДВ
|
44 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
49 319,00
UAH з ПДВ
|
46 749,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
44 100,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2019 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 11.pdf | укладений |
06 червня 2019 10:14
|