Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина-Великі Кринки-Глобине на ділянці км0+000-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)
The current average repair of the road of general using of local importance O1701378 Mostovivshchyna-Velyki Krynky-Globine on the site km0+000-km43+765 of the Velykobagachanskyi and Globinskyi districts of the Poltava region (separate sites)
Очікувана вартість
25 140 674,00 UAH
UA-2019-05-08-001683-c 1c22028b5ca94ce1a210fa362c666840
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій
+380532502661
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Alexey Basan
+380532502661

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 13:06
Очікувана вартість: 25 140 674,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 754 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 514,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 08 травня 2019 16:32
Enquiries until: 03 червня 2019 18:00
Complaints submission until: до 09 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 червня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 25 140 674 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 514 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 754 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина-Великі Кринки-Глобине на ділянці км0+000-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38300, Україна, Полтавська область, О1701378 Мостовівщина-Великі Кринки-Глобине на ділянці км0+000-км43+765, Великобагачанського та Глобинського районів
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current average repair of the road of general using of local importance O1701378 Mostovivshchyna-Velyki Krynky-Globine on the site km0+000-km43+765 of the Velykobagachanskyi and Globinskyi districts of the Poltava region (separate sites)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1701378 Мостовівщина-Великі Кринки-Глобине на ділянці км0+000-км43+765 Великобагачанського та Глобинського районів Полтавської області (окремими ділянками) (джерело фінансування: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам); (розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані Підрядником послуги) Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 28 травня 2019 15:06
Дата відповіді: 31 травня 2019 13:04
Шановний тендерний комітет надайте будь ласка роз'яснення до пункту 1.4. додатку 3 до тендерної документації: "1.4 Учасник повинен надати належним чином завірені копії дозвільних документів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами": які необхідно надати дозвільні документи і на які стаціонарні джерела?
Відповідь: Згідно зі ст. 1 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» джерелом викиду є об’єкт (підприємство, цех, агрегат, установка, транспортний засіб тощо), з якого надходить в атмосферне повітря забруднююча речовина або суміш таких речовин.
Згідно з п. 14.1.230 ПК України стаціонарне джерело забруднення це - підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об'єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об'єкти.
Згідно зі ст. 10 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» підприємства, установи, організації та громадяни - суб’єкти підприємницької діяльності, що здійснюють викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та діяльність яких пов’язана з впливом фізичних та біологічних факторів на його стан, зобов’язані, зокрема, здійснювати організаційно-господарські, технічні та інші заходи щодо забезпечення виконання вимог, передбачених стандартами та нормативами екологічної безпеки у галузі охорони атмосферного повітря, дозволами на викиди забруднюючих речовин тощо.
Згідно ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися після отримання дозволу, виданого суб’єкту господарювання, об’єкт якого належить до другої або третьої групи, обласними, Київською, Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 28 травня 2019 15:12
Дата відповіді: 31 травня 2019 13:09
Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації: Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація про працівників для надання послуг відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил надання цих послуг, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 3, Учасник для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників повинен надати копії трудових книжок, а якщо трудова книжка видана російською мовою в такому випадку необхідно робити переклад трудової книжки на українську мову та посвідчувати його нотаріально?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу І Загальні положення тендерної документації тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою. У разі наявності в тендерній пропозиції документів, викладених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову цих документів.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально. Відповідно до розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації тендерної документації документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-08-001683-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "БУДГАРАНТ-7", Код ЄДРПОУ:34390160
Дата подання: 02 липня 2019 21:14
СКАРГА на рішення ДП "Агенство місцевих доріг Полтавської області" про допуск до аукціону інших учасників
Подання пропозицій іншими Учасниками з невідповідностями до вимог тендерної документації Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2019 17:54
Скарга відкликана скаржником
Причина: В результаті додаткового вивчення нашої тендерної пропозиції та причин її відхилення Замовником, Протокол № 58 від 27.06.2019р., на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПП "Будгарант-7" відкликає подану скаргу.
Дата: 18 липня 2019 16:07
рішення від 05.07.2019 № 8934 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 липня 2019 17:54
рішення від 22.07.2019 № 9829.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 20:02

Документи подані скаржником

02 липня 2019 21:14
Платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 27 червня 2019
UA-2019-05-08-001683-c1c22028b5ca94ce1a210fa362c666840
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Трансресурси" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" Документи
Відхилено
Документи

Документи

27 червня 2019 15:52
Протокол
27 червня 2019 15:54
sign.p7s

Публічні документи

13 червня 2019 12:22
sign.p7s
13 червня 2019 12:22
sign.p7s
13 червня 2019 12:02
Документи_3.pdf
13 червня 2019 12:02
Гарантiя_1683-с.rar
13 червня 2019 12:02
Документи_1.pdf
13 червня 2019 12:02
Документи_2.pdf

Документи

27 червня 2019 15:52
Протокол
27 червня 2019 15:55
sign.p7s

Публічні документи

05 серпня 2019 16:09
sign.p7s
05 серпня 2019 16:09
sign.p7s
13 червня 2019 13:36
sign.p7s
13 червня 2019 13:36
sign.p7s
13 червня 2019 12:34
Частина 3.pdf
13 червня 2019 12:34
Частина 2.pdf
13 червня 2019 12:34
Частина 1.PDF
13 червня 2019 12:34
Частина 4.pdf
13 червня 2019 12:34
Мостовівщина.7z

Документи

27 червня 2019 15:54
Протокол
27 червня 2019 15:55
sign.p7s

Публічні документи

13 червня 2019 17:04
sign.p7s
13 червня 2019 17:01
Зміст пропозиції.pdf
13 червня 2019 16:50
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК" 24 546 500,00
UAH з ПДВ
24 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Трансресурси" 24 940 674,00
UAH з ПДВ
24 235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 16:09
sign.p7s
05 серпня 2019 16:09
sign.p7s
13 червня 2019 13:36
sign.p7s
13 червня 2019 13:36
sign.p7s
13 червня 2019 12:34
Частина 3.pdf
13 червня 2019 12:34
Частина 2.pdf
13 червня 2019 12:34
Частина 1.PDF
13 червня 2019 12:34
Частина 4.pdf
13 червня 2019 12:34
Мостовівщина.7z

Публічні документи

13 червня 2019 12:22
sign.p7s
13 червня 2019 12:22
sign.p7s
13 червня 2019 12:02
Документи_3.pdf
13 червня 2019 12:02
Гарантiя_1683-с.rar
13 червня 2019 12:02
Документи_1.pdf
13 червня 2019 12:02
Документи_2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
Переможець 24 230 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ДОРСЕРВІС КПК"
#37948128
24 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 серпня 2019 10:10
Договір укладений
12 серпня 2019 10:09
sign.p7s зміни до договору
25 грудня 2019 11:37
sign.p7s зміни до договору
25 грудня 2019 11:35
Д.у. 2 Мостовівщина-Великі Кринки.pdf зміни до договору
25 грудня 2019 11:34
sign.p7s зміни до договору
11 вересня 2019 15:09
ДорСервКПК_Мостов-ВелКрин-Глобин.PDF зміни до договору
11 вересня 2019 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.4. Договору про закупівлю послуг № 03-24/19-102 від 12.08.2019р. Сторони домовилися внести зміни до п. 5.1. Розділу «НАДАННЯ ПОСЛУГ ПО ДОГОВОРУ» Договору про закупівлю послуг № 03-24/19-102 від 12.08.2019р.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-102
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися зменшити суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-102
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 170 721,43
UAH (в тому числі ПДВ 4 028 453,57 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку