Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)»
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2019-05-08-001677-c aa7045bbc1f44f64aa7f1e5b112e142c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 16:45
Початок аукціону: 14 червня 2019 15:11
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (ремонт та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей та виведення сигналу від АПС на пульт цілодобового спостереження)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 16:35
Проект договору.docx
08 травня 2019 16:33
ТД обслуговування АПС.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 11 травня 2019 15:44
Дата відповіді: 14 травня 2019 17:19
Копію відповідної ліцензії, або в разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України та супровідного листа від ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення - про який супровідний лист йдеться? Якщо є наказ ДСНС і відомості в реєстрі про те, що юр.особа має ліцензію і вона не прининена, то про який супровідний лист йдеться? ДСНС не видає такі листи. Тому просимо виключити припис про супровідний лист про ДСНС та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон) ліцензія, це запис у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) про рішення органу ліцензування щодо наявності у суб’єкта господарювання права на провадження визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в ЄДР) та відображається у виписці з ЄДР, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
Набуття здобувачем ліцензії права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, відбувається з моменту внесення рішення органу ліцензування про видачу ліцензії до ЄДР та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з ЄДР.
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 31.05.2016 № 1565/5 «Питання адміністрування Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» з 01 липня 2016 року технічним адміністратором ЄДР визначено державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі – ДП «НАІС»).
У той же час, звертаємо увагу, що Верховною Радою України прийнято Закон України від 6 жовтня 2016 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності», яким термін створення Єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справ про банкрутство, продовжено.
Відповідно до частини п’ятої статті 21 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону до набрання чинності положення про внесення до ЄДР інформації про ліцензування ДСНС формує, веде власний ліцензійний реєстр та оприлюднює прийняті рішення про видачу ліцензій на офіційному веб-сайті. Реєстр анульованих ліцензій відсутній на порталах НАІС та ДСНС, тому Замовник ставить умову в ТД Учаснику надати лист від органу ліцензування ДСНС України стосовно видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, який видається ліцензіатам безоплатно. Дякуємо за питання.
реєстрація ПЦС
Дата подання: 11 травня 2019 15:46
Дата відповіді: 14 травня 2019 17:20
Вимога, яку Ви висунули , це вимога на основі законодавства, яке вже не чинне. Пояснюємо: у розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана Ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС, тому ми вимагаємо виключити цю вимогу з Вашого оголошення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, вимога про «наявність посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України (далі по тексту Посвідчення) або договір оренди/співпраці/субпідряду з підприємством, яке має зазначене Посвідчення» - зумовлена тим, що лише за наявності пульту цілодобового спостереження надавач послуг зможе забезпечити оперативну та повну взаємодію між Замовником та персоналом закладу освіти у випадку виникнення подій, що потребують реагування за допомогою пульта. Передумовою наявності пульту цілодобового спостереження є наявність також достатньої кількості компетентного персоналу Виконавця, який забезпечить оперативне реагування при наявності загрози, швидке інформування при виникненні тих чи інших питань взаємодії, зручність та оперативність при здійсненні сервісних послуг зазначених в закупівлі та ін. Метою формулювання таких вимог є організації порядку в закладі освіти та забезпечення спокою її працівників, а головне дітей. Варто зауважити, що у відповідності до ч. 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити, керуючись нормами статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником включено саме ті вимоги, які максимально забезпечують правопорядок в роботі закладах освіти. Дякуємо за питання.
Копія страхового полісу відповідальності перед третіми особами Учасника дійсним на весь період виконня умов закупівлі.
Дата подання: 11 травня 2019 15:50
Дата відповіді: 14 травня 2019 17:21
Згідно Закону України «Про страхування» страхування в Україні поділяється на добровільне та обов’язкове. Згідно статті 6 Даного закону, одним із видів добровільного страхування є страхування відповідальності перед третіми особами. Відповідно суб’єкти господарювання, які є учасниками в межах даної закупівлі не мають обов’язку – здійснювати страхування відповідальності перед третіми особами. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, цей вид страхування може включати в себе страховий захист від збитків, завданих життю, здоров’ю та/чи майну третіх осіб майном, що знаходиться у володінні, на збереженні чи під контролем Страхувальника (Учасника) у процесі виробничої та господарської діяльності працівниками при виконанні робіт в подібних закупівлях. В разі настання зазначених подій, висуваючи цю вимогу, Замовник, в першу чергу страхує себе від понесення збитків, тому це є обов’язковою умовою до виконання зазначеної закупівлі. Вимога Тендерної документації залишиться не змінною. Дякуємо за питання.
Копію декларація відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника зареєстровану відповідно до чинного законодавства
Дата подання: 11 травня 2019 15:55
Дата відповіді: 14 травня 2019 17:21
Згідно Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки - Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості). Якщо учасник не є новоутвореним підприємством, то він може не подавати зазначений документ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, відповідно до ст. 57. Кодексу цивільного захисту України та Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 р., № 440, початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі – декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику (перелік суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику визначається центральним органом виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну регуляторну політику, у сфері дозвільної системи і ліцензування господарської діяльності) – також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі – оцінка протипожежного стану).
Декларація не подається:
1) на використання торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
2) орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на цей об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано власником;
3) на використання об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.
Суб’єкт господарювання набуває право вчиняти дії щодо провадження господарської діяльності, передбачені частиною другою статті 57 Кодексу цивільного захисту України, з дня реєстрації декларації відповідним дозвільним органом.
Тому, якщо Учасник підпадає до одного із критеріїв, де не потрібна зазначена Декларація, пропонуємо написати пояснення та надати підтверджуючі документи. Вимога Тендерної документації залишиться не змінною. Дякуємо за питання.
Питання
Дата подання: 11 травня 2019 16:20
Дата відповіді: 14 травня 2019 17:22
замість страхового полісу можна надати договір страхування?
Відповідь: Шановний Учасник, ні, оскільки страховий поліс видається тільки після заключення Договору страхування та внесення страхової премії. Страховий поліс - документ, що видається страховою компанією, який підтверджує договір страхування та містить умови укладеного договору, в якому страховик зобов'язується за конкретну плату відшкодувати страхувальнику збитки, пов'язані з ризиками та нещасними випадками, зазначеними у договорі. Вимога Тендерної документації залишиться не змінною. Дякуємо за питання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-08-001677-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 17 травня 2019 13:04
Скарга
Оскарження умов
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 10:18
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність потреби подальшого розгляду
Дата: 03 червня 2019 14:40
Рішення від 21.05.2019 № 6266.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 10:18
рішення від 06.06.2019 № 7346.pdf
Дата публікації: 11 червня 2019 23:56

Документи подані скаржником

17 травня 2019 13:04
скарга від 17.05.2019.pdf
17 травня 2019 13:04
платіжка від 17.05.2019.pdf

Документи Органу Оскарження

22 травня 2019 10:18
Рішення від 21.05.2019 № 6266.pdf
11 червня 2019 23:56
рішення від 06.06.2019 № 7346.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 750 000,00
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 925 920,00
UAH з ПДВ
925 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ"" 1 098 600,00
UAH з ПДВ
1 098 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2019 13:03
статут.pdf
17 травня 2019 13:03
стаття 17.pdf
17 травня 2019 13:03
Договір №409 (ЗДО №439).pdf
17 травня 2019 13:03
Декларація.pdf
17 травня 2019 13:03
гарантійні листи.pdf
17 травня 2019 13:03
відгук 439 голосієво.pdf
17 травня 2019 13:03
відгук 18 школа.pdf
17 травня 2019 13:03
витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 16:25
Огляд.pdf
23 травня 2019 16:25
Навчання працівники.pdf
23 травня 2019 16:25
Диплом.pdf
23 травня 2019 16:25
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 травня 2019 16:25
Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2019 16:25
Статут.pdf
23 травня 2019 16:25
Проект Договору.pdf
23 травня 2019 16:25
Не визнано банкутом.pdf
23 травня 2019 16:25
Копія паспорту.pdf
23 травня 2019 16:25
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 16:44
Електронний підпис
23 травня 2019 16:43
Договір про співпрацю.pdf
23 травня 2019 16:40
Аналогічний договір.pdf
23 травня 2019 15:24
Лист-згода_Додаток 6.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Відхилено 750 000,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 15:53
ТОВ "ЕКСПЕРТ112"
#42944209
Відхилено 925 920,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 15:58
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ""
#42945066
Переможець 1 098 600,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 16:01

Документи

20 червня 2019 15:52
Електронний підпис

Документи

20 червня 2019 15:58
Електронний підпис

Документи

20 червня 2019 16:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ""
#42945066
1 098 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 16:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 09:50
Договіро 440.PDF укладений
01 липня 2019 09:50