Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з проектування та виготовлення проектно- кошторисної документації, стадія «РП» по об’екту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БОЙЛЕРНОЇ КНП «ЦПМСД №3» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА.ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ.ЩЕРБАКІВСЬКОГО ДАНИЛА,70»).
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2019-05-08-001616-c 86b8b803f78d4ac8bd952abf16a6fcb0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лозко Інна Миколаївна

380444569404 shevchpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945945
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Ризька,1
Контактна особа: Лозко Інна Миколаївна
380444569404
shevchpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2019 16:00
Початок аукціону: 17 травня 2019 13:57
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

роботи з проектування та виготовлення проектно- кошторисної документації, стадія «РП» по об’екту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БОЙЛЕРНОЇ КНП «ЦПМСД №3» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА.ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ.ЩЕРБАКІВСЬКОГО ДАНИЛА,70»).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи з проектування та виготовлення проектно- кошторисної документації, стадія «РП» по об’екту «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БОЙЛЕРНОЇ КНП «ЦПМСД №3» ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА.ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ.ЩЕРБАКІВСЬКОГО ДАНИЛА,70»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04111, Україна, місто Київ, Київ, вул.Щербаківського Данила,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Експертиза
Дата подання: 09 травня 2019 11:17
Дата відповіді: 10 травня 2019 11:36
Хто є замовником експертизи і хто її оплачує?
Відповідь: Доброго дня, замовником експертизи є Замовник, але ми делегуємо її проходження Виконавцю. Оплачує експертизу Замовник
Умови оплати
Дата подання: 09 травня 2019 11:23
Дата відповіді: 10 травня 2019 11:34
Просимо передбачити попередню оплату згідно Постанови КМУ "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 23 квітня 2014 р. № 117 . Кабінет Міністрів України постановляє: 1. Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: інших робіт і послуг, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків їх вартості
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Попередня оплата не передбачена.
Уточнення об'ємів робіт
Дата подання: 10 травня 2019 11:12
Дата відповіді: 10 травня 2019 15:08
Просимо конкретизувати завдання на проектування (площі, об’єми робіт кожного з заявлених розділів). Відсутні результати технічного обстеження, в склад робіт на проектування їх теж немає.
Відповідь: Приблизна площа покрівлі 94 м2, приблизна площа фасаду 195 м2,
Аналогічний договір
Дата подання: 10 травня 2019 16:35
Дата відповіді: 10 травня 2019 16:54
Доброго дня. 1) Замовник вимагає: 6. довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності), яка містить відомості про наявність досвіду виконання щонайменше одного договору в 2017 році та щонайменше одного договору в 2018 році; на підтвердження цього Підрядник має заповнити та надати відповідну таблицю; Як бути компаніям, які зареєстровані в 2018 р. при цьому мають щонайменше 1 аналогічний договір в 2018 р та щонайменше 1 аналогічний договір в 2019 р.? 2) Аналогічний договір - це договір на розробку проектно кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: доброго дня,

Під аналогічним договором, розуміється роботи з проектування та виготовлення проектно- кошторисної документації, стадія «РП»
Аналогічний договір 2.0
Дата подання: 10 травня 2019 17:07
Дата відповіді: 10 травня 2019 17:12
Доброго дня. 1Замовник вимагає: 6. довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності), яка містить відомості про наявність досвіду виконання щонайменше одного договору в 2017 році та щонайменше одного договору в 2018 році; на підтвердження цього Підрядник має заповнити та надати відповідну таблицю; Як бути компаніям, які зареєстровані в 2018 р. при цьому мають щонайменше 1 аналогічний договір в 2018 р та щонайменше 1 аналогічний договір в 2019 р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
У разі відсутності досвіду виконання щонайменше одного договору в 2017 році та щонайменше одного договору в 2018 році - буде розцінено як невідповідність вимогам кваліфікації
Аналогічний договір 2.1
Дата подання: 10 травня 2019 17:31
Дата відповіді: 11 травня 2019 10:17
Шановний Замовнику. Може Ви не звернули увагу на те, що компанія зареєстрована в 2018 році?. Як компанія може надати договір за 2017 рік, якщо її юридична реєстрація відбулася в 2018 році!? Чи Ви намагаєтеся таким чином обмежити коло потенційних учасників з метою максимізації ціни договору та можливого розкрадання бюджетних коштів? Просимо внести зміни до документації та врахувати те, що в разі реєстрації компанії в 2018 р. або 2019 р., Учасник надає інформацію про досвід виконання аналогічних договорів в 2018 та 2019 році. або 2019 р. відповідно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Відсутність досвіду виконання аналогічного договору у 2017 році =невідповідність вимогам кваліфікації.
Вимога щодо досвіду виконання аналогічних договорів у 2017 -2018 рр. -має на меті здійснити вибір саме надійного контрагент,з достатнім досвідом роботи. А підприємство, що має досвід роботи менше 1 року-викликає сумніви. І саме тому - ми як бюджетна установа, яка витрачає бюджетні кошти, маємо співпрацювати з надійними контрагентами, які мають досвід виконання даного виду робіт, супровід експертизи, позитивну репутацію, що підтверджується відгуками
Досвід
Дата подання: 12 травня 2019 22:10
Дата відповіді: 13 травня 2019 11:18
Замовник зазначає: І саме тому - ми як бюджетна установа, яка витрачає бюджетні кошти, маємо співпрацювати з надійними контрагентами, які мають досвід виконання даного виду робіт, супровід експертизи, позитивну репутацію, що підтверджується відгуками. На надійність компанії не впливає рік і дата реєстрації. Проектні роботи виконують сертифіковані виконавці, які мають досвід роботи мінімум 5 років. Просимо, звертаємо увагу, що просимо схаменутися та врахувати той факт, що є новостворені юридичні особи, які мають і досвід виконання аналогічних робіт, і досвід не тільки супроводу а й виступання замовником експертизи, мають позитивні листи відгуки і т.д. Ваша вимога щодо наявності аналогічного договору за 2017 р. є неприпустимою для тих юридичних осіб, які зареєстровані в 2018 р. Отже, просимо прибрати вимогу щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів в конкретні роки та врахувати, що сьогодні травень 2019 р. За 5 місяців 2019 р. можна виконати не менше 3 аналогічних договорів з супроводом експертизи та отриманням позитивного листа- відгуку від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Відсутність досвіду виконання аналогічного договору у 2017 році =невідповідність вимогам кваліфікації. Вимога щодо досвіду виконання аналогічних договорів у 2017 -2018 рр. -має на меті здійснити вибір саме надійного контрагент,з достатнім досвідом роботи. А підприємство, що має досвід роботи менше 1 року-викликає сумніви. І саме тому - ми як бюджетна установа, яка витрачає бюджетні кошти, маємо співпрацювати з надійними контрагентами, які мають досвід виконання даного виду робіт, супровід експертизи, позитивну репутацію, що підтверджується відгуками
Експертиза
Дата подання: 13 травня 2019 10:09
Дата відповіді: 13 травня 2019 11:18
Згідно Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: "Проходження експертизи кошторисної документації за рахунок проектної організації.Отримання експертного звіту (вартість експертизи сплачує Замовник)" Просимо чітко визначитися хто оплачує вартість експертизи та чітко це зазначити в документації. Вартість експертизи включена до ціни договору, який буде підписаний за результатом даної закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,
Замовник буде самостійно укладати договір на проходження експертизи та оплачувати її. Вартість експертизи до ціни договору не включати.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-08-001616-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "МЕПАЛ-ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:40351700
Дата подання: 13 травня 2019 10:33
Дискримінаційні вимоги націлені на обмеження кола потенційних учасників з метою максимізації ціни договору.
Згідно п. 6. Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, Замовник вимагає: «довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (за наявності), на фірмовому бланку (за наявності), яка містить відомості про наявність досвіду виконання щонайменше одного договору в 2017 році та щонайменше одного договору в 2018 році…». Дана вимога, в частині вимоги щодо років наявності досвіду виконання аналогічних договорів, є дискримінаційною по відношенню до юридичних осіб та/або фізичних осіб-підприємців, які розпочали свою діяльність після 2017 р., тобто з 2018, 2019 рр. та мають значний досвід виконання аналогічних договорів з моменту своєї реєстрації, досвід проходження експертизи та отримання позитивних експертних звітів. Просимо не обмежувати коло Учасників, які зареєстрували свою діяльність після 2018 р., відповідають кваліфікаційних критеріям передбачених Законом «Про публічні закупівлі» та готові професійно виконати роботи передбачені завданням на проектування та договором.
Отже, просимо не порушувати чинне законодавство та принципи допорогових закупівель. Проектування здійснюють сертифіковані спеціалісти. Якщо Ви наголошуєте на тому щоб Учасник підтвердив досвід виконання аналогічного договору до моменту своєї юридичної реєстрації, то просимо дозволити надати копію договору, акту, відгуку та позитивного експертного звіту де генеральним проектувальником виступає інша юридична особа (де головним інженером проекту або Головним архітектором проекту був працівник, який зараз виступає головним інженером або головним архітектором в компанії Учасника. )
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 11:24
Доброго дня,
В системі Prozorro ведеться відбір постачальників (тобто підприємства, організації, установи) товарів, робіт чи послуг, а не проектантів, архітекторів чи інших фахівців.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 травня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АПЕКСТРЕЙД" 134 218,80
UAH з ПДВ
134 218,80
UAH з ПДВ
Документи
ДП ВФ інституту "НДІпроектреконструкція" 140 000,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2019 15:57
Цінова пропозиція001.pdf
16 травня 2019 15:57
Договiр.pdf
16 травня 2019 15:57
Довідка робіт001.pdf
16 травня 2019 15:57
Довідка обладнання001.pdf
16 травня 2019 15:57
Сертиф об_ємн002.pdf
16 травня 2019 15:57
Довідка персонал001.pdf
16 травня 2019 15:57
Довідка про філію001.pdf
16 травня 2019 15:57
2._витяг_з_ПДВ.PDF
16 травня 2019 15:57
1._витяг_з_EДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АПЕКСТРЕЙД"

ДП ВФ інституту "НДІпроектреконструкція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АПЕКСТРЕЙД"
#39975719
Переможець 134 218,80
UAH з ПДВ
21 травня 2019 11:28

Документи

21 травня 2019 11:28
протокол бойлерна.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АПЕКСТРЕЙД"
#39975719
134 218,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 травня 2019 11:28
протокол бойлерна.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 57.pdf укладений
27 травня 2019 11:48