Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво громадських туалетів та будівлі громадського призначення на території Саржиного Яру по вул. Саржинській, 5 в м. Харків (45210000-2 будівництво будівель)
Очікувана вартість
27 482 436,60 UAH
UA-2019-05-08-001543-a 900c8df462b840f58204b965a043cd87
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 15:11
Очікувана вартість: 27 482 436,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 274 824,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 135000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Нове будівництво громадських туалетів та будівлі громадського призначення на території Саржиного Яру по вул. Саржинській, 5 в м. Харків (45210000-2 будівництво будівель)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Нове будівництво громадських туалетів та будівлі громадського призначення на території Саржиного Яру по вул. Саржинській, 5 в м. Харків (45210000-2 будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Саржинська, 5, Саржин Яр
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2019 13:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 13:54
Тендерна документація.doc
08 травня 2019 13:54
Додаток № 5.doc
08 травня 2019 13:54
Оголошення.docx
08 травня 2019 13:54
Додаток № 3.docx
08 травня 2019 13:54
Додаток № 4.docx
08 травня 2019 13:54
Додаток № 1.docx
08 травня 2019 13:54
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" 27 482 000,00
UAH з ПДВ
26 608 843,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 27 482 430,80
UAH з ПДВ
26 637 299,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 15:37
Довідка
31 травня 2019 15:28
Довідка ДФС
31 травня 2019 15:28
Довідка МВС
23 травня 2019 18:31
G5920.19.7z
23 травня 2019 18:31
3. Довідки статті 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
#24340261
Переможець 26 608 843,20
UAH з ПДВ
30 травня 2019 09:42

Документи

30 травня 2019 09:42
Електронний підпис
30 травня 2019 09:42
Протокол 112.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
#24340261
26 608 843,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 09:42
Електронний підпис
30 травня 2019 09:42
Протокол 112.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 13:36
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 14:09
ду 3 ч4 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2019 14:08
ду 3 ч3 (2).pdf зміни до договору
12 листопада 2019 14:08
ду 3 ч1 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2019 14:08
ду 3 ч2 (2).pdf зміни до договору
12 листопада 2019 14:08
ду 3 (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2019 14:08
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 11:09
ДУ 2 (1).pdf зміни до договору
21 червня 2019 11:09
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2019 17:49
ДУ 1 ч. 9 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 5 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 3 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 4 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 8 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 2 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 14 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 10 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 11 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 12 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 13 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 6 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 7 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 15 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
ДУ 1 ч. 1 (1).pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:48
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 18:52
312 ч. 8.pdf укладений
10 червня 2019 18:51
312 ч. 13.pdf укладений
10 червня 2019 18:51
312 ч. 11.pdf укладений
10 червня 2019 18:51
312 ч. 10.pdf укладений
10 червня 2019 18:51
312 ч. 7.pdf укладений
10 червня 2019 18:51
312 ч. 9.pdf укладений
10 червня 2019 18:50
312 ч. 12.pdf укладений
10 червня 2019 18:50
312 ч. 4.pdf укладений
10 червня 2019 18:50
312 ч. 5.pdf укладений
10 червня 2019 18:50
312 ч. 2.pdf укладений
10 червня 2019 18:50
312 ч. 3.pdf укладений
10 червня 2019 18:50
312 ч. 1.pdf укладений
10 червня 2019 18:50
312 ч. 6.pdf укладений
10 червня 2019 18:50
312 ч. 14.pdf укладений
10 червня 2019 18:50
Договір 312.pdf укладений
10 червня 2019 18:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 207 398,40 грн. (двісті сім тисяч триста дев’яносто вісім гривень сорок копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: ««3.1. Ціна цього Договору становить – 26 401 444,80 грн. (двадцять шість мільйон чотириста одна тисяча чотириста сорок чотири гривні вісімдесят копійок), в тому числі ПДВ (20%) 4 400 240,80 грн. (чотири мільйони чотириста тисяч двісті сорок гривень вісімдесят копійок)». В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору № 312 від «10» червня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 2. Зменшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 0,54 грн. (нуль гривень п’ятдесят чотири копійки), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 20 031 675,06 грн. (двадцять мільйонів тридцять одна тисяча шістсот сімдесят п’ять гривень шість копійок), в тому числі ПДВ (20%) 3 338 612,51 (три мільйони триста тридцять вісім тисяч шістсот дванадцять гривень п’ятдесят одна копійка) згідно з Рішенням 25 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 17.04.2019 № 1581/19».».
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 312
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-004-001 в Договірній ціні на роботи, що здійснюються у 2019 році викласти у новій редакції (Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-004-001 в Договірній ціні на роботи, що здійснюються у 2019 році у новій редакції додається). 2. Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт Договору № 312 від «10» червня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 у новій редакції додається).
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 312
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 17 772 804,93 грн. (сімнадцять мільйонів сімсот сімдесят дві тисячі вісімсот чотири гривні де’яносто три копійки), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 8 628 639,87 грн. (вісім мільйонів шістсот двадцять вісім тисяч шістсот тридцять дев’ять гривень вісімдесят сім копійок), в тому числі ПДВ (20%) 1 438 106,64 грн. (один мільйон чотириста тридцять вісім тисяч сто шість гривень шістдесят чотири копійки)». 2. Зменшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 11 403 035,19 грн. (одинадцять мільйонів чотириста три тисячі тридцять п’ять гривень дев’ятнадцять копійок), в зв’язку з чим абзац другий пункту 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 8 628 639,87 грн. (вісім мільйонів шістсот двадцять вісім тисяч шістсот тридцять дев’ять гривень вісімдесят сім копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 1 438 106,64 грн. (один мільйон чотириста тридцять вісім тисяч сто шість гривень шістдесят чотири копійки), згідно з Рішенням 29 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 21.08.2019 № 1731/19. 3. В зв’язку зі зміною ціни договору та зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт, Додаток № 2. Графік виконання робіт та Додаток № 3. Договірна ціна Договору 312 від «10» червня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1, додаток № 2 та додаток № 3 у новій редакції додаються). 4. В зв’язку зі зміною ціни договору та зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету змінити термін дії Договору до 12.11.2019 року, в зв’язку з чим пункт 1.1. Розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 5. Змінити строк виконання робіт до 12.11.2019 року, в зв’язку з чим пункт 5.1. розділу V. ВИКОНАННЯ РОБІТ викласти у наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 12 листопада 2019 р. Період виконання робіт: червень 2019 р.– листопад 2019р.» 6. Змінити строк дії договору до 12.11.2019 року, в зв’язку з чим пункт 10.1. розділу X. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 12.11.2019 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 312
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 12 листопада 2019
Сума оплати за договором: 8 628 639,87
UAH (в тому числі ПДВ 1 438 106,64 UAH)