Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для школи
Очікувана вартість
3 080 000,00 UAH
UA-2019-05-08-001214-a 435646d61ec648c2bea937c4f96b09c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слісаревська Крістіна

+380487732556 1981irina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05582159
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛ.40 РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 25
Контактна особа: Слісаревська Крістіна
+380487732556
1981irina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 14:19
Очікувана вартість: 3 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комплекс інтерактивний навчальний – 14 шт, слід читати як комплекс інтерактивний навчальний – 14 комплексів. Майданчик не має значення (визначення) одиниці виміру саме комплекс. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Комплекс інтерактивний навчальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
19 шт
Мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
19 шт
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 шт
Персональний комп’ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
36 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Принтер АЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
9 шт
Ламінатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
Проектор з екраном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
29 шт
Персональний комп’ютер (моноблок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська обл., смт. Таїрове, Вул. 40-річчя Перемоги, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 7 банківських днів з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 12:41
Додаток 5.pdf
08 травня 2019 12:41
Додаток 4.pdf
08 травня 2019 12:41
Додаток 3.pdf
08 травня 2019 12:41
Додаток 2.pdf
08 травня 2019 12:41
Додаток 1.pdf
08 травня 2019 12:41
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-11-000017 ● 0c746f11a7e54b4d9f05fb95cbb209d7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 травня 2019 13:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.05.2019 Одеса № 152


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 10.05.2019.

В.о. начальника В. КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.05.2019 № 152

Витяг з переліку процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
1. UA-2019-05-08-001214-a 08.05.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі На виконання вимог, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі №UA-2019-05-08-001214-a Південного офісу Держаудитслужби, Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: У відповідності до положень статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області «26» квітня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання для школи) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-08-001214-a. Перш за все звертаємо Вашу увагу, що під час складання тендерної документації Замовник керується вимогами статті 22 Закону, а саме: тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій (розділ ІІІ тендерної документації); 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 (Додаток 2 до тендерної документації), вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (Додаток 3 до тендерної документації). Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (Додаток 4 до тендерної документації). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки (пункт 4.3. розділу І тендерної документації); 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги (Вид предмету закупівлі: Товари); 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг (пункт 4.4. розділу І тендерної документації); 7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (Додаток 5 до тендерної документації); 8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота) (Безлотова закупівля. Визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) не передбачено в рамках даної закупівлі – п. 4.2. розділу I тендерної документації); 9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ) (пункт 1 розділу V тендерної документації ); 10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації); 11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції (пункт 6 розділу І тендерної документації); 12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції (пункт 7 розділу І тендерної документації); 13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій (пункт 1 розділу IV тендерної документації ); 14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) (не вимагається - пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації); 15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати) (умови повернення чи не повернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачено, оскільки умовами даної процедури не передбачено забезпечення тендерної пропозиції - пункт 4 розділу ІІІ тендерної документації); 16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками (пункт 2.3. розділу I тендерної документації ); 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (Вид предмету закупівлі: Товари). Враховуючи викладене, Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області з аргументованих законодавчо підстав вважає, що зміст тендерної документації було розроблено у відповідності до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.

2019-05-17 14:31:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 3 078 000,00
UAH з ПДВ
3 047 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХНОКОМПЛЕКТ" 3 070 000,00
UAH з ПДВ
3 070 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 13:51
Податкова.pdf
29 травня 2019 13:51
МВС.pdf
23 травня 2019 19:37
Електронний підпис
23 травня 2019 19:36
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 16:34
Документація 01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХНОКОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
Переможець 3 047 190,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ
#13566542
3 047 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 15:20
Звіт про виконання договору.pdf укладений
01 липня 2019 14:41
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 09:46
Договір.pdf укладений
10 червня 2019 12:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 047 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 507 865,00 UAH)