Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
312 470,00 UAH
UA-2019-05-08-001005-a 17d551b164bf47ed93c6c5b238c1280a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сокольвяк Наталія Степанівна

+380435321504 osvita@teposvita.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Теплицької районної державної адміністрації Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 02141443
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., селище міського типу Теплик, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Сокольвяк Наталія Степанівна
+380435321504
osvita@teposvita.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 00:00
Очікувана вартість: 312 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,16%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 комплекти
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, Теплицький район, смт Теплик, вул. Незалежності, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 червня 2019  —  15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 14:53
додаток_5.docx
13 травня 2019 14:53
Перелiк_змiн.docx
13 травня 2019 14:53
додаток_4.docx
13 травня 2019 14:53
додаток_3.docx
13 травня 2019 14:53
додаток_2.docx
13 травня 2019 14:53
додаток_1.docx
13 травня 2019 14:53
Тендерна_документацiя.docx
13 травня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 14:53
додаток_5.docx
08 травня 2019 11:55
додаток_5.docx
13 травня 2019 14:53
Перелiк_змiн.docx
13 травня 2019 14:53
додаток_4.docx
08 травня 2019 11:55
додаток_4.docx
13 травня 2019 14:53
додаток_3.docx
08 травня 2019 11:55
додаток_3.docx
13 травня 2019 14:53
додаток_2.docx
08 травня 2019 11:55
додаток_2.docx
13 травня 2019 14:53
додаток_1.docx
08 травня 2019 11:55
додаток_1.docx
13 травня 2019 14:53
Тендерна_документацiя.docx
08 травня 2019 11:55
Тендерна_документацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Витратні матеріали
Дата подання: 08 травня 2019 15:29
Дата відповіді: 13 травня 2019 09:19
Шановний Замовник, доводимо до вашого відома, що використання неоригінальних витратних матеріалів може призвести до: погіршення якості друку, підвищені ризики пролиття чорнила, підвищені витрати паперу у зв'язку з її частим заминанням, збої в роботі обладнання або його негайна поломка, більш швидкий знос обладнання, заподіяння шкоди здоров'ю користувача через негерметичність при повторній заправці і найголовніше це втрата гарантії виробника обладнання. Тому питання, чи будете ви розглядати пропозиції виключно з оригінальними витратними матеріалами, чи можна пропонувати сумісну продукцію інших брендів не зважаючи на гарантію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дійсно, зважаючи на підвищені ризики пролиття чорнила, погіршення якості друку, збої в роботі обладнання, можливу втрату гарантії на обладнання і найголовніше для уникнення заподіянню шкоди здоров'ю користувача через використання неоригінальних витратних матеріалів ми будемо розглядати пропозиції виключно з оригінальними витратними матеріалами.
Програмне забезпечення.
Дата подання: 08 травня 2019 15:31
Дата відповіді: 13 травня 2019 09:21
Шановний Замовник торгів. Зараз на ринку багато контрафактного програмного забезпечення від Microsoft (в т.ч. Win 10 Pro). З метою уникнення всіляких махінацій з програмним забезпеченням пропонуємо Вам змінити пункт тендерної документації в Додатку№3 з : Попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) Windows 10 з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом на : Попередньо встановлена ВИРОБНИКОМ ОБЛАДНАННЯ ліцензійна операційна система (ОС) Windows 10 з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом. Це означає наступне : 1. Ви отримаєте встановлену виробником на заводі ОС, відразу з драйверами, додатковими програмами та ОСНОВНЕ - буде створено область на вінчестері, яка дозволяє оперативно відновити працездатність ноутбука - ОС відразу з драйверами. 2. Ви отримаєте 100% оригінальну ОС 3. Ви отримаєте повну підтримку від виробника !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи Ваше запитання, а також з метою уникнення всіляких махінацій з програмним забезпеченням, ми будемо розглядати пропозиції з попередньо встановленою виробником обладнання ліцензійною операційною системою WINDOWS 10 PRO з безкоштовними оновленнями та україномовним інтерфейсом
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 травня 2019 11:41
Дата відповіді: 13 травня 2019 09:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так
2. До участі допускаються як платники, так і не платники ПДВ. Всі пропозиції будуть розглянуті і переможцем буде визначено Учасника пропозиція якого відповідатиме технічним характеристикам з найнижчою ціною. Пропозиція та ціна не платника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 312 469,86
UAH з ПДВ
312 469,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 травня 2019 13:47
Електронний підпис
23 травня 2019 13:46
Статут завірена копія.pdf
23 травня 2019 13:46
Довідка про товар.pdf
23 травня 2019 13:46
Порівняльна таблиця.pdf
23 травня 2019 13:46
Авторизаційний лист HP.pdf
23 травня 2019 13:46
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Інформація про відміну

Дата відміни
24 травня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій