Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»).
Очікувана вартість
73 169,00 UAH
UA-2019-05-08-000770-a b5e3dc1a3ca14640970a29c67552c92c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худик Світлана Федорівна

+380445150124 shkola321@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22886338
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Драйзера, 40Б
Контактна особа: Худик Світлана Федорівна
+380445150124
shkola321@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2019 11:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 11:22
Початок аукціону: 21 травня 2019 14:07
Очікувана вартість: 73 169,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 731,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи («Нова українська школа»).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02034, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Драйзера 40б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 11:18
Форма пропозиції.doc
08 травня 2019 11:18
тех. вимог.docx
08 травня 2019 11:18
Проект Договору .doc
08 травня 2019 11:18
Оголошення .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 травня 2019 11:44
Дата відповіді: 10 травня 2019 13:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" 73 100,00
UAH з ПДВ
60 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 67 800,00
UAH з ПДВ
66 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 69 192,00
UAH з ПДВ
66 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 08:27
ІП2 Виписка _1_.pdf
20 травня 2019 08:27
Довідка Юстиції _1_.jpg
20 травня 2019 08:27
Довкілля.pdf
20 травня 2019 08:27
Інформ Довідка.pdf
20 травня 2019 08:27
ІП2 Статут _1_.pdf
20 травня 2019 08:27
Довідка МВС _1_.jpg
20 травня 2019 08:27
Витяг ІП2.pdf
20 травня 2019 08:27
ВІдповідність ст. 17 ЗУ.pdf
20 травня 2019 08:27
ІП2 Наказ Директора _1_.pdf

Публічні документи

15 травня 2019 16:43
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2"
#41081133
Відхилено 60 000,00
UAH з ПДВ
23 травня 2019 14:06
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 66 498,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 11:42

Документи

23 травня 2019 14:06
протокол

Документи

31 травня 2019 11:42
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 травня 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
66 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 травня 2019 11:42
протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 червня 2019 12:13
Коментар щодо відміни: не був підписаний договір протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій
Документи:
20 червня 2019 12:13
протокол