Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги дитячих таборів (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку) для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та для дітей, які опинились в складних життєвих обставинах Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей «Довіра» Дніпровської міської ради
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-05-08-000708-a f867cb6246cc46e693af5820d65049bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Подурець

+380958515970 detdom@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей "Довіра" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24996843
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вулиця Тополина, 33
Контактна особа: Ірина Подурець
+380958515970
detdom@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 14:37
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,19%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Послуги дитячих таборів для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та для дітей, які опинились в складних життєвих обставинах Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей «Довіра» Дніпровської міської ради, морське узбережжя Запорізької області, Херсонської області, крім лиманів.
Кількість: 60 послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 послуга
Послуги дитячих таборів (послуги дитячих закладів оздоровлення та відпочинку) для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування та для дітей, які опинились в складних життєвих обставинах Комунального закладу соціального захисту «Центр соціальної підтримки дітей «Довіра» Дніпровської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Тополина,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55243000-5 — Послуги дитячих таборів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 11:04
Довіра,тендерна документація,2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-08-000708-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Прибрежний, Код ЄДРПОУ:30894003
Дата подання: 05 червня 2019 15:57
Вимога стосовно неправомірного визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Замовником були допущені порушення під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ БМТ СПУТНІК на відповідність умовам тендерної документації, за результатами якого Замовник виявив намір укласти договір з вищезазначеним учасником, однак тендерна пропозиція ТОВ БМТ СПУТНІК не відповідає умовам тендерної документації і є бути відхилена відхилена відповідно до пунтку 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ БМТ СПУТНІК підтверджується наступним:

1. Підпунктом 4.1.3 «Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» пункту 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «копій відгуків (не менше 3-х відгуків), щодо надання послуг дитячих закладів оздоровлення та відпочинку учасником».
Всупереч указаній умові, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ БМТ Спутнік наявні лише 2 відгуки – від Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради (14.11.18 №15/6-90) та Відділу освіти Виконавчого комітету Новолатівської сільської ради (б/н) (файл «Копії аналогічних договорів відгуки акти» (стор.26-28). Учасник ТОВ БМТ Спутнік двічі надав один і той самий лист-відгук від Департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради (14.11.18 №15/6-90). Надання одного і того самого документу двічі не є тотожним наданню двох документів.
З цього слідує, що учасник надав лише 2 відгуки у складі тендерної пропозиції, чим не виконав умову тендерної документації в повному обсязі, а отже тендерна пропозиція ТОВ БМТ Спутнік не відповідає умовам документації в цій частині.
2. Підпунктом 17 пункту 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «Копії акту прийому дитячого закладу оздоровлення та відпочинку за 2019 рік за формою № 318/о, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160. У разі відсутності акту на момент подання тендерної пропозиції – надати гарантійний лист про його отримання до дати проведення електронного аукціону».
Всупереч вищевказаній умові, у складі тендерної пропозиції ТОВ БМТ Спутнік відсутня копія акту прийому дитячого закладу оздоровлення та відпочинку за 2019 рік за формою № 318/о, затвердженою наказом МОЗ України від 11.07.2000 № 160 (далі – Акт), а також гарантійний лист про його отримання до дати проведення електронного аукціону».

У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ БМТ Спутнік надано лист, у якому зазначено, що (далі – цитата): «до 01.06.2019 року будуть надані всі дозвільні документи щодо перевірки готовності до відкриття та функціонування закладу оздоровлення та відпочинку ДСОК «Чемпіон» сезону 2019 року» (файл «Гарантійний лист на відкриття закладу 2019»). Зміст цього гарантійного листа взагалі не відповідає умові тендерної документації, так як учасник мав гарантувати, що отримає вищезазначений Акт до проведення електронного аукціону, а не про надання дозвільних документів щодо перевірки готовності до відкриття на 01.06.2019 року , тому не може бути розцінений як належне виконання умови тендерної документації в цій частині.

Отож, тендерна пропозиція ТОВ БМТ Спутнік не відповідає умовам документації в цій частині.
3. Підпунктом 5 пункту 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником було встановлено умову щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції: «гарантійний лист про згоду учасника надавати послуги відповідно до технічної специфікації замовника».
Всупереч вищевказаній умові, у складі тендерної пропозиції ТОВ БМТ Спутнік відсутній гарантійний лист про згоду учасника надавати послуги відповідно до технічної специфікації замовника.
Отож, тендерна пропозиція ТОВ БМТ Спутнік не відповідає умовам документації в цій частині.

Окрім того, ТОВ «Прибрежний» вже звертався у 2019 році до Антимонопольного комітету України зі скаргою на учасника ТОВ БМТ Спутнік з аналогічних підстав і мав позитивний результат. (Рішення Антимонопольного комітету України від 24.05.2019 №6643-р/пк-пз додається)

Замовник може самостійно, за результатом звернення переглянути тендерну пропозицію учасника ТОВ БМТ Спутнік та усунути порушення шляхом скасування рішення про намір укласти договір та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ БМТ Спутнік, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
У разі ігнорування, не усунення порушень та не приведення процедури закупівлі у відповідність до норм Закону України «Про публічні закупівлі», змушені будемо звернутись до Антипонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 червня 2019 15:18
Повторно переглянувши тендерну пропозіцію учасника ТОВ "БМТ Спутнік" тендерний комітет Комунального закладу соціального захисту "Центр соціальної підтримки дітей "Довіра" Дніпровської міської ради скасовує рішення про намір укоасти договір та відхиляє тендерну пропозіцію учасникаТОВ" БМТ Спутнік", як таку що не відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

05 червня 2019 15:56
Рішення від 24.05.2019 _ 6643.pdf

Документи

10 червня 2019 15:18
відповідь на вимогу.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БМТ СПУТНІК 490 140,00
UAH з ПДВ
490 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Прибрежний 539 267,40
UAH з ПДВ
539 267,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 22:16
DSC_8685.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_8527.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_8226-1.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_7932.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_7277.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_7270.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_7284.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_6736.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_6603.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_6598.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_6562.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_6495.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_6230.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_5820.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_5635.jpg
22 травня 2019 22:16
DSC_5337.jpg
22 травня 2019 22:16
10 ти денне меню.pdf
22 травня 2019 22:16
Копія витягу з ЄДР.pdf
22 травня 2019 22:16
Податки та сбори.pdf
22 травня 2019 22:16
Копія статуту.pdf
22 травня 2019 22:16
Проект договору.pdf
22 травня 2019 22:16
Довідка про охорону.pdf
22 травня 2019 22:16
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2019 22:16
Копія акту 318.pdf
22 травня 2019 22:16
Графік змін.pdf
22 травня 2019 22:16
технічна специфікація.pdf
22 травня 2019 22:16
копія договору.pdf
22 травня 2019 22:16
Штатний розпис.pdf
22 травня 2019 22:16
Тітульна сторінка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БМТ СПУТНІК

ТОВ Прибрежний

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БМТ СПУТНІК
#34340078
Рішення скасоване 490 140,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 15:37
ТОВ БМТ СПУТНІК
#34340078
Відхилено 490 140,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 15:50
ТОВ Прибрежний
#30894003
Переможець 539 267,40
UAH з ПДВ
11 червня 2019 13:03

Документи

03 червня 2019 13:11
Електронний підпис
03 червня 2019 13:09
PROTOKOL.pdf

Документи

10 червня 2019 15:50
Електронний підпис
10 червня 2019 15:49
протокол.pdf

Документи

11 червня 2019 13:03
Електронний підпис
11 червня 2019 13:00
3.pdf
11 червня 2019 13:00
Протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Прибрежний
#30894003
539 267,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 13:03
Електронний підпис
11 червня 2019 13:00
3.pdf
11 червня 2019 13:00
Протокол 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 10:39
DODUGODA3.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 10:38
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 11:40
DU2.pdf зміни до договору
12 липня 2019 11:39
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2019 14:56
доп 1.pdf зміни до договору
01 липня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 14:07
DOG0026D1D2.FR12.pdf укладений
24 червня 2019 14:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Додатку 1 Специфікація та Додаток 2 Графік заїздів .
Номер договору про закупівлю: 0026
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни до Договору № 0026 від 24.06.2019 р. та Додатку 1 Специфікація
Номер договору про закупівлю: 0026
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на - 71 902,32 грн.. кількість послуг - 52.
Номер договору про закупівлю: 0026
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 467 365,08
UAH