Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя
Очікувана вартість
523 410,00 UAH
UA-2019-05-08-000467-b 8363ff32796e42efacd8cb2a60495f35
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Катерина Костянтинівна

+380505553464 YURIJKATERINA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОКУЧУРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04418162
Вебсайт: http://gromady.cv.ua/st/rada/220/
Місцезнаходження: 59052, Україна , Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, ВУЛ.ГОЛОВНА, будинок 1
Контактна особа: Юрій Катерина Костянтинівна
+380505553464
YURIJKATERINA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 31 травня 2019 11:13
Очікувана вартість: 523 410,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 617,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 шт
Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59052, Україна, Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, Головна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно бюджетних асигнувань замовника Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:47
Перелік змін до тендерної документації.doc
23 травня 2019 15:46
ТД компютери зі змінами.doc
23 травня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 15:47
Перелік змін до тендерної документації.doc
23 травня 2019 15:46
ТД компютери зі змінами.doc
08 травня 2019 14:06
ТД компютери.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-08-000467-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 05 червня 2019 16:04
Дискваліфікація
Шановний замовник! Тендерною документацією замовника передбачалось надання документів в електронному вигляді через електронну систему закупівель з НАКЛАДАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Учасником ФОП Гульпе Лілія Володимирівна накладено Електронно цифрову печатку. Відповідно до ч.3 статті 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника/кваліфікованого електронного підпису. Згідно з Законом «Про електронні документи та електронний документообіг», електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних , включаючи обов’язкові реквізити документа. Обовязковий реквізит електронного документа – обов’язкові дані в електронному документі , без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили. Накладання електронного підпису завершується створенням електронного документа. Електронний цифровий підпис використовується фізичними та юридичними особами – тсубєктами електронного документообігу підписувала та підтвердження цілісності даних в електронній формі. Таким чином, електронний цифровий підпис є обов’язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасника є обов’язковим. Також з п.30 частини 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, учаник повинен був подати тендерну пропозицію відповідно до вимог Замовника. У зв’язку з накладення ФОП Гульпе Лілія Володимирівна електронно цифрової печатки всупереч вимог замовника просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ФОП Гульпе Лілія Володимирівна та дискваліфікувати пропозицію ФОП Гульпе Лілія Володимирівна, як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково Замовник може перевірити Інформацію про накладення учасником саме електронно цифрової печатки на сайті: https://ca.informjust.ua/verify !!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2019 10:50
У тендерній документації містилась наступна вимога: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї ЕЦП або КЕП.
Тобто, замовником не наведено визначення ЕЦП або КЕП.
Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги» дано наступні визначення:
п.9 ст.1 електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних;
п.12 ст.1 електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.
Також згідно з Наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Порядок
обміну електронними документами з контролюючими органами»: електронна печатка - електронний цифровий підпис, який за правовим статусом прирівнюється до печатки з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис».
Відповідно до наведених у законодавстві визначень можна зробити висновок, що до ЕЦП або КЕП відноситься і електронний підпис і електронна печатка. Тобто, учасник ФОП Гульпе Лілія Володимирівна дотримався вимоги тендерної документації в частині накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Як наслідок подана вимога є безпідставною і підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2019-05-08-000467-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 10 червня 2019 13:13
Дискваліфікація повторно!!!!!!
Шановний Замовник! Ми категорично не згодні з вашим висновком!!!!! ЗУ «Про електронний цифровий підпис», на який ви ссилаєтесь, втратив чинність на підставі Закону № 2155-VII від 05.10.2017, Наказ Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» на який ви також силаєтесь у своєй відповіді регулює відносини у сфері документування Міністерства фінансів України, а не як сферу пубічних закупівель і вважати, що Електронно цифровий підпис і Електронна цифрова печатка одней те саме це помилкове судження!. Адже на даний час в країні регулювання електронно цифрових підписів/печаток відбувається по ЗУ «Про електронні довірчі послуги» і згідно даного діючого Закона!!!! Зміст Електронно цифровий підпис та зміст електронно цифрової печатки різний!!!!!!!! Крім, вищезазначено згідно вашої тендерної документацію також передбачалось накладення саме ЕЛЕКТРОННОГО ЦИФРОВОГО ПІДПИСУ (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП), і не як не печатки як те зробив Учасник ФОП Гульпе Лілія Володимирівна.
Вимагаємо Замовника дотримуватись загальних принципів ст. 3 ЗУ «Про закупівлю», а саме недискримінація учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Просимо Вас, переглянути рішення щодо переглянути рішення щодо визначення переможцем ФОП Гульпе Лілія Володимирівна та дискваліфікувати пропозицію ФОП Гульпе Лілія Володимирівна, як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 червня 2019 16:14
Шановні представники учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»! Якщо ви уважно читали попередньо надану вам відповідь, то звернули увагу, що ЗУ «Про електронний цифровий підпис» який втратив чинність був згаданий у Наказі Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами». Щодо накладення учасником ФОП Гульпе Лілія Володимирівна на пропозицію електронної печатки, а не підпису, то ми вважаємо, що дана помилка не нівелює технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Тому, можна віднести її до формальної (несуттєвої).

Документи

10 червня 2019 10:50
Протокол-69.PDF

Документи

13 червня 2019 16:14
73.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000037 ● da93fff312104792820a518355a756d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 17:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.06.2019 №30

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.06.2019 року № 30
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-05-08-000467-b від 08.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР 

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 10:19:57

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя за кодом ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-000467-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року (далі- наказ Мінекономрозвитку №463), а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір без урахування внесених змін до форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених наказом Мінекономрозвитку №463, а саме: відсутній пункт «11. Джерело фінансування закупівлі»?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-13 16:49:12

Відсутність технічної можливості

При проведенні закупівлі комп'ютерного обладнання для навчальних закладів (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-05-08-000467-b) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не були враховані зміни до форм, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року (далі- наказ Мінекономрозвитку №463), а саме: відсутні пункти в яких зазначається джерело фінансування закупівлі оскільки станом на 13.06.2019 р. відсутня технічна можливість внесення даної інформації на майданчику SmartTender, який використовує замовник. При зверненні за роз’ясненнями до фахівців майданчика SmartTender було надано наступне пояснення: «Поля «Вид предмета закупівлі» та «Умови оплати договору» реалізовані на майданчику відповідно до сценаріїв ручного тестування Державного підприємства «ПРОЗОРРО». Поле «Джерело фінансування» відповідно до наказу №463 на дату 03.06.2019 не реалізовано в системі ProZorro».
В майбутньому при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель ми будемо керуватись листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 28.05.2019 №3304-04/22177-06 «Щодо змін у формах документів у сфері публічних закупівель».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-13 17:46:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя за кодом ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-000467-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. З яких причин предмет закупівлі визначений Вами за кодом ДК 021:2015: 30200000-1 — «Комп’ютерне обладнання та приладдя» за показником третьої цифри Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а не за показником четвертої цифри Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-18 17:26:32

Відповідь на запит

При плануванні відкритих торгів за предметом закупівлі: Комп'ютерне обладнання для навчальних закладів до предмету закупівлі було віднесено: комп’ютерні системні блоки та ноутбуки очікуваною вартістю 443410,00 грн. (які згідно ДК 021:2015 мають код 30210000-4 «Машини для обробки даних»), а також монітори, комп’ютерні мишки, клавіатури, джерела безперебійного живлення очікуваною вартістю 80000,00 грн. (які згідно ДК 021:2015 мають код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»). Тому, було прийнято рішення визначити предмет закупівлі згідно ДК 021:2015 код 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя», оскільки це не суперечило п.7 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу ДАСУ Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 13.06.2019, про що зазначено в протоколі уповноваженої особи від 13.06.2019 № 76, який оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу.

2019-06-19 16:57:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини першої статті 3 Закону в частині проведення закупівлі з порушенням принципів здійснення закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини першої статті 3 Закону в частині проведення закупівлі з порушенням принципів здійснення закупівель.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни торгів.

2019-06-20 09:52:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 травня 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 471 112,14
UAH з ПДВ
462 317,94
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гульпе Лілія Володимирівна 484 939,00
UAH з ПДВ
462 321,95
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕРЕВОРІЗ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ 489 000,00
UAH з ПДВ
484 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 17:16
Електронний підпис
24 травня 2019 17:14
Цінова пропозиція 27918.pdf
24 травня 2019 17:12
Статут завірена копія.pdf
24 травня 2019 17:12
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf

Публічні документи

10 червня 2019 19:55
Електронний підпис
10 червня 2019 16:12
ДОВІДКА 2
10 червня 2019 16:12
ДОВІДКА 1
29 травня 2019 20:56
Електронний підпис
29 травня 2019 20:54
Паспорт2.pdf
29 травня 2019 19:32
Електронний підпис
29 травня 2019 19:21
Санкцій.pdf
29 травня 2019 19:21
Обмежувальні заходи.pdf
29 травня 2019 19:21
Ліцензування.pdf
29 травня 2019 19:21
Гарантія.pdf
29 травня 2019 13:30
Комел_деклИБП VINGA.pdf
28 травня 2019 23:55
Установчі документи.pdf
28 травня 2019 23:55
Торговая_марка BRAIN.pdf
28 травня 2019 23:55
Технічні вимоги.pdf
28 травня 2019 23:55
Сертивікація.pdf
28 травня 2019 23:55
реквізити.pdf
28 травня 2019 23:55
СЕС Philips.pdf
28 травня 2019 23:55
Підрядник.pdf
28 травня 2019 23:55
Паспорт.pdf
28 травня 2019 23:54
неподання_статуту.pdf
28 травня 2019 23:54
Матеріальна база.pdf
28 травня 2019 23:54
Лист роз.pdf
28 травня 2019 23:54
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 травня 2019 23:54
Захист_довкілля.pdf
28 травня 2019 23:54
Додаток УкрСЕПРО ПК.pdf
28 травня 2019 23:54
ДОГ.Комел1.pdf
28 травня 2019 23:54
Довідка сам.pdf
28 травня 2019 23:54
Довідка 17.pdf
28 травня 2019 23:54
Декларація Philips.pdf
28 травня 2019 23:54
Декларація Epson L362_364_382.pdf
28 травня 2019 23:54
Гарантійний лист.pdf
28 травня 2019 23:54
АналогДог2.pdf
28 травня 2019 23:54
АналогДог1.pdf
28 травня 2019 23:54
5_підпис.pdf
28 травня 2019 23:54
2 довідка договори.pdf
28 травня 2019 23:54
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 16:39
Цінова.pdf
30 травня 2019 16:39
Технічні 2_2.pdf
30 травня 2019 16:39
Сертифікація.rar
30 травня 2019 16:39
Паспорт код.rar
30 травня 2019 16:39
Лист2_4.pdf
30 травня 2019 16:39
Лист2_3.pdf
30 травня 2019 16:39
Лист2_1.pdf
30 травня 2019 16:39
Кфаліфікаційні1.2.zip
30 травня 2019 16:39
Кваліфікаційні1.1.pdf
30 травня 2019 16:39
Кваліфікаційні1_9.pdf
30 травня 2019 16:39
Кваліфікаційні1_8.pdf
30 травня 2019 16:39
Кваліфікаційні1_10.pdf
30 травня 2019 16:39
Довідка.pdf
30 травня 2019 16:39
Авторизація.jpg
30 травня 2019 16:39
Firma_ФЛ-0000145_02.jpg
30 травня 2019 16:39
Firma_ФЛ-0000145_01.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП Гульпе Лілія Володимирівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕРЕВОРІЗ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 462 317,94
UAH з ПДВ
05 червня 2019 14:53
ФОП Гульпе Лілія Володимирівна
#2973611262
Переможець 462 321,95
UAH з ПДВ
05 червня 2019 15:39

Документи

05 червня 2019 14:53
Електронний підпис
05 червня 2019 14:53
Протокол-66.PDF

Документи

05 червня 2019 15:39
Електронний підпис
05 червня 2019 15:39
Протокол-67.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гульпе Лілія Володимирівна
#2973611262
462 321,95
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 15:39
Електронний підпис
05 червня 2019 15:39
Протокол-67.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 червня 2019 17:22
Коментар щодо відміни: При плануванні відкритих торгів за предметом закупівлі: Комп'ютерне обладнання для навчальних закладів до предмету закупівлі було віднесено: комп’ютерні системні блоки та ноутбуки (які згідно ДК 021:2015 мають код 30210000-4 «Машини для обробки даних»), а також монітори, комп’ютерні мишки, клавіатури, джерела безперебійного живлення (які згідно ДК 021:2015 мають код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»). Тому, було прийнято рішення визначити предмет закупівлі згідно ДК 021:2015 код 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя». Проте, дане рішення протирічить Наказу Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», оскільки в ньому зазначено, що: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги». За неможливості усунення порушення необхідно відмінити дану процедуру закупівлі.
Документи:
13 червня 2019 17:22
76.PDF