Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКОКУЧУРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04418162 |
Вебсайт: | http://gromady.cv.ua/st/rada/220/ |
Місцезнаходження: | 59052, Україна , Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, ВУЛ.ГОЛОВНА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Юрій Катерина Костянтинівна +380505553464 YURIJKATERINA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 травня 2019 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2019 11:13 |
Очікувана вартість: | 523 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 617,05 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно бюджетних асигнувань замовника | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2019 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 15:47 |
Перелік змін до тендерної документації.doc | |
23 травня 2019 15:46 |
ТД компютери зі змінами.doc |
23 травня 2019 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 травня 2019 15:47 |
Перелік змін до тендерної документації.doc
|
|||
23 травня 2019 15:46 |
ТД компютери зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Додатково Замовник може перевірити Інформацію про накладення учасником саме електронно цифрової печатки на сайті: https://ca.informjust.ua/verify !!!!
Тобто, замовником не наведено визначення ЕЦП або КЕП.
Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги» дано наступні визначення:
п.9 ст.1 електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних;
п.12 ст.1 електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.
Також згідно з Наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Порядок
обміну електронними документами з контролюючими органами»: електронна печатка - електронний цифровий підпис, який за правовим статусом прирівнюється до печатки з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис».
Відповідно до наведених у законодавстві визначень можна зробити висновок, що до ЕЦП або КЕП відноситься і електронний підпис і електронна печатка. Тобто, учасник ФОП Гульпе Лілія Володимирівна дотримався вимоги тендерної документації в частині накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Як наслідок подана вимога є безпідставною і підлягає відхиленню.
Вимагаємо Замовника дотримуватись загальних принципів ст. 3 ЗУ «Про закупівлю», а саме недискримінація учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Просимо Вас, переглянути рішення щодо переглянути рішення щодо визначення переможцем ФОП Гульпе Лілія Володимирівна та дискваліфікувати пропозицію ФОП Гульпе Лілія Володимирівна, як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000037 ● da93fff312104792820a518355a756d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2019 №30
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 12.06.2019 року № 30
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-05-08-000467-b від 08.05.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-13 10:19:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя за кодом ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-000467-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року (далі- наказ Мінекономрозвитку №463), а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
2. Чому при проведенні даної закупівлі Вами оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір без урахування внесених змін до форми повідомлення про намір укласти договір, затверджених наказом Мінекономрозвитку №463, а саме: відсутній пункт «11. Джерело фінансування закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-13 16:49:12
Відсутність технічної можливості
При проведенні закупівлі комп'ютерного обладнання для навчальних закладів (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2019-05-08-000467-b) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не були враховані зміни до форм, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року (далі- наказ Мінекономрозвитку №463), а саме: відсутні пункти в яких зазначається джерело фінансування закупівлі оскільки станом на 13.06.2019 р. відсутня технічна можливість внесення даної інформації на майданчику SmartTender, який використовує замовник. При зверненні за роз’ясненнями до фахівців майданчика SmartTender було надано наступне пояснення: «Поля «Вид предмета закупівлі» та «Умови оплати договору» реалізовані на майданчику відповідно до сценаріїв ручного тестування Державного підприємства «ПРОЗОРРО». Поле «Джерело фінансування» відповідно до наказу №463 на дату 03.06.2019 не реалізовано в системі ProZorro».
В майбутньому при заповненні форм документів у сфері публічних закупівель ми будемо керуватись листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 28.05.2019 №3304-04/22177-06 «Щодо змін у формах документів у сфері публічних закупівель».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-13 17:46:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя за кодом ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-08-000467-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких причин предмет закупівлі визначений Вами за кодом ДК 021:2015: 30200000-1 — «Комп’ютерне обладнання та приладдя» за показником третьої цифри Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а не за показником четвертої цифри Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-18 17:26:32
Відповідь на запит
При плануванні відкритих торгів за предметом закупівлі: Комп'ютерне обладнання для навчальних закладів до предмету закупівлі було віднесено: комп’ютерні системні блоки та ноутбуки очікуваною вартістю 443410,00 грн. (які згідно ДК 021:2015 мають код 30210000-4 «Машини для обробки даних»), а також монітори, комп’ютерні мишки, клавіатури, джерела безперебійного живлення очікуваною вартістю 80000,00 грн. (які згідно ДК 021:2015 мають код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»). Тому, було прийнято рішення визначити предмет закупівлі згідно ДК 021:2015 код 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя», оскільки це не суперечило п.7 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу ДАСУ Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни даної процедури закупівлі 13.06.2019, про що зазначено в протоколі уповноваженої особи від 13.06.2019 № 76, який оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу.
2019-06-19 16:57:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини першої статті 3 Закону в частині проведення закупівлі з порушенням принципів здійснення закупівель.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини першої статті 3 Закону в частині проведення закупівлі з порушенням принципів здійснення закупівель.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів.
2019-06-20 09:52:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2019 11:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
471 112,14
UAH з ПДВ
|
462 317,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гульпе Лілія Володимирівна |
484 939,00
UAH з ПДВ
|
462 321,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕРЕВОРІЗ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
489 000,00
UAH з ПДВ
|
484 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
462 317,94
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 14:53
|
ФОП Гульпе Лілія Володимирівна #2973611262 |
Переможець |
462 321,95
UAH з ПДВ
|
05 червня 2019 15:39
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 13 червня 2019 17:22 |
Коментар щодо відміни: | При плануванні відкритих торгів за предметом закупівлі: Комп'ютерне обладнання для навчальних закладів до предмету закупівлі було віднесено: комп’ютерні системні блоки та ноутбуки (які згідно ДК 021:2015 мають код 30210000-4 «Машини для обробки даних»), а також монітори, комп’ютерні мишки, клавіатури, джерела безперебійного живлення (які згідно ДК 021:2015 мають код 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»). Тому, було прийнято рішення визначити предмет закупівлі згідно ДК 021:2015 код 30200000-1 «Комп’ютерне обладнання та приладдя». Проте, дане рішення протирічить Наказу Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», оскільки в ньому зазначено, що: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги». За неможливості усунення порушення необхідно відмінити дану процедуру закупівлі. |
13 червня 2019 17:22
|
76.PDF |