Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Щасливська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04527520 |
Вебсайт: | http://shchaslyve.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
Контактна особа: |
Шмаюн Микола Федорович +380459535164 sch_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
08 травня 2019 13:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-14-000037 ● 1c6264ae651a4c538842678993cd8edf
- Статус: завершено ● Дата: 20 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2019 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2019 № 98
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2019 № 98
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-05-08-000400-b 08.05.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-22 10:56:45
Запит про надання пояснень
Прошу пояснити наявність підстав для укладання договору від 07.05.2019 № 78 на закупівлю путівок га оздоровлення дітей (код ДК 021:2015: 55240000-4 - послуги центрів і будинків відпочинку) на суму 195 888,00 грн без застосування однієї із процедур закупівель, визначених статтею 12 Закону № 992-VIІI, зважаючи, що Щасливською сільською радоюбуло укладено договір від 15.04.2019 № 64 за показником четвертої цифри зазначеного коду ДК 021:2015 на суму 195 888,00 гривень?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-27 19:34:03
Пояснення на запит від 22.05.2019р.
Беручи до уваги роз’яснення Мінекономрозвитку України зважаючи, що це додаткові кошти для додаткової закупівлі, а отже, новий предмет договору, та сума кошторисних призначень відповідно до статті 2 Закону не перевищує 200 тисяч гривень, тендерним комітетом Замовника прийнято рішення здійснити закупівлю послуг з оздоровлення дітей без використання електронної системи закупівель, з оприлюдненням звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Поширене пояснення підкріплено.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-05-28 15:34:08
Пояснення з власної ініціативи
Копії документів до пояснення № 645 від 27 травня 2019р.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-5_3П
RISK2-5_2П
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Симович Володимир Іванович #2281402519 |
Переможець |
195 888,00
UAH
|
08 травня 2019 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2019 14:01
|
Договір | укладений |
08 травня 2019 13:54
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Путівки на оздоровлення дітей. | 28 | шт |
6 996,00
UAH
|