Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне, (офісне устаткування та приладдя різне, 3 лота)
Очікувана вартість
3 748 472,54 UAH
UA-2019-05-08-000332-b c16b0f45da6547d38c0fe936966e40de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 12:59
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 12:59
Очікувана вартість: 3 748 472,54 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля буде здійснюватися за власні кошти Товариства

Тендерна документація

08 травня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 12:55
2 ТД.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: Офісне устаткування та приладдя різне
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 642 454,48 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Аукціон

Початок: 07 червня 2019 11:40
Закінчення: 07 червня 2019 12:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

18795 шт
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1, м. Київ, 02125; вул. Електротехнічна, 16, м. Київ, 02217; вул. Дніпроводська, 1А, м. Київ, 04077.
Дата доставки: 31 грудня 2019
10 паков
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1, м. Київ, 02125; вул. Електротехнічна, 16, м. Київ, 02217; вул. Дніпроводська, 1А, м. Київ, 04077.
Дата доставки: 31 грудня 2019
1202 рул
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1, м. Київ, 02125; вул. Електротехнічна, 16, м. Київ, 02217; вул. Дніпроводська, 1А, м. Київ, 04077.
Дата доставки: 31 грудня 2019
2206 пач
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1, м. Київ, 02125; вул. Електротехнічна, 16, м. Київ, 02217; вул. Дніпроводська, 1А, м. Київ, 04077.
Дата доставки: 31 грудня 2019
1620 м²
Лот 1: ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1, м. Київ, 02125; вул. Електротехнічна, 16, м. Київ, 02217; вул. Дніпроводська, 1А, м. Київ, 04077.
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" 608 183,22
UAH з ПДВ
580 939,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 639 236,10
UAH з ПДВ
580 940,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2019 15:10
Електронний підпис
18 червня 2019 15:09
КУ від 18.06.2019.pdf
18 червня 2019 15:09
Довідка (4).zip
18 червня 2019 10:22
Електронний підпис
18 червня 2019 10:18
Юр особа.PDF
18 червня 2019 10:18
Ст 17.PDF
18 червня 2019 10:18
Довідка (3).zip
18 червня 2019 10:18
public_doc.p7s
18 червня 2019 10:18
file.pdf
18 червня 2019 10:18
Dovidka_19157507310810678949.pdf.p7s
18 червня 2019 10:18
Dovidka_19157507310810678949.pdf
18 червня 2019 10:17
Електронний підпис
07 червня 2019 15:41
Електронний підпис
07 червня 2019 15:11
Електронний підпис
07 червня 2019 15:11
ЛОТ 1 - готово.pdf
05 червня 2019 17:21
Електронний підпис
05 червня 2019 17:16
Тех Лот 1.PDF
05 червня 2019 17:16
статут с кодом доступа.pdf
05 червня 2019 17:16
Сес ч1.7z
05 червня 2019 17:16
СЕС ч 8.7z
05 червня 2019 17:15
СЕС ч 7.7z
05 червня 2019 17:15
СЕС ч 6.7z
05 червня 2019 17:15
СЕС ч 5.7z
05 червня 2019 17:15
СЕС ч 4.7z
05 червня 2019 17:15
СЕС ч 3.7z
05 червня 2019 17:15
СЕС ч 2.7z
05 червня 2019 17:15
Сертифікат папір.pdf
05 червня 2019 17:15
проект договору.PDF
05 червня 2019 17:15
Пояснення.PDF
05 червня 2019 17:15
наказ.PDF
05 червня 2019 17:15
Лист-роз'яснення.pdf
05 червня 2019 17:15
КП Лот 1.PDF
05 червня 2019 17:15
Згода на обробку.PDF
05 червня 2019 17:15
Довіреність 40.zip
05 червня 2019 17:15
Довідка про санкції.pdf
05 червня 2019 17:15
гарантия 10815.zip
05 червня 2019 17:15
Витяг ПДВ.pdf
05 червня 2019 17:15
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

06 червня 2019 12:58
Електронний підпис
06 червня 2019 12:57
Статут13.03Копия.PDF
06 червня 2019 12:57
Статут 01.03.18.pdf
06 червня 2019 12:57
Протокол№25_Копия.PDF
06 червня 2019 12:57
ПРОТОКОЛ № 25.pdf
06 червня 2019 12:57
накладна ГПУ.pdf
06 червня 2019 12:57
договір з видатковою.pdf
06 червня 2019 12:57
договір з видатковою 2.pdf
06 червня 2019 12:56
Договір ( оригінал).pdf
06 червня 2019 12:56
ГПУ.pdf
06 червня 2019 12:56
Витяг_ЄДРПОУ_06.06.PDF
06 червня 2019 12:56
Витяг ПДВ 04.06.2019.pdf
06 червня 2019 12:56
Банк_гар.rar
06 червня 2019 12:56
Тех.характеристики.PDF
06 червня 2019 12:56
Цінова_пропозиція.PDF
06 червня 2019 12:34
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"
#40188737
Переможець 580 939,92
UAH з ПДВ
14 червня 2019 13:01

Документи

14 червня 2019 13:00
Електронний підпис
14 червня 2019 12:52
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"
#40188737
580 939,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2019 13:00
Електронний підпис
14 червня 2019 12:52
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 10:33
Звіт виконання договору Культтовари 1002.docx укладений
29 травня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:26
Повідомлення Культтовари 1002.docx зміни до договору
26 грудня 2019 17:25
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 11:51
Договір укладений
03 липня 2019 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі - 113 283,28 (сто тринадцять тисяч двісті вісімдесят три грн. 28 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 580 939,92 (п'ятсот вісімдесят тисяч дев'ятсот тридцять дев'ять грн. 92 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 484 116,60 (чотириста вісімдесят чотири тисячі сто шістнадцять грн 60 коп.), ПДВ – 96 823,32 (дев'яносто шість тисяч вісімсот двадцять три грн 32 коп.) укладеному в 2019 році. 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 694 223,20 (шістсот дев'яносто чотири тисячі двісті двадцять три грн. 20 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 578 519,34 (п'ятсот сімдесят вісім тисяч п'ятсот дев'ятнадцять грн 34 коп.), ПДВ – 115 703,86 (сто п'ятнадцять тисяч сімсот три грн 86 коп.).» 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови Договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1002/24/16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 432 668,76
UAH (в тому числі ПДВ 72 111,46 UAH)