Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2019-05-08-000146-b 673a87cba81c4a41b01b7993bf580923
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ужва В.

+380442048334 v.v.uzhva@kpi.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02070921
Вебсайт: https://kpi.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ,проспект Перемоги, 37, к.207/4
Контактна особа: Ужва В.
+380442048334
v.v.uzhva@kpi.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 12:43
Очікувана вартість: 750 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Кондиціонер Cooper&Hunter prima plus CH-S12XN7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
4 шт
Кондиціонер Cooper&Hunter Classic CH-S09PL/R
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
3 шт
Кондиціонер Cooper&Hunter Classic CH-S07PL/R
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
Кондиціонер Сooper&Hunter WINNER INVERTER NEW CH-S12FTX5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
4 шт
Кондиціонер Сooper&Hunter PRIMA PLUS NEW 2017 S24XN7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
11 шт
Кондиціонер Cooper&Hunter ARCTIC WIFI INVERTER New CH-S24FTXLA-NG
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
Кондиціонер Cooper&Hunter WINNER INVERTER NEW CH-S09FTX5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
4 шт
Кондиціонер Cooper&Hunter Prima New CH-S18LX7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
Кондиціонер Сooper&Hunter WINNER INVERTER NEW CH-S18FTX5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
2 шт
Кондиціонер Сooper&Hunter WINNER INVERTER NEW CH-S07FTX5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
1 шт
Кондиціонер канальний COOPER&HUNTER INVERTER CH-ID48NK4/CH-IU48NM4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2019 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 10:51
Додаток 6.doc
08 травня 2019 10:51
Додаток 5.doc
08 травня 2019 10:51
Додаток 4.doc
08 травня 2019 10:51
Додаток 3.doc
08 травня 2019 10:51
Додаток 2.doc
08 травня 2019 10:51
ТД.doc
08 травня 2019 10:51
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Монтаж
Дата подання: 08 травня 2019 14:48
Дата відповіді: 10 травня 2019 09:22
Монтаж входит в стоимость закупки?
Відповідь: нет
Аналоги
Дата подання: 11 травня 2019 14:05
Дата відповіді: 13 травня 2019 10:09
Добрий день! Чи розглядаєте Ви аналоги з характеристиками не гірше ніж у зазначеної моделі?
Відповідь: згідно Додатку 4 тендерної документацій
"2.3. У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Підтвердити порівняльною таблицею: оригінал – еквівалент, що включає: найменування, якісні та експлуатаційні показники."

Обрана торгівельна марка кондиціонерів Cooper&Hunter має дуже широке розповсюдження на ринку України. На електронному майданчику hotline.ua представлені більше 100 компаній, які пропонують дану торгову марку.

Замовник закуповував багато кондиціонерів Cooper&Hunter та має позитивний досвід використання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-08-000146-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Малеванов Олександр Васильович, Код ЄДРПОУ:2113511293
Дата подання: 30 травня 2019 09:11
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Малеванов О.В.
Вимога.
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Малеванов О.В.
1) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозиції № 19154/2 від 29.05.2019 року
тендерна пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена як така, що не відповідає умовам
тендерної документації на тій підставі того, що згідно з випискою ЄДР дані про основні види
діяльності згідно КВЕД ДК 009:2010 основним кодом є „Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля
деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням” і на думку
Замовника учасник не має права займатись поставками товарів тендерної документації Замовника.
В свою чергу повідомляємо, що тендерна документація Замовника не містить вимоги, відповідно
до якої учасник повинен мати якийсь конкретний код КВЕД, а отже підстави для відхилення
тендерної, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації – відсутні.
Також повідомляємо, що суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види
підприємницької діяльності, окрім заборонених законом ( Стаття 3 Цивільного кодексу України).
Головне ж призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів
економічної діяльності юросіб, відокремлених підрозділів юросіб, фізосіб-підприємців ( розд. І
КВЕД-2010 ), а сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної
інформації. Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта
господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися
певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного
дозволу). До моменту укладання договору та отримання коштів по ньому учасник в будь-який
момент має змогу внести нові коди КВЕД до ЄДР.
2) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозиції № 19154/2 від 29.05.2019 року
тендерна пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена як така, що не відповідає вимогам
пункту 2 Статті 17 Закону України „Про публічні закупівлі” на тій підставі, що згідно відкритої
інформації Учасник має податковий борг.
В свою чергу не погоджуємось з даною підставою відхилення, оскільки Замовником не вказано з
яких саме відкритих джерел він отримав інформацію про наявність у ФОП Малеванов О.В.
податкового боргу.
У разі, якщо Замовник скористався сайтом http://sfs.gov.ua/businesspartner , то відповідно до
інформації розміщеної на цьому ж порталі - інформація на сайті щодо стану розрахунків
платника податків з бюджетом (про наявність заборгованності ) відбувається лише після
проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних. Отже дані, надані даним
сайтом не є коректними і не можуть бути приводом для відхилення тендерної пропозиції
учасників.
Єдиним органом, що має змогу надати достовірну інформації про наявність/відсутність
податкового боргу є Державна фіскальна служба України і відповідно до частини 7 Статті 28
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів
державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі
отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв,
наявність підстав, зазначених у  частині першій  статті 17 цього Закону, або факту зазначення у
тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні
результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Проте,
Замовником скористався невідомо яким відкритим джерелом.
Таким чином, Замовником було порушено основні принципи передбачені Статтею 3 Закону
України „Про публічні закупівлі”, а саме: максимальна економія та ефективність; відкритість та
прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена
оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, пропозиція ФОП
Малеванов О.В. була відхилена всупереч чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 15:24
Відповідно до положень ч. 1 ст. 19, ст. 43 і 44 Господарського кодексу України, ст. 3 Цивільного кодексу України суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом
Однак, якщо суб’єкт господарювання вирішить узяти участь у тендері на постачання певного виду продукції чи послуг, то відсутність у ЄДР даних про вид діяльності, яким має займатися постачальник товарів чи послуг, може стати причиною відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до абз.7 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ми, як Замовник, вимагаємо надати витяг зі Статуту з інформацією про засновників та види діяльності учасника (для юридичних осіб); копії свідоцтва про державну реєстрацію (для фізичних осіб-підприємців). Розглянувши надані Вами документи у складі тендерної пропозиції, зокрема Виписку з ЄДР, зазначимо, що основним видом економічної діяльності є 46.73. Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. На момент проведення тендеру Замовник вважає відсутність відповідного КВЕДу щодо предмету закупівлі вагомою причиною для відхилення тендерної пропозиції.

Відповідно до ч.2. ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Під час розгляду тендерної пропозиції, перевіряючи інформацію стосовно заборгованості на вказаному Вами у зверненні сайті http://sfs.gov.ua/businesspartner, що є сайтом Державної фіскальної служби України, тобто офіційним відкритим джерелом, було надано наступну інформацію «Станом на 28.05.2019 платник податків має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника».
Також при кваліфікації учасників відкритих торгів Замовник використовує платний сервіс перевірки надійності партнерів CONTR AGENT, що дозволяє перевірити своїх контрагентів на наявність податкового боргу, судового рішення, початку процедури банкрутства, отримувати повідомлення про нові події обраних контрагентів на пошту і онлайн, оперативно оцінювати ризики співпраці. В цьому сервісі також відображена інформація про податковий борг ФОП Малеванова О.В.
У складі тендерної пропозиції ви, як Учасник, надали в довільній формі довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) Ми вважаємо, що укриття даної інформації є порушенням принципу доброчесності, тому тендерну пропозицію було відхилено.
Номер вимоги: UA-2019-05-08-000146-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Малеванов Олександр Васильович, Код ЄДРПОУ:2113511293
Дата подання: 30 травня 2019 09:39
Аналогічне рішення АКМУ
Що до порушення замовником Закону України про публічні закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2019 15:27
Відповідь була надана в попередній вимозі учасника
Номер вимоги: UA-2019-05-08-000146-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Малеванов Олександр Васильович, Код ЄДРПОУ:2113511293
Дата подання: 08 червня 2019 11:30
Вимога, щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Малеванов О.В.
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Малеванов О.В.

1) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозиції № 19154/2 від 29.05.2019 року тендерна пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації на тій підставі того, що згідно з випискою ЄДР дані про основні види діяльності згідно КВЕД ДК 009:2010 основним кодом є „Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням” і на думку Замовника учасник не має права займатись поставками товарів тендерної документації Замовника.
В свою чергу повідомляємо, що тендерна документація Замовника не містить вимоги, відповідно до якої учасник повинен мати якийсь конкретний код КВЕД, а отже підстави для відхилення тендерної, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації – відсутні.
Також повідомляємо, що суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом (Стаття 3 Цивільного кодексу України). Головне ж призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юросіб, відокремлених підрозділів юросіб, фізосіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010), а сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу). До моменту укладання договору та отримання коштів по ньому учасник в будь-який момент має змогу внести нові коди КВЕД до ЄДР.
При цьому прошу звернути увагу на те , що Замовник обирає переможцем ТОВ «Приватенерго», серед видів діяльності якого відповідно до наданої довідки ЄДРПОУ, жоден з перерахованих видів діяльності КВЕД ДК 009:2010 не відноситься до оптової торгівлі кондиціонерами, яка передбачає код 46.43. Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення.
Відповідно до вимог пунктів Додатку 4 Тендерної документації, для підтвердження якості товару, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- копію (копії) сертифікату (сертифікатів) відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО, та/або копії сертифікатів/декларацій відповідності та/або копії (копій) сертифіката (сертифікатів) якості та/або копії (копій) паспорта (паспортів) якості чи копії (копій) декларації про відповідність, тощо на товар, що пропонується учасником до закупівлі. ТОВ «Приватенерго» надає у складі пропозиції, копію декларації про відповідність без додатка до цієї декларації який є невід’ємною її частиною, в якому повинна бути обов’язково вказана конкретна назва , модель кондиціонера, що пропонується для постачання. Отже не зрозуміло взагалі на які моделі Cooper&Hunter видавалася ця декларація, явно не на запропоновані ,що ставить під сумнів якість запропонованого товару, на підставі чого тендерна пропозиція ТОВ «Приватенерго» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, але Замовник ніби то нічого не помічає і в котре порушує законодавство.
Проте ще один цікавий факт, згідно тендерної документації Замовник вимагає кондиціонери Cooper&Hunter (гарантійний термін 2 роки), ТОВ «Приватенерго» пропонує кондиціонери Cooper&Hunter які виробляються за дозволом компанії GREE на їх особистих заводах, набагато гіршої якості, з меншим ресурсом роботи та по завищеній ціні, ФОП Малеванов О.В. запропонував набагато кращі кондиціонери торгової марки GREE які являються лідером на ринку і входять до трійки найкращих у світі у своєму сегменті. Модель Gree більш енергоефективна (економія електроенергії), більше додаткових і зручних функцій, є Wi-Fi у кожній моделі, можливість запуску при низькій напрузі, з більшим ресурсом роботи та офіційною гарантією 3 роки за кращою ринковою ціною . Отже дослідивши дії Замовника, не озброєним оком видно, що всупереч своїм вимогам, відхиляє одразу три пропозиції та обирає переможцем ТОВ «Приватенерго» з завищеною ціною на 75959,30 гривень нехтуючи основним принципом передбачені Статтею 3 Закону України „Про публічні закупівлі”, а саме: максимальна економія та ефективність.
Просимо також звернути увагу на ознаки змови Учасників процедури закупівлі ТОВ "Епіцентр К" і ТОВ «Приватенерго» які припустимо вчинили антиконкурентні узгоджені дії шляхом узгодження своїх пропозицій та стратегії поведінки під час конкурсу (аукціону). А саме Замовником одразу була значною мірою завищена очікувана вартість і тільки дві пропозиції, які були подані, вище зазначеними Учасниками були з дуже мінімальним розривом та дуже наближеними до очікуваної вартості, а Учасники здійснювали лише мінімальні кроки по зниженню ціни і не змагалися з іншими - це свідчить про факт узгодження учасниками торгів своїх тендерних пропозицій, що усуває конкуренцію та змагальність між учасниками, а отже спотворює результат, порушує тим самим право замовника на отримання найбільш ефективного для нього результату, який досягається у зв'язку з наявністю лише справжньої конкуренції
Треба зазначити, що проведення тендеру передбачає здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця. Змагальність учасників процедур закупівель ґрунтується на тому, що кожен з них не маючи впевненості щодо змісту та ціни пропозицій інших учасників, пропонує кращі умов за найнижчими цінами. У випадку, коли учасники тендеру домовляються між собою щодо умов своїх пропозицій - усувається непевність, а відтак усувається конкуренція між ними.

2) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозиції № 19154/2 від 29.05.2019 року тендерна пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена як така, що не відповідає вимогам пункту 2 Статті 17 Закону України „Про публічні закупівлі” на тій підставі, що згідно відкритої інформації Учасник має податковий борг.
В свою чергу не погоджуємось з даною підставою відхилення, оскільки Замовником не вказано з яких саме відкритих джерел він отримав інформацію про наявність у ФОП Малеванов О.В. податкового боргу.
У разі, якщо Замовник скористався сайтом http://sfs.gov.ua/businesspartner, то відповідно до інформації розміщеної на цьому ж порталі - інформація на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованності ) відбувається лише після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних. Отже дані, надані даним сайтом не є коректними і не можуть бути приводом для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Єдиним органом, що має змогу надати достовірну інформації про наявність/відсутність податкового боргу є Державна фіскальна служба України і відповідно до частини 7 Статті 28 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Проте, Замовником скористався невідомо яким відкритим джерелом.
ФОП Малеванов О.В у своїй вимозі надав замовнику рішення АМКУ від 08.10.2018 № 10324 в якому, по аналогічним неправомірним діям, АКМУ зобов’язав скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції, але Замовник проігнорував таке рішення вищої інстанції, воно йому не до вподоби і з вище наведеного зрозуміло чому.
ФОП Малеванов О.В підтверджує правдивість наданої інформації, та надає у додатках до скарги оригінал довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).

Таким чином, Замовником було порушено основні принципи передбачені Статтею 3 Закону України „Про публічні закупівлі”, а саме: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена всупереч чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2019 10:53
Шановний Учасник, відповідь на вимогу у доданому файлі.

Документи подані скаржником

30 травня 2019 08:50
Вимога 1.doc

Документи

03 червня 2019 15:24
Dossier_report_usreou_2113511293 (3).pdf
03 червня 2019 15:24
SFS.docx

Документи подані скаржником

Документи

12 червня 2019 10:53
Відповідь на вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-08-000146-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Малеванов Олександр Васильович, Код ЄДРПОУ:2113511293
Дата подання: 05 червня 2019 11:51
Скарга Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Малеванов О.В.
Скарга Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Малеванов О.В. 1) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозиції № 19154/2 від 29.05.2019 року тендерна пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації на тій підставі того, що згідно з випискою ЄДР дані про основні види діяльності згідно КВЕД ДК 009:2010 основним кодом є „Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням” і на думку Замовника учасник не має права займатись поставками товарів тендерної документації Замовника. В свою чергу повідомляємо, що тендерна документація Замовника не містить вимоги, відповідно до якої учасник повинен мати якийсь конкретний код КВЕД, а отже підстави для відхилення тендерної, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації – відсутні. Також повідомляємо, що суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом (Стаття 3 Цивільного кодексу України). Головне ж призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юросіб, відокремлених підрозділів юросіб, фізосіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010), а сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу). До моменту укладання договору та отримання коштів по ньому учасник в будь-який момент має змогу внести нові коди КВЕД до ЄДР. При цьому прошу звернути увагу на те , що Замовник обирає переможцем ТОВ «Приватенерго», серед видів діяльності якого відповідно до наданої довідки ЄДРПОУ, жоден з перерахованих видів діяльності КВЕД ДК 009:2010 не відноситься до оптової торгівлі кондиціонерами, яка передбачає код 46.43. Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення. Відповідно до вимог пунктів Додатку 4 Тендерної документації, для підтвердження якості товару, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: - копію (копії) сертифікату (сертифікатів) відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО, та/або копії сертифікатів/декларацій відповідності та/або копії (копій) сертифіката (сертифікатів) якості та/або копії (копій) паспорта (паспортів) якості чи копії (копій) декларації про відповідність, тощо на товар, що пропонується учасником до закупівлі. ТОВ «Приватенерго» надає у складі пропозиції, копію декларації про відповідність без додатка до цієї декларації який є невід’ємною її частиною, в якому повинна бути обов’язково вказана конкретна назва , модель кондиціонера, що пропонується для постачання. Отже не зрозуміло взагалі на які моделі Cooper&Hunter видавалася ця декларація, явно не на запропоновані ,що ставить під сумнів якість запропонованого товару, на підставі чого тендерна пропозиція ТОВ «Приватенерго» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, але Замовник ніби то нічого не помічає і в котре порушує законодавство. Проте ще один цікавий факт, згідно тендерної документації Замовник вимагає кондиціонери Cooper&Hunter (гарантійний термін 2 роки), ТОВ «Приватенерго» пропонує кондиціонери Cooper&Hunter які виробляються за дозволом компанії GREE на їх особистих заводах, набагато гіршої якості, з меншим ресурсом роботи та по завищеній ціні, ФОП Малеванов О.В. запропонував набагато кращі кондиціонери торгової марки GREE які являються лідером на ринку і входять до трійки найкращих у світі у своєму сегменті. Модель Gree більш енергоефективна (економія електроенергії), більше додаткових і зручних функцій, є Wi-Fi у кожній моделі, можливість запуску при низькій напрузі, з більшим ресурсом роботи та офіційною гарантією 3 роки за кращою ринковою ціною . Отже дослідивши дії Замовника, не озброєним оком видно, що всупереч своїм вимогам, відхиляє одразу три пропозиції та обирає переможцем ТОВ «Приватенерго» з завищеною ціною на 75959,30 гривень нехтуючи основним принципом передбачені Статтею 3 Закону України „Про публічні закупівлі”, а саме: максимальна економія та ефективність. Просимо також звернути увагу на ознаки змови Учасників процедури закупівлі ТОВ "Епіцентр К" і ТОВ «Приватенерго» які припустимо вчинили антиконкурентні узгоджені дії шляхом узгодження своїх пропозицій та стратегії поведінки під час конкурсу (аукціону). А саме Замовником одразу була значною мірою завищена очікувана вартість і тільки дві пропозиції, які були подані, вище зазначеними Учасниками були з дуже мінімальним розривом та дуже наближеними до очікуваної вартості, а Учасники здійснювали лише мінімальні кроки по зниженню ціни і не змагалися з іншими - це свідчить про факт узгодження учасниками торгів своїх тендерних пропозицій, що усуває конкуренцію та змагальність між учасниками, а отже спотворює результат, порушує тим самим право замовника на отримання найбільш ефективного для нього результату, який досягається у зв'язку з наявністю лише справжньої конкуренції Треба зазначити, що проведення тендеру передбачає здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця. Змагальність учасників процедур закупівель ґрунтується на тому, що кожен з них не маючи впевненості щодо змісту та ціни пропозицій інших учасників, пропонує кращі умов за найнижчими цінами. У випадку, коли учасники тендеру домовляються між собою щодо умов своїх пропозицій - усувається непевність, а відтак усувається конкуренція між ними. 2) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозиції № 19154/2 від 29.05.2019 року тендерна пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена як така, що не відповідає вимогам пункту 2 Статті 17 Закону України „Про публічні закупівлі” на тій підставі, що згідно відкритої інформації Учасник має податковий борг. В свою чергу не погоджуємось з даною підставою відхилення, оскільки Замовником не вказано з яких саме відкритих джерел він отримав інформацію про наявність у ФОП Малеванов О.В. податкового боргу. У разі, якщо Замовник скористався сайтом http://sfs.gov.ua/businesspartner, то відповідно до інформації розміщеної на цьому ж порталі - інформація на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованності ) відбувається лише після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних. Отже дані, надані даним сайтом не є коректними і не можуть бути приводом для відхилення тендерної пропозиції учасників. Єдиним органом, що має змогу надати достовірну інформації про наявність/відсутність податкового боргу є Державна фіскальна служба України і відповідно до частини 7 Статті 28 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Проте, Замовником скористався невідомо яким відкритим джерелом. ФОП Малеванов О.В у своїй вимозі надав замовнику рішення АМКУ від 08.10.2018 № 10324 в якому, по аналогічним неправомірним діям, АКМУ зобов’язав скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції, але Замовник проігнорував таке рішення вищої інстанції, воно йому не до вподоби і з вище наведеного зрозуміло чому. ФОП Малеванов О.В підтверджує правдивість наданої інформації, та надає оригінал довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Таким чином, Замовником було порушено основні принципи передбачені Статтею 3 Закону України „Про публічні закупівлі”, а саме: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена всупереч чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 07.06.2019 № 7377.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 21:14
Номер скарги: UA-2019-05-08-000146-b.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Малеванов Олександр Васильович, Код ЄДРПОУ:2113511293
Дата подання: 05 червня 2019 11:55
Скарга до Антимонопольного комітету України
Скарга до Антимонопольного комітету України Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Малеванов О.В. 1) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозиції № 19154/2 від 29.05.2019 року тендерна пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації на тій підставі того, що згідно з випискою ЄДР дані про основні види діяльності згідно КВЕД ДК 009:2010 основним кодом є „Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням” і на думку Замовника учасник не має права займатись поставками товарів тендерної документації Замовника. В свою чергу повідомляємо, що тендерна документація Замовника не містить вимоги, відповідно до якої учасник повинен мати якийсь конкретний код КВЕД, а отже підстави для відхилення тендерної, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації – відсутні. Також повідомляємо, що суб’єкт господарювання може здійснювати будь-які види підприємницької діяльності, окрім заборонених законом (Стаття 3 Цивільного кодексу України). Головне ж призначення кодів КВЕД — визначення і кодування основних і другорядних видів економічної діяльності юросіб, відокремлених підрозділів юросіб, фізосіб-підприємців (розд. І КВЕД-2010), а сам код КВЕД — це статистичний інструмент для впорядкування економічної інформації. Отже, наявність кодів КВЕД певного виду діяльності у ЄДР не змушує суб’єкта господарювання займатися саме цим видом діяльності. А його відсутність не забороняє займатися певним видом діяльності (якщо він не заборонений чи не потребує отримання відповідного дозволу). До моменту укладання договору та отримання коштів по ньому учасник в будь-який момент має змогу внести нові коди КВЕД до ЄДР. При цьому прошу звернути увагу на те , що Замовник обирає переможцем ТОВ «Приватенерго», серед видів діяльності якого відповідно до наданої довідки ЄДРПОУ, жоден з перерахованих видів діяльності КВЕД ДК 009:2010 не відноситься до оптової торгівлі кондиціонерами, яка передбачає код 46.43. Оптова торгівля побутовими електротоварами й електронною апаратурою побутового призначення для приймання, записування, відтворювання звуку й зображення. Відповідно до вимог пунктів Додатку 4 Тендерної документації, для підтвердження якості товару, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: - копію (копії) сертифікату (сертифікатів) відповідності Державної системи сертифікації УкрСЕПРО, та/або копії сертифікатів/декларацій відповідності та/або копії (копій) сертифіката (сертифікатів) якості та/або копії (копій) паспорта (паспортів) якості чи копії (копій) декларації про відповідність, тощо на товар, що пропонується учасником до закупівлі. ТОВ «Приватенерго» надає у складі пропозиції, копію декларації про відповідність без додатка до цієї декларації який є невід’ємною її частиною, в якому повинна бути обов’язково вказана конкретна назва , модель кондиціонера, що пропонується для постачання. Отже не зрозуміло взагалі на які моделі Cooper&Hunter видавалася ця декларація, явно не на запропоновані ,що ставить під сумнів якість запропонованого товару, на підставі чого тендерна пропозиція ТОВ «Приватенерго» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, але Замовник ніби то нічого не помічає і в котре порушує законодавство. Проте ще один цікавий факт, згідно тендерної документації Замовник вимагає кондиціонери Cooper&Hunter (гарантійний термін 2 роки), ТОВ «Приватенерго» пропонує кондиціонери Cooper&Hunter які виробляються за дозволом компанії GREE на їх особистих заводах, набагато гіршої якості, з меншим ресурсом роботи та по завищеній ціні, ФОП Малеванов О.В. запропонував набагато кращі кондиціонери торгової марки GREE які являються лідером на ринку і входять до трійки найкращих у світі у своєму сегменті. Модель Gree більш енергоефективна (економія електроенергії), більше додаткових і зручних функцій, є Wi-Fi у кожній моделі, можливість запуску при низькій напрузі, з більшим ресурсом роботи та офіційною гарантією 3 роки за кращою ринковою ціною . Отже дослідивши дії Замовника, не озброєним оком видно, що всупереч своїм вимогам, відхиляє одразу три пропозиції та обирає переможцем ТОВ «Приватенерго» з завищеною ціною на 75959,30 гривень нехтуючи основним принципом передбачені Статтею 3 Закону України „Про публічні закупівлі”, а саме: максимальна економія та ефективність. Просимо також звернути увагу на ознаки змови Учасників процедури закупівлі ТОВ "Епіцентр К" і ТОВ «Приватенерго» які припустимо вчинили антиконкурентні узгоджені дії шляхом узгодження своїх пропозицій та стратегії поведінки під час конкурсу (аукціону). А саме Замовником одразу була значною мірою завищена очікувана вартість і тільки дві пропозиції, які були подані, вище зазначеними Учасниками були з дуже мінімальним розривом та дуже наближеними до очікуваної вартості, а Учасники здійснювали лише мінімальні кроки по зниженню ціни і не змагалися з іншими - це свідчить про факт узгодження учасниками торгів своїх тендерних пропозицій, що усуває конкуренцію та змагальність між учасниками, а отже спотворює результат, порушує тим самим право замовника на отримання найбільш ефективного для нього результату, який досягається у зв'язку з наявністю лише справжньої конкуренції Треба зазначити, що проведення тендеру передбачає здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця. Змагальність учасників процедур закупівель ґрунтується на тому, що кожен з них не маючи впевненості щодо змісту та ціни пропозицій інших учасників, пропонує кращі умов за найнижчими цінами. У випадку, коли учасники тендеру домовляються між собою щодо умов своїх пропозицій - усувається непевність, а відтак усувається конкуренція між ними. 2) Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозиції № 19154/2 від 29.05.2019 року тендерна пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена як така, що не відповідає вимогам пункту 2 Статті 17 Закону України „Про публічні закупівлі” на тій підставі, що згідно відкритої інформації Учасник має податковий борг. В свою чергу не погоджуємось з даною підставою відхилення, оскільки Замовником не вказано з яких саме відкритих джерел він отримав інформацію про наявність у ФОП Малеванов О.В. податкового боргу. У разі, якщо Замовник скористався сайтом http://sfs.gov.ua/businesspartner, то відповідно до інформації розміщеної на цьому ж порталі - інформація на сайті щодо стану розрахунків платника податків з бюджетом (про наявність заборгованності ) відбувається лише після проведення розрахунків зведених показників в центральній базі даних. Отже дані, надані даним сайтом не є коректними і не можуть бути приводом для відхилення тендерної пропозиції учасників. Єдиним органом, що має змогу надати достовірну інформації про наявність/відсутність податкового боргу є Державна фіскальна служба України і відповідно до частини 7 Статті 28 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Проте, Замовником скористався невідомо яким відкритим джерелом. ФОП Малеванов О.В у своїй вимозі надав замовнику рішення АМКУ від 08.10.2018 № 10324 в якому, по аналогічним неправомірним діям, АКМУ зобов’язав скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції, але Замовник проігнорував таке рішення вищої інстанції, воно йому не до вподоби і з вище наведеного зрозуміло чому. ФОП Малеванов О.В підтверджує правдивість наданої інформації, та надає у додатках до скарги оригінал довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Таким чином, Замовником було порушено основні принципи передбачені Статтею 3 Закону України „Про публічні закупівлі”, а саме: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, пропозиція ФОП Малеванов О.В. була відхилена всупереч чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 07.06.2019 № 7360.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 20:00

Документи подані скаржником

05 червня 2019 11:47
Скарга до АМКУ.doc

Документи Органу Оскарження

07 червня 2019 21:14
рішення від 07.06.2019 № 7377.pdf

Документи Органу Оскарження

07 червня 2019 20:00
рішення від 07.06.2019 № 7360.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Євротехніка" 608 464,00
UAH з ПДВ
575 421,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Малеванов Олександр Васильович 617 027,48
UAH з ПДВ
575 421,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКЛІМАТОПТ" 665 815,50
UAH з ПДВ
580 932,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО 658 881,00
UAH з ПДВ
651 381,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 659 989,89
UAH з ПДВ
652 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 11:24
Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2019 15:14
Електронний підпис
23 травня 2019 15:10
Статут.pdf
23 травня 2019 15:10
Ліцензія.pdf
23 травня 2019 15:10
Лист-згода.pdf
23 травня 2019 15:10
Додаток 5.pdf
23 травня 2019 15:10
Додаток 4.pdf
23 травня 2019 15:10
Додаток 3.pdf
23 травня 2019 15:10
Довідка.pdf
23 травня 2019 15:10
Довідка МВСУ.pdf
23 травня 2019 15:10
Довідка МВД Сокол С.В..pdf
23 травня 2019 15:10
Гарантійний талон.pdf
23 травня 2019 15:10
Гарантійний талон TKS.PDF
23 травня 2019 15:10
Гарантійний лист.pdf
23 травня 2019 15:10
Гарантійний лист 2.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 13:07
Проект договору.PDF
22 травня 2019 13:07
Інформаційна довідка.PDF
22 травня 2019 13:07
Тендерна пропозиція.PDF
22 травня 2019 13:07
tosot smart wifi.pdf
22 травня 2019 13:07
tosot partner.pdf
22 травня 2019 13:07
tosot north inverter.pdf
22 травня 2019 13:07
tosot lyra.pdf
22 травня 2019 13:06
tosot expert API.pdf
22 травня 2019 13:06
tosot канального типу.pdf
22 травня 2019 13:06
TOSOT ТОВ СПЕЦКЛІМАТОПТ.pdf
22 травня 2019 13:06
Статут.pdf
22 травня 2019 13:06
Наказ Директор.pdf
22 травня 2019 13:06
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

30 травня 2019 16:14
Пропозиція оновлена
29 травня 2019 18:19
Довідка про банкрутство
29 травня 2019 18:19
Довідка з МВС
29 травня 2019 18:19
Довідка ДФС
22 травня 2019 15:51
Електронний підпис
22 травня 2019 15:49
Статут завірен.PDF
22 травня 2019 15:49
Каталожна сторінка XN7.pdf
22 травня 2019 15:49
Каталожна сторінка RX4.pdf
22 травня 2019 15:49
ЄДРПОУ.PDF
22 травня 2019 15:49
Додаток 1_ Пропозиція.pdf
22 травня 2019 15:49
Витяг ПДВ.PDF
22 травня 2019 15:49
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

23 травня 2019 14:34
Електронний підпис
23 травня 2019 14:33
Декларації.pdf
23 травня 2019 14:33
Тендерна пропозиція.pdf
23 травня 2019 14:33
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.pdf
23 травня 2019 14:33
Довідка п.8 ч.1 ст.17.pdf
23 травня 2019 14:33
Довідка п.6 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 травня 2019 14:33
Довідка п.4 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 травня 2019 14:33
Довідка п.3 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 травня 2019 14:33
Довідка п.2 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 травня 2019 14:33
Довідка п. 7 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
23 травня 2019 14:33
Витяг з статуту.pdf
23 травня 2019 14:33
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Євротехніка"

ФОП Малеванов Олександр Васильович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКЛІМАТОПТ"

ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Євротехніка"
#25523360
Відхилено 575 421,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 16:56
ФОП Малеванов Олександр Васильович
#2113511293
Відхилено 575 421,70
UAH з ПДВ
29 травня 2019 17:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦКЛІМАТОПТ"
#37186258
Відхилено 580 932,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 17:02
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
#36253988
Переможець 651 381,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 17:04

Документи

29 травня 2019 16:56
Електронний підпис

Документи

29 травня 2019 17:01
Електронний підпис

Документи

29 травня 2019 17:02
Електронний підпис

Документи

29 травня 2019 17:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
#36253988
651 381,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 17:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 15:11
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 12:45
договір.pdf укладений
18 червня 2019 12:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 651 381,00
UAH (в тому числі ПДВ 108 563,50 UAH)