Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015:30210000-4 (персональний комп’ютер для територіальних підрозділів ГТУЮ у Дніпропетровській, Донецькій, Луганській, Запорізькій, Сумській, Полтавській, Харківській, Чернігівській, Херсонській, Одеській, Миколаївській, Кіровоградській, Черкаській, Житомирській, Вінницькій, Київській, м. Києві, Тернопільській, Рівненській, Хмельницькій, Івано-Франківській, Волинській, Львівській, Закарпатській, Чернівецькій областях)
Data-processing machines (hardware) SC 021:2015:30210000-4 (personal computer for Main territorial administrations of justice in Dnipropetrovs'k oblast, Donetsk oblast, Luhansk oblast, Zaporizhia oblast, Sumy oblast, Poltava oblast, Kharkiv oblast, Chernihiv oblast, Kherson oblast, Odessa oblast, Mykolaiv oblast, Kirovohrad oblast, Cherkasy oblast, Zhytomyr oblast, Vinnytsia oblast, Kyiv oblast, the city of Kyiv, Ternopil oblast, Rivne oblast, Khmelnytskyi oblast, Ivano-Frankivsk oblast, Volyn oblast, Lviv oblast, Zakarpattia oblast, Chernivtsi oblast)
Очікувана вартість
16 100 000,00 UAH
UA-2019-05-07-002931-a fa677be96be14cef8c11252fcc8ba1c5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Додаткові контактні особи: Moroz Andriy
+380442711606
a.moroz@minjust.gov.ua
Volovyk Maksym
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua
Мороз Андрій Петрович
+380442711652
a.moroz@minjust.gov.ua
Воловик Максим Борисович
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ministerstvo iustytsii Ukrainy
National ID: 00015622
Contact point: Timofeeva Hanna
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Additional contacts: Moroz Andriy
+380442711606
a.moroz@minjust.gov.ua
Volovyk Maksym
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua
Мороз Андрій Петрович
+380442711652
a.moroz@minjust.gov.ua
Воловик Максим Борисович
+380442711606
m.volovyk@minjust.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 травня 2019 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2019 10:00
Очікувана вартість: 16 100 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 07 травня 2019 17:49
Enquiries until: 28 травня 2019 10:00
Complaints submission until: до 03 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 червня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 16 100 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Джерело фінансування закупівлі: спеціальний фонд Державного бюджету України

Тендерна документація

24 травня 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 17:53
ТД.doc
24 травня 2019 17:53
Зміни ..pdf
24 травня 2019 17:53
Протокол 125-2.pdf
15 травня 2019 16:06
Зміни ..pdf
15 травня 2019 16:06
Протокол 125-1.pdf
07 травня 2019 17:49
ANNOUNCEMENT 30210000-4 ..pdf
07 травня 2019 17:49
Оголошення 30210000-4 ..pdf
07 травня 2019 17:49
Протокол 125.pdf
24 травня 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2019 17:53
ТД.doc
16 травня 2019 15:45
ТД.docx
15 травня 2019 16:06
ТД.docx
07 травня 2019 17:49
ТД.docx
24 травня 2019 17:53
Зміни ..pdf
24 травня 2019 17:53
Протокол 125-2.pdf
15 травня 2019 16:06
Зміни ..pdf
15 травня 2019 16:06
Протокол 125-1.pdf
07 травня 2019 17:49
ANNOUNCEMENT 30210000-4 ..pdf
07 травня 2019 17:49
Оголошення 30210000-4 ..pdf
07 травня 2019 17:49
Протокол 125.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 08 травня 2019 12:45
Дата відповіді: 08 травня 2019 16:20
Шановний Замовнику! Уважно розглянувши технічні вимоги в додатку 2 до ТД, не зовсім зрозуміла вимога щодо наявності на передній панелі вільного відсіку 3.5", для чого він?
Відповідь: Вимога «Кількість вільних відсіків на передній панелі не менше ніж один 3,5″» щодо корпусу системного блоку, яка зазначена в Додатку 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) встановлена Замовником з метою забезпечення можливості підключення додаткового пристрою до системного блоку.
Технічні характеристики
Дата подання: 10 травня 2019 14:17
Дата відповіді: 11 травня 2019 12:21
Шановний Замовнику! Було задане питання щодо призначення вільного роз'єму 3.5". На що була отримана відповідь:"Вимога «Кількість вільних відсіків на передній панелі не менше ніж один 3,5″» щодо корпусу системного блоку, яка зазначена в Додатку 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) встановлена Замовником з метою забезпечення можливості підключення додаткового пристрою до системного блоку.". Просимо надати роз'яснення стосовно пристрою, який Ви збираєтесь підключати до системного блоку у вільний відсік 3.5".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога «Кількість вільних відсіків на передній панелі не менше ніж один 3,5″» щодо корпусу системного блоку, яка зазначена в Додатку 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) встановлена Замовником з метою забезпечення можливості підключення додаткового пристрою до системного блоку, наприклад оптичного приводу.
Ліцензійне антивірусне ПЗ
Дата подання: 10 травня 2019 14:53
Дата відповіді: 11 травня 2019 12:32
Шановний Замовнику! В Тендерній документації вказана вимога щодо наявності "Авторизаційного листа від виробника запропонованих товарів" Просимо надати роз'яснення, чи вимагається авторизаційний лист на запропоноване ліцензійне антивірусне ПЗ?
Відповідь: Пунктом 12 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати авторизаційний лист від виробника запропонованих товарів про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження учасника на постачання та гарантує, що товар буде оригінальним та відповідає вимогам даних торгів. Пункт 15 таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації передбачає надання учасником копії чинного позитивного експертного висновку щодо відповідності вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України на ліцензійне антивірусне ПЗ, що пропонується. Отже, учасник має надати на запропоноване ліцензійне антивірусне ПЗ копію чинного позитивного експертного висновку щодо відповідності вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації, зареєстрованого в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Вільний відсік 3.5"
Дата подання: 15 травня 2019 17:21
Дата відповіді: 16 травня 2019 15:41
Шановний Замовнику, у внесених змінах до Тендерної документації Вами зазначено: " Кількість вільних відсіків на передній панелі не менше ніж один 3,5", для подальшої можливості встановлення зчитувача карт пам'яті". Чи буде прийнята пропозиція з вже встановленим зчитувачем карт пам'яті замість вільного відсіку 3,5". Та чи не буде це помилкою, що стане приводом до дискваліфікації учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасником буде запропоновано товар який повністю відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, викладеним у додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" пропозиція учасника буде прийнята до розгляду.
Помилка у ТД
Дата подання: 16 травня 2019 17:08
Дата відповіді: 17 травня 2019 16:26
Просимо змінити кінцеву дату подання пропозицій, що заначена у ТД, а саме "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.04.2019 до 10 год. 00 хв. "
Відповідь: У файлі ТД, оприлюдненому 16.05.2019 "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.06.2019 до 10 год. 00 хв. за київським часом"
Технічні характеристики ПК
Дата подання: 23 травня 2019 14:21
Дата відповіді: 24 травня 2019 17:42
Шановний Замовнику! У Технічних характеристиках персонального комп’ютера є вимога : "Наявність на передній панелі корпусу не менше 2-x портів USB 3.0 роз’ємів та роз’ємів Line-in, Line-out". Чи буде прийнятним замість вхідного та вихідного роз’ємів наявність комбінованого аудіо роз’єму?
Відповідь: Замовником в Додатку 2 до тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) встановлено вимогу щодо наявності роз’ємів Line-in, Line-out. Реалізація даної вимоги можлива у вигляді комбінованого аудіо роз’єму.
Щодо дискримінаційної вимоги підписання документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
Дата подання: 28 травня 2019 09:53
Дата відповіді: 30 травня 2019 17:58
Шановний замовнику! Просипо мояснити, мому в тендерній документації даних відкритих торгів міститься вимога щодо накладаення на документи лише кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Відповідно до чинного законодавства, а саме Закону України "Про електронні довірчі послуги" від 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII пунктом 5 Розділу VII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ встановлено, що : " Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом." Таким чином учасники мають право ще 2 роки використовувати наявний в них електронно-цифровий підпис (ЕЦП), а не буди обмеженими лише вимогою накладати КЕП на документи. Просимо виправити дану дискримінаційну вимогу та внести зміни у тендерну документацію, додавши можливість підписувати документи не тільки за допомогою КЕП, але і за допомогою ЕЦП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник буде діяти відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" від 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII (пункт 5 Розділу VII ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ), його тендерна пропозиція не може бути відхилена. Тому дана вимога не є дискримінаційною та відсутня необхідність внесення змін у тендерну документацію.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-07-002931-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 11 травня 2019 15:14
Дискримінаційні вимоги до учасників (технічні характеристики).
Шановний Замовнику!
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено, що минула закупівля Замовника (https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/6396046/) була відмінена у зв'язку з тим, що сукупність технічних характеристик прямо вказувала на персональний комп'ютер ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" лінійки Impression. Це є дискримінаційні положення, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та зменшують конкурентоспроможність.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними параметрами, а саме: технічні вимоги в тендерній документації, виявили, що під технічні характеристики та вимоги краще за все підходять комп'ютери від A-брендів (Lenovo, Dell, HP, Acer) які мають власне виробництво і комп'ютерів, і моніторів, у зв'язку з чим виникає декілька питань до технічних характеристик:
1) У технічних вимогах тендерної документації в пункті "Корпус та блок живлення" вказано розмір вентилятору не меньше 120 мм, але цей критерій не має чіткого призначення. З огляду на те, що це ніяк не впливає на роботу блоку живлення та конструктивно А-бренд виробниками може бути використано вентилятор меншого розміру для економії місця в системному блоці, або для зменьшення розмірів. До того ж всі компоненти персонального комп'ютера А-брендів є сертифікованими.
2) У технічних вимогах тендерної документації в пункті "Корпус та блок живлення" вказано, що на передній панелі корпусу потрібен вільний 3,5" відсік, але не зазначені цілі його використання (FDD, USB хаб, cardreader тощо).
З огляду на вищенаведену інформацію ми вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2019 16:00
Замовником розглянуто вимогу учасника про усунення порушення та найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-05-07-002931-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 16 травня 2019 17:04
Дискримінаційна вимога закупівлі.
Шановний Замовнику, детально проаналізувавши тендерну документацію та зміни до неї від 14.05.2019, було встановлено наявність дискримінаційного положення, яке суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушує наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Ми, потенційний постачальник, що відповідає кваліфікаційним критеріям, повідомляємо, що вимога, зазначена в п. «Корпус та блок живлення», таблиці 1 до Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що зазначено в ТД про кількість вільних відсіків на передній панелі є дискримінаційною та необґрунтованою, яка суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі.
Звертаючи увагу на зміни до ТД від 14.05.2019, та відповіді на запитання (https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/6720151/) з приводу наявності вільного відсіку для встановлення зчитувача карт пам’яті, випливає що учасник буде дискваліфікований, якщо запропонує характеристику системного блоку із, заздалегідь встановленим, зчитувачем карт пам’яті, що є прямою невідповідністю п.3 ч.2 ст. 22, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на досвід Вашої закупівлі, яка «не відбулась» (https://smarttender.biz/publichni-zakupivli-prozorro/6396046/), Ви знову не звернули увагу, що достатньою зміною задля видалення обмежень щодо участі більш великої кількості учасників є вимога про зміну формулювання: «Кількість вільних відсіків на передній панелі не менше ніж один 3,5″, для подальшої можливості встановлення зчитувача карт пам’яті /або/ встановлений зчитувач карт пам’яті».
Хочемо наголосити, що дана вимога обмежує учасників, що є представниками «А» - брендів, оскільки такі виробники виробляють якісну техніку з повністю укомплектованими системним блоком, водночас ви можете суттєво зекономити державні кошти та не втрачати, виділений для роботи час, для укомплектування вільного відсіку. Також, зазначаємо, що даною вимогою щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент і наявними змінами ви не звернули увагу Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Внесенням змін до ТД з даною вимогою, Ви не погіршите якість товару, а тільки покращите.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до якості комп’ютерного обладнання, а мають на меті обмеження конкуренції, суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо внести такі зміни до ТД: Кількість вільних відсіків на передній панелі не менше ніж один 3,5″, для подальшої можливості встановлення зчитувача карт пам’яті /або/ встановлений зчитувач карт пам’яті, оскільки Ваша вимога є протиправною. Просимо Вас надати можливість приймати участь усім потенційним учасникам, а не обраним.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2019 17:11
Замовником розглянуто вимогу учасника про усунення порушення та найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-05-07-002931-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 17 травня 2019 19:06
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Провівши аналіз Ваших закупівель, виявлено, що в попередніх закупівлях:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-08-003433-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-08-003428-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-08-003435-c
перемогла одна й та сама компанія з мінімальною економією бюджету, з комп’ютерами Impression P+.
В усіх трьох закупівлях брали участь тільки дві однакові компанії з однаковим Системним блоком!!!
Враховуючи, що технічні вимоги в даному тендері співпадають з технічними вимогами до системного блоку в попередніх закупівлях, які відбулися та не зважаючи на вже внесені зміни, все одно існують технічні вимоги які вказують на один і той же системний блок – Impression P+, а саме – «блок живлення з механічним вимикачем», функція якого, полягає у фізичному розриванні кола живлення, цю ж функцію може виконувати мережевий фільтр, який надасть додатковий захист обладнанню.
1. Вимагаємо надати можливість поставляти в якості механічного вимикача мережевий фільтр, з кнопкою вимкнення живлення. Дана вимога збільшить коло потенційних учасників, що зробить участь в торгах більш конкурентною.
Незрозуміла вимога щодо наявності договорів з сервісними центрами безпосередньо в учасника, адже в А-брендів наявні авторизовані сервісні центри в кожній області, на всій території України.
2. Вимагаємо додати можливість зазначення авторизованих сервісних центрів А-брендів без надання сервісного контракту з учасником, оскільки даний договір укладено між авторизованим сервісним центром та представництвом А-бренда в Україні, а також перелік сервісних центрів зазначених на офіційних сайтах виробників. Дана вимога не призведе до погіршення сервісного обслуговування.
Шановний Замовнику, виконання даних вимог призведе до збільшення кола потенційних учасників та більшої економії державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2019 15:35
Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання державні закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку
від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
1. Вимоги до блоку живлення викладені в тендерній документації відповідно до вимог законодавства. Щодо вимоги стосовно наявності сервісних центрів, слід зазначити, що замовник укладатиме договір з переможцем процедури закупівлі, отже юридична відповідальність покладається на переможця процедури закупівлі. Відповідно наявність договорів з сервісними центрами вимагається саме з учасників процедури закупівлі. Тендерною документацією не встановлено ніяких обмежень щодо зазначеного питання – кожен учасник може укласти угоди із сервісними центрами А-брендів або сторонніх компаній, або ж мати власні сервісні центри.
2. Зважаючи на викладене, всі потенційні учасники мають рівні можливості щодо укладання таких угод та, за умови виконання вимог тендерної документації, приймати участь у зазначених торгах. Неспроможність Учасника надати тендерну пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації, не дає підстав вважати, що така документація містить дискримінаційні вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-05-07-002931-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 20 травня 2019 19:03
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Шановний Замовнику, просимо Вас розглянути нашу вимогу з приводу змін до тендерної документації. Ознайомившись з тендерною документацією, провівши аналіз минулих закупівель, було виявлено, що за наявними технічними характеристиками дуже низька конкурентоспроможність з поміж учасників державних закупівель, наявна несуттєва економія державних коштів. За наявними вимогами та запитаннями за ідентифікатором закупівлі № UA-2019-05-07-002931 наявні невирішені вимоги, а саме, пропонуємо вам звернути увагу:
1. Кількість вільних відсіків на передній панелі не менше ніж один 3,5″, для подальшої можливості встановлення зчитувача карт пам’яті/або/ встановлений зчитувач карт пам’яті – ви надали позитивну відповідь на дану вимогу, але, на превеликий жаль, не внесли зміни до ТД.
2. Блок живлення з механічним вимикачем – вимога була відхилена, на нашу думку це просто є абсурдно, оскільки функція даного елементу, полягає у фізичному розриванні кола живлення, цю ж функцію може виконувати мережевий фільтр, який надасть додатковий захист обладнанню. Що є просто покращенням запропонованого товару та збільшить кількість учасників.
3. Незрозумілою є Ваша відповідь з приводу наявності «контрактів» з сервісними центрами у потенційного учасника закупівлі. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згадана вище вимога є дискримінаційною через те що прописане формулювання Тендерної документації не дає змогу приймати участь у державній закупівлі партнерам Представництв виробників світових брендів товарів, а саме: У представництв наявні домовленості з сервісними центрами на всій території України, які забезпечують якісний гарантійний ремонт деталями від виробника, що є запорукою якісного ремонту та більш тривалого використання. Контракти між сервісними центрами та виробниками є конфіденційною інформацією. Зазвичай, кваліфікаційні критерії використовуються для впевненості Замовником в якості товару та обслуговування, а не обмежують конкуренцію. Якщо ви бажаєте отримати якісний товар, будь-ласка, надайте можливість надати офіційний лист від виробника з повним переліком авторизованих сервісних центрів від офіційного виробника з посиланням на офіційний сайт Представництва в Україні.
Шановний Замовнику, Ваші вимоги в сукупності суттєво зменшують «здорову» конкуренцію та прямо вказують на Іmpression P+ (I3-7100, 3,9 Ghz,500GB,350W). Ваша відповідь на вимоги не дає можливості впевнитись у прозорості Ваших намірів, оскільки згадане Вами формулювання в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 є просто «вирваною» фразою, формулювання про «вимоги блоку живлення згідно чинного законодавства»незрозумілим: Законодавство надає роз’яснення «правильний» або «неправильний» системний блок. Шановний Замовнику, БУДЬ-ЛАСКА, зробіть зміни таким чином, щоб отримати якісну техніку та якісне майбутнє обслуговування, а також зберегти «здорову» конкуренцію.
Вимагаємо розглянути наше звернення та внести зміни до Тендерної документації: 1. Виконати обіцянку та змінити формулювання (Кількість вільних відсіків на передній панелі не менше ніж один 3,5″, для подальшої можливості встановлення зчитувача карт пам’яті/або/ встановлений зчитувач карт пам’яті), 2. Вимагаємо надати можливість поставляти в якості механічного вимикача мережевий фільтр, з кнопкою вимкнення живлення, адже ці зміни не погіршують характеристики комп’ютерів та роблять торги більш конкурентними. 3.Вимагаємо надати можливість зазначення авторизованих сервісних центрів А-брендів (Acer, Asus, Dell, HP, Lenovo…) на підтвердження яких, надати офіційний лист від виробника або його представника з переліком авторизованих сервісних центрів з посиланням на офіційний сайт Представництва в Україні. Зобов’язання виконати гарантійний ремонт буде виконано якісно, швидко, згідно істотних умов договору. Вимагаємо припинити обмеження конкурентності та змінити дискримінаційні вимоги. Надайте можливість для участі більш широкому колу постачальникам якісної техніки!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2019 15:25
Відносно вимоги Кількість вільних відсіків на передній панелі не менше ніж один 3,5″, для подальшої можливості встановлення зчитувача карт пам’яті/або/ встановлений зчитувач карт пам’яті – зміни будуть внесені найближчим часом.
Стосовно решти зазначених Вами вимог, повідомляється, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших нормативно-правових актів, що регулюють питання закупівлі.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку
від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Вимоги до блоку живлення викладені в тендерній документації відповідно до вимог законодавства. Щодо вимоги стосовно наявності сервісних центрів, слід зазначити, що замовник укладатиме договір з переможцем процедури закупівлі, отже юридична відповідальність покладається на переможця процедури закупівлі. Відповідно наявність договорів з сервісними центрами вимагається саме з учасників процедури закупівлі. Тендерною документацією не встановлено ніяких обмежень щодо зазначеного питання – кожен учасник може укласти угоди із сервісними центрами А-брендів або сторонніх компаній, або ж мати власні сервісні центри.
Зважаючи на викладене, всі потенційні учасники мають рівні можливості щодо укладання таких угод та, за умови виконання вимог тендерної документації, приймати участь у зазначених торгах. Неспроможність Учасника надати тендерну пропозицію, що відповідає вимогам тендерної документації, не дає підстав вважати, що така документація містить дискримінаційні вимоги.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) код ДК 021:2015:30210000-4 (персональний комп’ютер для територіальних підрозділів ГТУЮ у Дніпропетровській, Донецькій, Луганській, Запорізькій областях)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 3 312 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 35 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95000 UAH


Title: Data-processing machines (hardware) SC 021:2015:30210000-4 (personal computer for Main territorial administrations of justice in Dnipropetrovs'k oblast, Donetsk oblast, Luhansk oblast, Zaporizhia oblast)
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 3 312 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 000,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

144 шт
Персональний комп’ютер для територіальних підрозділів ГТУЮ у Дніпропетровській, Донецькій, Луганській, Запорізькій областях
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 02 вересня 2019

Personal computer for Main territorial administrations of justice in Dnipropetrovs'k oblast, Donetsk oblast, Luhansk oblast, Zaporizhia oblast
CPV: 30210000-4

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 червня 2019
UA-2019-05-07-002931-afa677be96be14cef8c11252fcc8ba1c5
Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Фолгат ФТК Документи
Відхилено
Документи
ФОП Шекетера Ольга Петрівна Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
Документи
Рішення скасоване
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВС Технолоджі"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

18 червня 2019 18:32
Протокол 125-3.pdf
18 червня 2019 18:32
Електронний підпис

Документи

18 червня 2019 18:30
Протокол 125-3.pdf
18 червня 2019 18:31
Електронний підпис

Публічні документи

06 червня 2019 22:26
Електронний підпис
06 червня 2019 22:24
Сертифікати МЮ_ ЛОТ 1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

18 червня 2019 18:29
Протокол 125-3.pdf
18 червня 2019 18:29
Електронний підпис

Публічні документи

07 червня 2019 09:35
Електронний підпис
07 червня 2019 09:30
ISO сертиф.rar
07 червня 2019 09:30
Авторизаційний лист.pdf
07 червня 2019 09:30
8 _HP мон тори до 16 04 23.pdf
07 червня 2019 09:30
5 Лист-згода (перс дані).pdf
07 червня 2019 09:30
4.3 Міненергетики накл.pdf
07 червня 2019 09:30
4.2 Украерорух_накл.pdf
07 червня 2019 09:30
4.2 Украерорух_договір.pdf
07 червня 2019 09:30
4.2 Украерорух_відгук.pdf
07 червня 2019 09:29
21 СТАТУТ копія.pdf
07 червня 2019 09:29
20 Повноваж керівника.pdf
07 червня 2019 09:29
19 Порівняльна таблиця.pdf
07 червня 2019 09:29
18 Довідка ст 17.pdf
07 червня 2019 09:29
17 Дов про довкілля.pdf
07 червня 2019 09:29
11 Гарантійний лист.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

18 червня 2019 18:34
Протокол 125-3.pdf
18 червня 2019 18:34
Електронний підпис

Публічні документи

07 червня 2019 09:35
Електронний підпис
07 червня 2019 09:30
ISO сертиф.rar
07 червня 2019 09:30
Авторизаційний лист.pdf
07 червня 2019 09:30
8 _HP мон тори до 16 04 23.pdf
07 червня 2019 09:30
5 Лист-згода (перс дані).pdf
07 червня 2019 09:30
4.3 Міненергетики накл.pdf
07 червня 2019 09:30
4.2 Украерорух_накл.pdf
07 червня 2019 09:30
4.2 Украерорух_договір.pdf
07 червня 2019 09:30
4.2 Украерорух_відгук.pdf
07 червня 2019 09:29
21 СТАТУТ копія.pdf
07 червня 2019 09:29
20 Повноваж керівника.pdf
07 червня 2019 09:29
19 Порівняльна таблиця.pdf
07 червня 2019 09:29
18 Довідка ст 17.pdf
07 червня 2019 09:29
17 Дов про довкілля.pdf
07 червня 2019 09:29
11 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фолгат ФТК

ФОП Шекетера Ольга Петрівна

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТОВ "ВС Технолоджі"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 червня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій