Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» код 50530000-9 за ДК 021:2015 (послуги з обслуговування технічних засобів АСОП)
Очікувана вартість
19 998 330,00 UAH
UA-2019-05-07-002863-a dc65c3e0c4814381be0d90d83cadcc71
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Між КП «Київпастранс» та ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 10.11.2017 укладено договір на закупівлю електронного обладнання (технічних засобів Автоматизованої системи оплати проїзду) у кількості 1500 одиниць.
Відповідно до умов договору гарантійний строк експлуатації технічних засобів (далі – ТЗ) 12 місяців з дати введення в експлуатацію.
Пунктом 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 26.10.2018 № 1934 «Про введення в дослідну експлуатацією автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» з 01.11.2018 передбачено увести в дослідну експлуатацію автоматизовану систему обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності: у Київському метрополітені, фунікулері, міській електричці, у трамваях і тролейбусах, автобусних маршрутах загального користування, які працюють у звичайному режимі руху, а також автобусних маршрутах загального користування, які працюють в режимі маршрутного таксі №№ 150 – 600.
Гарантійним є випадок втрати працездатності будь-якого з компонентів технічних засобів АСОП, зазначених в гарантійному талоні (бортовий комп’ютер, термінал водія, валідатор), протягом гарантійного терміну, за винятком випадків:
• дефектів, які виникли в зв’язку з порушенням правил експлуатації, зберігання або транспортування;
• дефектів обладнання, викликаних проникненням всередину обладнання сторонніх предметів, комах, прямою або непрямою дією механічних сил, хімічного, термічного або фізичного впливу, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів, токсичних, біологічних середовищ або інших середовищ, а також будь-яких інших факторів штучного або природнього походження;
• механічних пошкоджень обладнання або його складових частин (сколи, тріщини, вм’ятини, подряпини, тощо); відсутність з’єднувальних гвинтів, частин та вузлів обладнання;
• електричного або механічного пошкодження електричних контактів, з’єднань, роз’ємів;
• термічного пошкодження обладнання або його складових частин.

Гарантійні зобов’язання припиняються у разі ознак ремонту, технічного обслуговування або модернізації обладнання, що виникли в наслідок втручання інших організацій або осіб, які не уповноважені постачальником та/або виробником.
Як показує досвід перших чотирьох місяців експлуатації ТЗ АСОП до Служби енергетичного забезпечення та зв’язку кожного дня надходить біля десяти заявок по критичним відмовам ТЗ АСОП (неможливість будь-яких валідацій у салоні транспортного засобу), які не входять до гарантійних випадків.

Виробник технічних засобів АСОП компанія «Ріданго УКР» надала ексклюзивне право ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» на надання послуг з технічного обслуговування технічних засобів АСОП в м. Києві.

Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним виконавцем, відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, необхідно провести переговорну процедуру з ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 39950584) щодо послуг з обслуговування технічних засобів АСОП .

В рамках Договору повинні надаватися послуги з технічного обслуговування технічних засобів АСОП з інстальованим програмним забезпеченням, до яких відносяться:
- послуги із періодичного (1 (один) раз на місяць) технічного обслуговування технічних засобів АСОП;
- послуги із супроводу технічних засобів АСОП;
- консультаційні послуги;
- послуги з інцидентного технічного обслуговування технічних засобів АСОП (відновлення працездатності АСОП в транспортному засобі).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 17:41
Оскарження наміру укласти договір: 18 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13160 послуга
«Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» код 50530000-9 за ДК 021:2015 (послуги з обслуговування технічних засобів АСОП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03113, Україна, Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

07 травня 2019 17:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-13-000042 ● a1fb691ae40646438c7d818d177c980a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 вересня 2019 18:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.09.2019 № 266

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
13.09.2019 № 266


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-05-07-002863-a 07.05.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-18 16:00:17

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (послуги з обслуговування технічних засобів АСОП) (код ДК 021:2015 - 50530000-9) очікуваною вартістю 19 998 330,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-07-002863-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону та укладення договору закупівлі послуг саме з товариством з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».
Крім цього вказати номер процедури закупівлі електронного обладнання (технічних засобів Автоматизованої системи оплати проїзду) та постачальника послуг з обслуговування технічних засобів АСОП, який здійснював гарантійне та постгарантійне обслуговування вказаного обладнання, за період з дати придбання електронного обладнання по дату проведення переговорів з товариством з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-23 16:45:48

Пояснення

Пояснення

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-10 15:09:08

Аргументовані заперечення до висновку

Аргументовані заперечення до висновку

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#39950584
Переможець 19 998 330,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 17:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 17:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#39950584
19 998 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 15:52
Звіт 53.19-188 АМІРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ ТОВ.doc укладений
19 грудня 2019 15:50
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 15:25
53.19-188.pdf укладений
21 травня 2019 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 01 листопада 2019
Сума оплати за договором: 15 875 316,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 645 886,00 UAH)