Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
Контактна особа: |
Тетяна Тисмінецька +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Між КП «Київпастранс» та ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» 10.11.2017 укладено договір на закупівлю електронного обладнання (технічних засобів Автоматизованої системи оплати проїзду) у кількості 1500 одиниць.
Відповідно до умов договору гарантійний строк експлуатації технічних засобів (далі – ТЗ) 12 місяців з дати введення в експлуатацію.
Пунктом 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 26.10.2018 № 1934 «Про введення в дослідну експлуатацією автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» з 01.11.2018 передбачено увести в дослідну експлуатацію автоматизовану систему обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності: у Київському метрополітені, фунікулері, міській електричці, у трамваях і тролейбусах, автобусних маршрутах загального користування, які працюють у звичайному режимі руху, а також автобусних маршрутах загального користування, які працюють в режимі маршрутного таксі №№ 150 – 600.
Гарантійним є випадок втрати працездатності будь-якого з компонентів технічних засобів АСОП, зазначених в гарантійному талоні (бортовий комп’ютер, термінал водія, валідатор), протягом гарантійного терміну, за винятком випадків:
• дефектів, які виникли в зв’язку з порушенням правил експлуатації, зберігання або транспортування;
• дефектів обладнання, викликаних проникненням всередину обладнання сторонніх предметів, комах, прямою або непрямою дією механічних сил, хімічного, термічного або фізичного впливу, випромінювання, агресивних або нейтральних рідин, газів, токсичних, біологічних середовищ або інших середовищ, а також будь-яких інших факторів штучного або природнього походження;
• механічних пошкоджень обладнання або його складових частин (сколи, тріщини, вм’ятини, подряпини, тощо); відсутність з’єднувальних гвинтів, частин та вузлів обладнання;
• електричного або механічного пошкодження електричних контактів, з’єднань, роз’ємів;
• термічного пошкодження обладнання або його складових частин.
Гарантійні зобов’язання припиняються у разі ознак ремонту, технічного обслуговування або модернізації обладнання, що виникли в наслідок втручання інших організацій або осіб, які не уповноважені постачальником та/або виробником.
Як показує досвід перших чотирьох місяців експлуатації ТЗ АСОП до Служби енергетичного забезпечення та зв’язку кожного дня надходить біля десяти заявок по критичним відмовам ТЗ АСОП (неможливість будь-яких валідацій у салоні транспортного засобу), які не входять до гарантійних випадків.
Виробник технічних засобів АСОП компанія «Ріданго УКР» надала ексклюзивне право ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» на надання послуг з технічного обслуговування технічних засобів АСОП в м. Києві.
Враховуючи викладене, у зв’язку з тим, що зазначені послуги можуть бути надані тільки певним виконавцем, відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, необхідно провести переговорну процедуру з ТОВ «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 39950584) щодо послуг з обслуговування технічних засобів АСОП .
В рамках Договору повинні надаватися послуги з технічного обслуговування технічних засобів АСОП з інстальованим програмним забезпеченням, до яких відносяться:
- послуги із періодичного (1 (один) раз на місяць) технічного обслуговування технічних засобів АСОП;
- послуги із супроводу технічних засобів АСОП;
- консультаційні послуги;
- послуги з інцидентного технічного обслуговування технічних засобів АСОП (відновлення працездатності АСОП в транспортному засобі).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2019 17:41 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 травня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Тендерна документація
07 травня 2019 17:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-13-000042 ● a1fb691ae40646438c7d818d177c980a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2019 18:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.09.2019 № 266
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
13.09.2019 № 266
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-05-07-002863-a 07.05.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-18 16:00:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (послуги з обслуговування технічних засобів АСОП) (код ДК 021:2015 - 50530000-9) очікуваною вартістю 19 998 330,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-07-002863-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону та укладення договору закупівлі послуг саме з товариством з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».
Крім цього вказати номер процедури закупівлі електронного обладнання (технічних засобів Автоматизованої системи оплати проїзду) та постачальника послуг з обслуговування технічних засобів АСОП, який здійснював гарантійне та постгарантійне обслуговування вказаного обладнання, за період з дати придбання електронного обладнання по дату проведення переговорів з товариством з обмеженою відповідальністю «АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-23 16:45:48
Пояснення
Пояснення
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-10-10 15:09:08
Аргументовані заперечення до висновку
Аргументовані заперечення до висновку
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #39950584 |
Переможець |
19 998 330,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 15:52
|
Звіт 53.19-188 АМІРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ ТОВ.doc | укладений |
19 грудня 2019 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 15:25
|
53.19-188.pdf | укладений |
21 травня 2019 15:24
|