Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС, ВП ЗАЕС
Overvoltage limiters for SSNPP, ZNPP
Очікувана вартість
15 328 612,87 UAH
UA-2019-05-07-002821-a db80fbd0e8d242e1992b92475f549b15
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Курдельчук Сніжана Володимирівна

+38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Контактна особа: Курдельчук Сніжана Володимирівна
+38-044-206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Зубков Дмитро Михайлович
201-09-62
d.zubkov@ak.atom.gov.ua
Саврілова Т.О.
(06139) 554-52
uptk3457@mgw.npp.zp.ua
Рибак О.О
(05136) 441-25
a_rybak@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Kurdelchuk Snezhana
+38-044-206-97-67
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Зубков Дмитро Михайлович
201-09-62
d.zubkov@ak.atom.gov.ua
Саврілова Т.О.
(06139) 554-52
uptk3457@mgw.npp.zp.ua
Рибак О.О
(05136) 441-25
a_rybak@sunpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 травня 2019 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 11:00
Очікувана вартість: 15 328 612,87 UAH з ПДВ
Publication date: 07 травня 2019 17:20
Enquiries until: 24 червня 2019 11:00
Complaints submission until: до 30 червня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 липня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 15 328 613 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Scope of the procurement
лот 1 – обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС – 21 од., лот 2 – обмежувачі перенапруги для ВП ЗАЕС – 8 од.
lot 1 - overvoltage limiters for SSNPP, lot 2 - overvoltage limiters for ZNPP

Тендерна документація

25 червня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 15:07
Додаток 3 до ТД.pdf
25 червня 2019 15:07
6254-ТД -5.doc
25 червня 2019 15:07
6254-перелік ЗТД-5.doc
13 червня 2019 10:56
6254-перелік ЗТД-4.doc
06 червня 2019 11:16
Додаток 2 - інформація про тех характ (4).docx
06 червня 2019 11:16
6254-перелік ЗТД-3.doc
04 червня 2019 14:05
6254-перелік ЗТД-1.doc
23 травня 2019 16:58
6254-перелік ЗТД-1.doc
07 травня 2019 17:17
Додаток 7 - ТВ.pdf
07 травня 2019 17:17
Додаток 4 - ТВ.pdf
07 травня 2019 17:17
Додаток 11 - ОА.pdf
07 травня 2019 17:17
Додаток 10 - митні платежі.docx
07 травня 2019 17:17
Додаток 9 - мат-тех база.DOCX
07 травня 2019 17:17
Додаток 8 - досвід виконання.docx
07 травня 2019 17:17
Додаток 6 - ОА.pdf
07 травня 2019 17:17
Додаток 5 - ОА.pdf
07 травня 2019 17:17
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
07 травня 2019 17:17
6254 - procurement notice.docx
07 травня 2019 17:17
6254 - Витяг.pdf
25 червня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 червня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2019 15:07
Додаток 3 до ТД.pdf
23 травня 2019 16:58
Додаток 3 -Проект договору.docx
07 травня 2019 17:17
Додаток 3 - проект договору.pdf
25 червня 2019 15:07
6254-ТД -5.doc
13 червня 2019 10:56
6254-ТД -4.doc
23 травня 2019 16:58
6254-ТД -1.doc
07 травня 2019 17:17
6254-ТД.doc
25 червня 2019 15:07
6254-перелік ЗТД-5.doc
13 червня 2019 10:56
6254-перелік ЗТД-4.doc
06 червня 2019 11:16
Додаток 2 - інформація про тех характ (4).docx
04 червня 2019 14:05
Додаток 2 - інформація про тех характ (4).docx
23 травня 2019 16:58
Додаток 2 - інформація про тех характ (1).docx
07 травня 2019 17:17
Додаток 2 - інформація про тех характ.docx
06 червня 2019 11:16
6254-перелік ЗТД-3.doc
04 червня 2019 14:05
6254-перелік ЗТД-1.doc
23 травня 2019 16:58
6254-перелік ЗТД-1.doc
07 травня 2019 17:17
Додаток 7 - ТВ.pdf
07 травня 2019 17:17
Додаток 4 - ТВ.pdf
07 травня 2019 17:17
Додаток 11 - ОА.pdf
07 травня 2019 17:17
Додаток 10 - митні платежі.docx
07 травня 2019 17:17
Додаток 9 - мат-тех база.DOCX
07 травня 2019 17:17
Додаток 8 - досвід виконання.docx
07 травня 2019 17:17
Додаток 6 - ОА.pdf
07 травня 2019 17:17
Додаток 5 - ОА.pdf
07 травня 2019 17:17
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
07 травня 2019 17:17
6254 - procurement notice.docx
07 травня 2019 17:17
6254 - Витяг.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прив`язка до курсу євро
Дата подання: 08 травня 2019 13:08
Дата відповіді: 22 травня 2019 17:27
Шановний замовнику. Ми, як потенційник учасник даного тендеру, є офіційним представником європейського виробника обмежувачів перенапруг. Це означає, що всі розрахунки за продукцію між постачальником та виробником будуть проводитись в іноземні валюті, а саме - євро. У зв'язку з цим, просимо змінити п.4 розділу VI Тендерної документації, додавши можливість привязки до євро: "– У випадку зміни, на момент здійснення поставки Продукції, офіційного курсу гривні до долару США АБО ЄВРО більше ніж ±5%, по відношенню до офіційного курсу НБУ на момент укладення Договору, ціна Продукції, в частині імпортної складової, підлягає перегляду шляхом укладення Додаткової угоди на підставі звернення зацікавленої Сторони."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію в установленому порядку.
Терміни постачання
Дата подання: 15 травня 2019 15:15
Дата відповіді: 22 травня 2019 17:30
На підставі аргументів наведених нижче, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, та зазначити інші, реалістичні, терміни постачання ОПН для Лоту 1 та Лоту 2, а саме січень – лютий 2020 р. Зважаючи на запропоновані терміни надання пропозицій, розгляду пропозицій та дату аукціону 16.07.2019, підписання Договору з переможцем можливе лише наприкінці серпня - на початку вересня 2019 р. Зазначені у тендерній документації терміни постачання не є реалістичними та толерантними для учасників тендеру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
По лоту 1 відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені у встановленому порядку.
По лоту 2, враховуючи, що фінансування закупівлі передбачено у 2019 році, вважаємо перенесення терміну поставки обмежувачів перенапруги для ВП ЗАЕС не доцільним.
Щодо продовження строку подання пропозицій
Дата подання: 29 травня 2019 11:57
Дата відповіді: 31 травня 2019 10:15
Доброго дня! Ми, як учасник торгів та надійний постачальник обмежувачів перенапруги, зіткнулися з проблемою при підготовці документів тендерної пропозиції, тому просимо Замовника перенести строк подачі на 5 робочіх днів. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію в установленому порядку.
Щодо подовження строку подання пропозиції
Дата подання: 29 травня 2019 14:29
Дата відповіді: 31 травня 2019 10:15
Добрий день! Ми плануємо прийняти участь у торгах. Але в поцессі підготовки документації виникли проблеми. Просимо Вас подовжити строк подачі на 10 робочіх днів. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію в установленому порядку.
Условия оплаты
Дата подання: 29 травня 2019 17:43
Дата відповіді: 03 червня 2019 17:33
Являясь производителем высоковольтных ограничителей перенапряжения, имеем техническую возможность поставить продукцию при условии пересмотра условий оплаты, указанных в п. 2 Части V ТД. Просим рассмотреть возможность внести изменения в п. 2 Части V ТД, предусмотрев одним из вариантов оплату 100% стоимости продукции путем открытия документарного покрытого безотзывного неподтвержденного аккредитива.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»):
Відповідними службами прийнято позитивне рішення щодо передбачення в тендерній документації попередньої оплати в 100 % вартості продукції шляхом документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитива договору поставки (контракту).Відповідні зміни до тендерної документації щодо умов оплати будуть внесені в установленому порядку.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-07-002821-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОФАРФОР 2000", Код ЄДРПОУ:41638576
Дата подання: 10 травня 2019 10:40
Термін заміни обладнання
Шановний замовнику. Ми, як потенційник учасник даного тендеру, є офіційним представником європейського виробника обмежувачів перенапруг. Просимо внести зміни до проекту договору (Додаток 3 ТД) пункт 6.3.4.: встановити термін заміни обладнання по гарантійним зобов'язанням згідно технологічного терміну виробництва – 60-90 днів, що об'єктивно дозволить виконати цю вимогу. Заміна обладнання імпортного виробництва протягом 20 днів, включаючи його виготовлення і поставку в Україну технічно не здійсненно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2019 17:36
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): відповідні зміни будуть внесені в додаток 3 тендерної документації в установленому порядку.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 569 000,07 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 37 845,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75690 UAH


Title: Lot 1.
Current status: Complete
Estimated total value: 7 569 000,07 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 845,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 29 липня 2019 14:27
Auction planned date: 29 липня 2019 14:27
Закінчення: 29 липня 2019 14:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

21 шт
Обмежувачі перенапруги для ВП ЮУАЕС
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Оvervoltage limiters for SSNPP
CPV: 31210000-1

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Для учасника резидента: У випадку, якщо учасником передбачено розрахунок по факту постачання: Оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. У випадку, якщо пропозиція учасника передбачає акредитивну форму розрахунку: 100% розрахунок шляхом відкриття документарного непідтвердженого безвідкличного покритого акредитиву на підставі повідомлення про готовність відвантаження Продукції, протягом 20 днів, але не пізніше: - по лоту 1 – 10.12.2019; з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України». Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Порядок відкриття акредитиву та умови розрахунків детально викладені у п. 4.2 Додатку 3 до ТД «Проект договору». Відвантаження продукції здійснюється виключно за позитивними результатами приймально-здавальних випробувань на заводі виробнику. Для учасника нерезидента: У випадку, якщо учасником передбачено розрахунок по факту постачання: Оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. У випадку, якщо пропозиція учасника передбачає акредитивну форму розрахунків: 100% розрахунок шляхом відкриття документарного непідтвердженого безвідкличного покритого акредитиву на підставі повідомлення про готовність відвантаження Продукції, протягом 20 днів, але не пізніше: - по лоту 1 – 10.12.2019 з депонуванням коштів в ПАТ «Державний експортно-імпортний банк України». Форма акредитиву має відповідати вимогам Уніфікованих правил та звичаїв для документарних акредитивів – UCP 600. Порядок відкриття акредитиву та умови розрахунків детально викладені у п. 4.2 Додатку 3 до ТД «Проект договору». Відвантаження продукції здійснюється виключно за позитивними результатами заводської прийомки». Пiсляоплата 60 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Сроки поставки
Дата подання: 21 травня 2019 12:14
Дата відповіді: 22 травня 2019 14:54
Условиями тендерной документации срок поставки ограничителей перенапряжения в составе Лота 1 установлен на август – сентябрь 2019г. Учитывая возможные сроки проведения аукциона и заключения договора, победителю торгов предоставляется не более одного месяца для поставки. Как завод-производитель обращаем Ваше внимание, что указанные сроки являются нереалистичными в связи со спецификой производства высоковольтного оборудования. С учетом того, что ОПН изготавливается под заказ, а технологический процесс предусматривает закупку и входной контроль комплектующих и материалов, сам процесс сборки, приемо-сдаточные испытания для проверки ОПН на соответствие ТУ, конструкторской документации и стандарту IEC 60099-4, что уже занимает не менее пяти месяцев, считаем требования заказчика в разрезе сроков поставки дискриминационными и ограничивающими конкуренцию. Выполнение данных условий возможно только при наличии сговора между заказчиком и участником/производителем и стартом производства ещё до проведения процедуры закупки. Таким образом просим установить срок поставки продукции в составе Лота 1 до 31.12.2019г.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію по лоту 1 в установленому порядку.
Розширення конкурентного середовища
Дата подання: 29 травня 2019 09:28
Дата відповіді: 31 травня 2019 10:56
Наше підприємство представляє вітчизняного виробника обмежувачів перенапруги, у тому числі і тих, що закупаються за даною процедурою, ми впевнені, що маємо можливість запропонувати якісну продукцію вітчизняного виробництва за ціною, що є значно меншою, ніж запланована, але виробник, якого ми представляємо виготовляє обмежувачі перенапруги тільки до 330кВ включно, відповідно ми не маємо можливості запропонувати ОПН на номінальну напругу, що є вищою ніж 330кВ, просимо Вас розглянути можливість поділення предмету закупівлі на лоти (на приклад за номінальною напругою), або винести ОПН 750кВ в окремий лот, це значно розширить коло учасників, створить конкурентні умови, та дозволить вашому підприємству придбати якісну продукцію за максимально вигідною ціною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва.
Внесення змін не доцільно.
ОПН на напругу 35, 150, 330, 750 кВ закуповуються на одне приєднання (автотрансформатор зв’язку 3АТ).
Виділення ОПН-750 в окремий лот не є доцільним в зв’язку з тим, що їх встановлення заплановано в один період під час ремонту і у випадку зриву торгів по одному лоту, або їх відміни призведе до неможливості реалізації заходу по заміні розрядників на ОПН та забезпечення справного технічного стану обладнання.
Розділення предмету закупівлі на лоти - недоцільно.
Технічні характеристики
Дата подання: 04 червня 2019 15:50
Дата відповіді: 05 червня 2019 13:19
Просимо Вас розширити технічні вимоги до обмежувачів перенапруги 330 кВ 3АТ для потреб ВП ЮУАЕС у складі Лоту 1, уточнивши технічні характеристики устаткування, що закуповується.
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект»): відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію в установленому порядку
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 липня 2019
UA-2019-05-07-002821-adb80fbd0e8d242e1992b92475f549b15
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
Учасник Документи Рішення
ТОВ СІТІ СОУЛ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Zentrum Solutions AG Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 10:22
Електронний підпис
04 липня 2019 10:22
Електронний підпис
04 липня 2019 10:20
Технічна частина.rar
04 липня 2019 10:20
Сіті-Соул 42.pdf.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІТІ СОУЛ

Zentrum Solutions AG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Zentrum Solutions AG 7 492 844,52
UAH з ПДВ
7 416 693,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІТІ СОУЛ 7 560 000,00
UAH з ПДВ
7 432 328,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 10:22
Електронний підпис
04 липня 2019 10:22
Електронний підпис
04 липня 2019 10:20
Технічна частина.rar
04 липня 2019 10:20
Сіті-Соул 42.pdf.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Zentrum Solutions AG

ТОВ СІТІ СОУЛ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Zentrum Solutions AG
#1045-656-63
Переможець 7 416 693,18
UAH з ПДВ
30 липня 2019 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Zentrum Solutions AG
#1045-656-63
7 416 693,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 16:52
додаткова угода № 2 до договору 53-129-01-19-01942 (1).pdf зміни до договору
22 травня 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 21:26
додаткова угода № 1 до договору 53-129-01-19-01942.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 21:26
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 10:31
Договір 53-129-01-19-01942.pdf укладений
20 серпня 2019 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п. 3.1 Контракту та Специфікації (Додаток № 1 до Контракту) в новій редакції наведеній в Додатку № 1 до Угоди
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01942
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Функціоналом майданчика Smarttender.biz не передбачено оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з причин, не освітлених ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон), однак передбачених ст.10 Закону. Внаслідок цього, для оприлюднення додаткової угоди щодо викладення п.п. 4.1, 4.2, 4.3, 4.4 розділу IV "Порядок здійснення оплати" Контракту у новій редакції була обрана причина внесення змін до договору - «Поліпшення якості предмета закупівлі». Поточна сума договору після внесення змін становить – 6 247 825,57 грн. Кількість товару після внесення змін – 21 од.
Номер договору про закупівлю: 53-129-01-19-01942
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML