Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул. Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
2 068 325,00 UAH
UA-2019-05-07-002738-a c0d4a9d0d01f4d8c9917c26657a64321
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кутаєва Юлія Марківна

+380512533122 ukb@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41271134
Вебсайт: https://mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Кутаєва Юлія Марківна
+380512533122
ukb@mkrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 22:00
Початок аукціону: 23 травня 2019 15:09
Очікувана вартість: 2 068 325,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 341,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул. Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві (коригування) ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 22а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 17:00
Перелік документів.docx
07 травня 2019 17:00
Екс.звіт с.м. ЗОШ 15.PDF
07 травня 2019 17:00
Додаток 5 Гарантії.docx
07 травня 2019 17:00
Додаток 4 Проект договору.docx
07 травня 2019 17:00
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
07 травня 2019 17:00
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
07 травня 2019 17:00
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
07 травня 2019 17:00
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-30-000011 ● ba5ef4dc69734af2856ea4748667ef5f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 травня 2019 15:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

30.05.2019 № 91

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-05-07-002738-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 07 травня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Д. ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-30 17:08:18

Запит замовнику щодо надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул. Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві (коригування))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1) Пропоную надати пояснення щодо відповідності умовам тендерної документації (далі – ТД) інформації про наявність будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, наданої ТОВ «БУДАЛЬЯНС», в частині наявності машини поливально-мийної місткістю 6000 л, а також бульдозера?
2) Пропоную пояснити, на якій підставі зроблено висновок щодо відповідності пропозиції ТОВ «БУДАЛЬЯНС» умовам ТД в частині надання учасником відгуку про виконання аналогічного договору, в тому числі, в частині реквізитів замовника та посада особи, що підписала відгук?
3) Пропоную пояснити, яким чином узгоджується розрахунок ціни пропозиції ТОВ «БУДАЛЬЯНС», розміщеної на 22 аркуші файлу «3.Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації.pdf» з формою «Тендерна пропозиція» Додатку 1 ТД?
4) Пропоную надати пояснення щодо обґрунтованості визначення кількості будівельних матеріалів, зазначених в позиціях 29 та 30 підсумкової відомості ресурсів, а також обґрунтованості розрахунків позицій 6,7,8 локального кошторису 2.1.1, представленого ТОВ «БУДАЛЬЯНС», з умовами технічного завдання?
5) Пропоную пояснити, яким чином договори цивільно-правового характеру, які підтверджують наявність працівників в учасника, надані ТОВ «БУДАЛЬЯНС», узгоджуються з умовами Додатку 2 ТД в частині, яка містить конкретний обсяг робіт працівника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-03 16:32:16

Пояснення щодо моніторингу

Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради на Ваш запит стосовно моніторингу закупівлі ID: UA-2019-05-07-002738-a за предметом: Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул.Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві» (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), повідомляє.
Відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність будівельних машин і механізмів. До довідки включаються будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, та передбачені проектом будівництва, що пройшов державну експертизу, а саме:
- Бульдозери;
- Екскаватори;
- Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт;
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т;
- Машини поливально-мийні, місткість 6000 л.;
- Асфальтоукладальники;
- Трактори на гусеничному ходу;
- Машина для перевезення грунту;
- Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання.
Під зазначенням конкретної будівельної машини і механізму, в вищезазначеному переліку, необхідно розуміти, як можливість використання аналогу.
У випадку зазначення у довідці аналогу будівельної машини і механізму, обов’язкове відображення інформації замість якої саме будівельної машини і механізму з переліку, наданого Замовником, планується їх використовувати.
Учасник ТОВ «Будальянс» в складі своєї пропозиції надає довідку про наявність будівельних машин і механізмів від 14.05.2019 №10, де в п.8 відображена універсальна мийка Karcher К-5 та зазначено, що вона буде використовуватись в якості поливально-мийної машини. Також надано довідку від 14.05.2019 №15 де роз’янено, що згідно технологічного процесу вищезазначену машину використовувати не доцільно та замість неї буде використовуватись універсальна мийка Karcher К-5. Крім цього зазначено, що трактор на гусеничному ходу також, як і поливально-мийна машина, використовуватись не буде та в підсумковій відомості ресурсів не зазначений. Також в вищезазначеній довідці в п. 3 відображено Автогрейдер та зазначено, що він буде використовуватись в якості автогрейдера та замість бульдозера, та замість трактора на гусеничному ходу.
Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації: В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України.
Отже, Учасник виконав вимоги тендерної документації Замовника надавши інформацію про аналог будівельних машин і механізмів, які необхідні для виконання робіт, та лист-роз’яснення щодо використання цих машин.
Стосовно невідповідності відгуку ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат ім.Ілліча вимогам тендерної документації Замовника, зазначаємо, що відповідно до п.2 Розділу 5: До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника. В складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів де зазначено: найменування контрагента, його адресу, контактний телефон, код ЄДРПОУ. Також надано договір від 18.04.2007 №134/58 КР, в якому чітко відображені найменування контрагента, ПІБ підписувача, його адресу, код ЄДРПОУ тощо. Отже, не відображення в листі відгуку деякої інформації, яку повністю відображено в іншому документі, є несуттєвою помилкою. Також зазначаємо, що відгук Учаснику було надано в 2007 році після виконання робіт, він ні як не міг містити необхідну Замовнику інформацію. Стосовно підписанта відгуку, повідомляємо, що відгук підписано начальником управління ремонтів Сопутняк Л.В., ним же підписано договір від 18.04.2007 №134/58 КР, та зазначено, що він діє на підставі довіреності №02/212 від 05.06.2006, отже ця особа має право підпису.
Кількість будівельних матеріалів зазначених в позиціях 29 та 30 підсумкової відомості ресурсів визначені згідно витрат за нормою проекту та відповідністю експертному звіту №15-0517-18 від 21.12.2018 року. Щодо обґрунтованості розрахунків позицій 6,7,8, локального кошторису 2.1.1, за умовами технічного завдання локальний кошторис 2.1.1 не надається. Можливо вважалося позиції 6,7,8 локального кошторису № 2-2-1, в яких найменування робіт, витрат, обґрунтування та кількість робіт відповідає технічному завданню визначеному згідно проекту та відповідністю експертному звіту №15-0517-18 від 21.12.2018 року.
Початкова пропозиція ТОВ «Будальянс» склала 2 060 161,00 грн., це підтверджується довідкою за формою «Тендерна пропозиція» та зведеним кошторисним розрахунком де міститься ціна в розмірі 2 060 161,00 грн. В розрахунку договірної ціни вказано розмір 2 060 161,20 грн., де по технічним причинам не було враховано заокруглення. Замовником прийнято рішення, що це є несуттєвою помилкою, оскільки ціна по зведеному кошторисному розрахунку співпадає з ціною пропозиції, а також договір про закупівлю робіт буде укладено на меншу суму, з врахуванням результатів аукціону.
Відповідно до п.2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати договори цивільно-правового характеру, які повинні бути дійсними на момент подання пропозиції та містити конкретний обсяг робіт працівника.
Учасник ТОВ «Будальянс» в складі своєї пропозиції надає договори цивільно-правового характеру, в яких зазначені роботи, які необхідно виконати, а саме: водій: виконати перевезення вантажу (будматеріали); різноробочий: виконувати будівельні роботи; бетонщик: виконувати бетонні роботи; майстер будівельних робіт: виконувати контроль будівельних робіт; зварювальник: виконувати зварювальні роботи; тощо.
Відповідно до ст. 628 Цивільного кодексу України: Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до ст. 204 Цивільного кодексу України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Враховуючи вищенаведене чіткий перелік робіт, який повинен бути вказаний при укладанні цивільно-правові угоди, законодавчо відсутній, такі угоди застосовуються, як правило, для виконання разової конкретної роботи, що спрямована на одержання результатів, і у разі досягнення цієї мети договір вважається виконаним і дія його припиняється.
Учасник ТОВ «Будальянс» в складі своєї пропозиції надає договори цивільно-правового характеру, в яких зазначені роботи розкривають суть та обсяги такої роботи. Також відповідно до чинного законодавства при підписанні договорів цивільно-правового характеру, сторони на власний розсуд визначають його умови.
Враховуючи вищенаведене тендерна пропозиція ТОВ «Будальянс» відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-05 11:14:58

Запит замовнику щодо надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул. Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві (коригування))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В поясненнях Замовника від 03.06.2019 зазначається, що в локальному кошторисі № 2-2-1, представленому в складі пропозиції ТОВ «БУДАЛЬЯНС», «найменування робіт, витрат, обґрунтування та кількість робіт відповідає технічному завданню визначеному згідно проекту та відповідністю експертному звіту №15-0517-18 від 21.12.2018 року».
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, які саме умови тендерної документації передбачають кількість (обсяг) гарячих асфальтобетонних сумiшей (крупнозернистий) та гарячих асфальтобетонних сумiшей (дрібнозернистий) та/або нормативів витрат цих матеріалів, необхідних для розрахунку загальної та одиничної вартості позицій 6 та 7 локального кошторису на будівельні роботи № 2-2-1 Технічного завдання по об’єкту Додатку 3 до тендерної документації. Якщо в тендерній документації відсутні вищезазначені умови, пропонуємо пояснити з якого джерела учасник процедури закупівлі ТОВ «БУДАЛЬЯНС» отримав інформацію щодо нормативів витрат асфальтобетонних сумішей, необхідних для визначення загальної та одиничної вартості?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-06 10:04:10

Пояснення щодо мониторінгу

Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради на Ваш повторний запит стосовно моніторингу закупівлі ID: UA-2019-05-07-002738-a за предметом: Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул.Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві» (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), повідомляє.
В локальному кошторисі на будівельні роботи №2-2-1 Додатку 3 до тендерної документації зазначається:


п/п Обґрунту-
вання
(шифр норми)
Найменування робіт і витрат
Одиниця
виміру
Кількість
6 РН18-43-1 Улаштування покриттiв товщиною 4 см iз
гарячих асфальтобетонних сумiшей
(крупнозернистий) 100м2 19,75
7 РН18-43-1 Улаштування покриттiв товщиною 4 см iз
гарячих асфальтобетонних сумiшей
(дрібнозернистий) 100м2 19,75

Учасник ТОВ «Будальянс» в складі своєї пропозиції надає локальний кошторис на будівельні роботи №2-2-1, з врахуванням даних, наданих Замовником, а саме:






Враховуючи зазначене вище в Додатку 3 до тендерної документації Замовником надано найменування та об’єм робіт. Учаснику ТОВ «Будальянс» інша інформація не надавалася. Запити від Учасника не отримувалися. Замовник не має повноважень перевіряти або вимагати пояснення від Учасника стосовно розрахунків по кожній позиції, важливо щоб розцінки не перевищували норми закладені проектом.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-10 16:06:29

Запит замовнику щодо надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул. Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві (коригування))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пропонуємо пояснити причини відсутності в технічному завданні найменувань та властивостей асфальтобетонних сумішей, що використовуються для виконання робіт, зазначених в пунктах 6,7,11 локального кошторису на будівельні роботи № 2-2-1?
2. Пропонуємо вказати, які найменування та властивості асфальтобетонних сумішей передбачені проектом капітального ремонту спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул. Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-13 17:11:12

Пояснення щодо мониторінгу

Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради на Ваш повторний запит стосовно моніторингу закупівлі ID: UA-2019-05-07-002738-a за предметом: Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул.Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві» (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), повідомляє. В технічному завданні зазначені види робіт та об’єми згідно яких вираховуються асфальтобетонні суміші.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради враховуючи результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-05-07-002738-a за предметом: Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул.Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві» (коригування) (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), надає роз’яснення. Стосовно невідповідності тендерної документації Замовника вимогам п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме порушення в тому, що технічне завдання не містить детальний опис асфальтобетонних сумішей (п.6,7 локального кошторису 2-2-1) та не передбачено посилання на стандартні характеристики цих матеріалів, передбачені існуючими національними стандартами, нормами та правилами, повідомляємо. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Зазначаємо що управління не закуповує лише асфальтобетонні суміші та предмет закупівлі не є «асфальтобетонні суміші», як товар (в цьому випадку відповідно до Закону повинно бути вказано детальний опис товару та посилання на стандартні характеристики). Предмет закупівлі є роботи, а саме: Капітальний ремонт спортивного майданчику ЗОШ №15 по вул.Потьомкінська, 22а у м. Миколаєві, технічне завдання містить детальний опис робіт, який чітко відображено в локальних кошторисах. Також зазначаємо, що посилання на стандартні характеристики зазначаються в разі якщо опис скласти неможливо. Повідомляємо, що технічне завдання складено відповідно до проекту будівництва, який пройшов державну експертизу, Замовник не має права вносити зміни в проект. Враховуючи вище перелічене тендерна документація відповідає вимогам Закону. Стосовно невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Будальянс» в частині застосування матеріальних ресурсів, назва яких не відповідає діючим стандартам, та не зазначення інформації щодо класу, групи та марки асфальтобетону, повідомляємо. Відповідно до п.2 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації: Технічна частина (кошторисна документація) пропозиції повинна містити документи у повній відповідності до технічного завдання Додаток 3. Враховуючи це, Учасник зазначив назви матеріальних ресурсів відповідно до тендерної документації Замовника, яку було складено відповідно до проекту будівництва, який пройшов державну експертизу. Відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність будівельних машин і механізмів. До довідки включаються будівельні машини і механізми, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі, та передбачені проектом будівництва, що пройшов державну експертизу, а саме: - Бульдозери; - Екскаватори; - Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт; - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13 т; - Машини поливально-мийні, місткість 6000 л.; - Асфальтоукладальники; - Трактори на гусеничному ходу; - Машина для перевезення грунту; - Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання. Під зазначенням конкретної будівельної машини і механізму, в вищезазначеному переліку, необхідно розуміти, як можливість використання аналогу. У випадку зазначення у довідці аналогу будівельної машини і механізму, обов’язкове відображення інформації замість якої саме будівельної машини і механізму з переліку, наданого Замовником, планується їх використовувати. Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації: В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України. Учасник ТОВ «Будальянс» в складі своєї пропозиції надає довідку про наявність будівельних машин і механізмів від 14.05.2019 №10, де в п.8 відображена універсальна мийка Karcher К-5 та зазначено, що вона буде використовуватись в якості поливально-мийної машини. Також надано довідку від 14.05.2019 №15 де роз’янено, що згідно технологічного процесу вищезазначену машину використовувати не доцільно та замість неї буде використовуватись універсальна мийка Karcher К-5. Крім цього зазначено, що трактор на гусеничному ходу також, як і поливально-мийна машина, використовуватись не буде та в підсумковій відомості ресурсів не зазначений. Стосовно того, що мийка Karcher К-5 не є аналогічною до поливально-мийної машини, це твердження повинно бути обгрунтовано експертною комісією, з врахуванням видів робіт, відповідно до проекту, які необхідно виконати вищезазначеною машиною. Стосовно підписання відгуку ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат ім.Ілліча не керівником підприємства, повідомляємо, що відгук підписано начальником управління ремонтів Сопутняк Л.В., ним же підписано аналогічний договір від 18.04.2007 №134/58 КР, та зазначено, що він діє на підставі довіреності №02/212 від 05.06.2006, отже ця особа має право підпису. Початкова пропозиція ТОВ «Будальянс» склала 2 060 161,00 грн., це підтверджується довідкою за формою «Тендерна пропозиція» та зведеним кошторисним розрахунком де міститься ціна в розмірі 2 060 161,00 грн. В розрахунку договірної ціни вказано розмір 2 060 161,20 грн., де по технічним причинам не було враховано заокруглення. В тендерній документації Замовника відсутня вимога повної відповідності тендерної пропозиції договірній ціні та зведеному кошторису. Замовником прийнято рішення, що це є несуттєвою помилкою, оскільки ціна по зведеному кошторисному розрахунку співпадає з ціною пропозиції, а також договір про закупівлю робіт буде укладено на меншу суму, з врахуванням результатів аукціону. Відповідно до п.2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати договори цивільно-правового характеру, які повинні бути дійсними на момент подання пропозиції та містити конкретний обсяг робіт працівника. Учасник ТОВ «Будальянс» в складі своєї пропозиції надає договори цивільно-правового характеру, в яких зазначені роботи, які необхідно виконати, а саме: водій: виконати перевезення вантажу (будматеріали); різноробочий: виконувати будівельні роботи; бетонщик: виконувати бетонні роботи; майстер будівельних робіт: виконувати контроль будівельних робіт; зварювальник: виконувати зварювальні роботи; тощо. Відповідно до ст. 628 Цивільного кодексу України: Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до ст. 204 Цивільного кодексу України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Враховуючи вищенаведене чіткий перелік робіт, який повинен бути вказаний при укладанні цивільно-правові угоди, законодавчо відсутній, такі угоди застосовуються, як правило, для виконання разової конкретної роботи, що спрямована на одержання результатів, і у разі досягнення цієї мети договір вважається виконаним і дія його припиняється. Учасник ТОВ «Будальянс» в складі своєї пропозиції надає договори цивільно-правового характеру, в яких зазначені роботи розкривають суть та обсяги такої роботи. Також відповідно до чинного законодавства при підписанні договорів цивільно-правового характеру, сторони на власний розсуд визначають його умови. Враховуючи вищенаведене тендерна пропозиція ТОВ «Будальянс» відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Стосовно заключення договору підряду від 14.06.2019 №3Т без зазначення твердої договірної ціни, повідомляємо, що управлінням усунуто виявлене порушення шляхом підписання додаткової угоди від 21.06.2019 №1 з врахуванням зазначеної помилки.

2019-06-24 11:45:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-07-01 10:26:33

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2019 15:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАЛЬЯНС" 2 060 161,00
UAH з ПДВ
1 837 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Південьтрансбуд 2 068 325,00
UAH з ПДВ
1 848 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ НІКОН-БУД" 1 968 022,08
UAH з ПДВ
1 954 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 14:10
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2019 14:10
Статут.pdf
22 травня 2019 14:10
Лицензія.pdf
22 травня 2019 14:10
Лист гарантія.pdf
22 травня 2019 14:10
Довідки.pdf
22 травня 2019 14:10
Витяг.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 19:04
Електронний підпис
22 травня 2019 18:58
62.imd
22 травня 2019 18:58
Пропозиція.jpg
22 травня 2019 18:58
Робітники.rar
22 травня 2019 18:58
ІТП.rar
22 травня 2019 18:58
Досвід робіт.rar
22 травня 2019 18:58
Будівельні машини.rar
22 травня 2019 18:58
Проект Договору.pdf
22 травня 2019 18:58
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
22 травня 2019 18:58
Підписаний_G0519-2556-GL_tender.pdf
22 травня 2019 18:58
Копія Статуту.pdf
22 травня 2019 18:58
Копія Ліцензії.pdf
22 травня 2019 18:58
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАЛЬЯНС"

ТОВ Південьтрансбуд

ТОВ "КОМПАНІЯ НІКОН-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАЛЬЯНС"
#31159449
Переможець 1 837 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 16:47

Документи

27 травня 2019 16:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАЛЬЯНС"
#31159449
1 837 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 16:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2019 16:29
Додаткова угода укладений
24 червня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 11:45
ДУ 1 від 21.06.2019 до дог. 3Т_с.м. ЗОШ15.PDF зміни до договору
21 червня 2019 11:40
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 12:32
Договір 3Т від 14.06.2019_с.м.ЗОШ15.PDF укладений
14 червня 2019 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для дотримання норм чинного законодавства та ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3, п.10.1. розділу 10 та викласти їх у новій редакції: «3.1. Вартість робіт за цим Договором становить 1 837 000,00 грн.(один мільйон вісімсот тридцять сім тисяч 00 копійок), у тому числі ПДВ 306 166,67 грн. та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору). У тому числі вартість робіт по Договору на 2019 рік становить 1 787 800 грн. 10 коп. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є твердою. Договірні зобов’язання за даним договором виникають відповідно до вимог ст. 48 Бюджетного Кодексу України за наявності затверджених бюджетних асигнувань, узятих на облік органами Державного казначейства України. Сума договору може бути змінена в залежності від реального фінансування. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2020, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором» 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у Додатки № 2,3,4 до Договору (які додаються) та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю:
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: зменшення бюджетних асигнувань