Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (комп'ютерне та периферійне обладнання)
Очікувана вартість
461 830,00 UAH
UA-2019-05-07-002647-a 6071c99a0f5b40d9b370e364bcb9a5bf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Красиловець

+380969891797 infizahc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИДНІПРОВСЬКА ДЕРЖАВНА АКАДЕМІЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
Код ЄДРПОУ: 05540712
Вебсайт: http://infiz.dp.ua
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 10
Контактна особа: Наталія Красиловець
+380969891797
infizahc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 травня 2019 13:02
Очікувана вартість: 461 830,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 618,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
Системний блок (конфігурація 1 за специфікацією)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 штука
Системний блок (конфігурація 2 за специфікацією)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15 штука
Системний блок (конфігурація 3 за специфікацією)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
30 штука
Монітори (відповідно до специфікації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
30 штука
Миша та клавіатура (комплект відповідно до специфікації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
21 штука
Багатофункціональний пристрій (відповідно до специфікації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
21 штука
Кабель для принтера (відповідно до специфікації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 14:41
Форма пропозиції на закупівлю.doc
14 травня 2019 14:41
Характеристики предмета закупівлі 3.doc
14 травня 2019 14:41
Перелік змін.docx
07 травня 2019 16:46
Тендерна документація 3.doc
07 травня 2019 16:46
Перелік документів 3.doc
07 травня 2019 16:46
Порівняльна таблиця 3.doc
07 травня 2019 16:46
Проект договору комп 3.doc
14 травня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 14:41
Форма пропозиції на закупівлю.doc
07 травня 2019 16:46
Форма пропозиції на закупівлю.doc
14 травня 2019 14:41
Характеристики предмета закупівлі 3.doc
07 травня 2019 16:46
Характеристики предмета закупівлі 3.doc
14 травня 2019 14:41
Перелік змін.docx
07 травня 2019 16:46
Тендерна документація 3.doc
07 травня 2019 16:46
Перелік документів 3.doc
07 травня 2019 16:46
Порівняльна таблиця 3.doc
07 травня 2019 16:46
Проект договору комп 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 травня 2019 10:14
Дата відповіді: 08 травня 2019 11:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаю. Оцінюємо не ми а система PROZORO за найменьшую ціною. Академія є платник ПДВ на загальних умовах - у нас пільг немає. Що до еквівалентів питання риторичне - якщо заміна зроблена з ціллю зменшення ціни без покращення технічних і користувальних властивостей, то така заміна не є еквівалентної. Взагалі підтвердити еквівалентність заміни може лише незалежний експерт - ми свої побажання відобразили в тендерній документації виходячі з умов експлуатації подібного обладнення і балансу ціна/якість.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-07-002647-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 28 травня 2019 17:07
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з протоколом відхилення нашої пропозиції, ми не згодні з рішенням Замовника. Надана нами пропозиція містить значні покращення, адже запропонований більш потужний блок живлення забезпечує стабільнішу і продуктивнішу роботу, його розміщення всередині корпусу - є безпечнішим для самого приладу, а наявність системи вентиляції позитивно впливає на роботу всіх комплектуючих системного блоку, створюючи відповідні сприятливі умови для функціонування техніки.

При всіх покращеннях наша пропозиція виявилася найбільш економічно вигідною, тож просимо Вас, переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «Протех-ІТ-Україна» та визнати нашу тендерну пропозицію як таку, що відповідає всім умовам тендерної документації та є найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2019 12:43
Запропонований учасником тип корпусу не відповідає вимогам замовника, встановленим в тендерній документації
Номер вимоги: UA-2019-05-07-002647-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: РИМ2000, Код ЄДРПОУ:23646710
Дата подання: 29 травня 2019 11:57
щодо невідповідності пропозиції ТОВ "КОМПАКОМ" вимогам тендерної документації
Шановний Замовник,
Доводимо до Вашої уваги, що тендерна пропозиція надана учасником ТОВ "КОИПАКОМ", не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Документ «Таблиця відповідностей технічних та якісних характеристик запропонованих товарів» не вказує модель корпусу системного блока, що не дає можливості замовнику реально оцінити його відповідність вимогам, а учасникам тендера зрозуміти, що тендер проводиться на умовах чесної конкуренції.
2. В документі «Таблиця відповідностей технічних та якісних характеристик запропонованих товарів» у розділі «Системний блок 2» вказана емкість жорсткого диску 500 Gb, а у техничніх вимогах Замовника ця ємкість має бути 1 Тб.
3. У документі «Таблиця відповідностей технічних та якісних характеристик запропонованих товарів» у розділі «Системний блок 2» вказана наявність оперативної пам’яті 4 Гб, а у вимогах Замовника- 8 Гб.
4. У документі «Таблиця відповідностей технічних та якісних характеристик запропонованих товарів» у розділі «Системний блок 1» та «Системний блок 3» вказано наступне: «офісна програма Office Для дома и учебы 2019 для 1 ПК (c Windows 10) или Mac (ESD - электронная лицензия, все языки) (79G-05012)» Таким чином, учасник з невідомою ціллю не вказує, який само програмний продукт він намагається пропонувати замовнику.
5. У Тендерної документації Замовника є вимога: «Документ, підтверджуючий наявність власного авторизованого сервісного центру від виробника з сертифікованими фахівцями у м. Дніпрі або копію договору з відповідним сервісним центром із зазначенням кінцевого строку дії договору не раніше кінцевого строку гарантійного обслуговування обладнання». Учасник надає адрес сервісного свого центру, але не надає жодного документу щодо авторизації по техниці печаті ані жодного документу по персональной сертіфикації своїх сервісних фахівців.

У з’вязку з наведеними фактами, вказуємо Замовнику на те, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "КОМПАКОМ" суттєво порушує вимоги Тендерної документації, та відповідно до статті 30 Закону та вимогам Тендерної документації замовника має бути скасована.
Намагаємо скасувати Ваше рішення про перемогу ТОВ "КОМПАКОМ" як таке, що прямо порушує норми Закону, перешкоджає принципам вільної конкуренції та прозорості державних закупівель, та відхилити пропозицію ТОВ "КОМПАКОМ", як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 травня 2019 12:49
Прийнято рішення додатково уважно переглянути документи, які надані у складі тендерної документації ТОВ "Компаком"

Документи

31 травня 2019 12:43
Протокол 58.pdf

Документи

31 травня 2019 12:49
Протокол 59.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 458 293,26
UAH з ПДВ
458 293,26
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000" 460 043,12
UAH з ПДВ
460 043,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 460 152,00
UAH з ПДВ
460 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2019 11:47
Електронний підпис
21 травня 2019 11:46
Проект договору.pdf
21 травня 2019 11:46
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 12:54
Тендерна пропозиція.pdf
21 травня 2019 12:54
Електронний підпис
21 травня 2019 10:20
Блок живленя _Morex3410.jpg
21 травня 2019 10:20
Витяг из ЕГР.pdf
21 травня 2019 10:20
Довідка про персонал.pdf
21 травня 2019 10:20
Копія Статуту.pdf
21 травня 2019 10:20
ПК в корпусе Morex 3410.JPG
21 травня 2019 10:20
Сертификаты.zip
21 травня 2019 10:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2019 16:15
ДОВІДКА.pdf
28 травня 2019 17:00
довідки 17.rar
22 травня 2019 16:45
довідки 17.rar
22 травня 2019 16:45
Сертификаты GTL (1).rar
22 травня 2019 16:45
Сервіс_центри.pdf
22 травня 2019 16:45
Пропозиція.pdf
22 травня 2019 16:45
Порівняльна таблиця 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 458 293,26
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "РИМ2000"
#23646710
Відхилено 460 043,12
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:28
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Рішення скасоване 460 152,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 12:51
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 460 152,00
UAH з ПДВ
31 травня 2019 16:50

Документи

28 травня 2019 16:24
Електронний підпис
28 травня 2019 16:21
Протокол 53.pdf

Документи

28 травня 2019 16:28
Електронний підпис
28 травня 2019 16:27
Протокол 54.pdf

Документи

28 травня 2019 16:40
Електронний підпис
28 травня 2019 16:37
Протокол 55.pdf

Документи

31 травня 2019 16:50
Електронний підпис
31 травня 2019 12:57
Протокол 60.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
31 травня 2019 16:50
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі