Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-05-07-002358-a ff5eef0da85543c6814056bf284536f3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кононюк Людмила Іванівна

380444240271 38961129@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Святошинського р-ну м. Києва
Код ЄДРПОУ: 38961129
Вебсайт: http://www.ukr.net
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київ обл., Київ, Чорнобильська, 5/7
Контактна особа: Кононюк Людмила Іванівна
380444240271
38961129@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 11:00
Початок аукціону: 16 травня 2019 12:02
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Детальна інформація наведена в документації про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, Київ, вул. Чорнобильська, 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 16:11
додаток 3 Договір проект товар.docx
07 травня 2019 16:11
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 07 травня 2019 16:52
Дата відповіді: 08 травня 2019 15:13
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019, що регулює допорогові Закупівлі Учасник має право вносити зміни лише до завершення періоду подання пропозицій.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 травня 2019 10:17
Дата відповіді: 08 травня 2019 15:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги або еквіваленти не пропонувати. 2) В закупівлі можуть приймати участь всі суб’єкти господарської діяльності. Якщо Учасник не є платником ПДВ то ціна комерційної пропозиції розглядатиметься як остаточна, порівняння цін без ПДВ всіх Учасників проводитися не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2019 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 15 885,00
UAH з ПДВ
15 885,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 17 433,00
UAH з ПДВ
17 433,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 19 452,00
UAH з ПДВ
19 452,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМТ-УКРАЇНА" 19 880,00
UAH з ПДВ
19 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 10:41
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "АМТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 15 885,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 12:35

Документи

20 травня 2019 12:35
Протокол 87.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
15 885,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 травня 2019 12:35
Протокол 87.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 травня 2019 11:58
Договір.pdf укладений
23 травня 2019 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 19052
Договір:
Номер додаткової угоди: 19052
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML