Поточний ремонт самопливного каналізаційного колектору по вул. Соборна в м. Ромни
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2019-05-07-001370-a fefea2cf7c9d4f0cb3a822a709b1da64
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03352981
Місцезнаходження замовника: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул. Аптекарська, 19
Контактна особа замовника: Хмелик Яніна Іванівна
385448542868
zhkg@romny-vk.gov.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 3 нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури
Обгрунтування
Відповідно до протоколу комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Роменської міської ради необхідно терміново вжити заходів щодо ремонту каналізаційного самопливного колектору по вул. Соборна в м. Ромни через просідання грунту на проїжджій частині вулиці. Надзвичайно близько знаходиться ЗОШ №2 та житлові будинки центральної частини міста. У зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 травня 2019
Оскарження наміру укласти договір: 14 травня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт самопливного каналізаційного колектору по вул. Соборна в м. Ромни 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт самопливного каналізаційного колектору по вул. Соборна в м. Ромни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, Соборна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Тендерна документація

07 травня 2019 14:48
Електронний цифровий підпис
07 травня 2019 14:42
деф.акт кан.колект..docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000010 ● 17d9247b2acd42818f3a896d3d86be20
  • Статус: вирішено ● Дата: 16 серпня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-22 14:49:42
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.07.2019 №23

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.07.2019 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-05-07-001370-a 07.05.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-23 10:20:53

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту самопливного каналізаційного колектору по вул. Соборна в м. Ромни (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-05-07-001370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із питання:
яким уповноваженим на це органом і коли прийнято рішення щодо наявності надзвичайної ситуації, ліквідація наслідків якої є підставою проведення переговорної процедури закупівлі? До відповіді просимо додати скановані копії підтверджуючих документів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо додати скановані копії підтверджуючих документів.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-25 17:54:55

надання пояснень щодо закупівлі "Поточний ремонт самопливного каналізаційного колектору по вул. Соборна в м. Ромни"

Відповідно до засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Роменської міської ради протоколом № 3 від 4 березня 2019 року було прийняте рішення про вжиття невідкладних заходів щодо ліквідації надзвичайної ситуації, яка сталася на каналізаційному самопливному колекторі по вул. Соборна в м. Ромни через просідання ґрунту на проїжджій частині вулиці. В небезпечній близькості біля даної аварійної ділянки дороги знаходиться, автобусна зупинка громадського транспорту, ЗОШ №2 та житлові будинки центральної частини міста, що може призвести до людських жертв та псування громадського майна.
За результатами спільного засідання постійних комісій з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності міста та регуляторної політики та з питань розвитку інфраструктури, містобудування та архітектури від 23.04.2019 було рекомендовано сесії міської ради невідкладно виділити кошти на проведення ремонтних робіт, та рекомендувати Управлінню житлово-комунального господарства провести закупівлю з поточного ремонту самопливного колектору шляхом застосування переговірної процедури.
Рішенням сесії Роменської міської ради від 24.04.2019 було прийняте рішення про виділення коштів у сумі 1250000,00 грн на поточний ремонт самопливного каналізаційного колектору по вул. Соборна в м. Ромни.
З огляду на дану ситуацію, та керуючись ст.35 ч. 2 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі» а саме через виникнення «нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури» Управлінням житлово-комунального господарства було проведено засідання тендерного комітету, за результатами якого протоколом засідання №42 від 08.05.2019 було оголошено про початок проведення скороченої переговірної процедури закупівлі щодо «Поточний ремонт самопливного каналізаційного колектору по вул. Соборна в м. Ромни» код ДК 021:2015 – 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до протоколу №83 засідання тендерного комітету було розірвано договір № 75 від 27.05.2019 року щодо поточного ремонту самопливного каналізаційного колектору по вул. Соборна в м. Ромни, укладений між Управлінням житлово-комунального господарства Роменської міської Ради та ТОВ «Сумибудхолд – 1» шляхом укладання додаткової угоди до даного договору.

2019-08-02 11:49:42

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 31 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради, 03352981, Україна, Ромни, вул. Аптекарська, 19
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт самопливного каналізаційного колектору по вул. Соборна в м. Ромни, 1250000UAH, 45000000-7, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: fefea2cf7c9d4f0cb3a822a709b1da64, 2019-05-07
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура скорочена
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 22 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додатки) на 2019 рік Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради (далі – Замовник), рішення тендерного комітету Замовника щодо вибору процедури закупівлі (протокол від 08.05.2019 № 42), повідомлення про намір укласти договір, договір від 27.05.2019 № 75, пояснення Замовника від 25.07.2019, отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, за наявності підстав, визначених у цій частині. За результатами моніторингу встановлено, що підставою застосування переговорної процедури закупівлі Замовником обрано пункт 3 частини другої статті 35 Закону, а саме: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій. Відповідно до наданого Замовником пояснення документальним підтвердженням наявності підстав застосування переговорної процедури закупівлі є: протокол засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 04.03.2019 №3, відповідно до якого Замовнику доручено провести огляд аварійної дороги, скласти відповідні акти, провести розкриття асфальтного покриття, визначити реальні причини просування ґрунтових вод, руйнування колектора, вжити невідкладних дій для ліквідації аварійної ситуації, яка склалася на автомобільній дорозі по вул. Соборна; протокол спільного засідання постійних комісій з питань бюджету, економічного розвитку, комунальної власності міста та регуляторної політики та з питань розвитку інфраструктури, містобудування та архітектури від 23.04.2019 б/н, згідно якого комісія рекомендувала розглянути можливість проведення закупівлі послуг з поточного ремонту самопливного колектору із застосуванням переговорної процедури з метою оперативного вирішення аварійної ситуації та уникнення екологічної катастрофи. Згідно з частиною першою статті 31 Кодексу цивільного захисту України, інформацію з питань цивільного захисту становлять відомості про надзвичайні ситуації, що прогнозуються або виникли, з визначенням їх класифікації, меж поширення і наслідків, а також про способи та методи захисту від них. Відповідно до пункту 23 частини другої статті 17 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту видає експертні висновки про рівень надзвичайної ситуації, веде їх облік. Відповідно до інформації отриманої від Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області (далі - Управління) листом від 26.07.2019 №26-2687, у І півріччі 2019 року повідомлень щодо виникнення надзвичайної ситуації, ліквідація наслідків якої потребувала б здійснення робіт з ремонту самопливного каналізаційного колектору по вул. Соборній м. Ромни, до Управління не надходило. Факт виникнення надзвичайної ситуації та поява негативних наслідків, які необхідно негайно ліквідувати, вищевказаними документами не підтверджується. Отже, Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі без наявності передбачених законодавством підстав, що є порушенням вимог пункту 3 частини другої статті 35 Закону., 31 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 35 Закону в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

.

2019-08-02 12:46:23

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сумибудхолд-1"
#42818140
Переможець 1 249 900,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 17:09

Документи

08 травня 2019 17:09
sign.p7s
08 травня 2019 17:07
прот.42.docx
08 травня 2019 17:06
прот.42.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 17:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сумибудхолд-1"
#42818140
1 249 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 17:09
sign.p7s
08 травня 2019 17:07
прот.42.docx
08 травня 2019 17:06
прот.42.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
29 травня 2019 13:25
sign.p7s укладений
29 травня 2019 12:58
sign.p7s укладений
28 травня 2019 13:13
sign.p7s укладений
28 травня 2019 13:12
sign.p7s укладений
28 травня 2019 13:11
sign.p7s укладений
28 травня 2019 13:00
sign.p7s укладений
28 травня 2019 12:52
sign.p7s укладений
28 травня 2019 12:16
дог.75.docx укладений
28 травня 2019 12:08
sign.p7s укладений
02 серпня 2019 11:51
дод угода 1.docx укладений
02 серпня 2019 11:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 252 261,00
UAH
Причини розірвання договору: З метою усунення порушень, виявлених при моніторингу закупівель Управлінням Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській обл

Актуальні тендери

До пошуку