Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок в межах Хмельницької області
Очікувана вартість
2 800 700,00 UAH
UA-2019-05-07-001168-b afdee3977a724001b98ba5b4b294f600
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гловацький Іван Іванович

+380382794023 depszn@hmsoczahist.adm-km.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25921623
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, м.Хмельницький, вул.Володимирська,109
Контактна особа: Гловацький Іван Іванович
+380382794023
depszn@hmsoczahist.adm-km.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2019 19:00
Початок аукціону: 20 червня 2019 15:10
Очікувана вартість: 2 800 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 003,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
370 послуга
Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок в межах Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 червня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 17:40
ТД оздоровлення табори зміни від 12.06.doc
12 червня 2019 17:40
Таблиця змін тендерної документації.doc
07 травня 2019 17:59
ТД оздоровлення табори.doc
12 червня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 червня 2019 17:40
ТД оздоровлення табори зміни від 12.06.doc
12 червня 2019 17:40
Таблиця змін тендерної документації.doc
07 травня 2019 17:59
ТД оздоровлення табори.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-07-001168-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:30652504
Дата подання: 07 травня 2019 18:45
Вимога на усунення дискримінаційних вимог
Вимога на усунення дискримінаційних вимог (у порядку ч.1 ст23 Закону). Прошу усунити дискримінаційні вимоги в тендерній документації (послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок в межах Хмельницької області )та вказати – послуги на території України, таким чином додати окрім Хмельницької області, також інші області.
Наразі ваши умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси. Тобто замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг - виключно " послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок в межах Хмельницької області " та встановив повязані із звуженням місця надання послуг техничні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискриминації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленним статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону.
Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів виключно до меж однієї адміністративно-територіальної одиниці (послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок в межах Хмельницької області) є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, що полягають у наступному.
Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряться під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації.
Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та проводять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України.
Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України.
Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України, окрім Хмельницької області.

Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону.

Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходяться та надають свої послуги у інших областях. Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає.

Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками.
Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі.
Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною.
Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2019 15:07
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі - Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 21 Закону передбачає, що Оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються:
найменування та місцезнаходження замовника;
назва предмета закупівлі;
кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів;
строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
дата та час розкриття тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону;
розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у відсотках або грошових одиницях та математична формула, що буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки.
В оголошенні може зазначатися додаткова інформація, визначена замовником.
Також, п.5 ч. 2 ст. 22 - "Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги". На виконання вимог Закону, нами було зазначено місце надання послуг з оздоровлення, зокрема, нами, як Замовником торгів не було визначено обмежень, щодо якогось конкретного адміністративно-територіального району, а була зазначено конкретна область, для того, щоб надати можливість більшій кількості учасників подати свої пропозиції.
Окрім цього на виконання вимог ст. 3 ЗУ «Про оздоровлення та відпочинок дітей» та місцевої програми з оздоровлення та відпочинку дітей, з метою створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, а також враховуючи те, що нормами ч. 1 ст. 29 зазначеного Закону передбачено, що до учасників процесу оздоровлення та відпочинку дітей належать: діти; їхні батьки або особи, які їх заміняють, і відповідно до ч. 2 ст. 31 цього ж Закону батьки або інші законні представники дітей зобов'язані, відвідувати дитину в закладі та у терміни, визначені у путівці
Поряд з цим звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація замовника не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призведуть до дискримінації учасників, оскільки у визначеному місці надання послуг наявна мережа дитячих оздоровчих закладів, що можуть конкурувати між собою та брати участь у процедурі відкритих торгів. Визначаючи місце надання послуг замовником враховані права батьків або інших законних представників дітей, чим було дотримано норми Конституції України, Сімейного кодексу України, законів України "Про охорону дитинства", "Про позашкільну освіту", «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
Враховуючи практику розгляду скарг АМКУ за місцем надання послуги наявна достатня кількість підприємств відповідної сфери, які можуть забезпечити конкуренцію для проведення даних торгів, що в повній мірі відповідає вимогам ст. 3 Закону. Зважаючи на зазначене вами не вірно надане тлумачення мети замовника, яка не полягає у послаблені конкуренції серед потенційних учасників шляхом встановлення дискримінаційних вимог та попередньою домовленістю з конкретними учасниками, а в створенні оптимальних умов для ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, що співпадає з метою Закону України "Про публічні закупівлі" в частині ефективного здійснення закупівель.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-07-001168-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ДНІСТРОВСЬКА ЧАЙКА", Код ЄДРПОУ:31787194
Дата подання: 17 травня 2019 18:18
UA-2019-05-07-001168-b
Скарга щодо умов тендерної UA-2019-05-07-001168-b
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 21:24
рішення від 22.05.2019 № 6353 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 21:23
рішення від 06.06.2019 № 7338.pdf
Дата публікації: 11 червня 2019 21:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано замовником.
Дата виконання рішення замовником: 12 червня 2019 18:06

Документи подані скаржником

17 травня 2019 18:18
скарга.pdf
17 травня 2019 18:18
скарга 1.pdf
17 травня 2019 18:18
скарга 2.pdf
17 травня 2019 18:18
скарга 3.pdf
17 травня 2019 18:18
квитанція 1.pdf
17 травня 2019 18:18
квитанція.pdf

Документи подані замовником

04 червня 2019 16:42
Пояснення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 червня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ санаторій "Лісова пісня" 2 797 200,00
UAH з ПДВ
2 797 200,00
UAH з ПДВ
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО" 2 800 700,00
UAH з ПДВ
2 800 700,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

25 червня 2019 11:36
Довідка МВСУ
25 червня 2019 11:36
Довідка МВСУ
18 червня 2019 15:46
ТП 2 ч.rar
18 червня 2019 15:46
ТП 1 ч.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ санаторій "Лісова пісня"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ санаторій "Лісова пісня"
#37938675
Переможець 2 797 200,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 15:13

Документи

24 червня 2019 15:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ санаторій "Лісова пісня"
#37938675
2 797 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 15:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 17:07
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 17:00
Електронний підпис укладений
06 серпня 2019 10:16
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 09:37
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 17:33
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
23 липня 2019 17:27
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 13:24
договір укладений
05 липня 2019 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 викласти в новій редакції (зміна графіку заїздів)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 1 викласти в новій редакції (зміна графіку заїздів)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 782 080,00
UAH