Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Дружби (від вул.Центральна до вул.Олега Кошового ) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
2 040 049,00 UAH
UA-2019-05-07-001102-b a082319e9afc4bc48faa5a0bc41987da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федотова Юлія Павлівна

+380617822234 yulechkafedotova1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, будинок 45
Контактна особа: Федотова Юлія Павлівна
+380617822234
yulechkafedotova1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 16:47
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 16:47
Початок аукціону: 24 травня 2019 14:55
Очікувана вартість: 2 040 049,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 201,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10201 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2874 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Дружби (від вул.Центральна до вул.Олега Кошового ) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вулиця Дружби (від вул.Центральна до вул.Олега Кошового )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів надає Підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі не більше ніж 30% від загального річного обсягу робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник - Розпорядник коштів зобов’язується оплатити роботи згідно акта виконаних робіт, за наявності коштів передбачених для виконання заходів протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання акта прийняття виконаних будівельних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 16:42
Тендерна документація від 07.05.2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Токмак-ФЕМ 2 040 000,00
UAH з ПДВ
2 029 732,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 040 049,00
UAH з ПДВ
2 040 049,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2019 09:01
Електронний підпис
29 травня 2019 08:59
4. Статут.pdf
29 травня 2019 08:59
Супровідний лист.pdf
24 травня 2019 15:40
Електронний підпис
24 травня 2019 15:36
тендерна пропозиція.pdf
24 травня 2019 15:36
Локальний кошторис.pdf
24 травня 2019 15:36
Договірна ціна.pdf
24 травня 2019 15:36
Відомість обємів.pdf
21 травня 2019 11:53
Електронний підпис
21 травня 2019 11:51
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ (3).pdf
21 травня 2019 10:55
Електронний підпис
21 травня 2019 10:53
20. Лист-згода.pdf
21 травня 2019 10:53
8.1 Інформаційний лист.pdf
21 травня 2019 10:53
4.3 Договір 64-18.pdf
21 травня 2019 10:53
8. Довідка з банку.pdf
21 травня 2019 10:53
4.2 Акт КБ2 к Дог.150 18.pdf
21 травня 2019 10:53
6. копія виписки.pdf
21 травня 2019 10:53
4.1 Договір 150 18.pdf
21 травня 2019 10:53
3.3 Договір оренди.pdf
21 травня 2019 10:53
5. Статут.pdf
21 травня 2019 10:53
4.5 АКТ2-64-18-01.pdf
21 травня 2019 10:53
4.4 АКТ1- 64-18-01.pdf
21 травня 2019 10:53
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 14:23
Електронний підпис
20 травня 2019 14:21
копія паспорту.pdf
20 травня 2019 14:21
Інформаційна довідка.pdf
20 травня 2019 14:21
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Токмак-ФЕМ

ФОП ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Токмак-ФЕМ
#42166872
Переможець 2 029 732,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 15:51

Документи

27 травня 2019 15:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Токмак-ФЕМ
#42166872
2 029 732,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 15:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 13:53
Акт виконаних робіт від 06.12.2019 укладений
11 грудня 2019 13:47
Акт виконаних робіт від 21.11.2019 укладений
11 грудня 2019 13:47
Акт виконаних робіт від 09.09.2019 укладений
11 грудня 2019 13:47
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 11:58
Додаткова угода від 10.12.2019.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 10:34
Додаткова угода від 11.06.2019.pdf зміни до договору
11 червня 2019 10:30
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 11:41
Договір від 10.06.2019 укладений
10 червня 2019 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, відповідно до п.п.3 п.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник - Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №56/19 від 10.06.2019 року внести наступні зміни: 1)видалити пункти 4.5, 4.6, 4.7. 2)внести зміни до Додатку №4 "План фінансування виконаних робіт", виклавши його у новій редакції, яка додається. Додаток №4 "План фінансування виконаних робіт", який додається до ДОГОВОРУ №56/19 від 10.06.2019 вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2.Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ №56/19 від 10.06.2019 року зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. Номер додаткової угоди: №1. Сума договору після внесення змін: 2029732.00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 2874 м.кв.
Номер договору про закупівлю: 56/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 56/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відповідно до пп.1 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Замовник - Розпорядник коштів і Підрядник дійшли згоди до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 56/19 від 10.06.2019 внести наступні зміни: 1) викласти п. 3.1 та 14.1 у новій редакції; 2) внести зміни до додатку 1 «Договірна ціна», додатку 2 «Протокол погодження договірної ціни», додатку 3 «Календарний графік виконання робіт», додатку № 4 «План фінансування виконаних робіт», виклавши їх у новій редакції, які додаються. Додаток 1 «Договірна ціна», додаток 2 «Протокол погодження договірної ціни на виконання робіт», додаток 3 «Календарний графік виконання робіт», додаток 4 «План фінансування виконаних робіт», які додаються до ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 56/19 від 10.06.2019 вважати такими, що втратили чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 2. Вся решта пунктів ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПІДРЯДНИХ РОБІТ № 56/19 від 10.06.2019 зберігають силу і підлягають виконанню обома Сторонами, що підписали цей договір. 3. Дана Додаткова угода вступає в законну силу з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. (14. Сума договору після внесення змін: 1697860,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 2090 м. кв.)
Номер договору про закупівлю: 56/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 697 860,00
UAH