Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби, кухонне приладдя, товари для дому та господарства, поліетиленові мішки та пакети для сміття.
Очікувана вартість
6 470,00 UAH
UA-2019-05-07-000955-a 4833704bb9cb413b981cb293c45b6633
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бондар

+380956550920 voillutsk30@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Волинська обласна інфекційна лікарня" Волинської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03398983
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Шевченка, буд. 30
Контактна особа: Оксана Бондар
+380956550920
voillutsk30@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 13 травня 2019 11:02
Очікувана вартість: 6 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 одиниця
Миючі засоби, кухонне приладдя, товари для дому та господарства, поліетиленові мішки та пакети для сміття (11 найменувань, згідно документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул. Шевченка,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 12:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 12:23
ДОКУМЕНТАЦІЯ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ.docx
07 травня 2019 12:23
Цінова пропозиція.docx
07 травня 2019 12:23
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо еквівалентів
Дата подання: 07 травня 2019 12:56
Дата відповіді: 07 травня 2019 14:26
Доброго дня 1) Чи можна запропонувати еквіваленти? 2) Чи можна запропонувати пакети для сміття 35л/100 шт 3) Чи можна запропонувати дротяки по 3 шт/уп 4) Чи можна запропонувати губки для миття посуду 10 шт./уп
Відповідь: Доброго дня. Порошок для посуду (сипуче) та миюче для посуду повинні бути ТМ "ГАЛА", губка кухонна повинна бути в упаковці 5шт. ( 10шт/уп не пропонувати, тому що там губка є набагато менша), скребок кухонний має бути тільки з нержавіючої сталі 1 шт/уп., засіб для унітазу тільки "Туалетний утьонок" 0,5л, мішки для сміття 35л по 50шт/уп. ( 100 шт/уп не пропонувати, тому що вони дуже тоненькі), пральний порошок авт. ТМ "ГАЛА" мішок 8кг, а також пральний порошок авт. "Онікс" мішки по 10кг.
Щодо еквівалентів
Дата подання: 07 травня 2019 14:50
Дата відповіді: 07 травня 2019 15:31
Дякую за відповідь! Шановний Замовник! Хочемо звернути Вашу увагу на те, що ані розміри губок для миття посуду ані товщина пакетів для сміття не зазначена у Вашій тендерній документації. Також звертає Вашу увагу по 2 (двом) позиціям: 1) губки для миття посуду 5 шт/уп . Фасування губок ніяким чином не впливає на їх розмір . Губки ідентичні (!) 2) те саме стосується пакетів для сміття: товщина та сама. Просто 1 рул/100 шт. є дешевшим аніж 2 рул. по 50 шт. Така різниця зумовлена не погіршенням якості а економією на пакуванні, етикетці і тд. Тому повертаюся до запитання: чи можна запропонувати губки 10 шт./уп та пакети 35/100 Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постачальник повинен гарантувати якість товару. У випадку, якщо запропонований товар буде неналежної якості, Постачальник повинен його замінити на якісний товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Захарунь Артем Олексійович 5 665,94
UAH з ПДВ
5 665,94
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нікітіна А.Н. 5 890,00
UAH з ПДВ
5 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2019 10:35
Цінова пропозиція.pdf
09 травня 2019 10:34
проект договору.pdf
09 травня 2019 10:34
Уставні Захарунь.pdf
09 травня 2019 10:34
_відкриття рахунку.pdf

Публічні документи

10 травня 2019 09:05
11_2 висновок стр2.JPG
10 травня 2019 09:05
Туалетне каченя 2ст.jpg
10 травня 2019 09:05
Висновок пакети.pdf
10 травня 2019 09:05
Сода кальцинована.PDF
10 травня 2019 09:05
Висновок Онікс.pdf
10 травня 2019 09:05
Цінова пропозиція (1).pdf
10 травня 2019 09:05
Документи ФОП.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Захарунь Артем Олексійович

ФОП Нікітіна А.Н.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Захарунь Артем Олексійович
#3487810612
Переможець 5 665,94
UAH з ПДВ
13 травня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Захарунь Артем Олексійович
#3487810612
5 665,94
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 12:53
Scan Договір ФОП Захарунь А.О. (миючі).pdf укладений
20 травня 2019 12:51