Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівництво дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель, Київської області
Очікувана вартість
38 139 006,64 UAH
UA-2019-05-07-000847-a 28b0d928142e44dc94abc68a57b1521a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Володимирівна Закревська

+380983327960 gostomel-tender@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гостомельська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04360617
Місцезнаходження: 08290, Україна , Київська обл., смт. Гостомель, вул. Свято-Покровська, буд. 125
Контактна особа: Алла Володимирівна Закревська
+380983327960
gostomel-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2019 12:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 12:26
Початок аукціону: 23 травня 2019 14:44
Очікувана вартість: 38 139 006,64 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 190 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190 695,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08290, Україна, Київська область, сел. Гостомель, вул. Свято-Покровська, 125
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2019  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 10 травня 2019 10:20
Дата відповіді: 11 травня 2019 13:15
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо Вас уточнити суму забезпечення електронної банківської гарантії. Оскільки, існують розбіжності між вказаною сумою в тендерній документації та оголошенням на сайті уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Дякуємо.
Відповідь: Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається лише у вигляді гарантії. Умовами тендерної документації для даного виду закупівлі (Будівництво дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель, Київської області, код ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель), розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% і складає 190 695 грн. 00 коп. (сто дев’яносто тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 коп.).
Пунктом 14 оголошення про проведення відкритих торгів розмір забезпечення тендерних пропозицій (у виді банківської гарантії) становить 190 695 грн. 00 коп. (сто дев’яносто тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 коп.). Тому, оголошення про проведення відкритих торгів по Будівництву дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель, Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель здійснено у відповідності до вимог тендерної документації.
Банкiвська гарантiя
Дата подання: 11 травня 2019 14:03
Дата відповіді: 13 травня 2019 10:26
Шановний Замовнику. В оголошеннi тендере забезпечення становить 190 695,03 грн., а в тендернiй документацiï 190 695,00 грн. Тобто, є рiзниця в 03 копiйки. В завязку з цим, потенцiйний Участник i задає также питання.
Відповідь: Дякую за запитання. Найближчим часом будуть проведені зміни до оголошення про проведення відкритих торгів і приведені у відповідність до умов тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-07-000847-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЛЮМАХ", Код ЄДРПОУ:41275385
Дата подання: 11 травня 2019 12:39
Про підтвердження наявності фінансування
Шановний Замовник!
Оскільки на початку року закупівля за предметом "будівництво дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель" була скасована на підставі того, що у бюджеті селища на 2019 рік не передбачено видатків на будівництво дитячого садочка, вимагаємо уточнити наявність коштів в бюджеті селища, тому що на сайті Гостомельської селищної ради цього об’єкту у бюджеті немає в наявності.
Така ж вимога у попередній закупівлі за цим самим предметом була повністю проігнорована, у відповіді зазначалось лише, що закупівля відповідає нормам чинного законодавста, що у самій вимозі НЕ запитувалось.
Звертаємо Вашу увагу, відповідно статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно частини 1 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Стаття 10 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, яку несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).
Тобто не надаючи інформації, щодо наявності коштів в бюджеті селища на фінансування будівництва дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель, посадові особи Гостомельської селищної ради вже порушили норми діючого законодавства попереднього разу, що в свою чергу, у разі укладання угоди з ймовірним переможцем відкритих торгів, могло б призвести до скасування закупівлі у судовому порядку та порушення майнових прав учасників тендерної закупівлі.
Нагадуємо, що відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Більше того, казначейство відмовляється реєструвати договори, на фінансування яких відсутні джерела походжень коштів.
Звертаємо Вашу увагу, що проведення тендерної закупівлі за відсутності відповідного фінансування є грубим порушенням чинного законодавства.
Вимагаємо надати інформацію про підтвердження наявності коштів в бюджеті селища на фінансування будівництва дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2019 15:31
Доброго дня! Так, дійсно попередня закупівля за предметом "Будівництво дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель" була визнана такою, що не відбулась оскільки, кошти на будівництво дитячого садочку станом на 12 лютого 2019 року ще не були передбачені у бюджеті селища на 2019 рік.
10 квітня 2019 року рішенням тендерного комітету на підставі рішення 50 сесії VII скликання (І засідання) Гостомельської селищної ради №822-5- VII від 21 березня 2019 року «Про внесення змін до рішення сесії Гостомельської селищної ради №771-48-VII від 20 грудня 2018 року «Про бюджет селища Гостомель на 2019 рік» та нагальності в проведені закупівель, затверджено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель зміни до річного плану закупівель, що складається за формою відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.03.2016 р. №490 розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі становить 38 139 006 грн. 64 коп. (тридцять вісім мільйонів сто тридцять дев»ять тисяч шість гривень шістдесят чотири копійок) з ПДВ.
Номер вимоги: UA-2019-05-07-000847-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЛЮМАХ", Код ЄДРПОУ:41275385
Дата подання: 12 травня 2019 10:10
Приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України
Шановний Замовник,
Ми уважно ознайомились з умовами тендерної документації. В тендерній документації Замовником встановлено для учасників кваліфікаційні критерії, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та спосіб його документального підтвердження. Тендерною документацією вимагається лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів) з предметом закупівлі: нове будівництво, реконструкція, або капітальний ремонт.

Звертаємо Вашу увагу на те, що частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.

Тобто Законом України встановлено достатність подання лише одного договору, а вимога Замовника про «не менше двох договорів» є дискримінаційною та такою, що не відповідає нормам діючого законодавства, грубо порушуючи його.

Мотивація Замовника у попередній закупівлі, яка до речі не відбулась через відсутність мінімум двох тендерних пропозицій, про те, що «на ринку України присутні сотні будівельних компаній, що відповідають даному критерію в тому числі і компанії, що приймають участь у закупівлі через електронну систему Prozorro» не виправдала себе, призвела до відміни закупівлі та свідчить про наявність дискримінаційних вимог. Зокрема, Замовник вказав, що «проаналізувавши ринок – дійшли висновку», проте відповідне дослідження фахівцями не проводилось, його результатів не публікувалось, а вищевказане формулювання не відповідає повноваженням та компетенціям органів місцевого самоврядування.

Наголошуємо, що відповідно статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише, на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно частини 3 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Згідно частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Згідно статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).

Вимагаємо скасувати дискримінаційну вимогу у тендерній документації, внести зміни до тендерної документації та привести її до норм чинного законодавства України. Протягом одного дня після внесення таких змін до тендерної документації, відповідно до частини 1 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо опублікувати повідомлення з переліком внесених змін та, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжити строк для подання тендерних пропозицій у разі необхідності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 15:33
Доброго дня! Розглянувши Ваше зауваження замовник повідомляє, що згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору є вимогою кваліфікаційного критерію, оскільки для даної закупівлі (Будівництво дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель, Київської області, що відповідає коду ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель) необхідний потенційний учасник, що має досвід у подібній сфері закупівлі.
Та, проаналізувавши ринок – дійшли висновку, що кваліфікаційний критерій (не менше двох завірених договорів – виконаних) не створює дискримінацію для потенційного учасника, так як на ринку України присутні сотні будівельних компаній, що відповідають даному критерію в тому числі і компанії, що приймають участь у закупівлі через електронну систему Prozorro.
Номер вимоги: UA-2019-05-07-000847-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 07 червня 2019 15:58
Вимога
щодо порушення процедури закупівлі шляхом визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації

07 травня 2019 року замовником ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (ідентифікаційний код юридичної особи 04360617, місцезнаходження замовника 08290, Київська обл., смт. Гостомель, вул. Свято-покровська, буд. 125) (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги на закупівлю робіт за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель «Будівництво дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель, Київської області» (далі – Процедура закупівлі) очікуваною вартістю 38 139 006,64 гривень. Ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель – UA-2019-05-07-000847-a.
Рішенням тендерного комітету Замовника, оформленим протоколом засідання тендерного комітету № 104 від 27 травня 2019 року, було відхилено тендерну пропозицію Приватного Підприємства «ЯЛИК» (ідентифікаційний код юридичної особи: 34019103, місцезнаходження учасника 09100, Київська обл., м. Біла церква, бульвар Олександрійський, 106, офіс 312) (далі – Суб’єкт оскарження).
Після відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження Тендерний комітет Замовника на підставі частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме – тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309.
Рішенням Тендерного комітету Замовника, оформленим протоколом № 105 засідання тендерного комітету Замовника від 27 травня 2019 року, Тендерний комітет Замовника вирішив: визначити переможцем процедури відкритих торгів Процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309; прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309.
За змістом протоколу № 105 засідання тендерного комітету Замовника від 27 травня 2019 року вбачається, що тендерний комітет Замовника дійшов висновку: «Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації замовника, на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції».
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 вважаємо хибним висновок Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 умовам тендерної документації, а відтак вважаємо безпідставним та протиправним рішення Замовника про визнання учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 переможцем Процедури закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309, оформлене протоколом № 105 засідання тендерного комітету Замовника від 27 травня 2019 року (далі – Оскаржуване рішення).
Тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 не відповідає умовам Тендерної документації Процедури закупівлі, виходячи з наступного.

І. УЧАСНИКОМ НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ У СПОСІБ, ВСТАНОВЛЕНИЙ УМОВАМИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.

Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із, зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Процедури закупівлі, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Перелік документів для підтвердження відповідності учасника (у т.ч. учасника-переможця) вимогам, визначеним у статті 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Додаток 1 до Тендерної документації, у свою чергу, містить розділ 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік інших вимог , які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ».
Згідно з підпунктом 3 пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинна бути підтверджена у наступний спосіб:
3.1. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів) з предметом закупівлі: нове будівництво, реконструкція, або капітальний ремонт.
3.1.1) копії договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору);
3.2.2) листи-відгуки від контрагентів про належне виконання аналогічних договорів.

Наведені вимоги не були оскаржені в установленому законом порядку, а отже, були обов’язкові для виконання усіма учасниками Процедури закупівлі.
На виконання наведених вище вимог учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 було завантажено у складі документів своєї тендерної пропозиції лист про виконання аналогічних договорів за вих № 2005-4 від 20 травня 2019 року (файл «Лист з інформацією про виконання аналогічних договорів.pdf»), у якому учасник повідомив про виконання наступних договорів:
- Договір на виконання робіт "Реконструкція складських та логістичних приміщень за адресою Київська область, Броварський район, с. Гоголів, вул. Київська, 143", укладений з ТОВ "АГОРА ГРУП" на обсяг 1060679,81 грн. з ПДВ;
- Договір на виконання робіт "Реконструкція виробничих приміщень в нежитлових будівлях на вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ", укладений з ТОВ "НТЛ ГРУП" на обсяг 2486159,40 грн. з ПДВ.
Виходячи зі змісту підпункту 3 пункту 1.1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 мав обов’язок підтвердити досвід виконання аналогічних договорів шляхом надання копії договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 було завантажено Договір підряду № 2408/17 від 24 серпня 2017 року на виконання робіт, укладений з ТОВ "НТЛ ГРУП" (файл «Оригінал та копія Договору з НТЛ ГРУП про виконання аналог. робіт.pdf»).
У відповідності до пункту 13.1 Договору, будь-які документи (додатки, додаткові угоди, акти, переліки тощо), що пов’язані із виконанням умов даного Договору, є його складовими та невід’ємними частинами.
При цьому відповідно до пункту 6.5 Договору, приймання робіт оформляється актом приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в, КБ-3) (надалі - акт), підписаним обома Сторонами.
Згідно з пунктом 4.1 Договору оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт, за відповідний місяць, шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Підрядника.
Отже, акти виконаних робіт є невід’ємними частинами Договору підряду № 2408/17 від 24 серпня 2017 року, проте учасником зазначені акти не були надані. Документ, наданий не у повному обсязі, не може вважатися наданим. Отже, аналогічний договір підряду № 2408/17 від 24 серпня 2017 року на виконання робіт, укладений з ТОВ "НТЛ ГРУП", не надано учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 у повному обсязі.

Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 було також завантажено Договір № 1612/16 від 16 грудня 2016 року, укладений з ТОВ «АГОРА ГРУП» (файл «Оригінал та копія договору з АГОРА ГРУП на виконання аналог. робіт»).
У відповідності до пункту 4.1 Договору, оплата виконаних робіт здійснюється у національній валюті України, протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт, за відповідний місяць, шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Підрядника.
Згідно з пунктом 6.5 Договору приймання робіт оформляється актом приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в, КБ-3) (надалі - акт), підписаний обома Сторонами.
Відповідно до пункту 12.1 Договору, будь-які документи (додатки, додаткові угоди тощо), що пов’язані із виконанням умов даного Договору, є його складовими та невід’ємними частинами.
Отже, акти приймання виконаних робіт також є невід’ємними частинами Договору № 1612/16 від 16 грудня 2016 року та мали бути надані учасником як його невід’ємна частина. Проте учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 не було надано акти приймання виконаних робіт.
Документ, наданий не у повному обсязі, не може вважатися наданим. Отже, аналогічний договір № 1612/16 від 16 грудня 2016 року, укладений з ТОВ «АГОРА ГРУП», не надано учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 у повному обсязі.

Інших документів на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 надано не було. Таким чином, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 не було виконано вимогу Тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не менш ніж двома договорами, наданими у повному обсязі включно із додатками, додатковими угодами, специфікаціями.
Таким чином, тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині.

Додатково повідомляємо, що правильність позиції Суб’єкта оскарження щодо невідповідності тендерної пропозиції умовам Тендерної документації у разі ненадання невід’ємних частин аналогічних договорів підтверджується численною практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія), а саме – позиція Колегії, викладена в пункті 2.2 рішення № 3465-р/пк-пз від 13.04.2018 року, пункті 2 рішення № 2723-р/пк-пз від 26.03.2018, рішенні № 6841-р/пк-пз від 29.09.2017 року, рішенні № 476-р/пк-пз від 19.01.2018, рішенні № 1413-р/пк-ск від 18.08.2015 року, рішенні № 1505-р/пк-ск від 31.08.2015 року тощо.

ІІ. ЗАМОВНИКОМ ЗАСТОСОВАНО ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ Суб’єкта оскарження та переможця у частині виконання ними вимоги надати погоджений та засвідчений проект договору про закупівлю.

Відповідно до пункту 3 «Проект договору про закупівлю» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації Процедури закупівлі проект Договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
У свою чергу, Додаток 3 до тендерної документації містив наступну вимогу:
«В тендерній пропозиції учасник повинен надати погоджений проект договору Замовника, завірений згідно вимог даної документації».

Приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження, Замовник, у якості однієї з підстав відхилення, у протоколі № 104 від 27 травня 2019 року, зазначав наступне:
«Проект договору (Додаток 3 до тендерної документації) та додатки до нього не заповнені та не завірені належним чином».
Отже, під час розгляду тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження Замовник вважав підставою належною для відхилення тендерної пропозиції той факт, що наданий ним проект договору не є заповненим та завіреним.

Проте проаналізувавши документи тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309, доходимо висновку, що ним не виконано вимогу Додатку 3 до Тендерної документації щодо надання Проекту договору, завіреного згідно з вимогами Тендерної документації.
Так, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 у складі документів тендерної пропозиції надано файл «Проект Договору (Додаток 3 до тендерної документації).pdf», який містить скановану копію проекту договору про закупівлю НЕ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ. А саме, повністю відсутній розділу 10 Проекту Договору «Відповідальність сторін» (пункти 12.1 – 12.13 Проекту Договору), переважно відсутній розділ 13 Проект Договору «Інші умови» (пункти 13.1 – 13.8 Проекту Договору), зокрема такі суттєві умови як підстави неповернення забезпечення виконання договору та спосіб підтвердження неналежного виконання своїх зобов’язань Генпідрядником, що свідчить про відсутність згоди учасника із положеннями зазначених розділів.
Отже, учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 не було надано Проект договору, погоджений та завірений згідно з вимогами Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині.

Слід зазначити, що згідно з пунктом 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з частиною 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
У даному випадку, тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 не відповідала умовам Тендерної документації, а отже, повинна була бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що прийнявши рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 переможцем Процедури закупівлі, Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Таким чином, вважаємо, що Оскаржуване рішення є протиправним, прийнятим за умов дискримінаційного підходу до оцінки тендерних пропозицій учасників, та підлягає скасуванню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

Оскаржуване рішення порушує законні інтереси Суб’єкта оскарження наступним чином. Суб’єкт оскарження є учасником ринку будівельних робіт та взяв участь у Процедурі закупівлі. Суб’єкт оскарження є суб’єктом господарювання та зацікавлений у провадженні законної господарської діяльності шляхом укладення договорів про виконання робіт із метою задоволення потреб замовників та отримання прибутку. Суб’єкт оскарження зацікавлений у прийнятті участі у процедурах закупівель на засадах недискримінаційного підходу до розгляду тендерних пропозицій учасників, законності та об’єктивності. Визначення переможцем Процедури закупівлі учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації Процедури закупівлі, порушує законний інтерес Суб’єкта оскарження щодо участі у процедурі закупівлі за принципами рівності учасників.
Відповідно до частини 9 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
З огляду на викладене вище, керуючись статтями 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ПРОСИМО:

1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення замовником ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (ідентифікаційний код юридичної особи 04360617, місцезнаходження замовника 08290, Київська обл., смт. Гостомель, вул. Свято-покровська, буд. 125) порядку проведення процедури закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель «Будівництво дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель, Київської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-07-000847-a) у частині прийняття рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 переможцем Процедури закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309, оформлене протоколом № 105 засідання тендерного комітету Замовника від 27 травня 2019 року.
3. Зобов’язати Замовника ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (ідентифікаційний код юридичної особи 04360617, місцезнаходження замовника 08290, Київська обл., смт. Гостомель, вул. Свято-покровська, буд. 125) скасувати рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309 переможцем Процедури закупівлі, про намір укласти договір про закупівлю з Товариство з обмеженою відповідальністю «Магістральсервіс» #30867309, оформлене протоколом № 105 засідання тендерного комітету Замовника від 27 травня 2019 року, у процедурі закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель «Будівництво дитячого садочку на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель, Київської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-07-000847-a).

Додаток: платіжне доручення про сплату збору за розгляд скарги:
сканований оригінал платіжного доручення від 07 червня 2019р. №107
файл з ім’ям: «платіжні доручення №107».
Директор В. І. Трищев
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-07-000847-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП ЯЛИК, Код ЄДРПОУ:34019103
Дата подання: 07 червня 2019 22:23
Скарга до Органу Оскарження
щодо порушення процедури закупівлі шляхом визначення переможцем учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, незаконного відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 21:20
рішення від 12.06.2019 № 7652 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 21:20
рішення від 26.06.2019 № 8459.pdf
Дата публікації: 02 липня 2019 22:21

Документи подані скаржником

07 червня 2019 22:23
платіжне доручення № 107

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-04-000017 ● 83ea3aaea7714a508f273f36e5e35809
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2019 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.06.2019 № 111
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.06.2019 № 111

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-05-07-000847-a 07.05.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-10-26 15:32:34

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКО ХАУЗ" 34 899 789,60
UAH з ПДВ
34 247 189,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЯЛИК 37 124 404,56
UAH з ПДВ
37 124 404,56
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАБРАС УКРАЇНА ЛТД" 38 130 000,00
UAH з ПДВ
34 247 189,43
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістральсервіс" 38 119 183,96
UAH з ПДВ
38 119 183,96
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Б-4" 38 139 000,00
UAH з ПДВ
38 139 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 10:25
sign.p7s
22 травня 2019 10:18
4.2. Розрахунок ДЦ-4.pdf
22 травня 2019 10:15
4.2. Розрахунок ДЦ-6.pdf
22 травня 2019 10:14
4.2. Розрахунок ДЦ-5.pdf
22 травня 2019 10:13
4.2. Розрахунок ДЦ-3.pdf
22 травня 2019 10:12
4.2. Розрахунок ДЦ-2.pdf
22 травня 2019 10:11
4.2. Розрахунок ДЦ-1.pdf
22 травня 2019 10:10
9.2. Копія витягу з ПДВ.pdf
22 травня 2019 10:10
9.4. Витяг з ЄДР.pdf
22 травня 2019 10:10
9.3. Листи про санкції.pdf
22 травня 2019 10:09
5.5. Лист-згода..pdf
22 травня 2019 10:09
6. Письмова згода.pdf
22 травня 2019 10:08
4.6. Ліцензія.pdf
22 травня 2019 10:07
4.1. Технічні вимоги..pdf
22 травня 2019 10:07
4.3. Розрахунок ДЦ.7z
22 травня 2019 10:05
2.10. Відгуки.pdf
22 травня 2019 09:37
2.6. Штатний роспис.pdf
22 травня 2019 09:37
2.9. Копія договорів-1..pdf
22 травня 2019 09:37
2.9. Копія договорів-2..pdf
22 травня 2019 09:37
1. Реєстр документів.pdf
22 травня 2019 09:37
2.7. ЦПД з кошторисником.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 10:31
sign.p7s
22 травня 2019 10:29
ГАСТОМЕЛЬ Кошторис.rar
22 травня 2019 10:29
2.0 Працівники ч2.rar
22 травня 2019 10:29
2.0 Працівники ч1.rar
22 травня 2019 10:28
Аналогічні договори ч2.rar
22 травня 2019 10:28
Аналогічні договори ч1.rar
22 травня 2019 10:28
Довідка Єдр.zip
22 травня 2019 10:28
Договора МТБ ч2.rar
22 травня 2019 10:28
Договора МТБ ч1.rar
22 травня 2019 10:28
Договора приміщень.rar
22 травня 2019 10:28
Кошторисник.rar
22 травня 2019 10:28
Інші документи.rar

Публічні документи

22 травня 2019 08:09
Лист-гарантія 10 років.pdf

Публічні документи

07 червня 2019 18:52
sign.p7s
05 червня 2019 19:50
sign.p7s
05 червня 2019 19:48
Витяг ЄДРПОУ.PDF
05 червня 2019 19:47
Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 червня 2019 19:47
Дозвіл.pdf
05 червня 2019 19:47
Довідка з податкової.pdf
21 травня 2019 20:19
sign.p7s
21 травня 2019 20:01
Дозвіл (висновок).pdf
21 травня 2019 20:01
Документи МТБ Банк.zip
21 травня 2019 20:01
Банківська гарантія.zip
20 травня 2019 16:01
sign.p7s
20 травня 2019 15:59
Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2019 14:07
sign.p7s
20 травня 2019 14:05
Витяг ЄДРПОУ.PDF
20 травня 2019 14:05
Пояснювальна записка.pdf
20 травня 2019 14:05
Кошторисні розрахунки.pdf
20 травня 2019 14:05
Калькуляція (кошторис).pdf
20 травня 2019 14:05
Відомість ресурсів.pdf
20 травня 2019 14:05
Локальні кошториси.pdf
20 травня 2019 14:05
Витяг ПДВ.jpg
20 травня 2019 14:05
Копія Статуту.pdf
20 травня 2019 14:05
Лист-Відгук АГОРА ГРУП.pdf
20 травня 2019 14:05
Довідка про персонал.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 07:32
sign.p7s
22 травня 2019 07:25
Витяг з ПДВ.pdf
22 травня 2019 07:25
Статут і паспорт.7z
22 травня 2019 07:25
Довідка працівники.pdf
22 травня 2019 07:25
ЄДР._2 001.jpg
22 травня 2019 07:25
сертифікат Скобля.jpg
22 травня 2019 07:24
Витяг з ПДВ.pdf
22 травня 2019 07:24
Довідка працівники.pdf
22 травня 2019 07:24
ліцензія дозвіл.zip
22 травня 2019 07:24
свідоцтво Скобля.jpg
22 травня 2019 07:24
doc00184120190424115536.pdf
22 травня 2019 07:24
ЄДР._1 001.jpg
22 травня 2019 07:24
Документи кваліфікацї.pdf
22 травня 2019 07:24
кошторис.zip
22 травня 2019 07:24
doc00183920190424114228.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР ЕКО ХАУЗ"
#41545817
Відхилено 34 247 189,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 10:39
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАБРАС УКРАЇНА ЛТД"
#42570856
Відхилено 34 247 189,43
UAH з ПДВ
28 травня 2019 10:48
ПП ЯЛИК
#34019103
Відхилено 37 124 404,56
UAH з ПДВ
28 травня 2019 10:55
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістральсервіс"
#30867309
Переможець 38 119 183,96
UAH з ПДВ
28 травня 2019 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістральсервіс"
#30867309
38 119 183,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 липня 2019 15:54
Договір №186 від 10.07.2019 р..pdf укладений
10 липня 2019 15:52
Додаток 1 до Договору від 10.07.2019 р. №186 Договірна ціна.pdf укладений
10 липня 2019 15:51
Додаток 2 до Договору від 10.07.2019 р. №186 Календарний графік.pdf укладений
10 липня 2019 15:51
Додаток 3 до Договору від 10.07.2019 р. №186 Протокол погодження договірної ціни.pdf укладений
10 липня 2019 15:51
sign.p7s зміни до договору
06 липня 2020 17:05
Додаткова угода №3 від 06.07.2020 року до Договору №186 від 10.07.2019 року.pdf зміни до договору
06 липня 2020 17:04
sign.p7s зміни до договору
26 лютого 2020 09:29
Додаткова угода №2 від 26.02.2020 р. до Договору №186 від 10.07.2019 року.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 09:28
sign.p7s зміни до договору
11 липня 2019 13:54
Додаткова угода №1 до Договору №186 від 10.07.2019 року.pdf зміни до договору
11 липня 2019 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розподіл фінансування робіт по рокам. В 2019 році фінансування робіт становитиме 3 000 000 грн. 00 коп. в т.ч. ПДВ 20% - 500 000 грн. 00 коп. та фінансування в 2020 році становитиме 35 119 183 грн. 96 коп. в т.ч. ПДВ 20% - 5 853 197 грн. 33 коп.
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору №186 від 10.07.2019 року та викласти другий абзац в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (Додаток 1 договору), визначена виходячи з обсягів робіт за результатами процедури закупівлі та становить 38 119 183 грн. 96 коп. (тридцять вісім мільйонів сто дев’ятнадцять тисяч сто вісімдесят три гривні 96 коп.), в т.ч. ПДВ 6 353 197 грн. 33 коп. (шість мільйонів триста п’ятдесят три тисячі сто дев’яносто сім гривень 33 коп.). Розрахунок договірної ціни, складений відповідно до пропозиції Виконавця є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1 до договору). Договірна ціна являється твердою. При цьому в 2019 році фінансування робіт становитиме 3 000 000 грн. 00 коп. (три мільйони гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 500 000 грн. 00 коп., фінансування в 2020 році становитиме 2 000 000 грн. 00 коп. (два мільйони гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20 % - 333 333 грн. 33 коп., фінансування в 2021 році становитиме 33 119 183 грн. 96 коп. (тридцять три мільйони сто дев’ятнадцять тисяч сто вісімдесят три гривні 96 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 5 519 863 грн. 99 коп.»
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до пункту 3.1. розділу 3 Договору №186 від 10.07.2019 року «Про виконання робіт з «Будівництва дитячого садочка на 140 місць по вул. Остромирська, 37-а в селищі Гостомель Київської області" укладеного з ТОВ «МАГІСТРАЛЬСЕРВІС» та викласти другий абзац в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (Додаток 1 договору), визначена виходячи з обсягів робіт за результатами процедури закупівлі та становить 38 119 183 грн. 96 коп. (тридцять вісім мільйонів сто дев’ятнадцять тисяч сто вісімдесят три гривні 96 коп.), в т.ч. ПДВ 6 353 197 грн. 33 коп. (шість мільйонів триста п’ятдесят три тисячі сто дев’яносто сім гривень 33 коп.). Розрахунок договірної ціни, складений відповідно до пропозиції Виконавця є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток 1 до договору). Договірна ціна являється твердою. При цьому в 2019 році фінансування робіт становитиме 3 000 000 грн. 00 коп. (три мільйони гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 500 000 грн. 00 коп., фінансування в 2020 році становитиме 8 000 000 грн. 00 коп. (вісім мільйонів гривень 00 коп.) в т.ч. ПДВ 20 % - 1 333 333 грн. 33 коп., фінансування в 2021 році становитиме 27 119 183 грн. 96 коп. (двадцять сім мільйонів сто дев’ятнадцять тисяч сто вісімдесят три гривень 96 коп.) в т.ч. ПДВ 20% - 4 519 863 грн. 99 коп.»
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку