Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Управління магістральних газопроводів "Прикарпаттрансгаз" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00153133 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 48 |
Контактна особа: |
Юрій Черник +380342784302 Chernik-yi@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2019 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 2 323 117,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 231,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69693.51 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2019 11:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2019 15:56 |
1_ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ =2019.docx | |
07 травня 2019 15:56 |
Додаток - IV Проект договору.docx | |
07 травня 2019 15:56 |
Додаток V-а . Опитувальник юридичної особи..pdf | |
07 травня 2019 15:56 |
Додаток V-б. Опитувальник фізичної особи..pdf | |
07 травня 2019 15:56 |
Додаток V -в. Питальник екологічно-соціальної політики..pdf | |
07 травня 2019 15:56 |
Додаток VII. Вимоги до банківської гарантії виконання договору..pdf | |
07 травня 2019 15:56 |
Додаток І. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі..docx | |
07 травня 2019 15:56 |
Додаток II. Кваліфікаційні критерії до учасників торгів..DOCX | |
07 травня 2019 15:56 |
Додаток VI. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції торгів.docx | |
07 травня 2019 15:56 |
Додаток III. Вимоги при наданні пакету документів переможцем торгів..docx |
08 травня 2019 11:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2019 15:56 |
1_ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ =2019.docx
|
|||
07 травня 2019 15:56 |
Додаток - IV Проект договору.docx
|
|||
07 травня 2019 15:56 |
Додаток V-а . Опитувальник юридичної особи..pdf
|
|||
07 травня 2019 15:56 |
Додаток V-б. Опитувальник фізичної особи..pdf
|
|||
07 травня 2019 15:56 |
Додаток V -в. Питальник екологічно-соціальної політики..pdf
|
|||
07 травня 2019 15:56 |
Додаток VII. Вимоги до банківської гарантії виконання договору..pdf
|
|||
07 травня 2019 15:56 |
Додаток І. Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі..docx
|
|||
07 травня 2019 15:56 |
Додаток II. Кваліфікаційні критерії до учасників торгів..DOCX
|
|||
07 травня 2019 15:56 |
Додаток VI. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції торгів.docx
|
|||
07 травня 2019 15:56 |
Додаток III. Вимоги при наданні пакету документів переможцем торгів..docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-10-000047 ● 2cc89eafba6d452faff54be922517c73
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2019 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.05.2019 № 24
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Г. БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 10.05.2019 №24
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-05-07-000615-с 07.05.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-14 12:35:01
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Ремонт огорожі вузла приймання і запуску засобу очищення та діагностування "Коростень" (км 3467,2) МГ "Торжок-Долина" Рівненського ЛВУМГ)» (ID: UA-2019-05-07-000615-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
1. Чим керувався замовник при визначенні предмету закупівлі «Ремонт огорожі вузла приймання і запуску засобу очищення та діагностування «Коростень» (км 3467,2) МГ «Торжок-Долина» Рівненського ЛВУМГ» (ДК021-2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень просимо надати документальне підтвердження інформації.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-16 16:33:05
Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Ремонт огорожі вузла приймання і запуску засобу очищення та діагностування "Коростень" (км 3467,2) МГ "Торжок-Долина" Рівненського ЛВУМГ)
У відповідності до ч.1 п.18 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Частиною 1 п.17 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Оскільки, ремонт огорожі вузла приймання і запуску засобу очищення та діагностування "Коростень" (км 3467,2) МГ "Торжок-Долина" Рівненського ЛВУМГ є поточним ремонтом, а саме частковим відновленням основних засобів, що здійснюється за рахунок витрат виробництва, тому відповідно до вказаної закупівлі, вид предмета закупівлі – послуга.
Вищевказана процедура згідно річного плану закупівель товарів, робіт і послуг визначена по коду згідно класифікатора ДК 021:2015 – 45340000-2, у графі вид закупівлі – послуги.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2019 14:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД" |
1 970 479,13
UAH з ПДВ
|
1 947 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП"ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНИХ |
1 979 920,80
UAH з ПДВ
|
1 956 689,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ" |
2 311 303,20
UAH з ПДВ
|
2 311 303,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД" #37177730 |
Переможець |
1 947 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2019 07:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2019 14:51
|
договір 1906000207 західтехнобуд.pdf | укладений |
21 червня 2019 14:50
|