Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39710000-2 Електричні побутові прилади Кондиціонери спліт-системи з настінним варіантом монтажа для охолодження повітря в офісних приміщеннях адмінбудинку ДП «НЕК «Укренерго» по вул. Симона Петлюри, 25 (інв.№942/1)
Очікувана вартість
1 392 830,00 UAH
UA-2019-05-07-000578-a 8b752e5548d74625a63149eef13e8eb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Когтєв Степан

+380442383961 KOHTIEV.SO@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Когтєв Степан
+380442383961
KOHTIEV.SO@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 травня 2019 12:00
Початок аукціону: 24 травня 2019 12:38
Очікувана вартість: 1 392 830,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 928,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33427 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Джерело фінансування - кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 шт
39710000-2 Електричні побутові прилади Кондиціонери спліт-системи з настінним варіантом монтажа для охолодження повітря в офісних приміщеннях адмінбудинку ДП «НЕК «Укренерго» по вул. Симона Петлюри, 25 (інв.№942/1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс сплачується Постачальнику протягом двадцяти п’яти банківських днів з дати надання ним Рахунку на Аванс Аванс 25 Банківські 20
Поставка товару Подальша оплата здійснюється ПОКУПЦЕМ протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання ним Акту приймання-передачі Товару та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) Рахунком, а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України Пiсляоплата 25 Банківські 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 10:58
ТД_01_052011_КОНДІЦІОНЕРИ_06.05.2019.doc
07 травня 2019 10:58
Титул ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 08 травня 2019 15:27
Дата відповіді: 13 травня 2019 13:04
Добрий день. Прошу надати інформацію чи потрібні при монтажі кондиціонерів заміна електроповодки, кабель-каналів, розеток, вилок, автоматичних вимикачів. Якщо потрібні, то просимо надати технічні характеристики та кількість необхідних додаткових матеріалів. Дякую.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що що кондиціонери будуть під’єднуватись до існуючої електромережі, заміні підлягає лише кабель, який з’єднує між собою зовнішній та внутрішній блоки. Кабельні канали, автоматичні вимикачі, та розетки залишаються ті які існують в даний час.
уточнення
Дата подання: 08 травня 2019 15:27
Дата відповіді: 13 травня 2019 13:05
Добрий день! Чи буде дискваліфікований учасник, якщо запропонує обладнання з параметрами: 1. Робочий діапазон температур (нагрів): -нижня границя не вище -15°С, 2. Перепад висот між блоками не менше 8 м; Чи буде використовуватися обладнання на нагрів при температурі - 20? І чи існують перепади при монтажних роботах понад 8 метрів?
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне:
- дозволяється робочий діапазон температур (нагрів): нижня границя не вище - 15°С;
- перепад висот між блоками має бути не менше 10 м, а по другому пункту не менше 15 м;
- у деяких приміщеннях кондиціонери будуть використовуватись на обігрів при зовнішній температурі повітря - 15°С;
- у частині приміщень існують перепади при монтажних роботах понад 8 м.
Фреон
Дата подання: 08 травня 2019 15:28
Дата відповіді: 13 травня 2019 13:05
Доброго дня. В ТД у технічних хар-ах вказано спліт-системи з фрєоном R410A. чи розглядається товар з використанням більш сучасним та екологічним фрєоном R32 ? Дякую.
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що для уніфікації обслуговування кондиціонерів та спліт-систем в адмінбудинку ДП «НЕК «Укренерго», Замовником вимагається до постачання Товар з використанням фреону R-410A, однак в Розділі І Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що на виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», після посилання Додатку 3 до тендерної документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент
Монтаж
Дата подання: 08 травня 2019 15:29
Дата відповіді: 13 травня 2019 13:05
Доброго дня. На яких поверхах розташовані кондиціонери,чи є грати на вікнах,чи можливо здійснити монтаж через вікна, чи потрібні послуги автовишки? Як планується здійснювати монтаж фрєономагістралей-(укладання в кабель-канал, підключення до електро мережі, якщо підключення потребує використання не штатної вилки), чи потрібно використовувати при монтажі додаткові матеріали:додаткові насоси, сифони-?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що кондиціонери розташовані з 1 по 4 поверхи. Грат на вікнах не має. Можливо здійснити монтаж через вікна. Послуги автовишки не потрібні, так як усі кондиціонери встановлювались з вікон. Монтаж фреономагістралей здійснюється в кабель-каналах, підключення до електромережі через стандартну вилку. Чи потрібно використовувати при монтажі додаткові матеріали вирішує підрядник.
Залучення субпідрядників
Дата подання: 08 травня 2019 15:29
Дата відповіді: 13 травня 2019 13:06
Доброго дня! Чи можливо залучати працівників субпідрядних організацій для виконання монтажних та демонтажних робіт? у випдаку залучення працівників субпідрядних організацій чи можливе надання довідки про працівників відповідної кваліфікації від залученої підрядної органіції? Дякую.
Відповідь: У відповідь на Ваше запитання, повідомляємо, що відповідно до п. 7 Розділу ІІІ тендерної документації, у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відповідно до пп. 2.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, учасник надає в складі пропозиції довідку (складену в довільній формі) про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше двох), які мають необхідні знання та досвід, яким дозволяється виконувати роботи на висоті та будуть залучені для виконання договору. Відповідно до пп. 2.2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, учасник надає в складі пропозиції листи-згоди від суб’єктів персональних даних (працівників, на яких є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (за Формою №3 Додатку 2 до тендерної документації).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-07-000578-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 08 травня 2019 15:55
Сертифікат EUROVENT
У відповідності до п. 4 Розділу 2 Замовником вимагається надання Копії европейського сертифікату EUROVENT на запропоноване обладнання, завірена підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства (у разі її використання).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки даний сертифікат не є обов’язковим на території України та унеможливлює участь постачальників, які мають товар, який сертифіковано згідно чинного законодавства України.
Вимагаємо виключити даний пункт з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 13:06
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Відповідно до частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до роз’яснень викладених у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, №-3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року, вимоги тендерної документації (далі – ТД) та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Сертифікат EUROVENT є у багатьох великих виробників якісного та надійного кліматичного обладнання, з огляду на що, вимога про наявність такого сертифікату не є дискримінацією. Наявність сертифікату EUROVENT є підтвердженням належної якості запропонованого учасником обладнання.
В зв’язку з цим виключення з тендерної документації вимоги про наявність сертифікату EUROVENT вважаємо недоцільним

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 травня 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24" 1 139 425,00
UAH
1 139 425,00
UAH
Документи
ТОВ ГАЗ ЛОГІСТИК 1 300 000,00
UAH
1 272 142,00
UAH
Документи
ТОВ "Вінтер-Сервіс" 1 331 700,00
UAH
1 276 000,00
UAH
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 1 386 743,39
UAH
1 285 000,00
UAH
Документи
ФОП "ПЛОТНІКОВА ЛАРИСА ВЯЧЕСЛАВІВНА " 1 337 500,00
UAH
1 337 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 11:35
Електронний підпис
22 травня 2019 11:33
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2019 11:33
Лист-згода Яровенко.pdf
22 травня 2019 11:33
Дист-згода Медведєв.pdf
22 травня 2019 11:33
Каталог.jpeg
22 травня 2019 11:33
Гарантійний лист.pdf
22 травня 2019 11:33
Лист-згода Іванов О.Л..pdf
22 травня 2019 11:33
Довідка про персонал.pdf
22 травня 2019 11:33
Наказ на призначення.pdf
22 травня 2019 11:33
Протокол №1.pdf
22 травня 2019 11:33
Переклад сертифіката.pdf
22 травня 2019 11:33
Eurovent.pdf
22 травня 2019 11:33
Виписка з протоколу.pdf
22 травня 2019 11:33
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

14 червня 2019 11:09
Довідки з МВС.pdf
23 травня 2019 11:08
Цінова пропозиція.7z
22 травня 2019 19:53
Електронний підпис
22 травня 2019 19:52
Лицензия_банка.zip
22 травня 2019 19:52
Гарантия 10619.zip
22 травня 2019 19:52
Технічна частина.7z
22 травня 2019 19:52
Цінова пропозиція.7z

Публічні документи

22 травня 2019 21:50
Додаток 3 pdf.pdf
22 травня 2019 21:50
Аналогічний договір.pdf
22 травня 2019 21:50
Плотнікова.jpeg
22 травня 2019 21:50
Дейко.jpeg
22 травня 2019 21:50
Сидько.jpeg
22 травня 2019 21:50
Ліцензія.jpeg
22 травня 2019 21:50
Працівники.jpeg
22 травня 2019 21:50
Доручення.jpeg
22 травня 2019 21:50
Форма №2.jpeg
22 травня 2019 21:50
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2019 21:50
Лист-згода.jpeg
22 травня 2019 21:50
Форма №1.jpeg
22 травня 2019 21:50
Наявність досвіду.jpeg
22 травня 2019 21:50
Сертифікат ЕВРОВЕНТ.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24"

ТОВ ГАЗ ЛОГІСТИК

ТОВ "Вінтер-Сервіс"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ФОП "ПЛОТНІКОВА ЛАРИСА ВЯЧЕСЛАВІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС 24"
#39867638
Відхилено 1 139 425,00
UAH
31 травня 2019 16:02
ТОВ ГАЗ ЛОГІСТИК
#42143593
Відхилено 1 272 142,00
UAH
05 червня 2019 13:51
ТОВ "Вінтер-Сервіс"
#25387081
Відхилено 1 276 000,00
UAH
05 червня 2019 13:53
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Переможець 1 285 000,00
UAH
10 червня 2019 08:59

Документи

31 травня 2019 16:02
Електронний підпис
31 травня 2019 16:01
198_19-КС від 31.05.2019.pdf

Документи

05 червня 2019 13:51
Електронний підпис
05 червня 2019 13:50
211_19-КС від 05.06.2019.pdf

Документи

05 червня 2019 13:53
Електронний підпис
05 червня 2019 13:53
212_19-КС від 05.06.2019.pdf

Документи

10 червня 2019 08:59
Електронний підпис
10 червня 2019 08:59
219_19-КС від 10.06.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 08:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
1 285 000,00
UAH
Документи

Документи

10 червня 2019 08:59
Електронний підпис
10 червня 2019 08:59
219_19-КС від 10.06.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2019 10:16
Додаткова угода №2 (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 11:30
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
16 серпня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 12:59
Договір 11-1_1467-19.pdf укладений
26 червня 2019 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника в зв'язку з його перетворенням.
Номер договору про закупівлю: 11-1/1467-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 11-1/1467-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 542 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 257 000,00 UAH)