Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-05-07-000541-c ● abe2d34e7bbe4a0cb73f764535ac0e71
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397200 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А |
Контактна особа: |
Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2019 15:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2019 15:18 |
Початок аукціону: | 15 травня 2019 13:58 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв "Xerox Performer"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 уп
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв "Xerox Performer")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 травня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | На розрахунковий рахунок на підставі накладної | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2019 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2019 15:13 |
ПРОЕКТ Договору.docx | |
07 травня 2019 15:13 |
Додаток 2.PDF | |
07 травня 2019 15:13 |
Додаток 1.PDF | |
07 травня 2019 15:13 |
Тендерна документація.PDF |
07 травня 2019 15:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2019 15:13 |
ПРОЕКТ Договору.docx
|
|||
07 травня 2019 15:13 |
Додаток 2.PDF
|
|||
07 травня 2019 15:13 |
Додаток 1.PDF
|
|||
07 травня 2019 15:13 |
Тендерна документація.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 травня 2019 10:46
Дата відповіді: 08 травня 2019 15:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом управління, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації управління;
2) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
2) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-07-000541-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 15 травня 2019 17:05
Вимога.
щодо розгляду питання про дискваліфікацію учасника, якого визнано переможцем в електронній закупівлі UA-2019-05-07-000541-c.
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, будинок 6
ecoprom_s@ukr.net +380968574193
До Управління праці та соціального захисту населення
Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Адреса: 02152, Україна, Київська область,
місто Київ, Курнатовського 7-А
Вимога.
щодо розгляду питання про дискваліфікацію учасника, якого визнано переможцем в електронній закупівлі UA-2019-05-07-000541-c.
Пропозиція ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" (далі – Учасник) не відповідає умовам закупівлі і вимогам замовника. А саме:
Згідно вимог замовника, п.7 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Учасник повинен, серед усіх інших документів, подати, зокрема і інформацію про учасника та лист про відсутність заборгованості з податків і зборів.
Зауважуємо, що зазначених документів ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не надала, чим було порушено вимоги замовника.
Керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року, зазначаємо, що при визначенні переможця були порушені принципи здійснення електронних закупівель, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який є обов’язковим до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.»
Виходячи із викладеного, просимо:
Розглянути питання про відхилення пропозиції ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" як такої, яка не відповідає вимогам замовника.
15 травня 2019 року
Директор - Кісіль І.В.
Розгорнути
Згорнути
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, будинок 6
ecoprom_s@ukr.net +380968574193
До Управління праці та соціального захисту населення
Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Адреса: 02152, Україна, Київська область,
місто Київ, Курнатовського 7-А
Вимога.
щодо розгляду питання про дискваліфікацію учасника, якого визнано переможцем в електронній закупівлі UA-2019-05-07-000541-c.
Пропозиція ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" (далі – Учасник) не відповідає умовам закупівлі і вимогам замовника. А саме:
Згідно вимог замовника, п.7 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Учасник повинен, серед усіх інших документів, подати, зокрема і інформацію про учасника та лист про відсутність заборгованості з податків і зборів.
Зауважуємо, що зазначених документів ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не надала, чим було порушено вимоги замовника.
Керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року, зазначаємо, що при визначенні переможця були порушені принципи здійснення електронних закупівель, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який є обов’язковим до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.»
Виходячи із викладеного, просимо:
Розглянути питання про відхилення пропозиції ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" як такої, яка не відповідає вимогам замовника.
15 травня 2019 року
Директор - Кісіль І.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 травня 2019 11:50
Відмовити учаснику електронної закупівлі паперу офісного формату А4 ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ» у задоволенні поданої скарги та залишити рішення тендерного комітету управління про визначення переможцем електронної закупівлі ФОП «Гуменюк Світлани Борисівни» та намір укласти з нею договір про закупівлю, викладене в Протоколі № 54 засідання тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 15.05.2019 р. без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" #2403203169 |
Переможець |
8 344,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 14:46
|
Договір про закупівлю | укладений |
07 червня 2019 14:45
|