Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-05-07-000541-c abe2d34e7bbe4a0cb73f764535ac0e71
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Світлана Володимирівна

+380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна
+380445409100
05_ruszn@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 травня 2019 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 15:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2019 15:18
Початок аукціону: 15 травня 2019 13:58
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв "Xerox Performer"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 уп
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв "Xerox Performer")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На розрахунковий рахунок на підставі накладної Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 15:13
ПРОЕКТ Договору.docx
07 травня 2019 15:13
Додаток 2.PDF
07 травня 2019 15:13
Додаток 1.PDF
07 травня 2019 15:13
Тендерна документація.PDF
07 травня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2019 15:13
ПРОЕКТ Договору.docx
07 травня 2019 15:13
Додаток 2.PDF
07 травня 2019 15:13
Додаток 1.PDF
07 травня 2019 15:13
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 травня 2019 10:46
Дата відповіді: 08 травня 2019 15:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом управління, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації управління;
2) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-07-000541-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 15 травня 2019 17:05
Вимога. щодо розгляду питання про дискваліфікацію учасника, якого визнано переможцем в електронній закупівлі UA-2019-05-07-000541-c.
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, будинок 6
ecoprom_s@ukr.net +380968574193

До Управління праці та соціального захисту населення
Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Адреса: 02152, Україна, Київська область,
місто Київ, Курнатовського 7-А

Вимога.
щодо розгляду питання про дискваліфікацію учасника, якого визнано переможцем в електронній закупівлі UA-2019-05-07-000541-c.

Пропозиція ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" (далі – Учасник) не відповідає умовам закупівлі і вимогам замовника. А саме:
Згідно вимог замовника, п.7 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Учасник повинен, серед усіх інших документів, подати, зокрема і інформацію про учасника та лист про відсутність заборгованості з податків і зборів.
Зауважуємо, що зазначених документів ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не надала, чим було порушено вимоги замовника.
Керуючись п.12 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 ДП Прозорро від 19.03.2019 року, зазначаємо, що при визначенні переможця були порушені принципи здійснення електронних закупівель, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, який є обов’язковим до виконання згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.»
Виходячи із викладеного, просимо:
Розглянути питання про відхилення пропозиції ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" як такої, яка не відповідає вимогам замовника.
15 травня 2019 року
Директор - Кісіль І.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 травня 2019 11:50
Відмовити учаснику електронної закупівлі паперу офісного формату А4 ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ» у задоволенні поданої скарги та залишити рішення тендерного комітету управління про визначення переможцем електронної закупівлі ФОП «Гуменюк Світлани Борисівни» та намір укласти з нею договір про закупівлю, викладене в Протоколі № 54 засідання тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 15.05.2019 р. без змін.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" 8 820,00
UAH з ПДВ
8 344,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 946,00
UAH з ПДВ
8 345,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 09:42
ЦінПРоп 001.jpg
13 травня 2019 09:42
Пасп3 001.jpg
13 травня 2019 09:42
Пасп2 001.jpg
13 травня 2019 09:42
Пасп1 001.jpg
13 травня 2019 09:42
Гуменюк свід2-1.pdf
13 травня 2019 09:42
Гуменюк С.Б.свід.1-1.pdf
13 травня 2019 09:42
Витяг Гум.С.Б.-1.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 12:56
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
#2403203169
Переможець 8 344,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 16:29

Документи

15 травня 2019 16:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
#2403203169
8 344,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 16:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 14:46
Договір про закупівлю укладений
07 червня 2019 14:45