Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту РРО "СПЕККА-00", "СПЕККР-01".
Очікувана вартість
1 120 068,00 UAH
UA-2019-05-07-000048-b ● 13920e10a9b64790bd07c23804acaba5
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): відповідно до п. 4 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою КМУ від 12.05.2004 № 601, введення реєстраторів в експлуатацію, їх технічне обслуговування та ремонт здійснюється центрами сервісного обслуговування виключно на підставі укладених з користувачами відповідних договорів. Виконання зазначених робіт іншими особами або центрами сервісного обслуговування без укладення з користувачами відповідних договорів забороняється. Положеннями ст. 2 ЗУ «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» передбачено, що центром сервісного обслуговування є суб'єкт господарювання, який за договором з постачальником надає послуги щодо введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту реєстраторів розрахункових операцій. Відповідно до абз. 2 п. 3 Розділу ІІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (роботи), затвердженого наказом МФУ від 14.06.2016 №547, застосування РРО, опломбованого засобами контролю центра сервісного обслуговування, з яким суб’єкт господарювання не уклав договору про технічне обслуговування та ремонт такого РРО, вважається порушенням встановленого порядку опломбування. Регіональною філією «Придніпровська залізниця» з ТОВ «КАРВАЛІ» (центр сервісного обслуговування) укладено за результатами відкритих торгів на послуги з технічного обслуговування РРО модифікації «СПЕККА-00», «СПЕККР-01». Центр сервісного обслуговування несе встановлену законодавством відповідальність за відповідність реєстратора, який перебуває на технічному обслуговуванні в такому центрі, програмній та конструкторсько-технологічній документації виробника. Застосування реєстратора, опломбованого засобами контролю центру сервісного обслуговування, з яким користувач не уклав договір про технічне обслуговування та ремонт такого реєстратора, вважається порушенням встановленого порядку опломбування (пункти 52, 55 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 травня 2019 09:00 |
Оскарження наміру укласти договір: | 18 травня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – послуги з ремонту 147 од. РРО
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця - Україна, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 52д.
Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця - Україна, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 52д.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
147 од.
Послуги з ремонту РРО "СПЕККА-00", "СПЕККР-01".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
07 травня 2019 08:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2019 08:57 |
CCI07052019_00000.JPG |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КАРВАЛІ» #31240885 |
Переможець |
1 120 068,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 09:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 11:42
|
19233.jpeg | укладений |
01 квітня 2020 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:11
|
ДУ НРП-19233 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 10:38
|
Договір ремонт РРО 2019.pdf | укладений |
21 травня 2019 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода укладається на зміну реквізитів Замовника та Виконавця на підставі та на виконання Постанови Правління Національного Банку України від 28.12.2018 № 162 та згідно з наказом від 25.09.2019 № Н-30/21, та на подовження строку дії договору згідно з п. 7.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2020 зі збільшенням суми на 221031,00 грн з ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 1 120 068,00 грн з ПДВ до 1 341 099,00 грн з ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | №ПР/НРП-19233/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №ПР/НРП-19233/Н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |