Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(євроконтейнер для роздільного збору відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
(European container for separate collection of waste) DK 021: 2015, code - 44610000-9 Cisterns, tanks, containers and vessels of high pressure
Очікувана вартість
13 500 000,00 UAH
UA-2019-05-06-001997-a 369b84ff4ea046c7b56b769f95f93938
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Миколайович Бедах

+380532592917 katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Петро Миколайович Бедах
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Додаткові контактні особи: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Poltavske komunalne avtotransportne pidpryiemstvo 1628
National ID: 03351823
Contact point: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Additional contacts: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 травня 2019 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:52
Очікувана вартість: 13 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 06 травня 2019 18:50
Enquiries until: 05 серпня 2019 00:00
Complaints submission until: до 11 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 серпня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 13 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 67 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
(євроконтейнер для роздільного збору відходів)

ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску





Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Кагамлика,84
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

(євроконтейнер для роздільного збору відходів)

ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


(European container for separate collection of waste)

DK 021: 2015, code - 44610000-9 Cisterns, tanks, containers and vessels of high pressure

CPV: 44610000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 19:15
ДТ нова редакція 6.docx
07 серпня 2019 19:15
додаток 6 нова редакція.docx
07 серпня 2019 19:15
зміни.docx
07 серпня 2019 19:15
зміни.docx
07 серпня 2019 19:14
протокол внесення змін 07 08 2019.pdf
07 серпня 2019 19:14
ДТ нова редакція 7.docx
07 серпня 2019 19:14
додаток №2 нова редакція (900).docx
25 липня 2019 14:29
зміни.docx
25 липня 2019 14:29
протокол.pdf
25 липня 2019 14:29
протокол внесення змін.docx
25 липня 2019 14:29
ТД нова редакція 5.docx
24 липня 2019 22:27
зміни.docx
24 липня 2019 22:27
IMG_20190724_142842.jpg
24 липня 2019 22:27
додаток №2 нова редакція (900) 2.docx
24 липня 2019 22:27
ТД нова редакція 4.docx
24 липня 2019 22:27
IMG_20190724_142836.jpg
13 червня 2019 17:08
протокол внесення зімн 5.pdf
13 червня 2019 17:08
додаток №2 нова редакція (900) .docx
13 червня 2019 17:08
ТД нова редакція 3.docx
13 червня 2019 17:08
Зміни.docx
04 червня 2019 21:45
додаток №2 нова редакція.docx
04 червня 2019 21:45
Зміни.docx
04 червня 2019 21:45
Протокол 4 900шт.pdf
04 червня 2019 21:45
ТД нова редакція 2.docx
13 травня 2019 19:22
Протокол.pdf
13 травня 2019 19:22
Зміни.docx
13 травня 2019 19:22
додаток 6.docx
13 травня 2019 19:22
ТД 1 (1).docx
06 травня 2019 18:50
додаток 5.docx
06 травня 2019 18:50
додаток 6.docx
06 травня 2019 18:50
додаток 2.docx
06 травня 2019 18:50
додаток 4.docx
06 травня 2019 18:50
додаток 1.docx
06 травня 2019 18:50
додаток 3.docx
06 травня 2019 18:50
ТД 1.docx
07 серпня 2019 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 22:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 22:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 21:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 19:15
ДТ нова редакція 6.docx
07 серпня 2019 19:15
додаток 6 нова редакція.docx
07 серпня 2019 19:15
зміни.docx
07 серпня 2019 19:15
зміни.docx
07 серпня 2019 19:14
протокол внесення змін 07 08 2019.pdf
07 серпня 2019 19:14
ДТ нова редакція 7.docx
07 серпня 2019 19:14
додаток №2 нова редакція (900).docx
25 липня 2019 14:29
зміни.docx
25 липня 2019 14:29
протокол.pdf
25 липня 2019 14:29
протокол внесення змін.docx
25 липня 2019 14:29
ТД нова редакція 5.docx
24 липня 2019 22:27
зміни.docx
24 липня 2019 22:27
IMG_20190724_142842.jpg
24 липня 2019 22:27
додаток №2 нова редакція (900) 2.docx
24 липня 2019 22:27
ТД нова редакція 4.docx
24 липня 2019 22:27
IMG_20190724_142836.jpg
13 червня 2019 17:08
протокол внесення зімн 5.pdf
13 червня 2019 17:08
додаток №2 нова редакція (900) .docx
13 червня 2019 17:08
ТД нова редакція 3.docx
13 червня 2019 17:08
Зміни.docx
04 червня 2019 21:45
додаток №2 нова редакція.docx
04 червня 2019 21:45
Зміни.docx
04 червня 2019 21:45
Протокол 4 900шт.pdf
04 червня 2019 21:45
ТД нова редакція 2.docx
13 травня 2019 19:22
Протокол.pdf
13 травня 2019 19:22
Зміни.docx
13 травня 2019 19:22
додаток 6.docx
13 травня 2019 19:22
ТД 1 (1).docx
06 травня 2019 18:50
додаток 5.docx
06 травня 2019 18:50
додаток 6.docx
06 травня 2019 18:50
додаток 2.docx
06 травня 2019 18:50
додаток 4.docx
06 травня 2019 18:50
додаток 1.docx
06 травня 2019 18:50
додаток 3.docx
06 травня 2019 18:50
ТД 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відповідність вимогам стандарту
Дата подання: 07 травня 2019 11:27
Дата відповіді: 11 травня 2019 14:20
Якщо в тендерній документації є посилання на стнадарти -EN 840-3, ДСТУ 8476:2015, то детальний опис товщини кронштейну, типу колес, наявності спиральної пружини - навіщо? Вказали - відповідність стандарту. Будь ласка - уберіть дискримінаційні вимоги до технічних вузлів та конкретного посилання на виробника колес.
Відповідь: Шановний Учасник. Посилання у тендерній документації на стандар є необхідністю, як захід наголошення про небезпечність у користуванні виробом для людей. Детальний опис виробу (опис товщини кронштейну, типу колес, наявності спиральної пружини) є розтлучачення учасникам того, який виріб має бути.
обгрунтування дискрімінаційних вимог
Дата подання: 08 травня 2019 10:26
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:25
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції за розмірами висоти - 1430 мм; ширини -1060 мм; довжини -1360 мм., Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідь: Саме така конструкція контейнеру розрахована на технічні засоби що обслуговують контенйери.
обгрунтування вимог
Дата подання: 08 травня 2019 10:30
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:26
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з семи ребер жорсткості на кришці контейнера Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідь: Саме така конструкція семи ребер жорсткості на кришці контейнера у ході експлуатації зарекомендувала себе як найбезпечніша у тривалій ескплуатації.
обгрунтування вимог
Дата подання: 08 травня 2019 12:07
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:27
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з відсутністю будь-яких зварювальних швів на важелі кріплення кришок контейнерів Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідь: Саме така конструкція з відсутністю будь-яких зварювальних швів на важелі кріплення кришок у ході експлуатації зарекомендувала себе як найбезпечніша у тривалій ескплуатації.
обгрунтування вимог
Дата подання: 08 травня 2019 12:09
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:27
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з болтовим з’єднанням відповідно до Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідь: Саме така конструкція з болтовим з’єднанням відповідно до Додатку № 2 тендерної документації у ході експлуатації зарекомендувала себе як найбезпечніша у тривалій ескплуатації.
дискримінаційні умови
Дата подання: 08 травня 2019 12:10
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:28
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції щодо «Стінок контейнера з наявністю семи ребер жорсткості» Додатку № 2 тендерної документації. Поясніть чому Замовник передбачаючи таку вимогу створює дискримінаційні умови для Учасників.
Відповідь: Саме така товщини металу не менше ніж 2,5ммї у ході експлуатації зарекомендувала себе як найбезпечніша у тривалій ескплуатації.
дискримінаційні умови
Дата подання: 08 травня 2019 12:10
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:35
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції щодо «товщини металу не менше ніж 2,5мм;» Додатку № 2 тендерної документації
Відповідь: Саме така товщини металу не менше ніж 2,5ммї у ході експлуатації зарекомендувала себе як найбезпечніша у тривалій ескплуатації.
обґрунтування вимог
Дата подання: 08 травня 2019 12:11
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:28
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з наявністю восьми ребер жорсткості, скріплений високоміцними чотирма заклепками, та 4 отворами жорсткості Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідь: Саме така конструкція з наявністю восьми ребер жорсткості, скріплений високоміцними чотирма заклепками, та 4 отворами жорсткості викладена у Додатку № 2 тендерної документації у ході експлуатації зарекомендувала себе як найбезпечніша у тривалій ескплуатації.
дискримінаційні умови
Дата подання: 08 травня 2019 12:12
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:28
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з колесами від Виробника – LIV колеса (Словенія) Додатку № 2 тендерної документації
Відповідь: Шановний учасник у Додатку є вислів (посилання на конкретну марку чи ) слід читати або еквівалент.читайте позначення із «*» * - В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
обгрунтування подачі довідки
Дата подання: 08 травня 2019 12:13
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:29
У додатку № 2 передбачено що «Учасник повинен надати довідку про те що він зобов’язується дотримуватися умов технічного завдання». У випадку подачі Учасником еквіваленту, уже спостерігатиметься відхилення від умов тендерної документації та технічного завдання. Замовник фактично надає можливість подачі еквіваленту але зразу і передбачає що технічне завдання яке не відповідає умовам буде відхилене. Це грубо порушує права Учасників. Поясніть як Учасник може погодитися дотримуватися усіх технічних характеристик при подачі еквіваленту? Обгрунтуйте необхідність подачі цієї довідки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі подання еквіваленту запропонований товар не має бути гіршим по технічним якостям, а ніж вимагається у тендерній документації. На виконання умов/вимог тендерної документації учасник має надати порівняльну таблицю із технічними характеристиками, товару що пропонує із товаром який вимагається у технічному завданні додатку №2.
Технічне завдання дискримінаційне
Дата подання: 08 травня 2019 12:14
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:29
Технічне завдання визначене Замовником має дискримінаційні положення та положення які створюють недобросовісну конкуренцію. При цьому вимоги зазначені в технічному завданні у Додатку № 2 порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: ст.3; ст. 5 і ст.22. Просимо привести тендерну документацію відповідно до норм законодавства.
Відповідь: Технічне завдання визанчене Замовником у додатку №2 розроблено відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ст.22 п.3 та не можуть створювати дискримінаційні умови.
відхили габаритних розмірів
Дата подання: 08 травня 2019 12:14
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:29
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції щодо «Граничних відхилів габаритних розмірів: (+/-5%)» Додатку № 2 тендерної документації
Відповідь: Саме така конструкція контейнеру із похибкою (+/-5%)» зарекомендувала себе як найкраща у довготривалій експлуатації із врахування особливостей технічних засобів, що їх обслуговують.
технічні характеристики одного виробника
Дата подання: 08 травня 2019 12:15
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:30
Законом не забороняється надмірна деталізація технічних характеристик предмету закупівлі, проте ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі встановлює Що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» З ТД Замовника вбачається, що технічна характеристика предмету закупівлі не є обґрунтованою та сформульована під одного виробника. Просимо обґрунтувати чому Замовник посилається на технічні характеристики одного виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник технічне завдання розроблено у відповідності до норм, що регулює питання публічних закупівель за предметом закупівлі. Законом не забороняється надмірна деталізація технічних характеристик предмету закупівлі
трикутна пластина
Дата подання: 08 травня 2019 12:16
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:30
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з наявною трикутною пластиною для надання жорсткості товщиною 3 мм Додаток № 2 тендерної документації
Відповідь: Саме така конструкція зарекомедувала себе як небезпечна при використанні готового виробу людиною.
надання зразка
Дата подання: 08 травня 2019 12:17
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:30
Поясніть чому Вами вимагається надання зразку предмета закупівлі. Обгрунтуйте на підставі якої законодавчої норми ви вимагаєте надання зразку.? Якщо Закон Про публічні закупівлі не містить норми про надання зразку, про що є рішення АМКУ від 19.04.2018 №3692; рішення АМКУ від 10.10.2018 №10445. З якою метою Замовником у ТД передбачено таку вимогу.
Відповідь: Відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 22 «Тендерна документація» ц.3 «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
проект договору
Дата подання: 08 травня 2019 12:17
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:31
У Додатку № 6 (проект договору) передбачено «2.1. Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (два) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору. При цьому надіслання заявки на поставку Обладнання, проводиться Замовником засобом факсимільного, електронного зв`язку або письмово. При цьому Замовник та Постачальник дійшли згоди, що датою, від якої починають обчислюватись строки поставки Обладнання Постачальником, вважається дата заявки Замовника (реєстраційний вихідний номер Покупця). Форма заявки наведена у додатку № 3 цього договору та є його невід'ємною частиною.» Предметом закупівлі є товар а не обладнання. Обгрунтуйте зазначення стосовно обладнання у пункті 2.1 додатку № 6.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
інші документи
Дата подання: 08 травня 2019 12:18
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:32
Які «інші документи» необхідні для підтвердження якості товару відповідно до пункту 2.2 проекту договору? Наведіть вичерпний перелік?
Відповідь: Дякуємо за запитання до тендерної документації буде внесено зміни.
обладнання чи товар ?
Дата подання: 08 травня 2019 12:20
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:34
Проект договору «3.3. Розрахунки між Постачальником і Замовником за поставку Обладнання здійснюються у національній валюті України в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на рахунок вказаний у цьому Договорі.» Предметом Закупівлі Є товар. Чому у Договорі Замовником передбачені суперечності. Обгрунтуйте.
Відповідь: Дякуємо за запитання до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
партії поставки
Дата подання: 08 травня 2019 12:21
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:32
В якій кількості або якими партіями, Замовник планує, замовляти поставку товару?
Відповідь: Відповідно до потреби, зазначеної у тендерній документації
сроки гарантії
Дата подання: 08 травня 2019 12:21
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:33
У проекті договору гарантійний термін передбачений 12 місяців. У технічному завданні гарантійний термін 3 роки. Обгрунтуйте розбіжності щодо гарантійних строків
Відповідь: Дякуємо за запитання до тендерної документації буде внесено зміни.
Технічні вимоги
Дата подання: 14 травня 2019 13:09
Дата відповіді: 17 травня 2019 18:33
Контейнер обладнаний 4 (чотирма) поворотними само направ-ляючими колесами діаметром 200 мм, з платформенним кріпленням, шинка – напівеластична, горна гума, твердiсть не меньш 85 Шор, обід – виготовлений методом виливаня з полiпропiлену товщиною 4 мм та має вісім ребер жорсткості. Поверхня деталей гальванизована і піддана пасивації. Товщина сталі кронштейна – 3 мм, товщина сталі панелі кріплення – 4 мм. В осі колеса роликовий підшипник, поворотний механізм має дворядний шариковий підшипник та пильник. Передні колеса з гальмівним пристроєм, який фіксує обертання колеса і поворотний механізм. У відповідності до стандарту ISO 9001, ISO 14001 Виробник – LIV колеса (Словенія). Вкажіть, будь ласка, як ви будете вимірювати товщину металу? Хто буде її вимірювати та яким вимірювальним пристроєм? Де цей пристрій сертифікований?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо:
Вимірювання буде здійснюватися відповідно із нормами стандарту ISO 9001, ISO 14001, відповідно до норм законодавства України, що регулює питання серифікації та стандаризації. Відповідно до норм ст.28 ц. 7. «7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції»ЗУ «Про публічні закупівлі».
Технічні характеристики
Дата подання: 14 травня 2019 13:15
Дата відповіді: 17 травня 2019 18:33
Стінки контейнера рельєфні та мають сім ребер жорсткості, поєднані суцільним зварним швом, боковини – з глибоким трьохрівневим штампуванням, товщина не менше 1,5 мм. Обладнаний підсиленими кронштейнами захвата та відкривання кришки діам. 40 мм. Відстань від дна контейнера до кронштейна кришки – 550 мм. Підсилена передня стінка для захвату шляхом зажиму та обладнана упорними швелерами довжиною не менше 250 мм , розташованими в нижній частині з обох сторін. Передня та задня стінки контейнера обладнані двома вертикальними ручками для пересування на висоті 800 мм, бокові стінки обладнані двома горизонтальними ручками на висоті 700 мм та 1200 мм. Вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм; Верхня рама корпусу з стальної труби, підсилена подвiйною трикутною пластиною для надання жорсткості товщиною 3 мм обох сторiн; На чаші контейнера під кронштейнами кріплення коліс додаткова підсилююча пластина товщиною 2 мм. Всередині кронштейна кріплення колеса встановлена трикутна пластина для надання жорсткості товщиною 3 мм. Вкажіть, будь ласка, як ви будете вимірювати товщину металу? Хто буде її вимірювати та яким вимірювальним пристроєм? Де цей пристрій сертифікований?Також вкажіть хто буде вимірювати всі ті діаметри та інші відстані які ви вказали? Яким пристроєм, та де він сертифікований?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо:
Вимірювання буде здійснюватися відповідно із нормами стандарту відповідно до норм законодавства України, що регулює питання серифікації та стандаризації. Відповідно до норм ст.28 ц. 7. «7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції»ЗУ «Про публічні закупівлі».
Технічні характеристики
Дата подання: 14 травня 2019 13:23
Дата відповіді: 17 травня 2019 18:34
- Кришка металева, сферична, рухома, з листової сталі, оцинкована, ґрунтована, фарбована, з відповідними отворами для завантаження, товщиною не менше 1,25 мм;: - для скла – колір кришки зелений; два отвори діаметром 20 см - отвори захищені гумовими накладками, товщина гуми на краю кріплення 20 мм, на кінці пелюстка - 4 мм, з чотирма пелюстковими клапанами для зручного завантаження та уникнення травмування рук; - для паперу - колір кришки синій; отвір із захистом від вологи розміром 10х70 см; - для ПЕТ (пластику) – колір кришки жовтий; отвір розміром 34х22,5х0,4 см; отвір захищений гумовою накладкою з пелюстковими клапанами для зручного завантаження та уникнення травмування рук. Рельєфна, підсилена, та маe сім ребер жорсткості, обладнана гумовою двухрiвневою накладкою для захисту від попадання води та недопущення поранень при закритті. Обладнана фiксуючим механізмом відкривання повністю та наполовину. Повністю закриває чашу контейнера, має дві точки кріплення. Кришка та корпус контейнера обладнанi замком (із ланцюжком під спеціалізований ключ) проти небаженого вилученя вiдсортованих вiдходiв. Вкажіть, будь ласка, як ви будете вимірювати товщину металу? Хто буде її вимірювати та яким вимірювальним пристроєм? Де цей пристрій сертифікований?Також вкажіть хто буде вимірювати всі ті діаметри та інші відстані які ви вказали? Яким пристроєм, та де він сертифікований? Хто та яким пристроєм буде вимірювати товщину гуми на краю кріплення та на кінці пелюстки, де цей пристрій сертифікований?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо:
Вимірювання буде здійснюватися відповідно із нормами стандарту відповідно до норм законодавства України, що регулює питання серифікації та стандаризації. Відповідно до норм ст.28 ц. 7. «7. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції»ЗУ «Про публічні закупівлі».
реальний строк поставки
Дата подання: 15 травня 2019 19:06
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:26
Просимо передбачити реальний строк протягом якого Учасник зможе поставити 900 контейнерів.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: є один термін «..не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору» у пункті 2.1 Проекту договору
різні строки поставки
Дата подання: 15 травня 2019 19:07
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:27
З якою метою Замовник визначає різні строки у пункті 2.1 проекту договору. Просимо врегулювати дане питання.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: є один термін «..не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору» у пункті 2.1 Проекту договору
обгрунтування строків поставки
Дата подання: 15 травня 2019 19:08
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:27
Просимо обгрунтувати строк поставки товару «..не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору» у пункті 2.1 Проекту договору.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: є один термін «..не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору» у пункті 2.1 Проекту договору
обгрунтування строку поставки 900шт за два дні
Дата подання: 15 травня 2019 19:08
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:28
Просимо обґрунтувати строк поставки товару а саме «.. не пізніше 2-х (два) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки» у пункті 2.1 Проекту договору
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: на думку тендерного комітету «..не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору» у пункті 2.1 Проекту договору. Достатній термін для постачання товару.
Проект договору
Дата подання: 17 травня 2019 11:30
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:39
Просимо виключити пункт 4.5. проекту договору щодо «4.5 Нарахування штрафних санкцій за умовами цього Договору є правом а не обов’язком Сторін.» Даний пункт є некоректним та не дозволяє Учаснику вирахувати межі відповідальності. Вбачається дискримінація у даному пункті.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». учасник по Вашому питанню повідомляємо наступне: пункт 4.5. проекту договору щодо «4.5 Нарахування штрафних санкцій не суперечить чинному законодавству України, що регулює договірні відносини мід суб'єктами господарювання.
умови проекту договору
Дата подання: 17 травня 2019 11:31
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:40
У Розділі № 5 проекту договору міститься вимога щодо усунення дефектів товару, проте не передбачено, що Постачальник не зобов’язується усувати дефекти у випадку неналежної експлуатації Замовником. Просимо передбачити даний пункт.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». Шановний учасник замовник незбирається використовувати товар який є предметом закупівлі не за призначення то мку не належноїєксплуатації бутине може.
умови договору - використання предмету закупівлі
Дата подання: 17 травня 2019 11:32
Дата відповіді: 22 травня 2019 16:44
Чи можна в проекті договору передбачити наступний пункт : «Замовник зобов’язаний використовувати Товар згідно з інструкцією виробника.» ?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». Шановний учасник надаємо по вашому питанню наступну відповідь: у разі поставки товару , що закоповується замовник експлуатує товар відповідно до своїх статутних зобов'язать та норм експлуатації відповідного товару у рамках законодавства, що регулює питання експлуатації товару.
Строк постачання
Дата подання: 24 травня 2019 15:04
Дата відповіді: 28 травня 2019 22:48
Будь-ласка, визначтесь зі строком постачання товару, адже строк постачання в проекті договру прямо суперечить строку постачання який вказан в самій процедурі закупівлі та в графі строк поставки : до 31.12.2019 р в тендерній документації
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». Шановний учасник надаємо по вашому питанню наступну відповідь: термін постачання до 31.12.2019 р в тендерній документації
Надання зразку
Дата подання: 24 травня 2019 15:33
Дата відповіді: 28 травня 2019 22:51
У тендерній документації вказано, що Учасник повинен надати образець для випробувань. Поясніть, які випробування будуть проводитися, яка незалежна експертиза або лабораторія їх буде проводити ?
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». Шановний учасник надаємо по вашому питанню наступну відповідь: випробування будуть проводитися відповідн до нормчинного законодавства України, що регулюють поставлені питання.
ТД
Дата подання: 13 червня 2019 17:40
Дата відповіді: 18 червня 2019 08:00
доброго дня. в додатку 2 зазначено, що учасник має надати "довідку в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару, враховуючи вимоги ДСТУ 8476:2015 з обов’язковим дотриманням вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації". Поясніть будь ласка, яким чином довідка про технічні характеристики повинна відповідати формі тендерної пропозиції? дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. готуйте свою пропозицію у відповідності із вимогами тендерної документації
Вимоги ТД
Дата подання: 13 червня 2019 17:47
Дата відповіді: 18 червня 2019 08:01
В п.5(Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) тендерної документації зазначено "Учасником для підтвердження відповідності пропозиції вимогам відповідно до ч.1 та 2 ст. 17 Закону надається інформація у довільній формі відповідно до Додатку 2 до тендерної документації". При тому, що згідно з п.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) - Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону подається учасником в довільній формі, а Додаток 2 - технічні характеристики. Якщо це помилка - прошу виправити. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити інші вимоги, що не є порушення норм ЗУ "про публічні закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 34 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-06-001997-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 23 травня 2019 10:38
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
1. Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлені Замовником з порушенням норм законодавства.
Це проявляється в тому, що Замовником досить детально прописує характеристики контейнера під конкретного Учасника.
2. Вимога Замовника стосовно подання довідки про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару», не дає можливості запропонувати еквівалент.
3. Зазначаючи у Додатку № 2 вимогу про те, що «Учасник, до моменту вкладання договору надає Замовнику для випробувань зразки товару, пропонованого Учасником (не менше 2-х екземплярів).», Замовник порушує норми чинного законодавства. ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає умови про подання зразка товару.
4. Замовником у пункті 2.1. Додатку № 6 передбачено, що «Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (два) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору.» Таке зазначення створює неоднозначне сприйняття інформації. З даного пункту не зрозуміло в який строк необхідно здійснити поставку Товару.
5. У розділі № 5 проекту договору Замовник передбачив гарантійний термін та строк протягом якого Постачальник зобов’язаний усунути дефекти товару. Проте, Замовником не було передбачено, що у випадку не належної експлуатації порушивши вимоги інструкції, Постачальник не зобов’язаний здійснювати заміну Товару. Отже, Замовником у даному випадку порушено норму ч.1 ст.627 ЦК України.
ВИМАГАЄМО:

1. Внести зміни в Додаток № 2 до тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційних вимог;
2. Виключити з тендерної документації вимогу про надання довідки про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару
3. Виключити з тендерної документації зазначення про подання зразка Учасниками закупівлі.
4. Визначити строк протягом якого Учасник зможе здійснити поставку 900 контейнерів.
5. Передбачити у договорі пункт який буде стосуватися експлуатації Товару відповідно до інструкції виробника.

Повний текст вимоги прикріплюється.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 19:53
Шановний учасник , дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено зміни
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001997-a.b5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 28 серпня 2019 19:53
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
На підставі наведених фактів в вимозі про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Скасувати рішення про допуск Учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ» до
наступного періоду процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою.
Додатки:
1. Довідка про відкриття рахунку ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 серпня 2019 20:51
Причина: не прикріплено було Довідку з банку по Автофаворит
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001997-a.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 28 серпня 2019 20:51
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
на підставі наведених фактів у Вимозі про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Скасувати рішення про допуск Учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ» до наступного періоду процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою.
Додатки:
1. Довідка про відкриття рахунку ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2019 23:56
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення відповідно нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашої вимоги інформуємо: Ваше ТОВ "НВП "Укрресурс" звернення, не відповідає нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі Закон), у частині формування запиту: відповідно до вище викладених норм Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Вивчивши звернення від учасника ТОВ "НВП "Укрресурс" не містить форми звернення, за роз’ясненням у розумінні Закону, а містить чіткі вказівки щодо вчинення правочинів Замовником, що є прямим порушенням норм Закону ст.17 ц.1 п.1, тому залишається без задоволення.

Документи подані скаржником

23 травня 2019 10:38
Вимога Полтава 13 500 000.pdf

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-06-001997-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 01 червня 2019 23:42
скарга в порядку ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі"
скарга умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 11:17
рішення від 04.06.2019 № 7162.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 11:16
Рішення від 21.06.2019 № 8205.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 17:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ задоволено
Дата виконання рішення замовником: 25 липня 2019 14:38
Номер скарги: UA-2019-05-06-001997-a.a3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 28 липня 2019 16:56
скарга у відповідності до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 31.07.2019 № 10388.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 22:08
Номер скарги: UA-2019-05-06-001997-a.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 28 липня 2019 18:41
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог по UA-2019-05-06-001997-a
Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника внести зміни в Додаток № 2 (в реакції від 24.07.2019р.) до документації, та привести у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі». 3. Зобов’язати замовника викласти технічні вимоги до предмету закупівлі згідно стандарту EN 840-3. 4. Зобов`язати Замовника внести зміни в Додаток 2 (в реакції від 24.07.2019р.) документації в частині гарантії та викласти : Гарантія на контейнери, в процесі їх експлуатації, має становити не менше 24 місяці з моменту поставки при належній експлуатації згідно інструкції виробника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 31.07.2019 № 10389.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 22:14
Номер скарги: UA-2019-05-06-001997-a.b7
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 01 вересня 2019 20:10
оскарження перекваліфікації
у відповідності зі ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 21:10
Рішення від 04.09.2019 № 12340 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 21:10
Рішення від 19.09.2019 № 13314.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 00:28

Документи подані скаржником

01 червня 2019 23:42
скарга 13.pdf
01 червня 2019 23:42
платіжне доручення.pdf
09 червня 2019 23:44
уточнена скарга.pdf
19 червня 2019 23:52
уточнена 13.pdf

Документи подані замовником

24 липня 2019 22:25
IMG_20190724_142842.jpg
24 липня 2019 22:25
IMG_20190724_142836.jpg
24 липня 2019 22:25
IMG_20190724_142822.jpg
24 липня 2019 22:25
IMG_20190724_142812.jpg
25 липня 2019 14:36
ТД нова редакція 5.docx
25 липня 2019 14:36
IMG_20190724_142822.jpg
25 липня 2019 14:36
IMG_20190724_142812.jpg
25 липня 2019 14:36
зміни.docx
25 липня 2019 14:36
протокол.pdf
25 липня 2019 14:38
IMG_20190724_142812.jpg
25 липня 2019 14:38
ТД нова редакція 5.docx
25 липня 2019 14:38
протокол.pdf
25 липня 2019 14:38
зміни.docx
25 липня 2019 14:38
IMG_20190724_142822.jpg

Документи Органу Оскарження

05 червня 2019 11:16
рішення від 04.06.2019 № 7162.pdf
26 червня 2019 17:39
Рішення від 21.06.2019 № 8205.pdf

Документи подані скаржником

28 липня 2019 16:56
201907 Скарга Полтава 13 .pdf
28 липня 2019 16:56
платежка АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

28 липня 2019 18:41
1. платіж_5т_1188_26-07-2019.pdf
28 липня 2019 18:41
5. копія ДСТУ 8476-2015.pdf
28 липня 2019 18:41
6. EN_840_3.pdf
28 липня 2019 18:41
7. переклад_EN 840-3.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

01 вересня 2019 20:10
1865_190801032004_001.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-05-06-001997-a369b84ff4ea046c7b56b769f95f93938
Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

27 серпня 2019 21:07
Протоколи 900.pdf
27 серпня 2019 21:23
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2019 18:32
Електронний підпис
14 серпня 2019 18:25
Банківські довідки.pdf
14 серпня 2019 18:23
Банківські довідки.pdf
14 серпня 2019 18:22
Проект договору.pdf
14 серпня 2019 18:22
Пояснювальна записка.pdf
14 серпня 2019 18:22
Статут.pdf
14 серпня 2019 13:01
Звіт баланс квитанції.pdf
14 серпня 2019 13:01
Витяг та ПДВ.pdf
14 серпня 2019 13:01
Проект_договору.doc
14 серпня 2019 13:01
Нака та протокол.pdf
22 червня 2019 23:38
Електронний підпис
22 червня 2019 20:26
Пояснювальна записка.pdf
21 червня 2019 19:32
Витяг та ПДВ.pdf
21 червня 2019 19:32
Статут.pdf
21 червня 2019 19:32
Реєстр документів 001.pdf
21 червня 2019 19:32
Проект договору.pdf
21 червня 2019 19:32
Наказ та протокол.pdf

Документи

27 серпня 2019 21:09
Протоколи 900.pdf
27 серпня 2019 21:22
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2019 22:05
Електронний підпис
14 серпня 2019 21:55
Статут.pdf
14 серпня 2019 21:55
Довідка печатка-2.pdf
14 серпня 2019 21:55
Гарантійний лист-3.pdf
14 серпня 2019 21:55
Гарантійний лист-2.pdf
14 серпня 2019 21:55
Бозовуляк.pdf
14 серпня 2019 21:55
реєстр.pdf
14 серпня 2019 21:55
Протокол.pdf
14 серпня 2019 21:55
Проект договору.pdf
14 серпня 2019 21:54
Пояснювальна записка.pdf
14 серпня 2019 21:54
Пояснення.pdf
14 серпня 2019 21:54
Поіск Україна.pdf
14 серпня 2019 21:54
Підтвердження.pdf
14 серпня 2019 21:54
Наказ.pdf
14 серпня 2019 21:54
Лист-згода-2.pdf
14 серпня 2019 21:54
Лист-згода.pdf
14 серпня 2019 21:54
Лист-гарантія-2.pdf
14 серпня 2019 21:54
Лист-гарантія.pdf
14 серпня 2019 21:54
Звіт.pdf
14 серпня 2019 21:54
Досвід поставок.pdf
14 серпня 2019 21:54
Довідка-підтвердження.pdf
14 серпня 2019 21:54
Довідка-згода.pdf
14 серпня 2019 21:53
Довідка санкції.pdf
14 серпня 2019 21:53
Довідка учасник.pdf
14 серпня 2019 21:53
Довідка податки.pdf
14 серпня 2019 21:53
Довідка печатка.pdf
14 серпня 2019 21:53
Довідка оподаткування.pdf
14 серпня 2019 21:53
Гарантія.pdf
14 серпня 2019 21:53
Гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 23:31
Електронний підпис
23 червня 2019 23:25
Статут.pdf
23 червня 2019 23:25
Сертифікат.pdf
23 червня 2019 23:25
Протокол.pdf
23 червня 2019 23:25
Проект договору.pdf
23 червня 2019 23:25
Пояснювальна записка.pdf
23 червня 2019 23:25
Пояснення.pdf
23 червня 2019 23:25
Поіск Україна.pdf
23 червня 2019 23:25
Підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:25
Наказ.pdf
23 червня 2019 23:25
Лист-згода-2.pdf
23 червня 2019 23:25
Лист-згода.pdf
23 червня 2019 23:25
Лист-гарантія-2.pdf
23 червня 2019 23:25
Лист-гарантія.pdf
23 червня 2019 23:25
Звіт.pdf
23 червня 2019 23:25
Досвід поставок.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка-підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка-згода.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка санкції.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка про учасника.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка податки.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка печатка.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка оподаткування.pdf
23 червня 2019 23:25
Гарантія.pdf
23 червня 2019 23:25
Гарантійний лист.pdf

Документи

27 серпня 2019 21:08
Протоколи 900.pdf
27 серпня 2019 21:16
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2019 23:13
Електронний підпис
14 серпня 2019 23:06
Статут.pdf
14 серпня 2019 23:06
Паспорт директора.pdf
14 серпня 2019 23:06
лист виробника.pdf
14 серпня 2019 23:05
проект договору.pdf
14 серпня 2019 23:04
лист-гарантія.pdf
14 серпня 2019 23:04
довідка-підтвердження.pdf
14 серпня 2019 23:03
Гарантія.pdf
14 серпня 2019 23:03
гарантійний лист.pdf
14 серпня 2019 23:03
Відгук - СКПКПО.pdf
14 серпня 2019 23:03
Відгук - Комунальник.pdf
23 червня 2019 23:28
Електронний підпис
23 червня 2019 23:26
Статут.pdf
23 червня 2019 23:26
проект договору.pdf
23 червня 2019 23:26
лист-гарантія.pdf
23 червня 2019 23:26
Довідка-підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:26
Гарантія.pdf
23 червня 2019 23:26
гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 23:26
Відгук - СКПКПО.pdf
23 червня 2019 23:26
Відгук - Комунальник.pdf

Документи

27 серпня 2019 21:06
Протоколи 900.pdf
27 серпня 2019 21:15
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2019 15:27
Електронний підпис
14 серпня 2019 15:14
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 серпня 2019 15:14
Статут.pdf
14 серпня 2019 15:14
Реєстр документів.pdf
14 серпня 2019 15:14
Договір Теплик.pdf
14 серпня 2019 15:14
Гарантійний лист изм.pdf
14 серпня 2019 15:14
Відгук Теплик.pdf
14 серпня 2019 15:14
Видаткові Теплик.pdf

Документи

27 серпня 2019 21:05
Протоколи 900.pdf
27 серпня 2019 21:13
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2019 18:06
Електронний підпис
14 серпня 2019 18:05
Сертифікат якості, ПЕТ.pdf
14 серпня 2019 18:05
Проект договору.pdf
14 серпня 2019 18:05
Пояснювальна записка.pdf
14 серпня 2019 18:05
Паспорт виробу, скло.pdf
14 серпня 2019 18:05
Паспорт виробу, ПЕТ.pdf
14 серпня 2019 18:04
Паспорт виробу, папір.pdf
14 серпня 2019 18:04
Лист-згода, дод.3.pdf
14 серпня 2019 18:04
Лист-гарантія, ст.30.pdf
14 серпня 2019 18:04
Копія статуту з описом.pdf
14 серпня 2019 18:03
Довідка про згоду.pdf
14 серпня 2019 18:03
Гарантійний лист, ст.36.pdf
14 серпня 2019 18:03
Баланс на 31.03.2019, копія.pdf
14 серпня 2019 18:03
Баланс на 31. 12.2018, копія.pdf
14 серпня 2019 18:03
Баланс на 30.06.2019, копія.pdf

Документи

27 серпня 2019 21:03
Протоколи 900.pdf
27 серпня 2019 21:12
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2019 18:56
Електронний підпис
14 серпня 2019 18:46
7. Довідка по ст.17 (2).pdf
14 серпня 2019 18:46
40. Протокол_4_2019.pdf
14 серпня 2019 18:46
30. Витяг з ПДВ..pdf
14 серпня 2019 18:45
28. Наказу..pdf
14 серпня 2019 18:45
27. Статут Укрресурс ..pdf
14 серпня 2019 18:45
17. Проект договору.pdf
14 серпня 2019 18:45
14. Копія Рішення..pdf
14 серпня 2019 18:45
1.Реєстр.pdf
14 серпня 2019 18:44
35. Паспорт EN 840-3.pdf

Документи

27 серпня 2019 20:59
Протоколи 900.pdf
27 серпня 2019 21:11
Електронний підпис

Публічні документи

14 серпня 2019 19:53
Пояснювальна записка.pdf
14 серпня 2019 19:53
Гарантійний лист.pdf
14 серпня 2019 19:53
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 серпня 2019 19:53
Статут ПОЛТАВАМАШ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "НВП "Укрресурс"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПОЛТАВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 22:05
Електронний підпис
14 серпня 2019 21:55
Статут.pdf
14 серпня 2019 21:55
Довідка печатка-2.pdf
14 серпня 2019 21:55
Гарантійний лист-3.pdf
14 серпня 2019 21:55
Гарантійний лист-2.pdf
14 серпня 2019 21:55
Бозовуляк.pdf
14 серпня 2019 21:55
реєстр.pdf
14 серпня 2019 21:55
Протокол.pdf
14 серпня 2019 21:55
Проект договору.pdf
14 серпня 2019 21:54
Пояснювальна записка.pdf
14 серпня 2019 21:54
Пояснення.pdf
14 серпня 2019 21:54
Поіск Україна.pdf
14 серпня 2019 21:54
Підтвердження.pdf
14 серпня 2019 21:54
Наказ.pdf
14 серпня 2019 21:54
Лист-згода-2.pdf
14 серпня 2019 21:54
Лист-згода.pdf
14 серпня 2019 21:54
Лист-гарантія-2.pdf
14 серпня 2019 21:54
Лист-гарантія.pdf
14 серпня 2019 21:54
Звіт.pdf
14 серпня 2019 21:54
Досвід поставок.pdf
14 серпня 2019 21:54
Довідка-підтвердження.pdf
14 серпня 2019 21:54
Довідка-згода.pdf
14 серпня 2019 21:53
Довідка санкції.pdf
14 серпня 2019 21:53
Довідка учасник.pdf
14 серпня 2019 21:53
Довідка податки.pdf
14 серпня 2019 21:53
Довідка печатка.pdf
14 серпня 2019 21:53
Довідка оподаткування.pdf
14 серпня 2019 21:53
Гарантія.pdf
14 серпня 2019 21:53
Гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 23:31
Електронний підпис
23 червня 2019 23:25
Статут.pdf
23 червня 2019 23:25
Сертифікат.pdf
23 червня 2019 23:25
Протокол.pdf
23 червня 2019 23:25
Проект договору.pdf
23 червня 2019 23:25
Пояснювальна записка.pdf
23 червня 2019 23:25
Пояснення.pdf
23 червня 2019 23:25
Поіск Україна.pdf
23 червня 2019 23:25
Підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:25
Наказ.pdf
23 червня 2019 23:25
Лист-згода-2.pdf
23 червня 2019 23:25
Лист-згода.pdf
23 червня 2019 23:25
Лист-гарантія-2.pdf
23 червня 2019 23:25
Лист-гарантія.pdf
23 червня 2019 23:25
Звіт.pdf
23 червня 2019 23:25
Досвід поставок.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка-підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка-згода.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка санкції.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка про учасника.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка податки.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка печатка.pdf
23 червня 2019 23:25
Довідка оподаткування.pdf
23 червня 2019 23:25
Гарантія.pdf
23 червня 2019 23:25
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 23:13
Електронний підпис
14 серпня 2019 23:06
Статут.pdf
14 серпня 2019 23:06
Паспорт директора.pdf
14 серпня 2019 23:06
лист виробника.pdf
14 серпня 2019 23:05
проект договору.pdf
14 серпня 2019 23:04
лист-гарантія.pdf
14 серпня 2019 23:04
довідка-підтвердження.pdf
14 серпня 2019 23:03
Гарантія.pdf
14 серпня 2019 23:03
гарантійний лист.pdf
14 серпня 2019 23:03
Відгук - СКПКПО.pdf
14 серпня 2019 23:03
Відгук - Комунальник.pdf
23 червня 2019 23:28
Електронний підпис
23 червня 2019 23:26
Статут.pdf
23 червня 2019 23:26
проект договору.pdf
23 червня 2019 23:26
лист-гарантія.pdf
23 червня 2019 23:26
Довідка-підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:26
Гарантія.pdf
23 червня 2019 23:26
гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 23:26
Відгук - СКПКПО.pdf
23 червня 2019 23:26
Відгук - Комунальник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 вересня 2019 15:19
Коментар щодо відміни: Торги скасовано за рішення АМКУ
Документи:
30 вересня 2019 15:19
Електронний підпис
30 вересня 2019 15:18
IMG_20190930_095628.jpg
30 вересня 2019 15:18
IMG_20190930_095621.jpg