Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
(1100 liters of euro containers for the collection of mixed solid waste) DK 021: 2015, code - 44610000-9 Cisterns, tanks, containers and vessels of high pressure
Очікувана вартість
4 050 000,00 UAH
UA-2019-05-06-001990-a 3b538cee35764773a38b0a02c9c20d77
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Миколайович Бедах

+380532592917 katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Петро Миколайович Бедах
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Додаткові контактні особи: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Poltavske komunalne avtotransportne pidpryiemstvo 1628
National ID: 03351823
Contact point: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Additional contacts: Bedakh Petro Mykolayovych
+380532592917
katp1628lav@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 травня 2019 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 11:22
Очікувана вартість: 4 050 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 202 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%
Publication date: 06 травня 2019 18:40
Enquiries until: 30 липня 2019 00:00
Complaints submission until: до 05 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 серпня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 4 050 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 202 500 UAH
Minimal lowering step, %: 5,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
(Контейнери для портального сміттевоза
на шасі МАЗ -4371N2 7 м3)

ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Кагамлика,84
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

(Containers for portal smteteozeson the chassis MAZ -4371N2 7 m3)

DK 021: 2015, code - 44610000-9 Cisterns, tanks, containers and vessels of high pressure
CPV: 44610000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 серпня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 14:04
Зміни.docx
01 серпня 2019 14:04
протокол внесення змін 10.pdf
01 серпня 2019 14:04
Додаток 2 нова редакція (2).docx
01 серпня 2019 14:04
ТД нова редакція 8.docx
25 липня 2019 16:59
Протокол9.pdf
25 липня 2019 16:59
ТД (6).docx
25 липня 2019 16:59
Зміни.docx
24 липня 2019 22:05
IMG_20190724_143115.jpg
24 липня 2019 22:05
Додаток 2 нова редакція (2).docx
24 липня 2019 22:05
Зміни.docx
24 липня 2019 22:05
Тендерна документація зміни (5).docx
24 липня 2019 22:05
IMG_20190724_143110.jpg
13 червня 2019 17:41
Зміни.docx
13 червня 2019 17:41
протокол зімни.pdf
13 червня 2019 17:41
Протокол змін 12 06 2019 5.pdf
13 червня 2019 17:41
Додаток 2 нова редакція.docx
13 червня 2019 17:41
Додаток 2 нова редакція4.docx
13 червня 2019 17:41
Додаток 2 нова редакція3.docx
13 червня 2019 17:41
Тендерна документація зміни (4).docx
13 червня 2019 17:41
ТД нова редакція 3.docx
13 червня 2019 17:41
Зміни.docx
04 червня 2019 21:55
ТД нова редакція 2.docx
04 червня 2019 21:55
Проткол 4 контенера 1100л.pdf
04 червня 2019 21:55
ЗМІНИ (2).docx
04 червня 2019 21:55
додаток 2 нова редакція.docx
14 травня 2019 14:15
протокол КАТП.pdf
14 травня 2019 14:15
ТД 1 нова редакцція.docx
14 травня 2019 14:15
Зміни.docx
14 травня 2019 14:15
додаток 6 нова редакція.docx
06 травня 2019 18:40
Додаток 2.docx
06 травня 2019 18:40
додаток 6.docx
06 травня 2019 18:40
ТД 1.docx
06 травня 2019 18:40
Додаток 1.docx
06 травня 2019 18:40
додаток 5.docx
06 травня 2019 18:40
додаток 3.docx
06 травня 2019 18:40
додаток 4.docx
01 серпня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 22:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 червня 2019 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2019 21:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2019 14:04
Зміни.docx
01 серпня 2019 14:04
протокол внесення змін 10.pdf
01 серпня 2019 14:04
Додаток 2 нова редакція (2).docx
01 серпня 2019 14:04
ТД нова редакція 8.docx
25 липня 2019 16:59
Протокол9.pdf
25 липня 2019 16:59
ТД (6).docx
25 липня 2019 16:59
Зміни.docx
24 липня 2019 22:05
IMG_20190724_143115.jpg
24 липня 2019 22:05
Додаток 2 нова редакція (2).docx
24 липня 2019 22:05
Зміни.docx
24 липня 2019 22:05
Тендерна документація зміни (5).docx
24 липня 2019 22:05
IMG_20190724_143110.jpg
13 червня 2019 17:41
Зміни.docx
13 червня 2019 17:41
протокол зімни.pdf
13 червня 2019 17:41
Протокол змін 12 06 2019 5.pdf
13 червня 2019 17:41
Додаток 2 нова редакція.docx
13 червня 2019 17:41
Додаток 2 нова редакція4.docx
13 червня 2019 17:41
Додаток 2 нова редакція3.docx
13 червня 2019 17:41
Тендерна документація зміни (4).docx
13 червня 2019 17:41
ТД нова редакція 3.docx
13 червня 2019 17:41
Зміни.docx
04 червня 2019 21:55
ТД нова редакція 2.docx
04 червня 2019 21:55
Проткол 4 контенера 1100л.pdf
04 червня 2019 21:55
ЗМІНИ (2).docx
04 червня 2019 21:55
додаток 2 нова редакція.docx
14 травня 2019 14:15
протокол КАТП.pdf
14 травня 2019 14:15
ТД 1 нова редакцція.docx
14 травня 2019 14:15
Зміни.docx
14 травня 2019 14:15
додаток 6 нова редакція.docx
06 травня 2019 18:40
Додаток 2.docx
06 травня 2019 18:40
додаток 6.docx
06 травня 2019 18:40
ТД 1.docx
06 травня 2019 18:40
Додаток 1.docx
06 травня 2019 18:40
додаток 5.docx
06 травня 2019 18:40
додаток 3.docx
06 травня 2019 18:40
додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

сроки гарантії
Дата подання: 08 травня 2019 12:25
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:45
У проекті договору гарантійний термін передбачений 12 місяців. У технічному завданні гарантійний термін 3 роки. Обгрунтуйте розбіжності щодо гарантійних строків
Відповідь: Дякуємо за запитання до тендерної документації буде внесено зміни.
партії поставки
Дата подання: 08 травня 2019 12:26
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:44
В якій кількості або якими партіями, Замовник планує, замовляти поставку товару?
Відповідь: Відповідно до потреби, зазначеної у тендерній документації.
обладнання чи товар ?
Дата подання: 08 травня 2019 12:27
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:44
Проект договору «3.3. Розрахунки між Постачальником і Замовником за поставку Обладнання здійснюються у національній валюті України в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на рахунок вказаний у цьому Договорі.» Предметом Закупівлі Є товар. Чому у Договорі Замовником передбачені суперечності. Обгрунтуйте.
Відповідь: Дякуємо за запитання до тендерної документації буде внесено зміни.
інші документи
Дата подання: 08 травня 2019 12:28
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:44
Які «інші документи» необхідні для підтвердження якості товару відповідно до пункту 2.2 проекту договору? Наведіть вичерпний перелік?
Відповідь: Шановний учасник у кожного виробника «інші документи» можуть бути різними, але у будь якому випадку супроводжуючі документа на товар мають відповідати нормам законодавства України.
проект договору
Дата подання: 08 травня 2019 12:28
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:43
У Додатку № 6 (проект договору) передбачено «2.1. Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (два) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору. При цьому надіслання заявки на поставку Обладнання, проводиться Замовником засобом факсимільного, електронного зв`язку або письмово. При цьому Замовник та Постачальник дійшли згоди, що датою, від якої починають обчислюватись строки поставки Обладнання Постачальником, вважається дата заявки Замовника (реєстраційний вихідний номер Покупця). Форма заявки наведена у додатку № 3 цього договору та є його невід'ємною частиною.» Предметом закупівлі є товар а не обладнання. Обгрунтуйте зазначення стосовно обладнання у пункті 2.1 додатку № 6.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання до тендерної документації буде внесено зміни.
надання зразка
Дата подання: 08 травня 2019 12:29
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:43
Поясніть чому Вами вимагається надання зразку предмета закупівлі. Обгрунтуйте на підставі якої законодавчої норми ви вимагаєте надання зразку.? Якщо Закон Про публічні закупівлі не містить норми про надання зразку, про що є рішення АМКУ від 19.04.2018 №3692; рішення АМКУ від 10.10.2018 №10445. З якою метою Замовником у ТД передбачено таку вимогу.
Відповідь: Відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 22 «Тендерна документація» ц.3 «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
трикутна пластина
Дата подання: 08 травня 2019 12:30
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:43
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з наявною трикутною пластиною для надання жорсткості товщиною 3 мм Додаток № 2 тендерної документації
Відповідь:
Саме така конструкція зарекомедувала себе як небезпечна при використанні готового виробу людиною.
технічні характеристики одного виробника
Дата подання: 08 травня 2019 12:31
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:42
Законом не забороняється надмірна деталізація технічних характеристик предмету закупівлі, проте ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі встановлює Що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» З ТД Замовника вбачається, що технічна характеристика предмету закупівлі не є обґрунтованою та сформульована під одного виробника. Просимо обґрунтувати чому Замовник посилається на технічні характеристики одного виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник технічне завдання розроблено у відповідності до норм, що регулює питання публічних закупівель за предметом закупівлі. Законом не забороняється надмірна деталізація технічних характеристик предмету закупівлі
Технічне завдання дискримінаційне
Дата подання: 08 травня 2019 12:32
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:42
Технічне завдання визначене Замовником має дискримінаційні положення та положення які створюють недобросовісну конкуренцію. При цьому вимоги зазначені в технічному завданні у Додатку № 2 порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: ст.3; ст. 5 і ст.22. Просимо привести тендерну документацію відповідно до норм законодавства.
Відповідь: Шановний учасник технічне завдання розроблено у відповідності до норм, що регулює питання публічних закупівель за предметом закупівлі. Не спроможнісь Вами виконати умови тендерної документації не дискримінацією. Можливо Вам необхідно переглянути свої можливості щодо участі у подібних процедурах за предметом закупівлі.
обгрунтування подачі довідки
Дата подання: 08 травня 2019 12:32
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:41
У додатку № 2 передбачено що «Учасник повинен надати довідку про те що він зобов’язується дотримуватися умов технічного завдання». У випадку подачі Учасником еквіваленту, уже спостерігатиметься відхилення від умов тендерної документації та технічного завдання. Замовник фактично надає можливість подачі еквіваленту але зразу і передбачає що технічне завдання яке не відповідає умовам буде відхилене. Це грубо порушує права Учасників. Поясніть як Учасник може погодитися дотримуватися усіх технічних характеристик при подачі еквіваленту? Обгрунтуйте необхідність подачі цієї довідки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі подання еквіваленту запропонований товар не має бути гіршим по технічним якостям, а ніж вимагається у тендерній документації. На виконання умов/вимог тендерної документації учасник має надати порівняльну таблицю із технічними характеристиками, товару що пропонує із товаром який вимагається у технічному завданні додатку №2.
дискримінаційні вимоги щодо колес
Дата подання: 08 травня 2019 12:33
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:41
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з колесами від Виробника – LIV колеса (Словенія) Додатку № 2 тендерної документації
Відповідь: Шановний учасник у Додатку є вислів (посилання на конкретну марку чи ) слід читати або еквівалент.читайте позначення із «*» * - В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельні марки чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".

У разі подання еквіваленту запропонований товар не має бути гіршим по технічним якостям, а ніж вимагається у тендерній документації.
обґрунтування вимог
Дата подання: 08 травня 2019 12:33
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:40
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з наявністю восьми ребер жорсткості, скріплений високоміцними чотирма заклепками, та 4 отворами жорсткості Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідь: Саме така конструкція зарекомедувала себе як небезпечна при використанні готового виробу людиною.
дискримінаційні умови
Дата подання: 08 травня 2019 12:34
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:40
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції щодо «товщини металу не менше ніж 2,5мм;» Додатку № 2 тендерної документації
Відповідь: Саме така товщина матеріалу показала себе, як небезпечна при використанні готового виробу людиною.
дискримінаційні умови
Дата подання: 08 травня 2019 12:34
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:40
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції щодо «Стінок контейнера з наявністю семи ребер жорсткості» Додатку № 2 тендерної документації. Поясніть чому Замовник передбачаючи таку вимогу створює дискримінаційні умови для Учасників.
Відповідь: Саме така конструкція зарекомедувала себе як небезпечна при використанні готового виробу людиною.
обгрунтування вимог
Дата подання: 08 травня 2019 12:35
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:39
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з болтовим з’єднанням відповідно до Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідь: Саме така конструкція зарекомедувала себе як небезпечна при використанні готового виробу людиною.
обгрунтування вимог
Дата подання: 08 травня 2019 12:35
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:39
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з відсутністю будь-яких зварювальних швів на важелі кріплення кришок контейнерів Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідь: Саме така конструкція зарекомедувала себе як небезпечна при використанні готового виробу людиною.
обгрунтування вимог
Дата подання: 08 травня 2019 12:36
Дата відповіді: 13 травня 2019 19:39
Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з семи ребер жорсткості на кришці контейнера Додатку № 2 тендерної документації.
Відповідь: Саме така конструкція зарекомедувала себе як небезпечна при використанні готового виробу людиною.
Увага ! Контейнери з менше семи ребер жорсткості небеспечні для людини ?
Дата подання: 15 травня 2019 17:17
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:53
обгрунтування вимог Загальне питання по закупівлі 08.05.2019 12:36:02 Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з семи ребер жорсткості на кришці контейнера Додатку № 2 тендерної документації. Відповідь Організатора: 13.05.2019 19:39:03 Саме така конструкція зарекомедувала себе як небезпечна при використанні готового виробу людиною. Контейнери з менше семи ребер жорсткості небеспечні для людини ? Поясніть в чому небезпека контейнерів з менше або більше семи ребер жорсткості ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: на думку тендерного комітету Замовник керується власним досвідом експлуатації подібних контейнерів, які зарекомендували себе з позитивної сторони. Тому для забезпечення відповідної та довготривалої експлуатації контейнерів, наявність відповідної кількості ребер жорсткості (що посилює пружність контейнерів до можливої деформації при перевантаженi контейнера, що є частими випадками при експлуатації) є важливою технічною характеристикою для товару. Така конструкцiя забороняе вивiльненю перевантаженого контейнера при пiдйомi та опорожненi контейнера смiттевозом, та гарантує безпеку обслуговуючого персоналу.
не існує таких важелів
Дата подання: 15 травня 2019 17:19
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:53
обгрунтування вимог Загальне питання по закупівлі 08.05.2019 12:35:36 Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з відсутністю будь-яких зварювальних швів на важелі кріплення кришок контейнерів Додатку № 2 тендерної документації. Відповідь Організатора: 13.05.2019 19:39:24 Саме така конструкція зарекомедувала себе як небезпечна при використанні готового виробу людиною. Важелів без зварних швів до кришки контейнера 1100л з сферичною кришкою взагалі не існує. Якщо такі є просимо надати хоча б фото.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті Вашого запитання: у відповідності до євростандарту EN 840-3 важелі до контейнерів такого типу мають бути виготовлені з суцільного металу із ребрами жорсткості, без наявності будь-яких зварних швів, адже при експлуатації це гарантує безпеку обслуговуючого персоналу. Саме така конструкція важеля не підлягає деформації та конструкційній поломці.
не обгрунтували вимогу
Дата подання: 15 травня 2019 17:22
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:54
обгрунтування вимог Загальне питання по закупівлі 08.05.2019 12:35:06 Просимо на підставі пункту 3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з болтовим з’єднанням відповідно до Додатку № 2 тендерної документації. Відповідь Організатора: 13.05.2019 19:39:43 Саме така конструкція зарекомедувала себе як небезпечна при використанні готового виробу людиною . А контейнер з зварним зєднанням є небезпечним ? Шановний Замовник Ви не обгрунували вимогу !!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: шановний учасник не намагайтесь переписати під себе технічне завдання
вимога нікчемна
Дата подання: 15 травня 2019 17:24
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:54
надання зразка Загальне питання по закупівлі 08.05.2019 12:29:59 Поясніть чому Вами вимагається надання зразку предмета закупівлі. Обгрунтуйте на підставі якої законодавчої норми ви вимагаєте надання зразку.? Якщо Закон Про публічні закупівлі не містить норми про надання зразку, про що є рішення АМКУ від 19.04.2018 №3692; рішення АМКУ від 10.10.2018 №10445. З якою метою Замовником у ТД передбачено таку вимогу. Відповідь Організатора: 13.05.2019 19:43:41 Відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 22 «Тендерна документація» ц.3 «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: на думку тендерного комітету рішення АМКУ від 19.04.2018 №3692; рішення АМКУ від 10.10.2018 №10445 не є Законом , а відповідно до ст. 22 ц. 3 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
сроки поставки предмету закупівлі
Дата подання: 15 травня 2019 18:52
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:55
Просимо обґрунтувати строк поставки товару а саме «.. не пізніше 2-х (два) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки» у пункті 2.1 Проекту договору. На нашу думку цей строк є дуже короткий і нереальний для виконання поставки на велику кількість контейнерів.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: на думку тендерного комітету «..не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору» у пункті 2.1 Проекту договору. Достатній термін для постачання товару.
сроки поставки
Дата подання: 15 травня 2019 18:53
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:55
Просимо обгрунтувати строк поставки товару «..не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору» у пункті 2.1 Проекту договору.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: на думку тендерного комітету «..не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору» у пункті 2.1 Проекту договору. Достатній термін для постачання товару.
два різні строки поставки
Дата подання: 15 травня 2019 18:58
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:55
З якою метою Замовник визначає два різні строки у пункті 2.1 проекту договору. Просимо врегулювати дане питання.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: на думку тендерного комітету є один термін «..не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору» у пункті 2.1 Проекту договору. Достатній термін для постачання товару.
реальний строк поставки
Дата подання: 15 травня 2019 18:58
Дата відповіді: 20 травня 2019 17:56
Просимо передбачити реальний строк протягом якого Учасник зможе поставити 300 контейнерів.
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro». По суті вашого питання інформуємо: на думку тендерного комітету «..не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору» у пункті 2.1 Проекту договору. Достатній термін для постачання товару.
ТД
Дата подання: 13 червня 2019 18:02
Дата відповіді: 18 червня 2019 08:07
доброго дня. в додатку 2 зазначено, що учасник має надати "довідку в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару, враховуючи вимоги ДСТУ 8476:2015 з обов’язковим дотриманням вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації". Поясніть будь ласка, яким чином довідка про технічні характеристики повинна відповідати формі тендерної пропозиції? В п.5(Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) тендерної документації зазначено "Учасником для підтвердження відповідності пропозиції вимогам відповідно до ч.1 та 2 ст. 17 Закону надається інформація у довільній формі відповідно до Додатку 2 до тендерної документації". При тому, що згідно з п.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) - Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону подається учасником в довільній формі, а Додаток 2 - технічні характеристики. Якщо це помилка - прошу виправити. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до норм ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація, має містити інші вимоги, що не є порушенням норм ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути всі запитання: 26 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-06-001990-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 23 травня 2019 10:46
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Невідповідність умов ДКТ закону вбачається у наступному:
1. Технічні вимоги до предмету закупівлі встановлені Замовником з порушенням норм законодавства.
Це проявляється в тому, що Замовником досить детально прописані характеристики контейнера:
Вимога Замовника стосовно подання довідки про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару», не дає можливості запропонувати еквівалент. Оскільки погодившись дотримуватися технічних завдань не можна відступати від них. Оскільки, Замовник вважатиме, що таке зазначення суперечитиме характеристикам зазначеним у Додатку № 2. І пропозиція такого учасника буде відхилена на підставі ст..30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отже, така вимога є недоречною при подачі Учасниками еквіваленту. Та призводить до дискримінації Учасників та недобросовісної конкуренції.
3. Зазначаючи у Додатку № 2 вимогу про те, що «Учасник, до моменту вкладання договору надає Замовнику для випробувань зразки товару, пропонованого Учасником (не менше 2-х екземплярів).», Замовник порушує норми чинного законодавства. ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає умови про подання зразка товару.
4. Замовником у пункті 2.1. Додатку № 6 передбачено, що « Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (два) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору.» Таке зазначення створює неоднозначне сприйняття інформації. З даного пункту не зрозуміло в який строк необхідно здійснити поставку Товару.
5. У розділі № 5 проекту договору Замовник передбачив гарантійний термін та строк протягом якого Постачальник зобов’язаний усунути дефекти товару. Проте, Замовником не було передбачено, що у випадку не належної експлуатації порушивши вимоги інструкції, Постачальник не зобов’язаний здійснювати заміну Товару. Отже, Замовником у даному випадку порушено норму ч.1 ст.627 ЦК України, яка передбачає що при визначені умов договору сторони повинні враховувати вимоги цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. У даному випадку вбачається зазначення в більшій мірі тих умов, які захищають інтереси Замовника. З цього можна зробити висновок, що Замовником не враховано вимогу закону про справедливість умов договору. Тому просимо привести положення договору у відповідність до чинного законодавства.
Отже, на підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5,23, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

ВИМАГАЄМО:

1. Внести зміни в Додаток № 2 до тендерної документації, шляхом виключення дискримінаційних вимог;
2. Виключити з тендерної документації вимогу про надання довідки про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації з зазначенням чітких технічні характеристик та параметрів запропонованого товару
3. Виключити з тендерної документації зазначення про подання зразка Учасниками закупівлі.
4. Визначити строк протягом якого Учасник зможе здійснити поставку 300 контейнерів.
5. Передбачити у договорі пункт який буде стосуватися експлуатації Товару відповідно до інструкції виробника.
Повний текст вимоги прикріплено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2019 19:54
Шановний учасник дякуємо, за звернення. До тендерної документації буде внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001990-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 28 серпня 2019 20:49
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
на підставі наведених фактів у Вимозі про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Скасувати рішення про допуск Учасника ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ» до
наступного періоду процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою.
Додатки:
1. Довідка про відкриття рахунку ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АВТОФАВОРИТ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2019 23:58
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі-Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення відповідно нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Оскільки, ні законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті вашої вимоги інформуємо: Ваше ТОВ "НВП "Укрресурс" звернення, не відповідає нормам ст. 30. ц.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(надалі Закон), у частині формування запиту: відповідно до вище викладених норм Закону «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Вивчивши звернення від учасника ТОВ "НВП "Укрресурс" не містить форми звернення, за роз’ясненням у розумінні Закону, а містить чіткі вказівки щодо вчинення правочинів Замовником, що є прямим порушенням норм Закону ст.17 ц.1 п.1, тому залишається без задоволення.

Документи подані скаржником

23 травня 2019 10:46
Вимога Полтава 4 050 000.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-06-001990-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 09 червня 2019 23:44
скарга в порядку ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі"
скарга щодо умов тендерноъ документацыъ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 19:22
Рішення від 12.06.2019 № 7596 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 19:22
Рішення від 01.07.2019 № 8599.pdf
Дата публікації: 04 липня 2019 20:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ розглянуто, до тедерної документації внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 25 липня 2019 17:26
Номер скарги: UA-2019-05-06-001990-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 28 липня 2019 16:55
скарга у відповідності до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
скарга на умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 31.07.2019 № 10375.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 21:35
Номер скарги: UA-2019-05-06-001990-a.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮГСТАЛЬ", Код ЄДРПОУ:37941143
Дата подання: 01 вересня 2019 20:08
оскарження кваліфікації
у відповідності зі ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 вересня 2019 21:09
Рішення від 04.09.2019 № 12339 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 04 вересня 2019 21:09
Рішення від 19.09.2019 № 13313.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 00:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 30 вересня 2019 15:24

Документи подані скаржником

09 червня 2019 23:44
платіжне доручення.pdf
09 червня 2019 23:44
скарга Полтава 4.pdf
19 червня 2019 23:54
уточнена 4.pdf
01 липня 2019 13:21
ВЕлти Турция 1.pdf
01 липня 2019 13:21
ВЕлти Турция 2.pdf
01 липня 2019 13:21
ВЕлти Турция 3.pdf
01 липня 2019 13:21
ВЕлти Турция 4.pdf
01 липня 2019 13:23
6772-1_Перевод.pdf

Документи подані замовником

24 липня 2019 22:00
IMG_20190724_143103.jpg
24 липня 2019 22:00
IMG_20190724_143115.jpg
24 липня 2019 22:00
IMG_20190724_143110.jpg
24 липня 2019 22:00
IMG_20190724_143056.jpg
25 липня 2019 17:02
Протокол9.pdf
25 липня 2019 17:02
Протокол АМКУ.pdf
25 липня 2019 17:02
Зміни.docx
25 липня 2019 17:02
ТД (6).docx
25 липня 2019 17:26
Зміни.docx
25 липня 2019 17:26
ТД (6).docx
25 липня 2019 17:26
Протокол9.pdf
25 липня 2019 17:26
Протокол АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

28 липня 2019 16:54
201907 Скарга Полтава 4.pdf
28 липня 2019 16:54
платежка АМКУ.pdf

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

01 вересня 2019 20:08
1866_190801032034_001.pdf

Документи подані замовником

30 вересня 2019 15:22
IMG_20190930_095544.jpg
30 вересня 2019 15:22
IMG_20190930_095536.jpg
30 вересня 2019 15:24
IMG_20190930_095536.jpg
30 вересня 2019 15:24
IMG_20190930_095628.jpg
30 вересня 2019 15:24
IMG_20190930_095621.jpg
30 вересня 2019 15:24
IMG_20190930_095544.jpg

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-05-06-001990-a3b538cee35764773a38b0a02c9c20d77
Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна, Полтавська область обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НВП "Укрресурс" Документи
Відхилено
Документи

Документи

27 серпня 2019 22:09
протоколи 300.pdf
27 серпня 2019 22:16
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2019 18:53
Електронний підпис
08 серпня 2019 18:12
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 18:12
Пояснювальна записка.pdf
08 серпня 2019 18:12
Звіт баланс квитанції.pdf
08 серпня 2019 14:48
Статут.pdf
08 серпня 2019 14:48
Нака та протокол.pdf
08 серпня 2019 14:48
Витяг та ПДВ.pdf
22 червня 2019 23:44
Електронний підпис
22 червня 2019 20:29
Пояснювальна записка.pdf
21 червня 2019 20:01
Технічна специфікація.pdf
21 червня 2019 20:01
Статут.pdf
21 червня 2019 20:01
Реєстр документів 001.pdf
21 червня 2019 20:01
Наказ та протокол.pdf
21 червня 2019 20:01
Витяг та ПДВ.pdf

Документи

27 серпня 2019 22:10
протоколи 300.pdf
27 серпня 2019 22:18
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2019 13:35
Електронний підпис
08 серпня 2019 13:26
Паспорт директора.pdf
08 серпня 2019 13:26
Лист виробника.pdf
08 серпня 2019 13:25
Статут.pdf
08 серпня 2019 13:25
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 13:24
Лист-гарантія.pdf
08 серпня 2019 13:24
Довідка-підтвердження.pdf
08 серпня 2019 13:24
Гарантія.pdf
08 серпня 2019 13:24
Гарантійний лист.pdf
08 серпня 2019 13:23
Відгук - СКПКПО.pdf
08 серпня 2019 13:23
Відгук - Комунальник.pdf
23 червня 2019 23:28
Електронний підпис
23 червня 2019 23:18
Статут.pdf
23 червня 2019 23:18
проект договору.pdf
23 червня 2019 23:18
лист-гарантія.pdf
23 червня 2019 23:18
Довідка-підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:18
Гарантія.pdf
23 червня 2019 23:18
гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 23:18
Відгук - СКПКПО.pdf
23 червня 2019 23:18
Відгук - Комунальник.pdf

Документи

27 серпня 2019 22:12
протоколи 300.pdf
27 серпня 2019 22:19
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2019 20:39
Електронний підпис
08 серпня 2019 20:33
реєстр.pdf
08 серпня 2019 20:32
Довідка печатка-2.pdf
08 серпня 2019 20:32
Гарантійний лист-3.pdf
08 серпня 2019 20:32
Гарантійний лист-2.pdf
08 серпня 2019 20:32
Бозовуляк.pdf
08 серпня 2019 20:32
Статут.pdf
08 серпня 2019 20:32
Протокол.pdf
08 серпня 2019 20:32
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 20:32
Пояснювальна записка.pdf
08 серпня 2019 20:32
Пояснення.pdf
08 серпня 2019 20:31
Поіск Україна.pdf
08 серпня 2019 20:31
Підтвердження.pdf
08 серпня 2019 20:31
Наказ.pdf
08 серпня 2019 20:31
Лист-згода-2.pdf
08 серпня 2019 20:31
Лист-згода.pdf
08 серпня 2019 20:31
Лист-гарантія-2.pdf
08 серпня 2019 20:31
Лист-гарантія.pdf
08 серпня 2019 20:31
Звіт.pdf
08 серпня 2019 20:31
Досвід поставок.pdf
08 серпня 2019 20:31
Довідка-підтвердження.pdf
08 серпня 2019 20:31
Довідка-згода.pdf
08 серпня 2019 20:31
Довідка учасник.pdf
08 серпня 2019 20:30
Довідка санкції.pdf
08 серпня 2019 20:30
Довідка податки.pdf
08 серпня 2019 20:30
Довідка печатка.pdf
08 серпня 2019 20:30
Довідка оподаткування.pdf
08 серпня 2019 20:30
Гарантія.pdf
08 серпня 2019 20:30
Гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 23:34
Електронний підпис
23 червня 2019 23:30
Електронний підпис
23 червня 2019 23:20
Статут.pdf
23 червня 2019 23:20
Сертифікат.pdf
23 червня 2019 23:20
Протокол.pdf
23 червня 2019 23:20
Проект договору.pdf
23 червня 2019 23:20
Пояснювальна записка.pdf
23 червня 2019 23:20
Пояснення.pdf
23 червня 2019 23:20
Поіск Україна.pdf
23 червня 2019 23:20
Підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:20
Наказ.pdf
23 червня 2019 23:20
Лист-згода-2.pdf
23 червня 2019 23:20
Лист-згода.pdf
23 червня 2019 23:20
Лист-гарантія-2.pdf
23 червня 2019 23:20
Лист-гарантія.pdf
23 червня 2019 23:20
Звіт.pdf
23 червня 2019 23:20
Досвід поставок.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка-підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка-згода.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка учасник.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка санкції.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка податки.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка печатка.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка оподаткування.pdf
23 червня 2019 23:20
Гарантія.pdf
23 червня 2019 23:20
Гарантійний лист.pdf

Документи

27 серпня 2019 22:09
протоколи 300.pdf
27 серпня 2019 22:17
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2019 15:20
Електронний підпис
08 серпня 2019 14:40
Гарантійний лист_изм.pdf
08 серпня 2019 14:40
Баланс + звіт 2018_изм.pdf
31 липня 2019 17:35
Електронний підпис
31 липня 2019 17:28
Статут.PDF
31 липня 2019 17:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
31 липня 2019 17:28
Проект договору.pdf
31 липня 2019 17:28
Договір Теплик.pdf
31 липня 2019 17:28
Довідка про печатку.pdf
31 липня 2019 17:28
Гарантійний лист.pdf
31 липня 2019 17:28
Відгук Теплик.pdf
31 липня 2019 17:28
Видаткові Теплик.pdf
31 липня 2019 17:28
Баланс + звіт 2018.pdf

Документи

27 серпня 2019 22:07
протоколи 300.pdf
27 серпня 2019 22:15
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2019 18:17
Електронний підпис
08 серпня 2019 18:14
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 18:13
Лист-згода, дод.3.pdf
08 серпня 2019 18:13
Лист-гарантія, ст.30.pdf
08 серпня 2019 18:13
Копія статуту з описом.pdf
08 серпня 2019 18:13
Довідка про згоду.pdf
08 серпня 2019 18:12
Гарантійний лист, ст.36.pdf
08 серпня 2019 18:11
Баланс на 31.03.2019, копія.pdf
08 серпня 2019 18:11
Баланс на 31. 12.2018, копія.pdf
08 серпня 2019 18:11
Баланс на 30.06.2019, копія.pdf

Документи

27 серпня 2019 22:07
протоколи 300.pdf
27 серпня 2019 22:14
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2019 19:18
Електронний підпис
08 серпня 2019 19:17
7. Довідка по ст.17.pdf
08 серпня 2019 19:17
40. Протокол_4_2019.pdf
08 серпня 2019 19:16
30. Витяг з ПДВ..pdf
08 серпня 2019 19:16
28. Наказ .pdf
08 серпня 2019 19:16
27. Статут Укрресурс ..pdf
08 серпня 2019 19:16
17. Проект договору.pdf
08 серпня 2019 19:16
14. Рішення..pdf
08 серпня 2019 19:15
1. Реєстр.pdf
08 серпня 2019 19:15
35. Паспорт EN 840-3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "НВП "Укрресурс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 13:35
Електронний підпис
08 серпня 2019 13:26
Паспорт директора.pdf
08 серпня 2019 13:26
Лист виробника.pdf
08 серпня 2019 13:25
Статут.pdf
08 серпня 2019 13:25
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 13:24
Лист-гарантія.pdf
08 серпня 2019 13:24
Довідка-підтвердження.pdf
08 серпня 2019 13:24
Гарантія.pdf
08 серпня 2019 13:24
Гарантійний лист.pdf
08 серпня 2019 13:23
Відгук - СКПКПО.pdf
08 серпня 2019 13:23
Відгук - Комунальник.pdf
23 червня 2019 23:28
Електронний підпис
23 червня 2019 23:18
Статут.pdf
23 червня 2019 23:18
проект договору.pdf
23 червня 2019 23:18
лист-гарантія.pdf
23 червня 2019 23:18
Довідка-підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:18
Гарантія.pdf
23 червня 2019 23:18
гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 23:18
Відгук - СКПКПО.pdf
23 червня 2019 23:18
Відгук - Комунальник.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 20:39
Електронний підпис
08 серпня 2019 20:33
реєстр.pdf
08 серпня 2019 20:32
Довідка печатка-2.pdf
08 серпня 2019 20:32
Гарантійний лист-3.pdf
08 серпня 2019 20:32
Гарантійний лист-2.pdf
08 серпня 2019 20:32
Бозовуляк.pdf
08 серпня 2019 20:32
Статут.pdf
08 серпня 2019 20:32
Протокол.pdf
08 серпня 2019 20:32
Проект договору.pdf
08 серпня 2019 20:32
Пояснювальна записка.pdf
08 серпня 2019 20:32
Пояснення.pdf
08 серпня 2019 20:31
Поіск Україна.pdf
08 серпня 2019 20:31
Підтвердження.pdf
08 серпня 2019 20:31
Наказ.pdf
08 серпня 2019 20:31
Лист-згода-2.pdf
08 серпня 2019 20:31
Лист-згода.pdf
08 серпня 2019 20:31
Лист-гарантія-2.pdf
08 серпня 2019 20:31
Лист-гарантія.pdf
08 серпня 2019 20:31
Звіт.pdf
08 серпня 2019 20:31
Досвід поставок.pdf
08 серпня 2019 20:31
Довідка-підтвердження.pdf
08 серпня 2019 20:31
Довідка-згода.pdf
08 серпня 2019 20:31
Довідка учасник.pdf
08 серпня 2019 20:30
Довідка санкції.pdf
08 серпня 2019 20:30
Довідка податки.pdf
08 серпня 2019 20:30
Довідка печатка.pdf
08 серпня 2019 20:30
Довідка оподаткування.pdf
08 серпня 2019 20:30
Гарантія.pdf
08 серпня 2019 20:30
Гарантійний лист.pdf
23 червня 2019 23:34
Електронний підпис
23 червня 2019 23:30
Електронний підпис
23 червня 2019 23:20
Статут.pdf
23 червня 2019 23:20
Сертифікат.pdf
23 червня 2019 23:20
Протокол.pdf
23 червня 2019 23:20
Проект договору.pdf
23 червня 2019 23:20
Пояснювальна записка.pdf
23 червня 2019 23:20
Пояснення.pdf
23 червня 2019 23:20
Поіск Україна.pdf
23 червня 2019 23:20
Підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:20
Наказ.pdf
23 червня 2019 23:20
Лист-згода-2.pdf
23 червня 2019 23:20
Лист-згода.pdf
23 червня 2019 23:20
Лист-гарантія-2.pdf
23 червня 2019 23:20
Лист-гарантія.pdf
23 червня 2019 23:20
Звіт.pdf
23 червня 2019 23:20
Досвід поставок.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка-підтвердження.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка-згода.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка учасник.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка санкції.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка податки.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка печатка.pdf
23 червня 2019 23:20
Довідка оподаткування.pdf
23 червня 2019 23:20
Гарантія.pdf
23 червня 2019 23:20
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕНТОК ГРУП"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 вересня 2019 15:28
Коментар щодо відміни: За рішенням АМКУ
Документи:
30 вересня 2019 15:28
Електронний підпис
30 вересня 2019 15:27
IMG_20190930_095544.jpg
30 вересня 2019 15:27
IMG_20190930_095536.jpg