Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське, Вознесенського району, Миколаївської області
Очікувана вартість
2 337 720,00 UAH
UA-2019-05-06-001898-a ● de894a71b60e407eb3fa489aba52ff8d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ПУНКТ ТИМЧАСОВОГО ПЕРЕБУВАННЯ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА, ЯКІ НЕЗАКОННО ПЕРЕБУВАЮТЬ В УКРАЇНІ, ДМС" |
Код ЄДРПОУ: | 40121316 |
Місцезнаходження: | 56525, Україна , Миколаївська обл., с. Мартинівське, вул. Європейська, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Терещук +380513493636 ptpi-martynivske@dmsu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2019 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2019 13:46 |
Очікувана вартість: | 2 337 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 688,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони публічної безпеки і порядку на території ДУ "Миколаївський пункт тимчасового перебування" по вулиці Європейська будинок 1, селище Мартинівське, Вознесенського району, Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56525, Україна, Миколаївська область, с.Мартинівське, вул.Європейська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 червня 2019
—
11 вересня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником щомісяця шляхом перерахування коштів в національній валюті України в безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акта наданих Послуг за відповідний розрахунковий період, яким є 1 (один) календарний місяць. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2019 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2019 17:24 |
тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вогнепальна зброя
Дата подання: 11 травня 2019 10:21
Дата відповіді: 14 травня 2019 14:50
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Підпунктом 14 пункту 1.2 Додатку 4 до Тендерної документації однією з вимог до надання послуг з охорони об’єкту передбачено, що у випадку виникнення надзвичайних ситуацій (обставин) повинна бути можливість здійснити посилення охорони об’єкту шляхом залучення додатково особи, яка має право володіння вогнепальною зброєю відповідно до законодавства. При цьому, умовами тендерної документації не передбачено перебування вказаної особи в штаті учасника. Також умовами тендерної документації не передбачено наявність в учасника вогнепальної зброї.
З огляду на викладене, положення тендерної документації не дискримінують потенційних учасників торгів, не обмежують їх участь у процедурі закупівлі та не потребують внесення відповідних змін.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Підпунктом 14 пункту 1.2 Додатку 4 до Тендерної документації однією з вимог до надання послуг з охорони об’єкту передбачено, що у випадку виникнення надзвичайних ситуацій (обставин) повинна бути можливість здійснити посилення охорони об’єкту шляхом залучення додатково особи, яка має право володіння вогнепальною зброєю відповідно до законодавства. При цьому, умовами тендерної документації не передбачено перебування вказаної особи в штаті учасника. Також умовами тендерної документації не передбачено наявність в учасника вогнепальної зброї.
З огляду на викладене, положення тендерної документації не дискримінують потенційних учасників торгів, не обмежують їх участь у процедурі закупівлі та не потребують внесення відповідних змін.
довідки мвс
Дата подання: 11 травня 2019 10:24
Дата відповіді: 14 травня 2019 14:51
Термін дії довідок мвс 6 місяців, тоді чому Ви вимагаєте, щоб вони були видані не раніше двохмісячної давнини??? На підставі якого НПА? Чим викликана дана вимога. Встановлюючи її Ви покладаєте на учасників витрати з отримання нових довідок, і вже не безкоштовно, бо в пришвидченому порядку їх не видадуть (а 30 днів на їх отримання в учасників уже немає). Тому вимагаємо виключити припис про двомісячну давність довідок та внести зміни!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з вимогами частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, Закон не містить вказівок щодо встановлення способу документального підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, Замовнику надано право на власний розсуд визначати вимоги до надання послуг з охорони об’єкту, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі. Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження того що працівники не мають непогашеної судимості, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного надання послуг. У зв’язку з тим, що об’єкт, який підлягає охороні, потребує посиленої охорони, оскільки має особливе значення (державна установа «Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, ДМС») і для охорони об’єкта потрібно унеможливити наявність в складі охорони працівників які мають чи мали судимість. Вимоги Замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією.
Також зазначаємо, що відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, понесені витрати при підготовці та поданні тендерної пропозиції покладаються на Учасника.
З огляду на викладене, положення тендерної документації не дискримінують потенційних учасників торгів, не обмежують їх участь у процедурі закупівлі та не потребують внесення відповідних змін.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 цього Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно з вимогами частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, Закон не містить вказівок щодо встановлення способу документального підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію.
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, Замовнику надано право на власний розсуд визначати вимоги до надання послуг з охорони об’єкту, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі. Тобто, для отримання якісних послуг Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження того що працівники не мають непогашеної судимості, що не суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Замовнику Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного надання послуг. У зв’язку з тим, що об’єкт, який підлягає охороні, потребує посиленої охорони, оскільки має особливе значення (державна установа «Миколаївський пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, ДМС») і для охорони об’єкта потрібно унеможливити наявність в складі охорони працівників які мають чи мали судимість. Вимоги Замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. Кваліфікаційна вимога до працівників не є його дискримінацією.
Також зазначаємо, що відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Таким чином, понесені витрати при підготовці та поданні тендерної пропозиції покладаються на Учасника.
З огляду на викладене, положення тендерної документації не дискримінують потенційних учасників торгів, не обмежують їх участь у процедурі закупівлі та не потребують внесення відповідних змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2019 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
2 337 477,12
UAH з ПДВ
|
2 337 477,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Управління відомчої воєнізованої охорони |
2 337 697,92
UAH з ПДВ
|
2 337 697,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
28 травня 2019 17:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі