Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт даху будівлі головного корпусу Шкірно-венерологічного диспансеру №1 Дніпровського району м.Києва за адресою: м.Київ, вул.Чернігівська 38/2"
Очікувана вартість
767 559,00 UAH
UA-2019-05-06-001792-a ● c3025a5775ee4e729c140e3aef424017
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ШКІРНО - ВЕНЕРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР № 1 ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05416231 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 38/2 |
Контактна особа: |
Бичкова Дар'я Сергіївна +680506542177 changda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2019 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2019 13:13 |
Початок аукціону: | 15 травня 2019 13:13 |
Очікувана вартість: | 767 559,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 837,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт даху будівлі головного корпусу Шкірно-венерологічного диспансеру №1 Дніпровського району м.Києва за адресою: м.Київ, вул.Чернігівська 38/2"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 38/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2019 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2019 16:51 |
Оголошення на капітальний ремонт дах.docx | |
06 травня 2019 16:50 |
Дефектний акт.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001792-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВТО" Укрпроектмонтаж", Код ЄДРПОУ:35910527
Дата подання: 08 травня 2019 16:16
Щодо змісту кваліфікаційних вимог
Просимо змінити вимогу пункту 14 щодо змісту відгуків аналогічних робіт, оскільки Замовник не може оцінювати достатню кількість обладнання, матеріально-технічної бази учасника та наявність необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації під час виконання робіт, а може лише підтвердити якість робіт за договором та дотримання строків виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 травня 2019 10:11
Задоволена
Розглянувши Ваше звернення, тендерним комітетом прийнято рішення викласти п. 14 розділу 4 Оголошення про проведення закупівлі «Капітальний ремонт даху будівлі головного корпусу Шкірно-венерологічного диспансеру №1 Дніпровського району м. Києва за адресою: м.Київ, вул.Чернігівська 38/2» в наступній редакції:
14. На підтвердження інформації, зазначеної в п.13 Учасник надає позитивні відгуки* щодо виконання аналогічних робіт, а також копії договорів виконання цих робіт за вищевказаними відгуками, разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно таких договорів, а також довідку (виписку чи інший документ) з банку про підтвердження оплат по вищезазначених договорах.
*Позитивний відгук про виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та печаткою (у разі її наявності), відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних торгів).
Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання робіт та якості виконаних робіт.
14. На підтвердження інформації, зазначеної в п.13 Учасник надає позитивні відгуки* щодо виконання аналогічних робіт, а також копії договорів виконання цих робіт за вищевказаними відгуками, разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, згідно таких договорів, а також довідку (виписку чи інший документ) з банку про підтвердження оплат по вищезазначених договорах.
*Позитивний відгук про виконання аналогічних робіт має бути складений на фірмовому бланку замовника, завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника та печаткою (у разі її наявності), відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних торгів).
Позитивним відгуком в розуміння Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності виконаних робіт вимогам проектно-кошторисної документації, будівельним нормам, технічним умовам, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків виконання робіт та якості виконаних робіт.
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001792-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс", Код ЄДРПОУ:33147770
Дата подання: 22 травня 2019 14:17
Вимога
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 травня 2019 13:23
Засідання тендерного комітету
Тендерним комітетом розглянуто Вимогу про усунення порушень у процесі проведення закупівлі «Капітальний ремонт даху будівлі головного корпусу Шкірно-венерологічного диспансеру №1 Дніпровського району м. Києва за адресою: м.Київ, вул.Чернігівська 38/2», що надійшла від ТОВ «Укрмонтажлюкс».
За результатами розгляду вказаної вимоги встановлено наступне.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, а саме: закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Такі ж принципи застосовуються і при здійсненні допорогових закупівель.
Відповідно до ст.30 цього ж Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до умов Оголошення про проведення закупівлі якість робіт повинна відповідати діючим нормам, нормативам, стандартам та вимогам Замовника.
Отже, головними підставами для відхилення пропозиції ТОВ «Укрмонтажлюкс» стало її невідповідність вимогам ДБН:
1. Відповідно до вимог ДБН В.2.6-14-97 Покриття будинків і споруд покриття повинні бути вогнестійкими згідно з Протипожежними нормами (СНиП 2.01.02-85*). Пропозиція ТОВ «Укрмонтажлюкс» на відміну від пропозиції переможця не містить підтверджень дотримання цієї будівельної норми.
2. Також пропозиція ТОВ «Укрмонтажлюкс» на відміну від пропозиції переможця не містить підтверджень врахування вимог біозахисту, що суперечить ДБН В.2.6.-161:2017. Вказаною будівельною нормою (п.7.1.) визначено, що деревина і матеріали на її основі повині мати достатню природну довговічність відповідно до ДСТУ ЕN350-2 для особливо небезпечного класу або піддаватись захисній обробці, визначеній відповідно до ДСТУ EN 351-1 і ДСТУ EN 460. Подані документи не містять і не передбачають витрат на забезпечення біозахисту.
3. Пропозиція ТОВ «Укрмонтажлюкс» на відміну від пропозиції переможця не містить підтверджень використання розділяючої прокладки, що суперечить п.7.3.5 ДБН В.2.6-220:2017.
4. Пропозиція ТОВ «Укрмонтажлюкс» на відміну від пропозиції переможця не містить підтверджень використання мінеральної вати, що суперечить пункту 8.5. ДБН В.2.6-220:2017.
Пропозиція ТОВ «КБМК» містить усі необхідні документи, передбачені умовами торгів, в тому числі в системі Прозорро 13.05.2019р. о 16.41 розміщено файл з назвою «5.8 Протоколи і посвідчення покрівельників», в якому містяться протоколи з перевірки знань, а також посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки та роботи на висоті саме покрівельників ТОВ «КБМК».
Також, умовами Оголошення про закупівлю передбачено, що після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації.
Всупереч вказаним умовам учасником ТОВ «Укрмонтажлюкс» вчасно не було завантажено до системи будь-які посвідчення інженера-будівельника Клименко Ірини Геннадіївни.
Враховуючи викладене пропозиція ТОВ «Укрмонтажлюкс» відхилена правомірно як така, що не відповідала умовам закупівлі.
Правові підстави для задоволення вимог ТОВ «Укрмонтажлюкс» відсутні.
За результатами розгляду вказаної вимоги встановлено наступне.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, а саме: закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Такі ж принципи застосовуються і при здійсненні допорогових закупівель.
Відповідно до ст.30 цього ж Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до умов Оголошення про проведення закупівлі якість робіт повинна відповідати діючим нормам, нормативам, стандартам та вимогам Замовника.
Отже, головними підставами для відхилення пропозиції ТОВ «Укрмонтажлюкс» стало її невідповідність вимогам ДБН:
1. Відповідно до вимог ДБН В.2.6-14-97 Покриття будинків і споруд покриття повинні бути вогнестійкими згідно з Протипожежними нормами (СНиП 2.01.02-85*). Пропозиція ТОВ «Укрмонтажлюкс» на відміну від пропозиції переможця не містить підтверджень дотримання цієї будівельної норми.
2. Також пропозиція ТОВ «Укрмонтажлюкс» на відміну від пропозиції переможця не містить підтверджень врахування вимог біозахисту, що суперечить ДБН В.2.6.-161:2017. Вказаною будівельною нормою (п.7.1.) визначено, що деревина і матеріали на її основі повині мати достатню природну довговічність відповідно до ДСТУ ЕN350-2 для особливо небезпечного класу або піддаватись захисній обробці, визначеній відповідно до ДСТУ EN 351-1 і ДСТУ EN 460. Подані документи не містять і не передбачають витрат на забезпечення біозахисту.
3. Пропозиція ТОВ «Укрмонтажлюкс» на відміну від пропозиції переможця не містить підтверджень використання розділяючої прокладки, що суперечить п.7.3.5 ДБН В.2.6-220:2017.
4. Пропозиція ТОВ «Укрмонтажлюкс» на відміну від пропозиції переможця не містить підтверджень використання мінеральної вати, що суперечить пункту 8.5. ДБН В.2.6-220:2017.
Пропозиція ТОВ «КБМК» містить усі необхідні документи, передбачені умовами торгів, в тому числі в системі Прозорро 13.05.2019р. о 16.41 розміщено файл з назвою «5.8 Протоколи і посвідчення покрівельників», в якому містяться протоколи з перевірки знань, а також посвідчення про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки та роботи на висоті саме покрівельників ТОВ «КБМК».
Також, умовами Оголошення про закупівлю передбачено, що після проведення аукціону документи, які відразу не було надано Учасником, розглядатись Замовником не будуть.
У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в документації.
Всупереч вказаним умовам учасником ТОВ «Укрмонтажлюкс» вчасно не було завантажено до системи будь-які посвідчення інженера-будівельника Клименко Ірини Геннадіївни.
Враховуючи викладене пропозиція ТОВ «Укрмонтажлюкс» відхилена правомірно як така, що не відповідала умовам закупівлі.
Правові підстави для задоволення вимог ТОВ «Укрмонтажлюкс» відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 травня 2019 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс" |
641 339,00
UAH з ПДВ
|
641 339,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"" |
767 000,00
UAH з ПДВ
|
767 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрмонтажлюкс" #33147770 |
Відхилено |
641 339,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 11:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"" #40239718 |
Переможець |
767 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 09:57
|
Додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
24 липня 2019 09:48
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
23 липня 2019 12:53
|
Договір КБМК.pdf | укладений |
03 червня 2019 16:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв`язку з отриманням позитивногої експертної оцінки по об`єкту сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду та зменшити вартість робіт на 4097,80коп. |
Номер договору про закупівлю: | 03/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 03/06 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни; |
Номер договору про закупівлю: | 03/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |