Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів Лот №1 Заміна пожежної сигналізації спального корпусу Лот №2 Поточний ремонт системи оповіщення про пожежу у дитячому відділенні, спальному корпусі, лікувальному корпусі
Очікувана вартість
544 000,00 UAH
UA-2019-05-06-001776-a bec168c32444482d96cfb86d67a64574
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Голевська

+380569344669
+380665384274
tender_comitet@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Дніпропетровська обласна фізіотерапевтична лікарня Солоний лиман
Код ЄДРПОУ: 01988692
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 51291, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н., с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, 94
Контактна особа: Алла Голевська
+380569344669,+380665384274
tender_comitet@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 15:00
Очікувана вартість: 544 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Тендерна документація

13 травня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 13:32
Зміни Лот №1 Додаток №5.docx
06 травня 2019 16:47
дитяче 3.jpg
06 травня 2019 16:46
дитяче 4.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 6.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 2.jpg
06 травня 2019 16:46
Лікувальний корпус.rar
06 травня 2019 16:46
Додаток №1.doc
06 травня 2019 16:46
Додаток №5.docx
06 травня 2019 16:46
Дитяче 8.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 9.jpg
06 травня 2019 16:46
Додаток №4.docx
06 травня 2019 16:46
Додаток №2.docx
06 травня 2019 16:46
Дитяче 10.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 12.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 7.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 5.jpg
06 травня 2019 16:46
Додаток №6 Лот 1, лот 2.doc
06 травня 2019 16:46
Дитяче 11.jpg
06 травня 2019 16:46
Тендерна документація.docx
06 травня 2019 16:46
Додаток №3.docx
06 травня 2019 16:46
Дитяче 1.jpg
06 травня 2019 16:46
Спальний корпус.rar
13 травня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2019 13:32
Зміни Лот №1 Додаток №5.docx
06 травня 2019 16:47
дитяче 3.jpg
06 травня 2019 16:46
дитяче 4.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 6.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 2.jpg
06 травня 2019 16:46
Лікувальний корпус.rar
06 травня 2019 16:46
Додаток №1.doc
06 травня 2019 16:46
Додаток №5.docx
06 травня 2019 16:46
Дитяче 8.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 9.jpg
06 травня 2019 16:46
Додаток №4.docx
06 травня 2019 16:46
Додаток №2.docx
06 травня 2019 16:46
Дитяче 10.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 12.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 7.jpg
06 травня 2019 16:46
Дитяче 5.jpg
06 травня 2019 16:46
Додаток №6 Лот 1, лот 2.doc
06 травня 2019 16:46
Дитяче 11.jpg
06 травня 2019 16:46
Тендерна документація.docx
06 травня 2019 16:46
Додаток №3.docx
06 травня 2019 16:46
Дитяче 1.jpg
06 травня 2019 16:46
Спальний корпус.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 07 травня 2019 12:38
Дата відповіді: 07 травня 2019 17:09
Доброго дня! А є проект на встановлення пожежної системи та оповіщення? Чи дана закупівля потребує виготовлення проекту?
Відповідь: Доброго дня!Проект відсутній.Якщо Ви виготовите проект це помилкою не буде.Дякуємо.
щодо умов
Дата подання: 10 травня 2019 09:24
Дата відповіді: 10 травня 2019 17:36
Добрий день! Підскажіть кількість людей, яка перебуває у приміщеннях, клас наслідків, висота стелі,
Відповідь: Доброго дня! Кількість людей 236 пацієнтів, та робоча зміна (медперсонал) 30 чоловік в день, а вночі 12 чоловік. Висота стелі 2,8 м. Клас високого ступеню ризику. Дякуємо.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-06-001776-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С», Код ЄДРПОУ:41922960
Дата подання: 29 травня 2019 10:26
Необгрунтоване рішення щодо відмови у перемозі
Шановний замовник закупівлі. Засіданням тендерного комітету № 138 від 28.05.2018 року - було прийнято рішення, про відмову нашому підприємству у перемозі. Підставою даного рішення, було те, що нами не було надано кошторисну документацію. Дайте відповідь, яким чином учасник, якого ще не визнано офіційно переможцем, може надати кошторисну документацію? Так як сума,яку вказує учасник в початку закупівлі, буде відрізнятися від тієї, що вказана по завершені закупівлі. Так для більш детального, вірного кошторису, потрібно розробити проектну документацію та ознайомитися з системою протипожежного захисту, що змонтована на вашому об'єкті.
Також, в якому пункті Додатку 5 було вказано, що кошторисну документацію, учасник закупівлі, повинен був надати до початку торгів? Також, співробітник нашого підприємства мав телефону розмову, з Контактною собою, що закупівлі, яка в свою чергу дала відповідь, що кошторисну документацію, надає переможець закупівлі, з урахування остаточної ціни.
Також відповідно до вимог Закону ст. 16, учасник повинен відповідати 3-м основним критеріям, яким наше підприємство в повній мірі відповідає, підтверджуючі документи були нами надані.
Відповідно, до вимог вашого технічного завдання, єдиним головним критерієм оцінки пропозицій є ЦІНА.
Враховуючи наведене пропозиція не відповідає зазначеним вище умовам Документації. Хочемо зазначити, що відповідно Законодавству України, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище наведене, Замовник необгрунтовано прийняв рішення про відмову, нашому підприємству у перемозі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 13:54

Шановний учасник закупівлі!

Керуючись п.3 ст. 30 Закону, тендерний комітет даною відповіддю надає додаткову інформацію та причини невідповідності пропозиції яка не відповіла умовам тендерної документації щодо прийняття рішення № 138 від 28 травня 2019 року, про відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів за ДК 021:2015 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» ПП «ЯРОВІТ С» згідно п.п. 4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерний комітет Замовника вдячний Вам за участь, у здійснені конкурентного відбору учасників для визначення переможця торгів.
На підставі п.2 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником, визнаються та додержуються умови, порядок та процедура закупівель товарів, робіт і послуг які врегульовані виключно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерний комітет Замовника розглянувши вашу пропозицію яка автоматично була визнана системою закупівель найбільш економічно вигідною, прийшла до одного спільного рішення, а саме, керуючись п.12 ст.1 Закону щодо визначення «найбільш економічно вигідної пропозиції», ваша пропозиція не відповідає вимогам ст.28.
Так відповідно до п.1 ст.28 Закону, критеріями оцінки тендерної пропозиції є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Саме тому, тендерний комітетом Замовника визнав окрім ціни, ще й інші критерії оцінки які носять спеціалізований характер щодо предмету закупівлі.
Відповідно до вимог п.1.ст.25 щодо порядку подання тендерних пропозицій, з вашого боку не були надані документи на підтвердження критеріїв, встановлених Замовником, а саме, кошторисну документацію у складі:
- договірної ціни;
- зведеного кошторису розрахунків вартості монтажних робіт з пояснювальною запискою;
- локальних кошторисів;
- відомостей ресурсів до зведеного кошторису розрахунків з обґрунтуванням та посиланням на постачальника, відповідно до додатку №5 Технічних вимог тендерної документації.
На підставі вищесказаного, враховуючи особливості визначені ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет замовника вважає, рішення щодо відхилення вашої пропозиції є об’єктивним та неупередженим.
З повагою,
Тендерний комітет.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Опис предмету закупівлі:
Лот №1 Заміна пожежної сигналізації спального корпусу
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 444 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 220,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 травня 2019 12:18
Закінчення: 23 травня 2019 12:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1 Заміна пожежної сигналізації спального корпусу
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51291, Україна, Дніпропетровська область, с.Новотроїцьке, вул.Герасименка, 94
Дата доставки: 30 серпня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЦПП "ДІЯ" 384 005,60
UAH з ПДВ
384 005,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 12:14
Електронний підпис
22 травня 2019 11:58
Додаток 5.zip
22 травня 2019 11:57
Витяг з ЄДРП.pdf
22 травня 2019 11:57
Виписка сторінка 2.pdf
22 травня 2019 11:57
]Наказ ліцензія.pdf

Публічні документи

04 червня 2019 13:01
Довідка МВС.PDF
22 травня 2019 14:31
sert_SPR, SPR-1 до 2022_3.pdf
22 травня 2019 14:31
Sert_Flamebox.pdf
22 травня 2019 14:31
Sert_Flamebox_P.pdf
22 травня 2019 14:31
Статут повний.pdf
22 травня 2019 14:30
Свідоцтво ПДВ.PDF
22 травня 2019 14:30
Реквізити.pdf
22 травня 2019 14:30
Ліцензія.PDF
22 травня 2019 14:30
Лист-огляд.PDF
22 травня 2019 14:30
Кабеля J-Y(St)Y,,,Lg.pdf
22 травня 2019 14:30
Дозвіл до 2023р..PDF
22 травня 2019 14:30
Довідка ст.17.pdf
22 травня 2019 14:30
Довідка працівники.pdf
22 травня 2019 14:30
Довідка податки.pdf
22 травня 2019 14:30
Гучномовці cert-ua-2018-03.pdf
22 травня 2019 14:30
Гарантійний лист.pdf
22 травня 2019 14:30
Витяги з протоколів.PDF
22 травня 2019 14:30
Веллез cert-ua-2018-01.pdf
22 травня 2019 14:30
Акт КРМЗ.pdf
22 травня 2019 14:30
Технічні вимоги Лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»

ПП "ЦПП "ДІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 16:57
ПП "ЦПП "ДІЯ"
#36053371
Переможець 384 005,60
UAH з ПДВ
30 травня 2019 16:44

Документи

28 травня 2019 16:57
Електронний підпис
28 травня 2019 16:57
Scan_20190528_164746.jpg
28 травня 2019 16:57
Scan_20190528_164716.jpg

Документи

30 травня 2019 16:43
Електронний підпис
30 травня 2019 16:43
img283.jpg
30 травня 2019 16:43
img282.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЦПП "ДІЯ"
#36053371
384 005,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 16:43
Електронний підпис
30 травня 2019 16:43
img283.jpg
30 травня 2019 16:43
img282.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:34
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 10:30
Додаткова угода №2.jpg зміни до договору
26 липня 2019 10:29
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 13:02
додаткова угода №1.jpg зміни до договору
21 червня 2019 13:01
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 17:19
Scan_20190612_170454_001.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170004.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170037.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_165910.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170340.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170140.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170106.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_150434.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_150351.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170240.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_165937.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170454.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_150303.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170553.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_150211.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170311.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170214.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170410.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170522.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170634.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_150519.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_165754.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_165830.jpg укладений
12 червня 2019 17:14
Scan_20190612_170704.jpg укладений
12 червня 2019 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 176/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 176/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 176/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 355 496,22
UAH (в тому числі ПДВ 59 249,37 UAH)