Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Лот №1 Заміна пожежної сигналізації спального корпусу
Лот №2 Поточний ремонт системи оповіщення про пожежу у дитячому відділенні, спальному корпусі, лікувальному корпусі
Очікувана вартість
544 000,00 UAH
UA-2019-05-06-001776-a ● bec168c32444482d96cfb86d67a64574
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Дніпропетровська обласна фізіотерапевтична лікарня Солоний лиман |
Код ЄДРПОУ: | 01988692 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 51291, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н., с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, 94 |
Контактна особа: |
Алла Голевська +380569344669,+380665384274 tender_comitet@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2019 16:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 544 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Тендерна документація
13 травня 2019 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2019 13:32 |
Зміни Лот №1 Додаток №5.docx | |
06 травня 2019 16:47 |
дитяче 3.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
дитяче 4.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 6.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 2.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Лікувальний корпус.rar | |
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №1.doc | |
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №5.docx | |
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 8.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 9.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №4.docx | |
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №2.docx | |
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 10.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 12.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 7.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 5.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №6 Лот 1, лот 2.doc | |
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 11.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Тендерна документація.docx | |
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №3.docx | |
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 1.jpg | |
06 травня 2019 16:46 |
Спальний корпус.rar |
13 травня 2019 13:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 травня 2019 13:32 |
Зміни Лот №1 Додаток №5.docx
|
|||
06 травня 2019 16:47 |
дитяче 3.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
дитяче 4.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 6.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 2.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Лікувальний корпус.rar
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №1.doc
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №5.docx
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 8.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 9.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №4.docx
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №2.docx
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 10.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 12.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 7.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 5.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №6 Лот 1, лот 2.doc
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 11.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Тендерна документація.docx
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Додаток №3.docx
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Дитяче 1.jpg
|
|||
06 травня 2019 16:46 |
Спальний корпус.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 07 травня 2019 12:38
Дата відповіді: 07 травня 2019 17:09
Доброго дня! А є проект на встановлення пожежної системи та оповіщення? Чи дана закупівля потребує виготовлення проекту?
Відповідь: Доброго дня!Проект відсутній.Якщо Ви виготовите проект це помилкою не буде.Дякуємо.
щодо умов
Дата подання: 10 травня 2019 09:24
Дата відповіді: 10 травня 2019 17:36
Добрий день! Підскажіть кількість людей, яка перебуває у приміщеннях, клас наслідків, висота стелі,
Відповідь: Доброго дня! Кількість людей 236 пацієнтів, та робоча зміна (медперсонал) 30 чоловік в день, а вночі 12 чоловік. Висота стелі 2,8 м. Клас високого ступеню ризику. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001776-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С», Код ЄДРПОУ:41922960
Дата подання: 29 травня 2019 10:26
Необгрунтоване рішення щодо відмови у перемозі
Шановний замовник закупівлі. Засіданням тендерного комітету № 138 від 28.05.2018 року - було прийнято рішення, про відмову нашому підприємству у перемозі. Підставою даного рішення, було те, що нами не було надано кошторисну документацію. Дайте відповідь, яким чином учасник, якого ще не визнано офіційно переможцем, може надати кошторисну документацію? Так як сума,яку вказує учасник в початку закупівлі, буде відрізнятися від тієї, що вказана по завершені закупівлі. Так для більш детального, вірного кошторису, потрібно розробити проектну документацію та ознайомитися з системою протипожежного захисту, що змонтована на вашому об'єкті.
Також, в якому пункті Додатку 5 було вказано, що кошторисну документацію, учасник закупівлі, повинен був надати до початку торгів? Також, співробітник нашого підприємства мав телефону розмову, з Контактною собою, що закупівлі, яка в свою чергу дала відповідь, що кошторисну документацію, надає переможець закупівлі, з урахування остаточної ціни.
Також відповідно до вимог Закону ст. 16, учасник повинен відповідати 3-м основним критеріям, яким наше підприємство в повній мірі відповідає, підтверджуючі документи були нами надані.
Відповідно, до вимог вашого технічного завдання, єдиним головним критерієм оцінки пропозицій є ЦІНА.
Враховуючи наведене пропозиція не відповідає зазначеним вище умовам Документації. Хочемо зазначити, що відповідно Законодавству України, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище наведене, Замовник необгрунтовано прийняв рішення про відмову, нашому підприємству у перемозі.
Розгорнути
Згорнути
Також, в якому пункті Додатку 5 було вказано, що кошторисну документацію, учасник закупівлі, повинен був надати до початку торгів? Також, співробітник нашого підприємства мав телефону розмову, з Контактною собою, що закупівлі, яка в свою чергу дала відповідь, що кошторисну документацію, надає переможець закупівлі, з урахування остаточної ціни.
Також відповідно до вимог Закону ст. 16, учасник повинен відповідати 3-м основним критеріям, яким наше підприємство в повній мірі відповідає, підтверджуючі документи були нами надані.
Відповідно, до вимог вашого технічного завдання, єдиним головним критерієм оцінки пропозицій є ЦІНА.
Враховуючи наведене пропозиція не відповідає зазначеним вище умовам Документації. Хочемо зазначити, що відповідно Законодавству України, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище наведене, Замовник необгрунтовано прийняв рішення про відмову, нашому підприємству у перемозі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 травня 2019 13:54
Шановний учасник закупівлі!
Керуючись п.3 ст. 30 Закону, тендерний комітет даною відповіддю надає додаткову інформацію та причини невідповідності пропозиції яка не відповіла умовам тендерної документації щодо прийняття рішення № 138 від 28 травня 2019 року, про відхилення пропозиції учасника процедури відкритих торгів за ДК 021:2015 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» ПП «ЯРОВІТ С» згідно п.п. 4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерний комітет Замовника вдячний Вам за участь, у здійснені конкурентного відбору учасників для визначення переможця торгів.
На підставі п.2 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником, визнаються та додержуються умови, порядок та процедура закупівель товарів, робіт і послуг які врегульовані виключно ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тендерний комітет Замовника розглянувши вашу пропозицію яка автоматично була визнана системою закупівель найбільш економічно вигідною, прийшла до одного спільного рішення, а саме, керуючись п.12 ст.1 Закону щодо визначення «найбільш економічно вигідної пропозиції», ваша пропозиція не відповідає вимогам ст.28.
Так відповідно до п.1 ст.28 Закону, критеріями оцінки тендерної пропозиції є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Саме тому, тендерний комітетом Замовника визнав окрім ціни, ще й інші критерії оцінки які носять спеціалізований характер щодо предмету закупівлі.
Відповідно до вимог п.1.ст.25 щодо порядку подання тендерних пропозицій, з вашого боку не були надані документи на підтвердження критеріїв, встановлених Замовником, а саме, кошторисну документацію у складі:
- договірної ціни;
- зведеного кошторису розрахунків вартості монтажних робіт з пояснювальною запискою;
- локальних кошторисів;
- відомостей ресурсів до зведеного кошторису розрахунків з обґрунтуванням та посиланням на постачальника, відповідно до додатку №5 Технічних вимог тендерної документації.
На підставі вищесказаного, враховуючи особливості визначені ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет замовника вважає, рішення щодо відхилення вашої пропозиції є об’єктивним та неупередженим.
З повагою,
Тендерний комітет.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №1 Заміна пожежної сигналізації спального корпусу
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 444 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 220,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Лот №1 Заміна пожежної сигналізації спального корпусу
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51291, Україна, Дніпропетровська область, с.Новотроїцьке, вул.Герасименка, 94
Дата доставки:
30 серпня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» #41922960 |
Відхилено |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2019 16:57
|
ПП "ЦПП "ДІЯ" #36053371 |
Переможець |
384 005,60
UAH з ПДВ
|
30 травня 2019 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2019 10:30
|
Додаткова угода №2.jpg | зміни до договору |
26 липня 2019 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2019 13:02
|
додаткова угода №1.jpg | зміни до договору |
21 червня 2019 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2019 17:19
|
Scan_20190612_170454_001.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170004.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170037.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_165910.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170340.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170140.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170106.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_150434.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_150351.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170240.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_165937.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170454.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_150303.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170553.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_150211.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170311.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170214.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170410.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170522.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170634.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_150519.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_165754.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_165830.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Scan_20190612_170704.jpg | укладений |
12 червня 2019 17:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 176/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 176/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 176/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |