Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки зливової каналізації
Очікувана вартість
527 383,00 UAH
UA-2019-05-06-001599-a ● 2c9f97ad7c7d4aa081b0e79228fd4aac
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573707 |
Місцезнаходження: | 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26 |
Контактна особа: |
Поліна Каманова +380617644003,+380617645618 torgeko2011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2019 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2019 15:27 |
Очікувана вартість: | 527 383,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,38% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5274 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
обсяг надання послуг: згідно з Додатком №4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки зливової каналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 червня 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2019 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2019 16:06 |
Тендерна документація від 06.05.2019.DOC | |
06 травня 2019 16:06 |
Додаток №5.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001599-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МК 7, Код ЄДРПОУ:39658750
Дата подання: 31 травня 2019 14:08
Оскарження дискримінаційних вимог
Відповідно до частини 3 статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розклад, тому вимоги щодо складу, кількості працівників та форми оформлення правовідносин з працівниками є безпідставними та порушують вимоги чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2019 16:40
На засіданні тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району від 03.06.2019 (протокол №74) розглянута вимога про усунення порушення UA-2019-05-06-001599-a.b1 ТОВ «МК7» від 31.05.2019 щодо оскарження дискримінаційних вимог та прийнято рішення відхилити вказану вимогу.
Відповідно до частин 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля. Отже, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, замовником у Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника експерта з технічного обстеження будівель та споруд.
Так, згідно з п. п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п. 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації, учасник, з метою документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації на кожну особу, зазначену у довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, надає копії документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Наданий учасником Договір про співробітництво від 02.05.2019, укладений з Маркіним С.А. (експертом з технічного обстеження будівель та споруд) підтверджує лише наміри ТОВ «МК 7», у разі виникнення необхідності укласти з цим експертом строковий трудовий договір або цивільно-правового договір, та не підтверджує працевлаштування цього експерта в ТОВ «МК 7» на дату подання тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи зазначене, ТОВ «МК 7» не підтверджена наявність всіх працівників відповідної кваліфікації відповідно до вимог Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації.
Разом з цим, вважаємо необхідним відзначити, що поняття «дискримінація» Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено.
Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть.
Якщо учасник не скористався своїм правом задати замовникові питання, надіслати вимогу чи оскаржити таку умову тендерної документації на етапі подання тендерних пропозицій, відповідно до вимог ч. 1 ст. 23 Законом України «Про публічні закупівлі», значить не вбачав у даній вимозі нічого для себе дискримінаційного та погодився подавати пропозицію відповідно до вимог тендерної документації замовника.
Відповідно до частин 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля. Отже, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, замовником у Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника експерта з технічного обстеження будівель та споруд.
Так, згідно з п. п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п. 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації, учасник, з метою документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації на кожну особу, зазначену у довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, надає копії документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Наданий учасником Договір про співробітництво від 02.05.2019, укладений з Маркіним С.А. (експертом з технічного обстеження будівель та споруд) підтверджує лише наміри ТОВ «МК 7», у разі виникнення необхідності укласти з цим експертом строковий трудовий договір або цивільно-правового договір, та не підтверджує працевлаштування цього експерта в ТОВ «МК 7» на дату подання тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи зазначене, ТОВ «МК 7» не підтверджена наявність всіх працівників відповідної кваліфікації відповідно до вимог Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації.
Разом з цим, вважаємо необхідним відзначити, що поняття «дискримінація» Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено.
Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть.
Якщо учасник не скористався своїм правом задати замовникові питання, надіслати вимогу чи оскаржити таку умову тендерної документації на етапі подання тендерних пропозицій, відповідно до вимог ч. 1 ст. 23 Законом України «Про публічні закупівлі», значить не вбачав у даній вимозі нічого для себе дискримінаційного та погодився подавати пропозицію відповідно до вимог тендерної документації замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МК 7 #39658750 |
Відхилено |
476 435,96
UAH з ПДВ
|
29 травня 2019 16:52
|
ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" #40933609 |
Переможець |
525 385,41
UAH з ПДВ
|
04 червня 2019 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:32
|
Звіт про виконання договору про закупівлю № 185В.docx | укладений |
02 січня 2020 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 жовтня 2019 15:56
|
Дод. угода № 1 від 15.10.2019 до дог № 185.В.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2019 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2019 16:15
|
Договір від 19.06. 2019.pdf | зміни до договору |
21 червня 2019 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 11:15
|
Звіт про результати проведення процедури закупівлі.docx | укладений |
19 червня 2019 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 10:19
|
Договір №185.В від 19.06.2019.pdf | укладений |
19 червня 2019 10:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноженого о, у звязку з відстуністю технічної можливості замінити файл. |
Номер договору про закупівлю: | 185.В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 185.В |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. У зв'язку зі зміною реквізітів Виконавця внесені зміни до розділу 13 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗІТИ СТОРІН" договору про закупівлю послуг від 19.06.2019 №185.В. Сума договору після внесення змін не змінилася -525 385,41 грн. без ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін: 1 послуга. Обсяг закупівлі за договором не змінився. |
Номер договору про закупівлю: | 185.В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |