Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки зливової каналізації
Очікувана вартість
527 383,00 UAH
UA-2019-05-06-001599-a 2c9f97ad7c7d4aa081b0e79228fd4aac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліна Каманова

+380617644003
+380617645618
torgeko2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Поліна Каманова
+380617644003,+380617645618
torgeko2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 23 травня 2019 15:27
Очікувана вартість: 527 383,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5274 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


обсяг надання послуг: згідно з Додатком №4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічної інвентаризації, паспортизації та незалежної оцінки зливової каналізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 червня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 16:06
Тендерна документація від 06.05.2019.DOC
06 травня 2019 16:06
Додаток №5.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-06-001599-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МК 7, Код ЄДРПОУ:39658750
Дата подання: 31 травня 2019 14:08
Оскарження дискримінаційних вимог
Відповідно до частини 3 статті 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розклад, тому вимоги щодо складу, кількості працівників та форми оформлення правовідносин з працівниками є безпідставними та порушують вимоги чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2019 16:40
На засіданні тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району від 03.06.2019 (протокол №74) розглянута вимога про усунення порушення UA-2019-05-06-001599-a.b1 ТОВ «МК7» від 31.05.2019 щодо оскарження дискримінаційних вимог та прийнято рішення відхилити вказану вимогу.
Відповідно до частин 1, 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля. Отже, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, замовником у Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації встановлена вимога щодо наявності у учасника експерта з технічного обстеження будівель та споруд.
Так, згідно з п. п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» п. 1. «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації, учасник, з метою документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації на кожну особу, зазначену у довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, надає копії документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
Наданий учасником Договір про співробітництво від 02.05.2019, укладений з Маркіним С.А. (експертом з технічного обстеження будівель та споруд) підтверджує лише наміри ТОВ «МК 7», у разі виникнення необхідності укласти з цим експертом строковий трудовий договір або цивільно-правового договір, та не підтверджує працевлаштування цього експерта в ТОВ «МК 7» на дату подання тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи зазначене, ТОВ «МК 7» не підтверджена наявність всіх працівників відповідної кваліфікації відповідно до вимог Додатку № 2 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ» до тендерної документації.
Разом з цим, вважаємо необхідним відзначити, що поняття «дискримінація» Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено.
Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть.
Якщо учасник не скористався своїм правом задати замовникові питання, надіслати вимогу чи оскаржити таку умову тендерної документації на етапі подання тендерних пропозицій, відповідно до вимог ч. 1 ст. 23 Законом України «Про публічні закупівлі», значить не вбачав у даній вимозі нічого для себе дискримінаційного та погодився подавати пропозицію відповідно до вимог тендерної документації замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 травня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МК 7 476 435,96
UAH з ПДВ
476 435,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ" 525 385,41
UAH з ПДВ
525 385,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2019 12:36
Електронний підпис
22 травня 2019 12:34
5 Статут Нова редакція.pdf
22 травня 2019 12:34
Д.2 2.8 ДогПослугКрот.pdf
22 травня 2019 12:34
Д.2 2.7 ДогПослугКученко.pdf
22 травня 2019 12:34
Д.2 2.6 ДогСпівМаркін.pdf
22 травня 2019 12:34
Д.2 2.5 Диплом Козленко.pdf
22 травня 2019 12:33
Д.2 2.1 Сертифікат ГІПа.pdf
22 травня 2019 12:33
Д.2 1.1.14 Прогр. прод. Windows.pdf
22 травня 2019 12:33
Д.2 1.1.13 Ліцензія Digitals.pdf
22 травня 2019 12:33
18 Додаток 1 до Дог. ціни.pdf
22 травня 2019 12:33
18 Договірна ціна.pdf
22 травня 2019 12:33
17 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 травня 2019 12:33
16 Довідка про ліцензії.pdf
22 травня 2019 12:33
12 Додаток _5.pdf
22 травня 2019 12:33
10 Протокол_НР.7z
22 травня 2019 12:33
10 Наказ_Фролова_Ю.М.7z
22 травня 2019 12:33
10 Лист_для_клieнтiв.7z
22 травня 2019 12:33
10 Гарантiя_11942-19.7z
22 травня 2019 12:33
10 Витяг_iз_Статуту.7z
22 травня 2019 12:33
10 Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
22 травня 2019 12:33
8 Д.2 1.3 Лист-відгук.pdf
22 травня 2019 12:33
8 Д.2 1.3 Договір номер 99.pdf
22 травня 2019 12:33
8 Д.2 1.3 Договір номер 82.pdf
22 травня 2019 12:33
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 червня 2019 13:05
Електронний підпис
05 червня 2019 12:44
Договіран ціна.pdf
05 червня 2019 12:44
Пітора А.Б. на 29.05.19.pdf
05 червня 2019 12:44
довідка ДФС.pdf
22 травня 2019 13:34
Електронний підпис
22 травня 2019 13:27
Протокол НР.7z
22 травня 2019 13:27
Наказ Фролова Ю.М.7z
22 травня 2019 13:27
Лист для клієнтів.7z
22 травня 2019 13:27
Гарантія 11840-19.7z
22 травня 2019 13:27
Банківська ліцензія.7z
22 травня 2019 13:27
38. Довідка довкілля.PDF
22 травня 2019 13:27
30.Проект договору.PDF
22 травня 2019 13:27
29. Калькуляція.PDF
22 травня 2019 13:27
28. Договірна ціна.PDF
22 травня 2019 13:27
6. Статут (КОПІЯ).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МК 7

ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МК 7
#39658750
Відхилено 476 435,96
UAH з ПДВ
29 травня 2019 16:52
ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ"
#40933609
Переможець 525 385,41
UAH з ПДВ
04 червня 2019 16:49

Документи

29 травня 2019 16:52
Електронний підпис

Документи

04 червня 2019 16:49
Електронний підпис
04 червня 2019 16:48
Протокол № 75.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2019 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАПОРОЖІНЖИНІРИНГ"
#40933609
525 385,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2019 16:49
Електронний підпис
04 червня 2019 16:48
Протокол № 75.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:32
Звіт про виконання договору про закупівлю № 185В.docx укладений
02 січня 2020 17:32
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2019 15:56
Дод. угода № 1 від 15.10.2019 до дог № 185.В.pdf зміни до договору
15 жовтня 2019 15:55
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 16:15
Договір від 19.06. 2019.pdf зміни до договору
21 червня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 11:15
Звіт про результати проведення процедури закупівлі.docx укладений
19 червня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 10:19
Договір №185.В від 19.06.2019.pdf укладений
19 червня 2019 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноженого о, у звязку з відстуністю технічної можливості замінити файл.
Номер договору про закупівлю: 185.В
Договір:
Номер додаткової угоди: 185.В
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. У зв'язку зі зміною реквізітів Виконавця внесені зміни до розділу 13 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗІТИ СТОРІН" договору про закупівлю послуг від 19.06.2019 №185.В. Сума договору після внесення змін не змінилася -525 385,41 грн. без ПДВ. Обсяг надання послуг після внесення змін: 1 послуга. Обсяг закупівлі за договором не змінився.
Номер договору про закупівлю: 185.В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 525 385,41
UAH