Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

системні блоки
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-05-06-001282-b abafe824aaa348a6ad1b30989a6d6285
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Алла Леонідівна

+380542779041 buhsumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Сердюк Алла Леонідівна
+380542779041
buhsumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2019 17:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 17:56
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 17:56
Початок аукціону: 28 травня 2019 11:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 шт
системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості Товару, поставленого на підставі видаткових накладних і рахунків Постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару Покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату Товару, Покупець проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Оплата Товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. (Джерело фінансування- державний бюджет) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 16:30
Перелік змін.docx
20 травня 2019 16:30
ТД зі змінами.doc
06 травня 2019 17:52
Додаток 2 Проект Договору.docx
20 травня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2019 16:30
Перелік змін.docx
20 травня 2019 16:30
ТД зі змінами.doc
06 травня 2019 17:52
ТД.doc
06 травня 2019 17:52
Додаток 2 Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 травня 2019 08:34
Дата відповіді: 07 травня 2019 09:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо питання першого: в п.3 Додатку 3 тендерної документації зазначено, що будь яке посилання в цій тендерній документації на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, читати як «або еквівалент». Щодо питання другого: відповідно до закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до п1.1 розділу V Тендерної документації - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна. Ціна пропозиції повинна включати податок на додану вартість (для платників ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОКУТНІЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 296 100,00
UAH з ПДВ
293 076,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 298 798,00
UAH з ПДВ
295 798,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОКУТНІЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОКУТНІЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2773202935
Переможець 293 076,00
UAH з ПДВ
29 травня 2019 14:09

Документи

29 травня 2019 14:09
Електронний підпис
29 травня 2019 14:01
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОКУТНІЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2773202935
293 076,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2019 14:09
Електронний підпис
29 травня 2019 14:01
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:21
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 09:47
договір укладений
10 червня 2019 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 293 076,00
UAH