Послуги сторонніх фахівців з юридичних послуг з правових питань всіх видів діяльності.
Очікувана вартість
437 640,00 UAH
UA-2019-05-06-001255-b 00eac6aeb4ca4dda8abd9f60a9a97b35
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "ЦУІТ"
Код ЄДРПОУ: 13620112
Місцезнаходження замовника: 69065, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, провулок Явірний, 8А
Контактна особа замовника: Біляєва Світлана Сергіївна
+380612280239
svitlana.bilyaeva@itmc.zp.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 17:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 17:35
Початок аукціону: 22 травня 2019 11:00
Очікувана вартість: 437 640,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13 129,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 376,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги сторонніх фахівців з юридичних послуг з правових питань всіх видів діяльності.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, м.Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 07 травня 2019 15:29
Дата відповіді: 10 травня 2019 13:25
ДОДАТОКОМ 2 до тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією" Таблиця 1, розділ 2 зазначено, що "Також у довідці обов’язково зазначити зобов’язання надати протягом одного робочого дня засвідчену належним чином повну (усі заповнені сторінки) копію трудової книжки штатного (-них) працівника (-ів) – на запит замовника торгів згідно вимог Тендерної документації". Прошу надати роз'яснення, чи відповідають ці вимоги чинному законодавству в частині ЗУ "Про захист персональних даних" та Н А К А ЗУ N 58 від 29.07.93 р. "Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників" в тому числі, якщо найманий працівник не бажає надання завіреної копії трудової книжки третім особам, а також як що особа працює найманим працівником у ФОП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Так, відповідають. В тендерній документації встановлено: «На дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних», витребувані копії надаються безпосередньо Замовнику». Тож, замовник не вимагає завантажувати копію трудової книжки штатних працівників в електронну систему у складі тендерної попозиції учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-06-001255-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ГЛИНОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2865416250
Дата подання: 07 травня 2019 14:26
Порушення ст. 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Не зважаючи на вимоги законодавстава, Замовником у ТД визначенні дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: Додаток 2 до ТД таблиця 1 зазначено, що учасник повинен "Додатково підтвердити готовність прибути за викликом протягом однієї години (в межах м. Запоріжжя, в робочий час) – для участі в терміновій нараді та/або заході". Таким чином, Замовник позбавляє участі учасників, які проживають в іншій ніж замовник місцевості, що не відповідає вимогам ст. 5 ЗУ "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 травня 2019 14:28
Причина: Помилка. Для корегування
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001255-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГЛИНОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2865416250
Дата подання: 07 травня 2019 14:31
Порушення ст. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Не зважаючи на вимоги законодавстава, Замовником у ТД визначенні дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: Додаток 5 до ТД "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" до предмету закупівлі зазначено, що учасник повинен "Додатково підтвердити готовність прибути за викликом протягом однієї години (в межах м. Запоріжжя, в робочий час) – для участі в терміновій нараді та/або заході". Таким чином, Замовник позбавляє участі учасників, які проживають в іншій ніж замовник місцевості, що не відповідає вимогам ст. 5 ЗУ "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2019 13:30
Шановний учасник, необхідність термінового прибуття за викликом протягом однієї години може бути викликана об’єктивною виробничою необхідністю Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001255-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГЛИНОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2865416250
Дата подання: 07 травня 2019 14:43
Порушення ст. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Не зважаючи на вимоги законодавстава, Замовником у ТД визначенні дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: Додаток 3 до ТД "Проект договору" розділом 6. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ТА АДВОКАТСЬКА ТАЄМНИЦЯ передбачено, що Виконавець здійснює свою діяльність щодо виконання цього договору керуючись Законом України ”Про адвокатуру та адвокатську діяльність”. Таким чином, Замовник позбавляє участі інших учасників (юридичних та фізичних осіб - підприємців), які при здійсненні господарської діяльності не керуються Законом України ”Про адвокатуру та адвокатську діяльність", тобто фактично замовник визначив переможцем та надав перевагу, до проведення аукціону, особам, які здійснюють діяльність тільки згідно Законом України ”Про адвокатуру та адвокатську діяльність”, що не відповідає вимогам ст. 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2019 13:31
Шановний учасник, вимоги тендерної документації сформовані виходячи зі складу послуг, що є предметом даної закупівлі, необхідність закупівлі яких зумовлена специфікою виробничої діяльності Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Адвокатське об'єднання "АФІНА" 420 000,00
UAH з ПДВ
385 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФО Ковальська Яна Миколаївна 437 600,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 16:28
sign.p7s
20 травня 2019 16:13
Ліцензія_ТАСКОМБАНК.7Z
20 травня 2019 16:13
Довіреність Махно Є.А.7Z
20 травня 2019 16:13
Табл. 3 Додатку 2.zip
20 травня 2019 16:13
Табл 2 Додатку 2.zip
20 травня 2019 16:13
Табл 1 Додатку 2.zip
20 травня 2019 16:13
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2019 16:13
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 15:13
sign.p7s
21 травня 2019 14:31
Цінова пропозиція.pdf
21 травня 2019 14:31
Реєстр.pdf
21 травня 2019 14:31
cвідоцтво адвоката.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Адвокатське об'єднання "АФІНА"
#42896611
Переможець 385 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 14:55

Документи

27 травня 2019 14:54
sign.p7s
27 травня 2019 14:53
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Адвокатське об'єднання "АФІНА"
#42896611
385 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 14:54
sign.p7s
27 травня 2019 14:53
Протокольне рішення

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 червня 2019 15:46
Договір укладений
07 червня 2019 15:43
sign.p7s зміни до договору
12 липня 2019 10:34
АО Афіна_7914-02_ДУ 1 від 11.07.2019.pdf зміни до договору
12 липня 2019 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі на період з 15 по 31 липня 2019 р. (п. 2.1.6 договору)
Номер договору про закупівлю: 7914/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 7914/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку