Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги сторонніх фахівців з юридичних послуг з правових питань всіх видів діяльності.
Очікувана вартість
437 640,00 UAH
UA-2019-05-06-001255-b 00eac6aeb4ca4dda8abd9f60a9a97b35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Біляєва Світлана Сергіївна

+380612280239 svitlana.bilyaeva@itmc.zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЦУІТ"
Код ЄДРПОУ: 13620112
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, провулок Явірний, 8А
Контактна особа: Біляєва Світлана Сергіївна
+380612280239
svitlana.bilyaeva@itmc.zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 17:35
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 17:35
Початок аукціону: 22 травня 2019 11:00
Очікувана вартість: 437 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 376,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13129 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79140000-7: Послуги з юридичної консультації та правового інформування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги сторонніх фахівців з юридичних послуг з правових питань всіх видів діяльності.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, м.Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79140000-7 — Послуги з юридичної консультації та правового інформування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 17:31
ДОДАТОК 5_Технічні вимоги.docx
06 травня 2019 17:31
ДОДАТОК 4_Згода з умовами договору(1).docx
06 травня 2019 17:31
ДОДАТОК 3_Проект договору.docx
06 травня 2019 17:31
ДОДАТОК 2_Перелік документів.docx
06 травня 2019 17:31
ДОДАТОК 1_Цінова пропозиція.docx
06 травня 2019 17:31
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 07 травня 2019 15:29
Дата відповіді: 10 травня 2019 13:25
ДОДАТОКОМ 2 до тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються тендерною документацією" Таблиця 1, розділ 2 зазначено, що "Також у довідці обов’язково зазначити зобов’язання надати протягом одного робочого дня засвідчену належним чином повну (усі заповнені сторінки) копію трудової книжки штатного (-них) працівника (-ів) – на запит замовника торгів згідно вимог Тендерної документації". Прошу надати роз'яснення, чи відповідають ці вимоги чинному законодавству в частині ЗУ "Про захист персональних даних" та Н А К А ЗУ N 58 від 29.07.93 р. "Про затвердження Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників" в тому числі, якщо найманий працівник не бажає надання завіреної копії трудової книжки третім особам, а також як що особа працює найманим працівником у ФОП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Так, відповідають. В тендерній документації встановлено: «На дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних», витребувані копії надаються безпосередньо Замовнику». Тож, замовник не вимагає завантажувати копію трудової книжки штатних працівників в електронну систему у складі тендерної попозиції учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-06-001255-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ГЛИНОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2865416250
Дата подання: 07 травня 2019 14:26
Порушення ст. 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Не зважаючи на вимоги законодавстава, Замовником у ТД визначенні дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: Додаток 2 до ТД таблиця 1 зазначено, що учасник повинен "Додатково підтвердити готовність прибути за викликом протягом однієї години (в межах м. Запоріжжя, в робочий час) – для участі в терміновій нараді та/або заході". Таким чином, Замовник позбавляє участі учасників, які проживають в іншій ніж замовник місцевості, що не відповідає вимогам ст. 5 ЗУ "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 07 травня 2019 14:28
Причина: Помилка. Для корегування
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001255-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГЛИНОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2865416250
Дата подання: 07 травня 2019 14:31
Порушення ст. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Не зважаючи на вимоги законодавстава, Замовником у ТД визначенні дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: Додаток 5 до ТД "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" до предмету закупівлі зазначено, що учасник повинен "Додатково підтвердити готовність прибути за викликом протягом однієї години (в межах м. Запоріжжя, в робочий час) – для участі в терміновій нараді та/або заході". Таким чином, Замовник позбавляє участі учасників, які проживають в іншій ніж замовник місцевості, що не відповідає вимогам ст. 5 ЗУ "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2019 13:30
Шановний учасник, необхідність термінового прибуття за викликом протягом однієї години може бути викликана об’єктивною виробничою необхідністю Замовника.
Номер вимоги: UA-2019-05-06-001255-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ГЛИНОВСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2865416250
Дата подання: 07 травня 2019 14:43
Порушення ст. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Не зважаючи на вимоги законодавстава, Замовником у ТД визначенні дискримінаційні вимоги до учасників, а саме: Додаток 3 до ТД "Проект договору" розділом 6. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ТА АДВОКАТСЬКА ТАЄМНИЦЯ передбачено, що Виконавець здійснює свою діяльність щодо виконання цього договору керуючись Законом України ”Про адвокатуру та адвокатську діяльність”. Таким чином, Замовник позбавляє участі інших учасників (юридичних та фізичних осіб - підприємців), які при здійсненні господарської діяльності не керуються Законом України ”Про адвокатуру та адвокатську діяльність", тобто фактично замовник визначив переможцем та надав перевагу, до проведення аукціону, особам, які здійснюють діяльність тільки згідно Законом України ”Про адвокатуру та адвокатську діяльність”, що не відповідає вимогам ст. 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2019 13:31
Шановний учасник, вимоги тендерної документації сформовані виходячи зі складу послуг, що є предметом даної закупівлі, необхідність закупівлі яких зумовлена специфікою виробничої діяльності Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Адвокатське об'єднання "АФІНА" 420 000,00
UAH з ПДВ
385 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФО Ковальська Яна Миколаївна 437 600,00
UAH з ПДВ
400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2019 16:28
Електронний підпис
20 травня 2019 16:13
Ліцензія_ТАСКОМБАНК.7Z
20 травня 2019 16:13
Довіреність Махно Є.А.7Z
20 травня 2019 16:13
Табл. 3 Додатку 2.zip
20 травня 2019 16:13
Табл 2 Додатку 2.zip
20 травня 2019 16:13
Табл 1 Додатку 2.zip
20 травня 2019 16:13
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2019 16:13
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

21 травня 2019 15:13
Електронний підпис
21 травня 2019 14:31
Цінова пропозиція.pdf
21 травня 2019 14:31
Реєстр.pdf
21 травня 2019 14:31
cвідоцтво адвоката.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Адвокатське об'єднання "АФІНА"

ФО Ковальська Яна Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Адвокатське об'єднання "АФІНА"
#42896611
Переможець 385 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 14:55

Документи

27 травня 2019 14:54
Електронний підпис
27 травня 2019 14:53
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Адвокатське об'єднання "АФІНА"
#42896611
385 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 14:54
Електронний підпис
27 травня 2019 14:53
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:55
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 10:34
АО Афіна_7914-02_ДУ 1 від 11.07.2019.pdf зміни до договору
12 липня 2019 10:31
Електронний підпис укладений
07 червня 2019 15:46
Договір укладений
07 червня 2019 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі на період з 15 по 31 липня 2019 р. (п. 2.1.6 договору)
Номер договору про закупівлю: 7914/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 7914/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 381 562,50
UAH