Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2019-05-06-001165-b ● 1d1386f23ce2467cacfec7a205cedf7c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс «Спеціалізована школа І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням природничих наук – ліцей № 293» Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 01489291 |
Вебсайт: | http://293kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02232, Україна , Київська обл., Київ, вул.Милославська, 7 |
Контактна особа: |
Костіна Лариса Юріївна 380445303872 licei_293@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2019 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 травня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2019 12:42 |
Очікувана вартість: | 7 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
462 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02232, Україна, місто Київ, Київ, вул. Милославська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2019 13:57 |
Технічні вимоги канцтовари уточнені.docx |
06 травня 2019 16:46 |
Оголошення (канцтовари).docx |
06 травня 2019 16:46 |
Договір 2210 ( 2019 рік).doc |
06 травня 2019 16:46 |
Технічні вимоги канцтовари.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 травня 2019 08:41
Дата відповіді: 07 травня 2019 14:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1 У тих позиціях, де вказано конкретну марку, Замовник аналогів не розглядає. Згідно Наказа ДП "Зовнішторгвидав України" №35 від 13.04.2016р. "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" п.6.4. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників, тому еквівалент не розглядатиметься. В решті позицій, можа пропонувати аналоги.
Наприклад: Ручка кулькова (чорна) економікс Piano Maxriter ( аналоги не пропонувати), Папір офісний А4 80 г/м² клас С+ 500 аркушів Білий (будь-який виробник).
2. Тендерний комітет розглядає пропозиції усіх Учасників у тому числі: платників ПДВ, неплатників ПДВ, підприємств та ФОП на загальній системі оподаткування, а також підприємств та ФОП на єдиному податку.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Наприклад: Ручка кулькова (чорна) економікс Piano Maxriter ( аналоги не пропонувати), Папір офісний А4 80 г/м² клас С+ 500 аркушів Білий (будь-який виробник).
2. Тендерний комітет розглядає пропозиції усіх Учасників у тому числі: платників ПДВ, неплатників ПДВ, підприємств та ФОП на загальній системі оподаткування, а також підприємств та ФОП на єдиному податку.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2019 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" |
5 820,20
UAH з ПДВ
|
5 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГАПІТ КС" |
5 835,60
UAH з ПДВ
|
5 198,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
6 136,98
UAH з ПДВ
|
5 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
7 425,00
UAH з ПДВ
|
7 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАПІРТОРГ" #30194866 |
Переможець |
5 190,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір канцелярія 5190.PDF | укладений |
05 червня 2019 14:50
|