Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали ((витратний матеріал для забору та обстеження крові та її компонентів) лейкопластир бактерицидний, серветка марлева стерильна, серветки для швидкої дезінфекції та очищення, серветки просочені спиртовим розчином, серветки марлеві одноразового використання, бинт медичний, бахіли одноразові, відріз марлевий, вата, комплект для забору капілярної крові) код ДК 021:2015 - 33140000-3)
Очікувана вартість
280 530,00 UAH
UA-2019-05-06-000800-a ae2b4e4dc553403e8a50dd0bbe935f0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юркова Олена Сергіївна

D4529758@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр крові"
Код ЄДРПОУ: 42427142
Місцезнаходження: 04060, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Максима Берлинського, 12
Контактна особа: Юркова Олена Сергіївна
D4529758@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2019 12:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2019 13:00
Початок аукціону: 22 травня 2019 11:21
Початок аукціону: 22 травня 2019 11:21
Очікувана вартість: 280 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 416,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Департамент охорони здоровя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
216180 одиниця
Медичні матеріали ((витратний матеріал для забору та обстеження крові та її компонентів) лейкопластир бактерицидний, серветка марлева стерильна, серветки для швидкої дезінфекції та очищення, серветки просочені спиртовим розчином, серветки марлеві одноразового використання, бинт медичний, бахіли одноразові, відріз марлевий, вата, комплект для забору капілярної крові) код ДК 021:2015 - 33140000-3)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 12:52
ТД.pdf
06 травня 2019 12:52
Оголошення про заплановану закупівлю 1.pdf
06 травня 2019 12:52
Додаток_5_(Загал_на_iнформацiя_про_учасника).pdf
06 травня 2019 12:52
Додаток_4_(Проект_договору)_(2)_(1).pdf
06 травня 2019 12:52
Додаток_3_(Документи_пiсля_акцепту)_(1)_(1).pdf
06 травня 2019 12:52
додаток_2_зi_змiнами.pdf
06 травня 2019 12:52
Додаток_1_(Квалiфiкацiя).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС" 279 199,10
UAH з ПДВ
279 199,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 травня 2019 11:49
документи переможця.pdf
21 травня 2019 12:19
цінова пропозиція.pdf
21 травня 2019 12:19
уставні документи.pdf
21 травня 2019 12:19
ТОВАР.pdf
21 травня 2019 12:19
проект договору.pdf
21 травня 2019 12:19
лист - умови договору.pdf
21 травня 2019 12:19
гарантійний лист.pdf
21 травня 2019 12:19
документи на товар.pdf
21 травня 2019 12:19
довідка ст 17.pdf
21 травня 2019 12:19
довідка про санкції.pdf
21 травня 2019 12:19
гарантійні виробників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА

ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РОЖЕЦЬ ЛЮДМИЛА СТАНІСЛАВІВНА
#3403914625
Відхилено 250 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 16:29
ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС"
#41828137
Переможець 279 199,10
UAH з ПДВ
27 травня 2019 16:33

Документи

27 травня 2019 16:29
Електронний підпис
27 травня 2019 16:28
протокол відхил.pdf

Документи

27 травня 2019 16:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий Дім "ВОЛЕС"
#41828137
279 199,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2019 16:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 10:15
ЗВІТ ТД Волес № 2220_18 від 11.06.19.pdf укладений
31 грудня 2019 10:14
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 14:50
Звіт Волес 2220_ 18 від 11.06.19.docx укладений
30 грудня 2019 14:49
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 10:58
Повідомл і Дод уг № 2 Волес.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 10:58
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 10:28
Повідомл і Дод уг № 2 Волес.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 10:27
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 14:22
Волес.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 14:21
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 12:05
ТОВ Волес. Договір № 2220_18..pdf укладений
11 червня 2019 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 2220/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2220/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно п.п. 3.6. розділу III. «Ціна договору» з врахуванням ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»» від 25.12.2015 № 922-VIII змінами Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та викласти Специфікацію, що є Додатком №1 до Договору в новій редакції від 11.06.2019 року зі змінами, що додається до цієї Додаткової угоди та є невід’ємною частиною Договору. 3. Відповідно п.п. 3.3. розділу III. «Ціна договору» з врахуванням ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII змінами Сторони домовились зменшити ціну Договору на 2439,60грн. та викласти п.п. 3.2. в наступній редакції: «3.2. Ціна цього Договору становить 276 759,50 грн. (Двісті сімдесят шість тисяч сімсот п’ятдесят дев’ять гривень 50 копійок), у тому числі ПДВ 19683,00 грн., з них: за загальним рахунком сума становить 270111,33 грн. (Двісті сімдесят тисяч сто одинадцять грн. 33 коп.), у т. ч. ПДВ 19246,59 грн.; за рахунок власних надходжень становить 6648,17 грн. (Шість тисяч шістсот сорок вісім грн. 17 коп., у т. ч. ПДВ 436,41 грн.» 4. Всі інші умови укладеного Договору залишаються без змін, сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною складовою частиною Договору № 2220/18 від 11.06.2019 року, набуває чинності з дати підписання та діє до закінчення терміну дії даного Договору. 13. Номер додаткової угоди: 2 (два) 14. Сума договору після внесення змін: 276759,50 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 216050 од.
Номер договору про закупівлю: 2220/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2220/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Відповідно п.п. 3.6. розділу III. «Ціна договору» з врахуванням ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»» від 25.12.2015 № 922-VIII змінами Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та викласти Специфікацію, що є Додатком №1 до Договору в новій редакції від 11.06.2019 року зі змінами, що додається до цієї Додаткової угоди та є невід’ємною частиною Договору. 3. Відповідно п.п. 3.3. розділу III. «Ціна договору» з врахуванням ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII змінами Сторони домовились зменшити ціну Договору на 2439,60грн. та викласти п.п. 3.2. в наступній редакції: «3.2. Ціна цього Договору становить 276 759,50 грн. (Двісті сімдесят шість тисяч сімсот п’ятдесят дев’ять гривень 50 копійок), у тому числі ПДВ 19683,00 грн., з них: за загальним рахунком сума становить 270111,33 грн. (Двісті сімдесят тисяч сто одинадцять грн. 33 коп.), у т. ч. ПДВ 19246,59 грн.; за рахунок власних надходжень становить 6648,17 грн. (Шість тисяч шістсот сорок вісім грн. 17 коп., у т. ч. ПДВ 436,41 грн.» 4. Всі інші умови укладеного Договору залишаються без змін, сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною складовою частиною Договору № 2220/18 від 11.06.2019 року, набуває чинності з дати підписання та діє до закінчення терміну дії даного Договору. 13. Номер додаткової угоди: 2 (два) 14. Сума договору після внесення змін: 276759,50 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 216050 од.
Номер договору про закупівлю: 2220/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 30 грудня 2019
Сума оплати за договором: 276 759,50
UAH (в тому числі ПДВ 19 683,00 UAH)