Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби в асортименті)
Очікувана вартість
24 960,00 UAH
UA-2019-05-06-000481-c ● 77518faa80e24d6fa6665f54d8e2d2db
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2019 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2019 12:56 |
Очікувана вартість: | 24 960,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Офісне устаткування та приладдя різне (Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби в асортименті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
315 пач.
Папір формат А4 щільність 80г/м2 пач.500 арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська обл., Українка, Промислова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2019
—
30 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2019 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2019 14:45 |
ТД канцелярське приладдя.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 травня 2019 08:49
Дата відповіді: 07 травня 2019 09:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмет закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації не зазначено ні торгова марка ні модель предмету закупівлі.
2) Відповідно до п. 1 розділу ІІ Тендерної документації - Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Оцінка тендерних пропозицій відбуватиметься за сумами пропозицій без урахування ПДВ.
Договір про закупівлю буде укладатися на суму пропозиції переможця з урахуванням ПДВ (якщо переможець є платником ПДВ).
2) Відповідно до п. 1 розділу ІІ Тендерної документації - Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
Оцінка тендерних пропозицій відбуватиметься за сумами пропозицій без урахування ПДВ.
Договір про закупівлю буде укладатися на суму пропозиції переможця з урахуванням ПДВ (якщо переможець є платником ПДВ).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
20 994,00
UAH
|
28 травня 2019 11:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 12 35 від 13.06.2019.pdf | укладений |
13 червня 2019 13:06
|