Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Комплект обладнання для лінгафонного кабінету, ноутбук для кабінету математики, ноутбук для ресурсної кімнати)
Очікувана вартість
415 800,00 UAH
UA-2019-05-06-000276-b 0b9a7dc12d4540bc8f403afd5220004a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шишка Тетяна Юріївна

+380553221004 zoshone@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1
Код ЄДРПОУ: 25645028
Місцезнаходження: 74100, Україна , Херсонська обл., Велика Олександрівка, вулиця Свободи (Леніна), 75
Контактна особа: Шишка Тетяна Юріївна
+380553221004
zoshone@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2019 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 12:03
Очікувана вартість: 415 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 158,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект обладнання для лінгафонного кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
ноутбук для кабінету математики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 шт
ноутбук для ресурсної кімнати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Свободи 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3.1. Оплата товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Продавця. 3.2. Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 3.3. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Покупця. 3.4. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:18
Тендерна_документацiя (2).doc
17 травня 2019 15:18
перелiк_змiн.docx
17 травня 2019 15:18
Додаток_3.doc
06 травня 2019 11:07
Додаток 5.doc
06 травня 2019 11:06
Додаток 4.doc
06 травня 2019 11:06
Додаток 2.doc
06 травня 2019 11:06
Додаток 1.doc
17 травня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 13:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:18
Тендерна_документацiя (2).doc
16 травня 2019 17:21
Тендерна_документацiя.doc
17 травня 2019 15:18
перелiк_змiн.docx
16 травня 2019 17:21
перелiк_змiн.docx
17 травня 2019 15:18
Додаток_3.doc
16 травня 2019 17:19
Додаток_3.doc
06 травня 2019 11:06
Додаток 3.doc
06 травня 2019 11:07
Додаток 5.doc
06 травня 2019 11:06
Додаток 4.doc
06 травня 2019 11:06
Додаток 2.doc
06 травня 2019 11:06
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики товару
Дата подання: 10 травня 2019 16:26
Дата відповіді: 15 травня 2019 12:59
Шановний тендерний комітет в технічних характеристиках до предмету закупівлі інтерактивна дошка у Вас зазначена ширина дошки повинна бути не більше 198 см, висота дошки повинна бути не менше 127 см. Чи будете розглядати пропозицію учасника з більшими параметрами дошки?
Відповідь: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у всіх Наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає Наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками.
Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-06-000276-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інтер Системс", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 06 травня 2019 14:45
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Доброго дня! Просимо тендерний комітет переглянути технічні вимоги до мультимедійного проектора і внести зміни до них. Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до проектора однієї моделі - Infocus IN136ST, який завозиться в Україну лише одним постачальником. Такі дії є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, оскільки ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначає, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з повністю відповідними характеристиками. Через дискримінаційні вимоги Замовника до предмета закупівлі, інші Учасники не можуть прийняти у ній участь. Виходячи з вищезазначеного та керуючись Законом України “Про публічні закупівлі" від №922-VIII 25.12.2015 просимо Замовника усунути дискримінаційні умови, внести зміни до технічних характеристик мультимедійного проектора та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства та Наказом МОН №704.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2019 16:14
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для освітніх закладів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у всіх Наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає Наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками.
Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється.
Номер вимоги: UA-2019-05-06-000276-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Лапа І.І., Код ЄДРПОУ:2958605764
Дата подання: 11 травня 2019 09:04
Сертифікати ISO
Шановний замовник в Додатку 3 до тендерної документації Вами вимагаються копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001. Сертифікати ISO 9001 та ISO 14001. не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» (далі Типовий перелік) - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тому, на підставі вижче зазначеного, вимагаємо виключити обов’язкову наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність сертифікатів ISO 9001 та ISO 14001 є обов’язковою для даного виду/типу товарів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 травня 2019 13:00
Відповідно до п.5 наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 року №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» - Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми. Відтак, даною нормою вищезазначеного розпорядчого документу встановлено перелік документів саме на момент поставки засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, а не на момент подання тендерних пропозицій для участі у процедурі закупівлі. Вимоги Тендерної документації на технічні і якісні характеристики безпосередньо стосуються предмета закупівлі, зокрема, згідно з п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно встановлює вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, також такі вимоги необхідні для забезпечення здоров’я дітей та захисту довкілля. Наразі, Замовником виконано обов’язок стосовно дотримання вимог чинного законодавства, зокрема це є гарантією, що обладнання, яке пропонує учасник, буде безпечним для здоров’я дітей, навколишнього середовища та відповідатиме освітнім нормам і міжнародним стандартам, а також є оригінальним, має офіційне джерело постачання в Україну і відповідно офіційне гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 405 222,00
UAH з ПДВ
405 222,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" 414 882,00
UAH з ПДВ
414 882,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2019 21:12
Електронний підпис
30 травня 2019 15:28
Пропозиція_30_05_19.pdf
26 травня 2019 18:23
Електронний підпис

Публічні документи

24 травня 2019 16:32
Електронний підпис
24 травня 2019 16:30
14_Копія Статуту.pdf
24 травня 2019 16:27
1_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 405 222,00
UAH з ПДВ
30 травня 2019 14:49

Документи

30 травня 2019 14:48
Електронний підпис
30 травня 2019 14:19
IMG_20190530_0009.pdf
30 травня 2019 14:19
IMG_20190530_0008.pdf
30 травня 2019 14:19
IMG_20190530_0007.pdf
30 травня 2019 14:19
IMG_20190530_0006.pdf
30 травня 2019 14:19
IMG_20190530_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
405 222,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 травня 2019 14:48
Електронний підпис
30 травня 2019 14:19
IMG_20190530_0009.pdf
30 травня 2019 14:19
IMG_20190530_0008.pdf
30 травня 2019 14:19
IMG_20190530_0007.pdf
30 травня 2019 14:19
IMG_20190530_0006.pdf
30 травня 2019 14:19
IMG_20190530_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2019 13:32
IMG_20190620_0008.pdf укладений
20 червня 2019 12:30
IMG_20190620_0007.pdf укладений
20 червня 2019 12:30
IMG_20190620_0006.pdf укладений
20 червня 2019 12:30
IMG_20190620_0005.pdf укладений
20 червня 2019 12:30
IMG_20190620_0004.pdf укладений
20 червня 2019 12:30
IMG_20190620_0003.pdf укладений
20 червня 2019 12:30