Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання(Принтер лазерный ч/б+кабель USB 2.0 - 3.0м AM/BM Atcom феррит, белый+ додатковий оригінальний тонер-картридж збільшеної ємності 2600 стор)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-05-06-000044-c e56eb701bc8e4e27942c2298c2ff7409
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попужайло Олена Юріївна

+380994778065 ngb1@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство «Нікопольська міська лікарня №1» Дніпропетровської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 26238302
Місцезнаходження: 53211, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул.50 років НЗФ 2а
Контактна особа: Попужайло Олена Юріївна
+380994778065
ngb1@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 травня 2019 09:27
Звернення за роз’ясненнями: до 13 травня 2019 09:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 09:32
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
Комп’ютерне обладнання(Принтер лазерный ч/б+кабель USB 2.0 - 3.0м AM/BM Atcom феррит, белый+ додатковий оригінальний тонер-картридж збільшеної ємності 2600 стор).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53211, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. 50 років НЗФ, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Оплата вартості Товару, визначеного в Договорі, здійснюється Платником за пред’явленим рахунком протягом 10 календарних днів на підставі накладної, підписаної Платником та Постачальником. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 15:11
опис змін.docx
08 травня 2019 15:11
додаток_2.docx
08 травня 2019 15:11
додаток_1.docx
08 травня 2019 15:11
Принтера оголошення.docx
06 травня 2019 09:28
Договір КП НМЛ 1
08 травня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2019 15:11
опис змін.docx
08 травня 2019 15:11
додаток_2.docx
06 травня 2019 09:28
додаток 2.docx
08 травня 2019 15:11
додаток_1.docx
06 травня 2019 09:28
додаток 1.docx
08 травня 2019 15:11
Принтера оголошення.docx
06 травня 2019 09:28
Принтера.docx
06 травня 2019 09:28
Договір КП НМЛ 1

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 травня 2019 09:06
Дата відповіді: 07 травня 2019 10:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Так, але які повністю відповідають технічним вимогам та не гірші за якістю .Якщо учасник у своїй пропозиції вказує аналог, просимо надати разом із пропозицією порівняльну таблицю відповідності за прикладом який наданий нами в таблиці «технічний опис предмету закупівлі» Пропозиції еквівалентів без заповненої порівняльної таблиці не будуть прийняті до розгляду.
В разі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення продукції постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції.

2)У разі участі у тендері одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ,
оцінка пропозицій Учасників проводиться за цінами пропозицій зазначеними без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2019 09:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 52 900,00
UAH з ПДВ
52 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2019 09:29
Інформаційний лист.pdf
15 травня 2019 09:29
Лист _ гарантія.pdf
15 травня 2019 09:29
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 травня 2019 09:29
Договір сервіс.pdf
15 травня 2019 09:29
ВИПИСКА З ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
Переможець 52 900,00
UAH з ПДВ
15 травня 2019 13:06

Документи

15 травня 2019 13:06
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
52 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2019 13:06
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Протокол укладений
18 листопада 2019 14:44
Договір укладений
27 травня 2019 11:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 52 900,00
UAH