Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання(Принтер лазерный ч/б+кабель USB 2.0 - 3.0м AM/BM Atcom феррит, белый+ додатковий оригінальний тонер-картридж збільшеної ємності 2600 стор)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2019-05-06-000044-c ● e56eb701bc8e4e27942c2298c2ff7409
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство «Нікопольська міська лікарня №1» Дніпропетровської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 26238302 |
Місцезнаходження: | 53211, Україна , Дніпропетровська обл., Нікополь, вул.50 років НЗФ 2а |
Контактна особа: |
Попужайло Олена Юріївна +380994778065 ngb1@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 травня 2019 09:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 травня 2019 09:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2019 09:32 |
Очікувана вартість: | 55 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 275,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплекти
Комп’ютерне обладнання(Принтер лазерный ч/б+кабель USB 2.0 - 3.0м AM/BM Atcom феррит, белый+ додатковий оригінальний тонер-картридж збільшеної ємності 2600 стор).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53211, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. 50 років НЗФ, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Оплата вартості Товару, визначеного в Договорі, здійснюється Платником за пред’явленим рахунком протягом 10 календарних днів на підставі накладної, підписаної Платником та Постачальником. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок на поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Платником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2019 15:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2019 15:11 |
опис змін.docx | |
08 травня 2019 15:11 |
додаток_2.docx | |
08 травня 2019 15:11 |
додаток_1.docx | |
08 травня 2019 15:11 |
Принтера оголошення.docx | |
06 травня 2019 09:28 |
Договір КП НМЛ 1 |
08 травня 2019 15:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2019 15:11 |
опис змін.docx
|
|||
08 травня 2019 15:11 |
додаток_2.docx
|
|||
08 травня 2019 15:11 |
додаток_1.docx
|
|||
08 травня 2019 15:11 |
Принтера оголошення.docx
|
|||
06 травня 2019 09:28 |
Договір КП НМЛ 1
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 07 травня 2019 09:06
Дата відповіді: 07 травня 2019 10:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1)Так, але які повністю відповідають технічним вимогам та не гірші за якістю .Якщо учасник у своїй пропозиції вказує аналог, просимо надати разом із пропозицією порівняльну таблицю відповідності за прикладом який наданий нами в таблиці «технічний опис предмету закупівлі» Пропозиції еквівалентів без заповненої порівняльної таблиці не будуть прийняті до розгляду.
В разі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення продукції постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції.
2)У разі участі у тендері одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ,
оцінка пропозицій Учасників проводиться за цінами пропозицій зазначеними без ПДВ.
В разі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення продукції постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції.
2)У разі участі у тендері одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ,
оцінка пропозицій Учасників проводиться за цінами пропозицій зазначеними без ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ #2706919613 |
Переможець |
52 900,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2019 13:06
|