Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи за ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи» - Капітальний ремонт будівлі Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ) Чорноморської міської ради, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Першого Травня, 8-Е
Очікувана вартість
5 791 800,00 UAH
UA-2019-05-04-000028-c bfce3f0262c947039562f7ad1daf7532
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнір Валерій Григорович

+380503921051 kvgval@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської
Код ЄДРПОУ: 05406623
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., ЧОРНОМОРСЬК, вул. Хантадзе. буд. 8-А
Контактна особа: Кушнір Валерій Григорович
+380503921051
kvgval@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 15:17
Очікувана вартість: 5 791 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт будівлі Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ) Чорноморської міської ради, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Першого Травня, 8-Е
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт будівлі Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ) Чорноморської міської ради, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Першого Травня, 8-Е
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, ЧОРНОМОРСЬК, вул. Першого Травня, 8-Е
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 червня 2019  —  30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2019 16:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 травня 2019 16:00
2019.03.22 ВТ ТД КР КДЮСШ 5 791 800,00 2.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-05-04-000028-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД", Код ЄДРПОУ:40381625
Дата подання: 03 червня 2019 16:22
тендерна пропозиція
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині визначення переможця по протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти Чорноморської міської ради номер 279 від 24.05.2019 року
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 05.06.2019 № 7223.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 16:37

Документи подані скаржником

03 червня 2019 16:23
ПП на 15000.pdf
03 червня 2019 16:50
СКАРГА.pdf
03 червня 2019 16:50
ДОДАТОК 1.pdf
03 червня 2019 17:55
ПП завірене.pdf

Документи Органу Оскарження

05 червня 2019 16:37
Рішення від 05.06.2019 № 7223.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-30-000014 ● 25a96af5367b43018349d8cf756f55e5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 травня 2019 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.05.2019 Одеса № 176


Про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 30.05.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 30.05.2019 № 176
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-05-04-000028-c 04.05.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-04 17:38:49

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.06.2019 Одеса № 184
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-05-04-000028-c.a1 в електронній системі закупівель

НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-04-000028-c (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 04 травня 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 30 травня 2019 року № 176 «Про початок моніторингу закупівлі», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу
контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 04.06.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-19 19:56:09

Надання інформації на запит


УКРАЇНА
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ
ЧОРНОМОРСЬКА МІСЬКА РАДА
ВІДДІЛ ОСВІТИ
68001, м. Чорноморськ, Одеської області, вул. Хантадзе 8-а т. 04868 2-55-87 код 05406623

12.06.2019 № 01-11-558

Начальнику
південного офісу Держаудитслужби
Муратову О.М.

вул. Канатна, 83, м. Одеса, 65012

Про надання інформації на запит
(моніторинг закупівель в системі
ЕЗ «ПРОЗОРРО»)

Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської області проводив тендер по предмету закупівлю: Роботи за ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи» - Капітальний ремонт будівлі Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ) Чорноморської міської ради, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Першого Травня, 8-Е» [оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/, ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-04-000028-c].
За результатами аукціону Торгів, протоколом засідання тендерного комітету № 279 від 24.05.2019, пропозиція ПЗВОГ «Строітєль» була визнана, як така що відповідає вимогам тендерної документації і є найбільш економічно вигідною. Враховуючи зазначене, тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради прийняв рішення про визначення ПЗВОГ «Строітєль» переможцем закупівлі UA-2019-05-04-000028-c.
По питанню 1:
З метою документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, підпунктом 4.3 пункту 4 частини 5 розділу 3 тендерної документації вимагалося від учасників надати виключно копії аналогічних договорів, що вказані
в переліку аналогічних договорів. Вимог щодо надання будь-яких відповідних актів надання послуг або виконаних робіт, в тому числі договірної ціни, кошторисної документації, графіку виконання обсягів робіт, тощо) тендерною документацією не було встановлено.
Разом з тим, відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 частини 5 розділу 3 тендерної документації, для документального підтвердження факту виконання договору, учасникам було достатньо надати оригінали або нотаріально завірені копії позитивних листів-відгуків від організацій, з якими укладені аналогічні договори, вказані в переліку аналогічних договорів, за підписом посадових осіб організацій, які підписували (мають право підписувати) ці аналогічні договори.
На виконання зазначених вимог тендерної документації, ПЗВОГ «Строітєль»
в складі своєї тендерної пропозиції надана довідка про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 15.05.2019 вих. № 18/11, договір № 98 від 16.07.2018 укладений з відділом освіти Чорноморської міської ради та договір № 485 від 20.07.2017 укладений з ДЗ «Іллічівська басейнова лікарня на водному транспорті МОЗ України».
В свою чергу, в якості доказів виконання зазначених договорів, ПЗВОГ «Строітєль» надані листи-відгуки відділу освіти Чорноморської міської ради та ДЗ «Іллічівська басейнова лікарня на водному транспорті МОЗ України» (№ 01-11-939 від 05.10.2018 та
№ 01/15-1208 від 03.10.2018 відповідно).
Тобто, ПЗВОГ «Строітєль» в складі своєї тендерної пропозиції, були надані
в повному обсязі необхідні документи, які підтвердили досвід виконання аналогічних договорів, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією.
По питанню 2:
Відповідно до вимоги підпункту 2.2 пункту 2 частини 5 розділу 3 Тендерної документації, ПЗВОГ «Строітєль» в складі своєї тендерної пропозиції надав копію Ліцензії (серія АЕ № 640057) на провадження господарської діяльності пов'язаній із створенням об'єктів архітектури з додатками, яка містить відбиток печатки підприємства та особистий підпис директора Терлецького Олега Анатолійовича що засвідчує справжність документу.
Крім того, з метою перевірки достовірності Ліцензії (серія АЕ № 640057) тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради скористався можливістю вільного доступу до реєстру виданих ліцензій, який міститься на офіційному веб-сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України ( https://dabi.gov.ua/ ). За критерієм пошуку стосовно ПЗВОГ «Строітель», міститься інформація щодо отримання ліцензії (серія АЕ
№ 640057) 14.04.2015 строком дії до 14.04.2010, яка зареєстрована в реєстрі
за № 2013017879.
Враховуючи зазначену інформацію, яка підтверджує достовірність наданої ПЗВОГ «Строітель» Ліцензії, тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради прийняв рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ПЗВОГ «Строітєль» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 частини 5 розділу 3 тендерної документації.
По питанню 3:
Оскільки чинним законодавством не передбачено ведення Антимонопольним комітетом України реєстру суб'єктів господарювання (учасників або учасників попередньої кваліфікації), які притягувалися до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), а також надання довідок про не притягнення (притягнення) таких суб'єктів господарювання до відповідальності, таку інформацію подає саме учасник процедури закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» рішення органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень надаються для виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.
Отже такою інформацією володіють безпосередньо самі суб’єкти господарювання (учасники або учасники попередньої кваліфікації), які були (не були) притягнуті до відповідальності.
В складі своєї тендерної пропозиції, ПЗВОГ «Строітєль» подало інформацію (довідка про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 15.05.2019 № 18/4) про те, що його не було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Також, слід звернути увагу, що після визначення (24.05.2019) ПЗВОГ «Строітєль» переможцем закупівлі UA-2019-05-04-000028-c, Терлецький Олег Анатолійович (директор) особисто надав до тендерного комітету відділу освіти Чорноморської міської ради, завірену належним чином Ухвалу Господарського суду Одеської області від 23.04.19р. (справа №916/492/19) про задоволення позову ПЗВОГ «Строітєль» стосовно зупинення дії пункту 1 результативної частини рішення адміністративної колегії Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України № 24-р/к від 28.12.2018 у справі № 21-02/2016 «про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладання штрафу».
Тобто, станом на дату подання тендерної пропозиції ПЗВОГ «Строітєль» - 17.05.2019, рішення № 24-р/к від 28.12.2018 у справі № 21-02/2016 вже було зупинене
в своїй дії, тому інформація подана від Учасника достовірна.
Таким чином, тендерна пропозиція ПЗВОГ «Строітєль» не суперечить чинному законодавству та відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
не містить в собі підстав для відхилення.

Додаток: Ухвала Господарського суду Одеської області від 23.04.19р. (справа №916/492/19).


Заступник голови тендерного комітету
відділу освіти Чорноморської міської ради К.І. Чегаринська

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-10 15:54:23

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі комплексної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ) Чорноморської міської ради, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Першого Травня, 8-Е» за кодом ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи, яка проводиться відділом освіти Чорноморської міської ради (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-05-04-000028-c, дата оприлюднення 04.05.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПЗВОГ «Строітєль» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону та вимогам підпункту 4.3 пункту 4 частини 5 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції щодо наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів надано скановані копії з договорів від 16.07.2018 № 98 та від 20.07.2017 № 485 без додатків, які, відповідно до умов зазначених договорів, є їх складовими частинами (договірна ціна, кошторисна документація, графік виконання обсягів робіт)?
2) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ПЗВОГ «Строітєль» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 частини 5 розділу 3 ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції надано скан-копію копії (замість скан-копії оригіналу) Ліцензії учасника на провадження господарської діяльності і будівництва об’єктів з додатками?
3) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відсутності у учасника ПЗВОГ «Строітєль» підстави, визначеної пунктом 4 частини 1 статті 17 Закону, тоді як на веб-порталі Антимонопольного комітету України http/www/amc/gov/ua/ в розділі «Діяльність у сфері державних/публічних закупівель» оприлюднено відомості про рішення Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 28.12.2018 № 24-р/к щодо визнання вчинення зазначеним учасником порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-18 14:33:30

Надання інформації на запит

Надання інформації на запит

Надання інформації про усунення порушення замовником

УКРАЇНА ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ ЧОРНОМОРСЬКА МІСЬКА РАДА ВІДДІЛ ОСВІТИ 68001, м. Чорноморськ, Одеської області, вул. Хантадзе 8-а т. 04868 2-55-87 код 05406623 03.07.2019 № 01-11-620 Начальнику південного офісу Держаудитслужби України Муратову О.М. вул. Канатна, 83, м. Одеса, 65012 Відповідь щодо усунення порушень Законодавства на висновок моніторингу за закупівлею UA-2019-05-04-000028-c Відділ освіти Чорноморської міської ради Одеської області проводив тендер по предмету закупівлю: Роботи за ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи» - Капітальний ремонт будівлі Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ) Чорноморської міської ради, розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Першого Травня, 8-Е» [оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua/, ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-04-000028-c]. За результатами аукціону Торгів, протоколом засідання тендерного комітету № 279 від 24.05.2019 року, пропозиція ПЗВОГ «Строітєль» була визнана, як така що відповідає вимогам тендерної документації і є найбільш економічно вигідною. Враховуючи зазначене, тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради прийняв рішення про визначення ПЗВОГ «Строітєль» переможцем закупівлі UA-2019-05-04-000028-c. По питанню 1: Відносно надання ПЗВОГ «Строітєль» копій аналогічних договорів без додатків зазначаю наступне. З метою документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, підпунктом 4.3 пункту 4 частини 5 розділу 3 тендерної документації вимагалося від учасників надати виключно копії аналогічних договорів, що вказані в переліку аналогічних договорів. Вимог щодо надання будь-яких відповідних актів надання послуг або виконаних робіт, в тому числі кошторисної документації, графіку виконання обсягів робіт, тощо) тендерною документацією не було встановлено. Разом з тим, відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 частини 5 розділу 3 тендерної документації, для документального підтвердження факту виконання договору, учасникам було достатньо надати оригінали або нотаріально завірені копії позитивних листів-відгуків від організацій, з якими укладені аналогічні договори, вказані в переліку аналогічних договорів, за підписом посадових осіб організацій, які підписували (мають право підписувати) ці аналогічні договори. На виконання зазначених вимог тендерної документації, ПЗВОГ «Строітєль» в складі своєї тендерної пропозиції надана довідка про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 15.05.2019 вих. № 18/11, договір № 98 від 16.07.2018 укладений з відділом освіти Чорноморської міської ради та договір № 485 від 20.07.2017 укладений з ДЗ «Іллічівська басейнова лікарня на водному транспорті МОЗ України». Також, в якості доказів виконання зазначених договорів, ПЗВОГ «Строітєль» надані листи-відгуки відділу освіти Чорноморської міської ради та ДЗ «Іллічівська басейнова лікарня на водному транспорті МОЗ України» (№ 01-11-939 від 05.10.2018 та № 01/15-1208 від 03.10.2018 відповідно). Крім того в тендерній документації додатком № 5 викладено проект договору який буде укладено з переможцем тендеру. Проектом договору визначено суттєві умови договору: предмет договору, якість робіт, ціну договору, порядок розрахунків, умови виконання робіт права та обов’язки сторін, здавання-прийняття виконаних робіт, період відповідальності pа дефекти. Усі вказані суттєві умови договорів містяться і в копіях договорів доданих до тендерної пропозиції ПЗВОГ «Строітєль». Аналіз додатку № 5 тендерної документації та суттєвих умов договорів наданих ПЗВОГ «Строітєль» дав можливість тендерному комітету дійти висновку, що надані учасником тендеру договори є аналогічними договорами. Тобто, ПЗВОГ «Строітєль» в складі своєї тендерної пропозиції, були надані в повному обсязі необхідні документи, які підтвердили досвід виконання аналогічних договорів, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією. Відповідно учасник ПЗВОГ «Строітель» відповідає кваліфікаційним критеріям підпункту 4.3 пункту 4 частини 5 розділу 3 тендерної документації, та вимогам ст. 16 та п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» зокрема стосовно документального підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. По питанню 2: Відповідно до вимоги підпункту 2.2 пункту 2 частини 5 розділу 3 Тендерної документації, ПЗВОГ «Строітєль» в складі своєї тендерної пропозиції надав копію Ліцензії (серія АЕ № 640057) на провадження господарської діяльності пов'язаній із створенням об'єктів архітектури з додатками, яка містить відбиток печатки підприємства та особистий підпис директора Терлецького Олега Анатолійовича що засвідчує справжність документу. З метою перевірки достовірності Ліцензії (серія АЕ № 640057) тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради скористався можливістю вільного доступу до реєстру виданих ліцензій, який міститься на офіційному веб-сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України ( https://dabi.gov.ua/ ). За критерієм пошуку стосовно ПЗВОГ «Строітєль», міститься інформація щодо отримання ліцензії (серія АЕ № 640057) 14.04.2015 строком дії до 14.04.2010, яка зареєстрована в реєстрі за № 2013017879. Враховуючи зазначену інформацію, яка підтверджує достовірність наданої ПЗВОГ «Строітель» Ліцензії, тендерний комітет відділу освіти Чорноморської міської ради прийняв рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ПЗВОГ «Строітєль» вимогам підпункту 2.2 пункту 2 частини 5 розділу 3 тендерної документації. Та у будь якому разі, виготовлення копії не з оригіналу, а з копії якщо і є помилкою то несуттєвою – формальною, так як не впливає на зміст пропозиції учасника. А пунктом 1 тендерної документації відділом було визначено, що допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок, не призведе до відхилення їх пропозицій замовником, вказаний пункт тендерної документації цілком кореспондується з приписами підпункту 3 частини 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно учасник відповідає кваліфікаційним критеріям підпункту 2.2 пункту 2 частини 5 розділу 3 Тендерної документації та дотримано положення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» зокрема стосовно наявності Ліцензії (серія АЕ № 640057) на провадження господарської діяльності пов'язаній із створенням об'єктів архітектури За таких обставин невідповідності тендерної пропозиції ПЗВОГ «Строітєль» тендерній документації, та порушень вимог пунктів 1 та 4 частини 1 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» не вбачається. Отже підстав відхиляти найбільш економічно вигідну пропозицію у відділу освіти Чорноморської міської ради не має. Між відділом освіти Чорноморської міської ради та ПЗВОГ «Строітєль» 12.06.2019 року укладено договір №39 згідно рішення тендерного комітету на проведення робіт із капітального ремонту будівлі Комплексної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ) Чорноморської міської ради розташованої за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. П. Травня 8-Е. Відділ освіти 24.06.2019 року перерахував ПЗВОГ «Строітєль» аванс в сумі 1 429 200,00 грн. на придбання матеріалів для виконання робіт за укладеним договором. З повагою, начальник відділу освіти, голова тендерного комітету відділу освіти В.Г. Кушнір

2019-07-04 09:16:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-06-12-000004

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.06.2020 Одеса № 186

Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 15.06.2020 по 26.06.2020 перевірку закупівель (ID: UA-2019-02-01-000867-c, UA-2019-05-04-000028-c, UA-2019-11-17-000001-b) Відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області за період з 01.01.2019 по 12.06.2020.
2. Затвердити склад групи для проведення перевірки закупівель:
головний державний аудитор відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби ГЛАДКИЙ Роман Володимирович – керівник;
провідний державний аудитор сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби КОНЮЧЕНКО Іван Анатолійович.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 12.06.2020.


Начальник Олег МУРАТОВ

2020-06-12 15:55:07


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Підприємство засноване на власності об`єднання громадян "Строітєль" 5 182 099,58
UAH з ПДВ
4 764 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РСК ПАРУС 5 699 795,23
UAH з ПДВ
4 765 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОЯЛ СТРОЙ ЛІМІТЕД 5 349 000,00
UAH з ПДВ
5 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" 5 748 988,00
UAH з ПДВ
5 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2019 15:19
1.Лист перелік.PDF
17 травня 2019 11:54
9.Копія Статуту.PDF
17 травня 2019 11:54
1. Реєстр документів.PDF
17 травня 2019 11:54
20. Проект договору.PDF
17 травня 2019 11:54
7. Лист-гарантія.PDF
17 травня 2019 11:54
5.Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
17 травня 2019 11:54
2. Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

18 травня 2019 19:43
ТД РСК ПАРУС.pdf
18 травня 2019 19:43
ЦП РСК ПАРУС.pdf

Публічні документи

18 травня 2019 22:37
33..rar
18 травня 2019 22:37
32..rar
18 травня 2019 22:19
.
18 травня 2019 22:19
.
16 травня 2019 21:50
50.rar
16 травня 2019 21:50
48-49.rar
16 травня 2019 21:50
45-47.rar
16 травня 2019 21:50
43-44.rar
16 травня 2019 21:50
42.rar
16 травня 2019 21:50
36-41.rar
16 травня 2019 21:50
34-35.rar
16 травня 2019 21:50
33.rar
16 травня 2019 21:50
32.rar
16 травня 2019 21:50
26-31.rar
16 травня 2019 21:50
2-25.rar

Публічні документи

18 травня 2019 23:40
Електронний підпис
18 травня 2019 23:17
Електронний підпис
18 травня 2019 23:14
витяг реестр.pdf
18 травня 2019 23:14
ЛИСТ ЗГОДА.pdf
18 травня 2019 23:14
відомості учасника.pdf
18 травня 2019 23:14
лист ст 17.pdf
18 травня 2019 23:14
ДОВИДКА ОД.pdf
18 травня 2019 23:14
лист згода санкции.pdf
18 травня 2019 23:14
лист бенефициар.pdf
18 травня 2019 23:14
гарантийний лист 2.pdf
18 травня 2019 23:14
гарантийний лист 1.pdf
18 травня 2019 23:14
довидка ликвидация.pdf
18 травня 2019 23:14
лист истотні умова.pdf
18 травня 2019 23:14
досвід робіт.pdf
18 травня 2019 23:14
фахівці і працівники.pdf
18 травня 2019 23:14
довидка субпідрядники.pdf
18 травня 2019 23:13
проект договора.pdf
18 травня 2019 23:13
техниічне завдання.pdf
18 травня 2019 23:13
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПЗВОГ "Строітєль"

ТОВ РСК ПАРУС

ТОВ РОЯЛ СТРОЙ ЛІМІТЕД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємство засноване на власності об`єднання громадян "Строітєль"
#22489763
Переможець 4 764 000,00
UAH з ПДВ
24 травня 2019 20:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 травня 2019 20:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Підприємство засноване на власності об`єднання громадян "Строітєль"
#22489763
4 764 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 12:32
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 13:29
Договір № 39 від 12.06.2019 р.pdf укладений
13 червня 2019 13:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 764 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 794 000,00 UAH)