Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво автономної котельні для теплопостачання будівлі комунального вищого навчального закладу "Херсонське училище культури" Херсонської обласної ради та будівлі Херсонського обласного військового комісаріату за адресою: м. Херсон, вул. Преображенська, 20 (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету)
Очікувана вартість
3 892 902,00 UAH
UA-2019-05-03-001854-a cbe0d82f3d1242e4a8075a53e61a7a58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коробков Валентин Вікторович

+380552493244 ukb-oblradu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ з капітального будівництва та експлуатації Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 14124906
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Перекопська, 17
Контактна особа: Коробков Валентин Вікторович
+380552493244
ukb-oblradu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 27 травня 2019 15:32
Очікувана вартість: 3 892 902,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 929,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво автономної котельні для теплопостачання будівлі комунального вищого навчального закладу "Херсонське училище культури" Херсонської обласної ради та будівлі Херсонського обласного військового комісаріату за адресою: м. Херсон, вул. Преображенська, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Преображенська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 травня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:59
зміни Тендерної документації № 1
17 травня 2019 15:59
Додаток 3 Проект договору
17 травня 2019 15:59
Тендерна Документація
03 травня 2019 16:35
Додаток 2 Технічне завдання
17 травня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2019 15:59
зміни Тендерної документації № 1
17 травня 2019 15:59
Додаток 3 Проект договору
03 травня 2019 16:35
Додаток 3 Проект договору
17 травня 2019 15:59
Тендерна Документація
03 травня 2019 16:35
Тендерна Документація
03 травня 2019 16:35
Додаток 2 Технічне завдання

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тендерної документації.
Дата подання: 07 травня 2019 15:17
Дата відповіді: 07 травня 2019 15:57
Чи потрібно надавати довідку про не надання Антикорупційної програми, наказу про призначення уповноваженої особи з реалізації антикорупційної програми у звязку з тим, що вартість закупівлі не перевищує 20 млн.?
Відповідь: У разі відсутності антикорупційної програми - довідку у довільній формі із зазначенням підстав відсутності, посилаючись на чинне законодавство України.
У разі відсутності уповноваженого з реалізації антикорупційної програми - довідку у довільній формі із зазначенням підстав відсутності, посилаючись на чинне законодавство України.
про довідку.
Дата подання: 08 травня 2019 12:10
Дата відповіді: 08 травня 2019 17:23
Які дані потрібно вносити у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в колонку "Тип моделей", якщо в найменування вноститься повна назва з указанням марки обладнання? В колонку строк експлуатації, необхідно вносити дані про загальну кількість років з дня придбання даного обладнання, чи строк експлуатаціїї на який розраховано дане обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тип моделей, найменування та строк експлуатації машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, повинно вдповідати вимогам чинного законодавста та вимогам технічного завдання.
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 08 травня 2019 15:36
Дата відповіді: 08 травня 2019 17:30
У складі тендерної пропозиції потрібно завантажувати тільки проект Договору чи проект Договору та договірну ціну до договору.?
Відповідь: Проект Договору є додатком до Тендерної документації та не потребує додаткового завантаження. Договірна ціна з розрахунками обов'язкова до завантаження.
Проект договору та договірна ціна для учасника тендеру
Дата подання: 09 травня 2019 08:21
Дата відповіді: 10 травня 2019 13:04
В тендерній документації в розділі 3 пункт 1 зазначено: що учасник повинен завантажити "проект Договору (згідно Додатку 3 до цієї документації); (додано в окремому файлі) та договірної ціни (додаток 1 до цього Договору) без розрахунків". У розділі 6 пункт 3 зазначено: "Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завізований Проект Договору згідно з Додатком 3 до тендерної документації. Учасник таким чином ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в тендерній документації". Питання: 1. Чи повинен учасник тендеру у складі своєї тендерної пропозиції завантажувати завізований проект договору? 2. Чи повинен учасник тендеру у складі своєї тендерної пропозиції завантажувати договірну ціну до проекту договору? Договірна ціна повинна бути з розрахунками чи ні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Пропозичія учасника повинна відповідати вимогам Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації. п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції визначає порядок подачі та вимоги до пропозиції.
2. Учасник тендеру, під час підготовки своєї тендерної пропозиції, керується Розділом 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації. Договірна ціна повинна відповідати вимогам Тендерної документації та вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-05-03-001854-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:22741547
Дата подання: 19 червня 2019 07:52
ВІдсутність дозволу
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. №48 внесено зміни до постанов № 725 від 25.08.2010 та №1107 від 26.10.2011, а саме: « Пункт 49 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства, затвердженого постановою Кабінета Міністрів України від 25 серпня 2010 р. №725 викласти в наступній редакції:
49. Виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Муністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 , та/ або експлуатація (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 3 до Порядку.
У дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки №193.12.65-45.33.1 у ПП «Теплосервіс-сокол» відсутній дозвіл на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення іх аварійних частин. Виконання даних видів робіт передбачено Технічним завданням ТД.
Відсутність у учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та відсутність дозволу у субпідрядника, унеможливлює виконання робіт згідно ТД Додаток 2 в повному обсязі, що є порушенням вимог ТД.
Вимагаємо дискваліфікувати учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 12:06
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності саме його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Керуючись викладеним вище, тендерний комітет прийняв рішення відхилити цю вимогу, як таку, що не відповідає вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-05-03-001854-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ", Код ЄДРПОУ:36504606
Дата подання: 20 червня 2019 09:08
Невідповідність тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"
У тендерній пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" містяться наступністуні порушення вимог тендерної документації Замовника торгів, а самє
1) Не надана довідка про намір дотримуватися вимог законодавства України про захист довкілля при виконанні робіт – вивіз сміття, додержання вимог санітарних норм на будівельному майданчику під час виконання робіт, не допущення виливу паливно-мастильних матеріалів, та інше (надана довідка про єкологічну безпечність матеріалів та товарів, які використовуються для виконання робіт).
2) Сторінки договірної ціни, локальних кошторисів, відомостей ресурсів, розрахунків розміщені у форматі Exel, що не відповідає вимогам ТД Замовника. Замовник вимагав розміщення документів в сканованому кольоровому вигляді у форматі PDF, або jpeg.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 червня 2019 09:09
Причина: Неповне заповнення вимоги
Номер вимоги: UA-2019-05-03-001854-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ", Код ЄДРПОУ:36504606
Дата подання: 20 червня 2019 09:13
Невідповідність тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" вимогам тендерної документації Замовника торгів
У тендерній пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" містяться наступністуні порушення вимог тендерної документації Замовника торгів, а самє 1) Не надана довідка про намір дотримуватися вимог законодавства України про захист довкілля при виконанні робіт – вивіз сміття, додержання вимог санітарних норм на будівельному майданчику під час виконання робіт, не допущення виливу паливно-мастильних матеріалів, та інше (надана довідка про єкологічну безпечність матеріалів та товарів, які використовуються для виконання робіт). 2) Сторінки договірної ціни, локальних кошторисів, відомостей ресурсів, розрахунків розміщені у форматі Exel, що не відповідає вимогам ТД Замовника. Замовник вимагав розміщення документів в сканованому кольоровому вигляді у форматі PDF, або jpeg
Керучись викладенним вище, у разі розгляду тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА", вимагаемо її відхилення, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 12:07
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності саме його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Керуючись викладеним вище, тендерний комітет прийняв рішення відхилити цю вимогу, як таку, що не відповідає вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

24 червня 2019 12:06
Відповідь на вимогу

Документи

24 червня 2019 12:07
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТК-ЮГ" 3 870 500,00
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 3 105 632,01
UAH з ПДВ
3 105 632,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Група Компаній "Теплотехніка" 3 594 132,28
UAH з ПДВ
3 476 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ" 3 673 052,00
UAH з ПДВ
3 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" 3 746 859,84
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Котломонтажналадка-Инвест" 3 816 876,00
UAH з ПДВ
3 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2019 12:34
Електронний підпис
25 травня 2019 12:17
договірна ціна 2.jpg
25 травня 2019 12:17
договірна ціна 1.jpg
24 травня 2019 17:16
№21 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№20 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№19 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№18 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№17 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№16 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№15 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№14, 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№13 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№12 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№11 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№10 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№9 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№8 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№7 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№6 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№5 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№4 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№3 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№2 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
№1 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
протокол 2 страница 001.jpg
24 травня 2019 17:15
Лицензия 2 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
Лицензия 1 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
Дозвил 3 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
Дозвил 2 001 копия.jpg
24 травня 2019 17:15
Дозвил 1 001копия.jpg
24 травня 2019 17:15
Договор 8 001.jpg
24 травня 2019 17:15
Вытяг 001.jpg
24 травня 2019 17:15
Вытяг 001.jpg
17 травня 2019 16:26
лист відгук.jpg
17 травня 2019 16:26
Технічне завдання 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Технічне завдання 2 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Договор 7 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Договор 6 001.jpg
17 травня 2019 16:26
договор 5 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Договор 4 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Договор 3 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Договор 2 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Договор 1 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Дговор 8 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Лист-згода 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Гарантийный лист 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 21 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 20 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 19 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 18 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 17 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 16 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 15 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 14 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 13 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 12 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 11 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 10 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 9 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 8 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 7 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 6 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 5 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 4 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 3 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 2 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Статут 1 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Наказ №5-9 ОК.jpg
17 травня 2019 16:26
Лицензия 2 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Лицензия 1 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Дозвил 3 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Дозвил 2 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Дозвил 1 001.jpg
17 травня 2019 16:26
договор 2 001.jpg
17 травня 2019 16:26
договор 1 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Довідка учасника 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Довідка 3 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Довідка 2 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Довідка 1 001.jpg
17 травня 2019 16:26
довидка 4 001.jpg
17 травня 2019 16:26
довидка 3 001.jpg
17 травня 2019 16:26
довидка 2 002.jpg
17 травня 2019 16:26
Довидка 2 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Держстат 2 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Держ стат 1 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Вытяг 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Витяг новий 5проц 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Бенефиц. власн 3 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Бенефиц. власн 2 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Бенефиц власн 4 001.jpg
17 травня 2019 16:26
Бенефиц власн 1 001.jpg

Публічні документи

24 травня 2019 12:17
Електронний підпис
24 травня 2019 11:37
4.1. Документи.pdf
24 травня 2019 11:37
4.2. Документи.pdf
24 травня 2019 11:37
7.1. Документи.pdf
24 травня 2019 11:35
7.2. Документи.pdf
24 травня 2019 11:34
5.2. Документи.pdf
24 травня 2019 11:29
5.1. Документи.pdf
24 травня 2019 11:25
2.1. Документи.pdf
24 травня 2019 11:23
3.1. Документи.pdf
24 травня 2019 11:21
1.1. Документи.pdf
24 травня 2019 11:21
6.1. Документи.pdf
24 травня 2019 11:18
6.2. Документи.pdf
24 травня 2019 11:17
6.3. Документи.pdf
24 травня 2019 11:15
21.imd
24 травня 2019 11:15
21.bdcu
24 травня 2019 11:15
21_ДЦ_ДЦ_3.rtf

Публічні документи

24 травня 2019 12:11
19. Дозвіл.pdf
24 травня 2019 12:11
18. Ліцензія.pdf
24 травня 2019 12:10
17. Статут.pdf
24 травня 2019 12:10
15. Наказ на директора.pdf
24 травня 2019 12:10
12. Довідка санкції.pdf
24 травня 2019 12:10
8. Технічне завдання.pdf
24 травня 2019 12:10
1. Доручення.pdf

Публічні документи

29 червня 2019 15:14
ДЦ+записка.pdf
29 червня 2019 15:14
ДЦ розрахунки 11.pdf
29 червня 2019 15:14
ДЦ розрахунки 10.pdf
29 червня 2019 15:14
ДЦ розрахунки 9.pdf
29 червня 2019 15:14
ДЦ розрахунки 8.pdf
29 червня 2019 15:14
ДЦ розрахунки 7.pdf
29 червня 2019 15:14
ДЦ розрахунки 6.pdf
29 червня 2019 15:13
ДЦ розрахунки 5.pdf
29 червня 2019 15:13
ДЦ розрахунки 4.pdf
29 червня 2019 15:13
ДЦ розрахунки 1.pdf
29 червня 2019 15:13
ДЦ розрахунки 2.pdf
29 червня 2019 15:13
ДЦ розрахунки 3.pdf
28 червня 2019 18:02
Локальний_кошторис_5.pdf
28 червня 2019 18:02
Локальний_кошторис_4.pdf
28 червня 2019 18:02
Локальний _кошторис_3.pdf
28 червня 2019 17:30
Локальний_кошторис_4.pdf
28 червня 2019 17:30
Локальний_кошторис_2.pdf
28 червня 2019 17:29
Локальний_кошторис_1.pdf
28 червня 2019 17:29
Договірна_ціна.pdf
28 червня 2019 17:22
Локальний_кошторис_5.pdf
28 червня 2019 17:22
Локальний _кошторис_3.pdf
28 червня 2019 17:04
Локальний_кошторис_5.pdf
28 червня 2019 17:04
Локальний _кошторис_3.pdf
28 червня 2019 17:04
Локальний_кошторис_2.pdf
28 червня 2019 17:04
Локальний_кошторис_1.pdf
28 червня 2019 17:04
Договірна_ціна.pdf
28 червня 2019 17:04
Локальний_кошторис_4.pdf
28 червня 2019 12:09
Локальний_кошторис_5.pdf
28 червня 2019 12:09
Локальний_кошторис_4.pdf
28 червня 2019 12:09
Локальний _кошторис_3.pdf
28 червня 2019 12:09
Локальний_кошторис_2.pdf
28 червня 2019 12:09
Локальний_кошторис_1.pdf
28 червня 2019 12:09
Договірна_ціна.pdf
14 червня 2019 17:25
Електронний підпис
13 червня 2019 14:08
Довідка_податки.pdf
13 червня 2019 14:08
Довідка_МВС.pdf
25 травня 2019 16:48
Електронний підпис
25 травня 2019 16:47
Довідка_субпідрядник.pdf
25 травня 2019 16:47
Акт.аналог.дог.1_3.pdf
25 травня 2019 16:47
Акт.аналог.дог1_2.pdf
25 травня 2019 16:47
Акт.аналог.дог.1_1.pdf
25 травня 2019 16:47
Акт.миргород.відгук.pdf
25 травня 2019 16:47
Відгук_аналог_дог_1.pdf
25 травня 2019 16:47
Аналог.дог.1.pdf
25 травня 2019 16:47
Дог.Миргородкурорт.pdf
25 травня 2019 16:47
Аналог_договори.pdf
25 травня 2019 16:47
Кваліф_працівники.pdf
25 травня 2019 16:47
Довідка.обаднання.бух.pdf
25 травня 2019 16:47
дозвіл.pdf
25 травня 2019 16:47
Ліцензія.pdf
25 травня 2019 16:47
Згода.договір.pdf
25 травня 2019 16:47
Тех_завдання.pdf
25 травня 2019 16:47
Проект_договору.pdf
25 травня 2019 16:47
достовірність.pdf
25 травня 2019 16:47
Довідка_санкції.pdf
25 травня 2019 16:47
Захіст_довкілля.pdf
25 травня 2019 16:47
17Ст.pdf
25 травня 2019 16:47
17Ст.pdf
25 травня 2019 16:47
Паспорт.pdf
25 травня 2019 16:47
Персональні.дані.pdf
25 травня 2019 16:47
ПДВ.pdf
25 травня 2019 16:47
Статут.pdf
25 травня 2019 16:47
ВитягЄДРПОУ.pdf
25 травня 2019 16:47
випискаЄДРПОУ.pdf
25 травня 2019 16:47
загальні_відом.pdf
25 травня 2019 16:47
Загальновиробничі_ДЦ.pdf
25 травня 2019 16:47
Відомість_ресурсів.pdf
25 травня 2019 16:47
Локальні_кошториси.pdf
25 травня 2019 16:47
Договірна_ціна.pdf

Публічні документи

24 травня 2019 13:36
Електронний підпис
24 травня 2019 07:32
7038ДЦ1.xls
24 травня 2019 07:32
Статут.pdf
24 травня 2019 07:32
наказ.pdf
24 травня 2019 07:32
ліцензія0002.pdf
24 травня 2019 07:32
ліцензія0001.pdf
24 травня 2019 07:32
Дозвіл1.pdf
24 травня 2019 07:32
Дозвіл.pdf
24 травня 2019 07:32
Витяг ПДВ.pdf
24 травня 2019 07:32
ДЦ.pdf
24 травня 2019 07:32
Рекоменд.лист.pdf
24 травня 2019 07:32
Дц201.pdf
24 травня 2019 07:32
Дц118.pdf
24 травня 2019 07:32
Дог №201.pdf
24 травня 2019 07:32
Дог 118.pdf
24 травня 2019 07:32
Лист-відгук.pdf
24 травня 2019 07:32
ДЦ224.pdf
24 травня 2019 07:32
Дц179.pdf
24 травня 2019 07:32
Дог 224 УКС.pdf
24 травня 2019 07:32
Дог 179.pdf
24 травня 2019 07:32
Акт 224.pdf
24 травня 2019 07:32
Лист-відгук.jpeg
24 травня 2019 07:32
ДЦ 138.pdf
24 травня 2019 07:32
Дог 138.pdf
24 травня 2019 07:32
акти 138.pdf
24 травня 2019 07:32
ДОсвід.pdf
24 травня 2019 07:32
субпідрядники.pdf
24 травня 2019 07:31
Санкції.pdf
24 травня 2019 07:31
Санкції..pdf
24 травня 2019 07:31
Рішення.pdf
24 травня 2019 07:31
Персональні дані.pdf
24 травня 2019 07:31
Персонал.pdf
24 травня 2019 07:31
МТБ.pdf
24 травня 2019 07:31
Договір.pdf
24 травня 2019 07:31
Довкілля.pdf
24 травня 2019 07:31
довідка ст.17.pdf
24 травня 2019 07:31
Довідка ОЗ.pdf
24 травня 2019 07:31
Гарантійний лист.pdf
24 травня 2019 07:31
ганрантійн. ліцензії.pdf
24 травня 2019 07:31
Банк.pdf
24 травня 2019 07:31
антикорупц. програма.pdf

Публічні документи

17 травня 2019 14:08
Електронний підпис
17 травня 2019 14:01
17. Реєстр документів.pdf
17 травня 2019 14:01
16. Лист-згода.pdf
17 травня 2019 14:01
15. Фінансовий звіт.pdf
17 травня 2019 14:01
14. Витяг ПДВ.pdf
17 травня 2019 14:01
11. Гарантійний лист.pdf
17 травня 2019 14:01
10. Договірна ціна.pdf
17 травня 2019 14:01
9. Проект договору.pdf
17 травня 2019 14:01
8. Довідка Санкції.pdf
17 травня 2019 14:01
7. Дозвіл, ліцензія.rar
17 травня 2019 14:01
6. Статут КМН-Інвест.rar
17 травня 2019 14:01
5. Загальні відомості.pdf
17 травня 2019 14:01
4. Інформація (ст 17).pdf
17 травня 2019 14:01
3. Працівники, МТБ.rar
17 травня 2019 14:01
2. Досвід.rar
17 травня 2019 14:01
1. Повноваження.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТК-ЮГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВ Група Компаній "Теплотехніка"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ"

ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"

ПП "Котломонтажналадка-Инвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТК-ЮГ"
#39795223
Відхилено 3 100 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2019 16:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
#24838096
Відхилено 3 105 632,01
UAH з ПДВ
06 червня 2019 16:24
ТОВ Група Компаній "Теплотехніка"
#24107688
Відхилено 3 476 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 15:30
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ"
#36504606
Переможець 3 499 000,00
UAH з ПДВ
11 червня 2019 16:00

Документи

03 червня 2019 16:09
Електронний підпис

Документи

06 червня 2019 16:24
Електронний підпис

Документи

07 червня 2019 15:30
Електронний підпис
06 червня 2019 16:25
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

11 червня 2019 15:59
Електронний підпис
11 червня 2019 15:57
Протокол засідання

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ"
#36504606
3 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 червня 2019 15:59
Електронний підпис
11 червня 2019 15:57
Протокол засідання

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:24
Додаткова угода № 6 зміни до договору
28 грудня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 09:40
Додаткова угода № 5 зміни до договору
25 вересня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:07
Додаткова Угода № 4 зміни до договору
27 грудня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 16:22
Додаткова Угода № 3 зміни до договору
31 жовтня 2019 16:20
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 16:05
Додаткова Угода № 2 зміни до договору
16 серпня 2019 15:55
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 15:32
Додаткова Угода № 1 від 05.07.2019 року про виправлення технічних помилок у тексті Договору зміни до договору
05 липня 2019 15:26
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 17:00
Договір з додатками укладений
01 липня 2019 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок у тексті основного Договору
Номер договору про закупівлю: 1-3/293
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1-3/293
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Отримання дозволу на виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1-3/293
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 19 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду у капітальному будівництві (Постанова КМУ від 01 серпня 2005 року № 668)
Номер договору про закупівлю: 1-3/293
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми фінансування робіт у 2019 році на 224 669,09 грн та продовження строку дії Договору на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 1-3/293
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування робіт у 2020 році без змін істотних умов Договору (публікація на вимогу Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області)
Номер договору про закупівлю: 1-3/293
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з неможливістю підключення об’єкту до джерела електропостачання у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 1-3/293
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML