Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво автономної котельні для теплопостачання будівлі комунального вищого навчального закладу "Херсонське училище культури" Херсонської обласної ради та будівлі Херсонського обласного військового комісаріату за адресою: м. Херсон, вул. Преображенська, 20 (Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету)
Очікувана вартість
3 892 902,00 UAH
UA-2019-05-03-001854-a ● cbe0d82f3d1242e4a8075a53e61a7a58
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ з капітального будівництва та експлуатації Херсонської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 14124906 |
Місцезнаходження: | 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул. Перекопська, 17 |
Контактна особа: |
Коробков Валентин Вікторович +380552493244 ukb-oblradu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 травня 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2019 15:32 |
Очікувана вартість: | 3 892 902,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 929,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво автономної котельні для теплопостачання будівлі комунального вищого навчального закладу "Херсонське училище культури" Херсонської обласної ради та будівлі Херсонського обласного військового комісаріату за адресою: м. Херсон, вул. Преображенська, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Преображенська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 травня 2019 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 травня 2019 15:59 |
зміни Тендерної документації № 1 | |
17 травня 2019 15:59 |
Додаток 3 Проект договору | |
17 травня 2019 15:59 |
Тендерна Документація | |
03 травня 2019 16:35 |
Додаток 2 Технічне завдання |
17 травня 2019 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 травня 2019 15:59 |
зміни Тендерної документації № 1
|
|||
17 травня 2019 15:59 |
Додаток 3 Проект договору
|
|||
17 травня 2019 15:59 |
Тендерна Документація
|
|||
03 травня 2019 16:35 |
Додаток 2 Технічне завдання
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення тендерної документації.
Дата подання: 07 травня 2019 15:17
Дата відповіді: 07 травня 2019 15:57
Чи потрібно надавати довідку про не надання Антикорупційної програми, наказу про призначення уповноваженої особи з реалізації антикорупційної програми у звязку з тим, що вартість закупівлі не перевищує 20 млн.?
Відповідь: У разі відсутності антикорупційної програми - довідку у довільній формі із зазначенням підстав відсутності, посилаючись на чинне законодавство України.
У разі відсутності уповноваженого з реалізації антикорупційної програми - довідку у довільній формі із зазначенням підстав відсутності, посилаючись на чинне законодавство України.
У разі відсутності уповноваженого з реалізації антикорупційної програми - довідку у довільній формі із зазначенням підстав відсутності, посилаючись на чинне законодавство України.
про довідку.
Дата подання: 08 травня 2019 12:10
Дата відповіді: 08 травня 2019 17:23
Які дані потрібно вносити у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в колонку "Тип моделей", якщо в найменування вноститься повна назва з указанням марки обладнання?
В колонку строк експлуатації, необхідно вносити дані про загальну кількість років з дня придбання даного обладнання, чи строк експлуатаціїї на який розраховано дане обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тип моделей, найменування та строк експлуатації машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, повинно вдповідати вимогам чинного законодавста та вимогам технічного завдання.
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 08 травня 2019 15:36
Дата відповіді: 08 травня 2019 17:30
У складі тендерної пропозиції потрібно завантажувати тільки проект Договору чи проект Договору та договірну ціну до договору.?
Відповідь: Проект Договору є додатком до Тендерної документації та не потребує додаткового завантаження. Договірна ціна з розрахунками обов'язкова до завантаження.
Проект договору та договірна ціна для учасника тендеру
Дата подання: 09 травня 2019 08:21
Дата відповіді: 10 травня 2019 13:04
В тендерній документації в розділі 3 пункт 1 зазначено: що учасник повинен завантажити "проект Договору (згідно Додатку 3 до цієї документації); (додано в окремому файлі) та договірної ціни (додаток 1 до цього Договору) без розрахунків". У розділі 6 пункт 3 зазначено: "Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завізований Проект Договору згідно з Додатком 3 до тендерної документації. Учасник таким чином ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в тендерній документації". Питання: 1. Чи повинен учасник тендеру у складі своєї тендерної пропозиції завантажувати завізований проект договору? 2. Чи повинен учасник тендеру у складі своєї тендерної пропозиції завантажувати договірну ціну до проекту договору? Договірна ціна повинна бути з розрахунками чи ні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Пропозичія учасника повинна відповідати вимогам Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації. п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції визначає порядок подачі та вимоги до пропозиції.
2. Учасник тендеру, під час підготовки своєї тендерної пропозиції, керується Розділом 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації. Договірна ціна повинна відповідати вимогам Тендерної документації та вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва.
2. Учасник тендеру, під час підготовки своєї тендерної пропозиції, керується Розділом 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації. Договірна ціна повинна відповідати вимогам Тендерної документації та вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-05-03-001854-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА", Код ЄДРПОУ:22741547
Дата подання: 19 червня 2019 07:52
ВІдсутність дозволу
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. №48 внесено зміни до постанов № 725 від 25.08.2010 та №1107 від 26.10.2011, а саме: « Пункт 49 переліку певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства, затвердженого постановою Кабінета Міністрів України від 25 серпня 2010 р. №725 викласти в наступній редакції:
49. Виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Муністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 , та/ або експлуатація (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 3 до Порядку.
У дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки №193.12.65-45.33.1 у ПП «Теплосервіс-сокол» відсутній дозвіл на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення іх аварійних частин. Виконання даних видів робіт передбачено Технічним завданням ТД.
Відсутність у учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та відсутність дозволу у субпідрядника, унеможливлює виконання робіт згідно ТД Додаток 2 в повному обсязі, що є порушенням вимог ТД.
Вимагаємо дискваліфікувати учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ".
Розгорнути
Згорнути
49. Виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Муністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 , та/ або експлуатація (застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 3 до Порядку.
У дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки №193.12.65-45.33.1 у ПП «Теплосервіс-сокол» відсутній дозвіл на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення іх аварійних частин. Виконання даних видів робіт передбачено Технічним завданням ТД.
Відсутність у учасника дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та відсутність дозволу у субпідрядника, унеможливлює виконання робіт згідно ТД Додаток 2 в повному обсязі, що є порушенням вимог ТД.
Вимагаємо дискваліфікувати учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 12:06
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності саме його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Керуючись викладеним вище, тендерний комітет прийняв рішення відхилити цю вимогу, як таку, що не відповідає вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності саме його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Керуючись викладеним вище, тендерний комітет прийняв рішення відхилити цю вимогу, як таку, що не відповідає вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-05-03-001854-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ", Код ЄДРПОУ:36504606
Дата подання: 20 червня 2019 09:08
Невідповідність тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА"
У тендерній пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" містяться наступністуні порушення вимог тендерної документації Замовника торгів, а самє
1) Не надана довідка про намір дотримуватися вимог законодавства України про захист довкілля при виконанні робіт – вивіз сміття, додержання вимог санітарних норм на будівельному майданчику під час виконання робіт, не допущення виливу паливно-мастильних матеріалів, та інше (надана довідка про єкологічну безпечність матеріалів та товарів, які використовуються для виконання робіт).
2) Сторінки договірної ціни, локальних кошторисів, відомостей ресурсів, розрахунків розміщені у форматі Exel, що не відповідає вимогам ТД Замовника. Замовник вимагав розміщення документів в сканованому кольоровому вигляді у форматі PDF, або jpeg.
Розгорнути
Згорнути
1) Не надана довідка про намір дотримуватися вимог законодавства України про захист довкілля при виконанні робіт – вивіз сміття, додержання вимог санітарних норм на будівельному майданчику під час виконання робіт, не допущення виливу паливно-мастильних матеріалів, та інше (надана довідка про єкологічну безпечність матеріалів та товарів, які використовуються для виконання робіт).
2) Сторінки договірної ціни, локальних кошторисів, відомостей ресурсів, розрахунків розміщені у форматі Exel, що не відповідає вимогам ТД Замовника. Замовник вимагав розміщення документів в сканованому кольоровому вигляді у форматі PDF, або jpeg.
Скасована
Дата: 20 червня 2019 09:09
Причина: Неповне заповнення вимоги
Номер вимоги: UA-2019-05-03-001854-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ", Код ЄДРПОУ:36504606
Дата подання: 20 червня 2019 09:13
Невідповідність тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" вимогам тендерної документації Замовника торгів
У тендерній пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" містяться наступністуні порушення вимог тендерної документації Замовника торгів, а самє 1) Не надана довідка про намір дотримуватися вимог законодавства України про захист довкілля при виконанні робіт – вивіз сміття, додержання вимог санітарних норм на будівельному майданчику під час виконання робіт, не допущення виливу паливно-мастильних матеріалів, та інше (надана довідка про єкологічну безпечність матеріалів та товарів, які використовуються для виконання робіт). 2) Сторінки договірної ціни, локальних кошторисів, відомостей ресурсів, розрахунків розміщені у форматі Exel, що не відповідає вимогам ТД Замовника. Замовник вимагав розміщення документів в сканованому кольоровому вигляді у форматі PDF, або jpeg
Керучись викладенним вище, у разі розгляду тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА", вимагаемо її відхилення, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів
Розгорнути
Згорнути
Керучись викладенним вище, у разі розгляду тендерної пропозиції ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА", вимагаемо її відхилення, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 12:07
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності саме його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Керуючись викладеним вище, тендерний комітет прийняв рішення відхилити цю вимогу, як таку, що не відповідає вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності саме його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Керуючись викладеним вище, тендерний комітет прийняв рішення відхилити цю вимогу, як таку, що не відповідає вимогам ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2019 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СТК-ЮГ" |
3 870 500,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
3 105 632,01
UAH з ПДВ
|
3 105 632,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Група Компаній "Теплотехніка" |
3 594 132,28
UAH з ПДВ
|
3 476 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ" |
3 673 052,00
UAH з ПДВ
|
3 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПСМНП "ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА" |
3 746 859,84
UAH з ПДВ
|
3 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Котломонтажналадка-Инвест" |
3 816 876,00
UAH з ПДВ
|
3 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТК-ЮГ" #39795223 |
Відхилено |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2019 16:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" #24838096 |
Відхилено |
3 105 632,01
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 16:24
|
ТОВ Група Компаній "Теплотехніка" #24107688 |
Відхилено |
3 476 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2019 15:30
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОСЕРВІС-СОКОЛ" #36504606 |
Переможець |
3 499 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2019 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 12:24
|
Додаткова угода № 6 | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 09:40
|
Додаткова угода № 5 | зміни до договору |
25 вересня 2020 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 14:07
|
Додаткова Угода № 4 | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 16:22
|
Додаткова Угода № 3 | зміни до договору |
31 жовтня 2019 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 16:05
|
Додаткова Угода № 2 | зміни до договору |
16 серпня 2019 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2019 15:32
|
Додаткова Угода № 1 від 05.07.2019 року про виправлення технічних помилок у тексті Договору | зміни до договору |
05 липня 2019 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 17:00
|
Договір з додатками | укладений |
01 липня 2019 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічних помилок у тексті основного Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1-3/293 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1-3/293 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Отримання дозволу на виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1-3/293 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 19 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду у капітальному будівництві (Постанова КМУ від 01 серпня 2005 року № 668) |
Номер договору про закупівлю: | 1-3/293 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми фінансування робіт у 2019 році на 224 669,09 грн та продовження строку дії Договору на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1-3/293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення суми фінансування робіт у 2020 році без змін істотних умов Договору (публікація на вимогу Головного управління Державної казначейської служби України у Херсонській області) |
Номер договору про закупівлю: | 1-3/293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з неможливістю підключення об’єкту до джерела електропостачання у 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 1-3/293 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |